Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suihkussa käyminen voi kestää vain 1-2 minuuttia?

Vierailija
13.02.2025 |

Kun hiusten pesemiseen menee jo 3 minuuttia aikaa. 

Kommentit (185)

Vierailija
61/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli minuuttia on ehdoton maksimi. Ei siellä suihkussa pidä asua, johan siinä kuluu vettäkin saavitolkulla.

M

Ei vettä tarvitse kuluttaa saavikaupalla, vaikka olisi tunnin suihkussa. Juoksuttaa vettä vain niissä väleissä, kun on tarve.

Vierailija
62/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hullut pesee KYLMÄLLÄ, JÄÄ KYLMÄLLÄ vedellä luullen, et se o hyväksi itselleen. YLLÄTYS: EI OLE !!!!! Käytä mahdollisimman kuumaa vettä, ni kaikki pöpöt lähtee parhaiten. Se selittääkin erään tietyn prinsessan käytöksen........aina , kun ite meen saunaan sen jälkeen, joka tulee yleensä myöhään sieltä ulos, et mun aikani o jo alkanut.......sitä se teettää, et sinne ite menee vain alle 20 minsaa ennen, kuin oma aika loppuu. Ja sit se METELI !!!! Saunaan ja suihkuun EI TUODA MITÄÄN, mikä ei kestä vettä ! Esim mölypuhelin. Se kuuluu kauas asti ! Kerran se o jopa jouduttu ajan ulos......jos joku o mukamas muutaman minuutin yli oman aikansa, se ei merkkaa sitä, et muidenkin pitäisi tehdä niin !!!! Multa kestää alle 30 minsaa !!!!!! En käytä ollenkaan hoitoainetta. Pesen vaan hiukset ja kropan, sitten saunaan ja siellä kuivaan koko ihoni. Näin mä oon tehny monta vuotta !!!!!!! Suosittelen kokeilemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saippuaa ei tarvitse tuutata joka koloon, se aiheuttaa vaan ongelmia. Itse pesen saippualla kainalot ja ne kohdat, joista olen hionnut. Alapäähän ei ikinä saippuaa. Sääriin, pohkeisiin ja käsivarsiin en myöskään yleensä laita (psoriasis ei tykkää). Hyvinkin selviän parissa minuutissa. Hiusten pesuunkaan ei kauaa nokka tuhise, kun on lyhyet hiukset ja käytän hiuksiin jätettävää hoitoainetta, jota laitetaan vasta suihkun jälkeen.

Etkö pese saippualla edes peräpäätäsi? Taitaa olle karmea tuoksu pelkällä vesipesulla.

Tiedoksesi että naisille ei suositella alapään pesua saippuoilla. Peräpäähän riittää myös vesipesu.

Saippuat häiritsevät emättimen normaalia bakteeriflooraa. Peräpää voi kirvellä ja takapuoli hautu

Mulle on opetettu koulussa 90-luvulla että alapää tulee pestä pesuaineella koska pelkkä vesi ei riitä. Olen näin tehnyt siitä asti eikä minulla on koskaan ollut hiivatulehdusta tai mitään muutakaan vaivaa. Ei sitä saippuaa sisälle emättimeen kukaan tungekaan mutta ulkoiset osat kyllä pesen näin päivittäin. Ei tule puhdasta muuten, ja kun kerta tämä ei mitään ongelmia aiheuta, jatkan näin vastedeskin.

Vierailija
64/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paskaiseen perseeseen riittää vesipesu niin miksi paskaiset kädet pitää kuitenkin hinkata saippualla? Sehän jää perse ihan paskaiseksi.

Vierailija
65/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paskaiseen perseeseen riittää vesipesu niin miksi paskaiset kädet pitää kuitenkin hinkata saippualla? Sehän jää perse ihan paskaiseksi.

Koska niillä käsillä kosketat monenlaisia juttuja. Paljasta persettäsi tuskin hinkkaat ovenkahvoihin. Vai?

Vierailija
66/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin riittää 2 minuuttia suihkussa käymiseen. Siinä ajassa aikuinen mies laittaa jo lapsen alulle! 

Vierailija
67/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan kellottanut mutta uskon että moninkertaisesti menee tuo aika. Pitkät hiukset pesen kahdesti, sitte kuivaan ne ja laitan hoitoaineen. Sitte pesen itseni ja mahdollisti vähän sheivailen ja sitte kunnon huuhtelu päälle. 

Kuivaat hiukset ennen hoitoaineen laittoa??? Mitä ihmettä?

