Ihanaa, olen laihtunut 3kg! Vielä 7kg jäljellä. Kesään mennessä yritän saada loput pois
Jesss, ihan mahtava tunne kun vaatteet alkaa taas olla väljempiä päällä🤸
Kommentit (61)
Mä oon laihtunut viime vuoden aikana nyt aika tarkalleen 20 kiloa! Tuntuu hassulta että olin niin iso kun nytkin pidän itseäni lähes samankokoisena kuin aiemmin. Toki huomaan laihtuneeni mutta max 10 kiloa.
Vielä on matkaa kymmenen kiloa ja viisitoista kiloa ihannepainoon. Toki iloitsen kaikista kiloista mitkä lähtee ja tämäkin on parempi kuin lähtötilanne.
Muistan kun istuin vessassa ja mun vatsa makasi reisien päällä niin että vaan polvet näkyi 😱 (oken 164cm) Nyt se ei ole enää reisien päällä kun istun pöntöllä ja olen jo epäillyt että oliko se edes niin iso aiemmin! Vatsassa on mulla edelleen ylimääräistä ja iho on venynyt eli kaunista vatsaa en todennäköisesti saa ikinä. Ellen sitten laihdu tosi hoikaksi mutta en usko että motivaatio riittää niin vähäiseen syömiseen mitä sen painon pitäminen vaatisi.
Mutta onnea ap jo saavutetusta pudotuksesta ja tsemppiä jatkoon! Tää on aika hidasta ja haastavaa puurtamista ainakin mulle. Ei oo todellakaan lähtenyt helpolla mun kilot ja junnattu on pitkiäkin aikoja samassa painossa. Joulun aikaan tuli heti 5 kiloa ja nyt vasta ne on lähtenyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Kun lopetat laihduttamisen, kilot tulevat takaisin, koska lopetat laihduttamisen.
ja? ei ne päivässä tuu, siinä ehtii pitkään olla hoikka välissä
talvella voi muutenkin olla vähän painavampi ja kesällä kevyempi, johan se sääolosuhteisiinkin sopii
Hienoa! Missä ajassa olet saavuttanut 3 kilon pudotuksen? Minulla on tasan kuukaudessa lähtenyt 5 kiloa, mutta minulla onkin vielä 20 kg ylipainoa, joten työnsarkaa vielä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika nostaa se katse sieltä omana navan tuijotusta. Voisi keskittyä vaikka johonkin kivaan tekemiseen.
Aika tylsää on, että elämän suurin asia on rasvakudos. Jos keskittyisi ihan muihin juttuihin Ja laittaa ihan muita tavoitteita itselleen, niin ei rasvakudoksen tarvitsisi olla enää se elämän innoke ja KESKIPISTE. Sitä ei tarvitse enää ja sen kuluttaa veks, kun energia kuluu kiinnostaviin juttuihin.
Etpäs sinäkään näköjään keksi muuta elämän innoketta itsellesi kuin narisemisen TOISTEN ihmisten painonpudotuksesta. Aika tylsä on elämäsi. Ap
No, ei oikeastaan. Minulla varsin kiinnostavia harrastuksia ja mielenkiintoisia juttuja elämässä.
Kyllä täällä on muitakin käyttäjiä kuin sinun elopainosi ihailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Missä ajassa olet saavuttanut 3 kilon pudotuksen? Minulla on tasan kuukaudessa lähtenyt 5 kiloa, mutta minulla onkin vielä 20 kg ylipainoa, joten työnsarkaa vielä riittää.
Aloitin reilu kuukausi sitten. Aluksi tuntui että ei tapahdu mitään mutta sitten humpsahti paino aika äkkiä alaspäin. Tsemppiä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Samassa ajassa ne lähtee kuin olet ne saavuttanutkin. Elimistösi lukee sen maksimi luvun saavutuksekseen, eikä siitä hevin luovu.
Vierailija kirjoitti:
Oliko lähtöpaino 130 kiloa?
Ei, 70kg. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika nostaa se katse sieltä omana navan tuijotusta. Voisi keskittyä vaikka johonkin kivaan tekemiseen.
Aika tylsää on, että elämän suurin asia on rasvakudos. Jos keskittyisi ihan muihin juttuihin Ja laittaa ihan muita tavoitteita itselleen, niin ei rasvakudoksen tarvitsisi olla enää se elämän innoke ja KESKIPISTE. Sitä ei tarvitse enää ja sen kuluttaa veks, kun energia kuluu kiinnostaviin juttuihin.
Etpäs sinäkään näköjään keksi muuta elämän innoketta itsellesi kuin narisemisen TOISTEN ihmisten painonpudotuksesta. Aika tylsä on elämäsi. Ap
No, ei oikeastaan. Minulla varsin kiinnostavia harrastuksia ja mielenkiintoisia juttuja elämässä.
Ahaa, no silti kaikista kiinnostavista harrastuksista ja jutuista huolimatta olet täällä trollaamassa, aika surullista😂 Ap
Olen laihtunut 7-8 kg. Mies osti kotiin kuntopyörän minulle ja sanoi että poljet sitä sitten 45 minuuttia joka päivä ettei sitä koristeeksi ostanut. 10 kg oli tavoite kesään mennessä. Mieskin on polkenut kuntopyörää koska paino on noussut.
Tsemppiä kaikille keventäjille! Minulla auttoi eniten säännöllinen ruokarytmi eli 3 tunnin välein joko ruokaa, välipalaa, hedelmää, rahkaa tms. Olen pysynyt tässä painossa 7 vuotta ja olen supertyytyväinen että sen viimeisen kerran tein päätöksen laihdutuksesta. Tärkein motivaatio minulle oli terveyden menettämisen pelko.
Ympäristön reaktioista ei kannata välittää ja varsinkaan tällä palstalla ei kannata iloita mistään, sen verran ding dong porukkaa täällä päivystää aamusta iltaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄🤷🏼et näe kokonaisuutta, vaan otat itseesi. Näitä itsensä pienentämisen ketjuja on aina. Jos tuo tapa tuijottaa kiloja olisi toimiva, niin eihän sitä jojoilua ja taaas lihomista ja taas laihduttamista
Jankuti.. Jankuti.. Jankut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti kuitenkin haluat itsellesi huomiota. Eikö sinun kannattaisi tehdä oma aloitus aiheestasi, jotta me mut voidaan keskustella Ap. kanssa aloituksesta.
Itsellänikin aihe ajankohtainen ja saanut jo pari kiloa pois, kun vuoden aikana lihoin 15kg kun ei millään saatu kilpirauhasen vajaatoimintaa hallintaa. Nyt helpompi laittaa kengät jalkaan, vaikka 2kg lähtenyt.
Ja ap. lle kovasti tsemppiä.
Tsemppiä! Mulla on vielä 5 kg matkaa tavoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Mulla on vielä 5 kg matkaa tavoitteeseen.
Kiitos, ja tsemppiä myös sulle! Minulle ehkä kilojen putoamisen sijaan tyydyttävintä on kun ne vaatteet istuu paljon paremmin. Voi olla että loppuvaiheessa pidän enemmän sitä tavoitteena, kuin jotain tiettyä kilomäärää🤔 Ap
Hyvä AP! ja tsemppiä jatkoon 💪
Itse olen parin vuoden aikana pudottanut 30kg. Ylipainoisesta lihaksikkaaksi ja hoikaksi. Olin aina liikunnallinen mutta sairastumisen myötä (ennen kuin tiedettiin mikä sairaus ja "hoidettiin" vain masennuksena ja väsymyksenä) aloin lihoa kun mitään ei jaksanut ja alkoi kivuissaan vaan lohtusyömään. Diagnoosin myötä sitten pystyi palaamaan liikunnan pariin ja karistamaan aikuisiällä kertyneet ylimääräiset rasvat. Olo on ihan mahtava nykyään, ei hengästy jatkuvasti, vaatteet istuu eikä hankaudu reisistä rikki, ei ole ihme hikoiluja ja nälkäkiukkuja ja aivosumua jatkuvasti. Ja ennenkaikkea itselleni tärkein, että liikkuvuus on hyvä! Se ei toki ole vain painonpudotuksen vaan itselleni oikeanlaisen treenin ansiota. Olen kolmikymppinen enkä haluaisi olla vaikka viisi, kuusikymppisenä aivan kremppainen tai lihakseton tai jäykkä.
Ymmärrän tavallaan miksi jotkut ovat näreissään painonpudotusaiheista, mutta eikö voitaisi löytää jokin keskitie ja ymmärrys, ettei kaikki painonhallintaan ja liikuntaan liittyvä ole mitään kauneusihanteiden ohjaamaa naisten kyykytystä tai ysärin anoreksiaihannointia. Jotkut tekevät elämäntapamuutoksen ja se on monille tarpeen nyky-yhteiskunnassa missä on luonnollinen ravinto ja liikunta kaukana normista. Joillakin se muutos on sitäpaitsi juuri siihen suuntaan että ovat eläneet teellä ja myslipatukoilla ja tarvitsevat lisää painoa ja etenkin lihasta.
Onnea AP! Itselläni on tippunut 19 kg viime kesästä. Vielä haluaisin tiputtaa reilut 10 kg, jotta olisin normaalipainoinen.
Ihmetyttää tuo yksi spämmääjä, jonka mukaan elämässä ei voi olla muuta kuin laihdutus ja elämä pyörii sen ympärillä. Ehkä joidenkin kapasiteetti ei riitä kuin yhteen asiaan kerrallaan, mutta nimenomaan tämä painonpudotus itsellä ainakin on tuonut lisää energiaa vaikka ja mihin. Ennen riitti työt, opiskelu ja perhe-elämä ja nyt riittää paukkuja muun muassa harrastuksiin.
15 kiloa laihtunut ja vielä 5 kiloa kesäksi niin hyvä.
Niinpä. Ihkuu.🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰💗💗💓💓💓🙈 poissa silmistä, poissa mielestä. Elämäni tehtävä: Isosta pieneksi? Tai ensin tietty pienestä isoksi.