Noinhan se virallisesti menee. Hoitoaine levitetään pyyhekuiviin hiuksiin, jottei se laimene liikaa vedestä. -eri

Häh?? En ole ikinä kuullutkaan että joku suihkussa välissä kuivaisi hiukset pyyhkeellä??? Totta kai riittää että kädellä puristaa vedet pois latvoista. Levittyykin paremmin kun ei ole liian kuivat hiukset. 

Vierailija
68/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset, ajan parran samalla, mulla menee 15 minuuttia ainakin suihkussa.

Vierailija
69/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli minuuttia on ehdoton maksimi. Ei siellä suihkussa pidä asua, johan siinä kuluu vettäkin saavitolkulla.

M

Sinunlaiset tunkee sitten julkisissa aivan iholle. Ettekö te tajua, että te HAISETTE!!!

Jos sen luonnollisen ihon rasvakerroksen pesee niin varmasti haiseekin. Mutta kun pesee pääsääntöisesti vedellä ei tule hajuongelmia.

Vierailija
70/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan kellottanut mutta uskon että moninkertaisesti menee tuo aika. Pitkät hiukset pesen kahdesti, sitte kuivaan ne ja laitan hoitoaineen. Sitte pesen itseni ja mahdollisti vähän sheivailen ja sitte kunnon huuhtelu päälle. 

Noinhan se virallisesti menee. Hoitoaine levitetään pyyhekuiviin hiuksiin, jottei se laimene liikaa vedestä. -eri

Häh?? En ole ikinä kuullutkaan että joku suihkussa välissä kuivaisi hiukset pyyhkeellä??? Totta kai riittää että kädellä puristaa vedet pois latvoista. Levittyykin paremmin kun ei ole liian kuivat hiukset. 

Melkein kaikkien hoitoaineiden käyttöohjeessa lukee että levitä pyyhekuiviin hiuksiin. Joissain erikseen että kuivaa hiukset shampoopesun jälkeen pyyhkeellä ja levitä hoitoaine kamman kanssa hiuksiin.

En itsekään sitä kylläkään tee koska en viitsi, mutta niin sitä tuotetta kuuluisi käyttää.

Ohis

Vierailija
71/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis mua huolestuttaisi enemmän tuossa että miksi se perse on aivan paskainen - jos vatsa toimii normaalisti, paperiin ei jää mitään pyyhittävää. Ja jos vatsa on vähän löysällä, ei sitä paskaa pyyhitä ympäri persettä vaan pyyhitään niin ettei se leviä ollenkaan. Ja siis minä kyllä suihkussa päivittäin pesen takapuoleni saippualla, mutta ei minulla ole koskaan "perse paskainen".

Vierailija
72/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Sinunlaiset tunkee sitten julkisissa aivan iholle. Ettekö te tajua, että te HAISETTE!!!

Jos sen luonnollisen ihon rasvakerroksen pesee niin varmasti haiseekin. Mutta kun pesee pääsääntöisesti vedellä ei tule hajuongelmia.

Varmaan peset pyykkisikin pelkällä vedellä.

Vierailija
73/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niillä käsillä kosketat monenlaisia juttuja. Paljasta persettäsi tuskin hinkkaat ovenkahvoihin. Vai?

Entä tuoksu? Ei pysy vaatteiden sisällä!

Vierailija
74/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska fakta. Ihmiset jotka eivät pese jalkoja saippualla omaavat vähemmän bakteereja jaloissaan

Vierailija
75/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä tuoksu? Ei pysy vaatteiden sisällä!

Ei minulla ainakaan vesipesun jälkeen perse haise yhtään miltään. Kannattaisiko käydä lääkärissä?

Vierailija
76/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikkien hoitoaineiden käyttöohjees

Tuo ohje on varmaan siksi että tuotetta kuluisi enemmän ja ihmiset ostaisivat lisää 🤷🏼. Kunnolla kosteisiin hiuksiin hoitoainetta riittää paljon pienempi määrä ja se vaikuttaakin paremmin kun se leviää helpommin joka suortuvaan. En todellakaan enää kuivaile pyyhkeellä kun olen tajunnut että säästää tuotetta ja saa paremman tuloksenkin kun levittää vaan suoraan siellä suihkussa.

Vierailija
77/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluissa voi säästää, kun käyttää mahdollisimman viileää vettä, ainakin niissä kohdissa joissa ilkeää. Sitten voinee juoksuttaa enemmänkin.

Vierailija
78/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hana auki-Pesu-Hana kiinni. 2 minuuttia. 😄

Vierailija
79/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

0/5. Puolessa minuutissa ei ehdi kuin säätää veden lämpötilan. Lopeta typerä provoilu. 

Vierailija
80/185 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kuuman suihkun alle samalla kusen lattiakaivoon ja runkkaan. Sitten pesen vasta itseni shampoolla ja lopetan suihkun. Vie noin 20 minuuttia.