Miten suihkussa käyminen voi kestää vain 1-2 minuuttia?
Kun hiusten pesemiseen menee jo 3 minuuttia aikaa.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin kuuman suihkun alle samalla kusen lattiakaivoon ja runkkaan. Sitten pesen vasta itseni shampoolla ja lopetan suihkun. Vie noin 20 minuuttia.
Muista että mälli tukkii herkästi viemärin.
Mälliä tuöee niin reilusti, että kerran meni kaivo oikeasti tukkoon ja jalat jäi veden alle. Siinä sitten avaaman viemäriä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmiset on keksineet, että puhdasta tulee vain silloin, kun käyttää paljon vettä? Tai että hiukset on pestävä 2 kertaa päivässä?
Pesussa riittää kostea pesulappu, suihkuteltava vesi ei ole puhtaudelle olennainen asia. Sen sijaan pesuaineen huuhtelussa iholta sitä vettä tarvitaan, ei lämmittämään suihkuhuonetta.
Meillä lämmintä vettä riittää 5 min ajan, sen jälkeen tarjolla on vain kylmää.
Elät kuin 1800-luvulla ja toivot, että muutkin eläisivät samoin? 🤣 Kärsi ä'äliö keskenäsi vaan.
Siitä voi suoriutua vieläkin nopeammin, jos vaan käy siellä, mutta ei peseydy, vrt. voi käydä töissä silti tekemättä yhtään mitään jne. Muitakin ällistyttävän hyviä esimerkkejä löytyy.
Nämä haisulit on just niitä, jotka vesipesee sen perseensä. Kyllä se paska haisee käsissäkin, jos ei ole kunnolla saippualla hinkannut. Mutta av-mammojen paska tuoksuukin ruusuille ja minun pitää mennä lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmiset on keksineet, että puhdasta tulee vain silloin, kun käyttää paljon vettä? Tai että hiukset on pestävä 2 kertaa päivässä?
Pesussa riittää kostea pesulappu, suihkuteltava vesi ei ole puhtaudelle olennainen asia. Sen sijaan pesuaineen huuhtelussa iholta sitä vettä tarvitaan, ei lämmittämään suihkuhuonetta.
Meillä lämmintä vettä riittää 5 min ajan, sen jälkeen tarjolla on vain kylmää.
Elät kuin 1800-luvulla ja toivot, että muutkin eläisivät samoin? 🤣 Kärsi ä'äliö keskenäsi vaan.
Meillä ei lämmin vesi kesken tyrehdy, vaikka kuinka lotraisi pidempään. En silti vodaa haaskuun valuta, vaan suljen hanan kuuraamisen ajaksi.
terv. sivu eri,
aiemmin kommentoinut kultakutri.
Ääliöksi kirjoittajia nimittelevä, sinulle kysymys:
oletko incel vai ihanko aikuinen nainen; perheenäiti?
Vierailija kirjoitti:
Nämä haisulit on just niitä, jotka vesipesee sen perseensä. Kyllä se paska haisee käsissäkin, jos ei ole kunnolla saippualla hinkannut. Mutta av-mammojen paska tuoksuukin ruusuille ja minun pitää mennä lääkäriin.
Oikeasti en tiedä, mikä ongelmasi on. Etkö saa pyyhityksi kaikkea kerralla? Itsellänikin kokemusta ärtyneestä suolesta, jolloin tuotos on ollut tietenkin löysää, mutta aina on tullut puhdas peppu ihan vesipesulla eikä tosiaankaan haise ympäristöön mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan kellottanut mutta uskon että moninkertaisesti menee tuo aika. Pitkät hiukset pesen kahdesti, sitte kuivaan ne ja laitan hoitoaineen. Sitte pesen itseni ja mahdollisti vähän sheivailen ja sitte kunnon huuhtelu päälle.
Häh? Peset hiukset kahdesti, mutta sitten vasta laitat hoitoaineen? Ei herranjestas.
Niin minullekin opetettiin ysärillä koulussa, että alapää pitäisi pestä saippualla. Mutta se tieto on vanhentunutta. Googlettakaa vaikka, jos ette usko, tai kysykää gynekologiltanne. Monet virtsis- ja emätintulehdukset kokeneena iloitsen nyt, kun ei tarvitse enää noista kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Selviän kyllä parissa minuutissa jos olisi pakko. Pitkähiuksinen nainen olen.
Liikkeet pitää olla supernopeita ja shampoolla pestä 2 kertaa hiukset. Ekalla kerralla vaan äkkiä päänahka ja sit huuhtelu ei niin huolellisesti ja kun toisen kerran pistää shampoon niin vaahtoaa helpommin ja hiukset on äkkiä pesty. Hoitoaine latvoihin ja sen jälkeen nopeasti saippuoi koko kropan ja kasvot ja sit huuhtelu niin että käsillä hieroo koko ajan ihoa ja lopuksi vielä "huljuttaa" hiuksia veden alla niin että pää on taakse päin kallistettuna ja käsillä nostelee hiuksia. Näin olen selvinnyt parissa minuutissa helposti. Yleensä 5 minsaa menee normaalisti ja joskus pitempään jos on hiusnaamio. Mutta siinä 5 minuutissa ehdin sheivatakin. Olen aika vähäkarvainen ja sheivaan parikin kertaa viikossa eli ei montaa vetoa tarvi onneksi tehdä.
Nauratti. Ihan parikin kertaa viikossa. Vau. Toisille meistä on ihan normaalia sheivata itsensä ihan silloin kun siihen on tarve, eli kun sänkeä näkyy. Eikä siihen pari kertaa viikossa riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan kellottanut mutta uskon että moninkertaisesti menee tuo aika. Pitkät hiukset pesen kahdesti, sitte kuivaan ne ja laitan hoitoaineen. Sitte pesen itseni ja mahdollisti vähän sheivailen ja sitte kunnon huuhtelu päälle.
Häh? Peset hiukset kahdesti, mutta sitten vasta laitat hoitoaineen? Ei herranjestas.
Koska se hoitoaine mielestäsi kannattaa hiuksiin laittaa?
Jos käy 2 minuutissa suihkussa, joku kolo jää kyllä pesemättä. Esim. korvat ja eltaantunut rasva löyhkää.
Pärjäisin kylmällä pikasuihkulla, mutta nautin pitkästä lämpimästä suihkusta. Putkirempan jälkeen taloyhtiön jäärät eivät halunneet siirtyä huoneistokohtaisiin mittauksiin. Miksi siis rajoittaisin itseäni? Naapurit sponsoroi minun 30-45min suihkujani. Meidän teinit myös viihtyvät suihkussa, enkä ole heitäkään rajoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Jos käy 2 minuutissa suihkussa, joku kolo jää kyllä pesemättä. Esim. korvat ja eltaantunut rasva löyhkää.
Kaikilla meillä korvat eivät pukkaa vaikkua jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Niin minullekin opetettiin ysärillä koulussa, että alapää pitäisi pestä saippualla. Mutta se tieto on vanhentunutta. Googlettakaa vaikka, jos ette usko, tai kysykää gynekologiltanne. Monet virtsis- ja emätintulehdukset kokeneena iloitsen nyt, kun ei tarvitse enää noista kärsiä.
Minä saippuoin takapuolen ja nivuset eikä ole mitään tulehduksia ikinä. En myöskään tuulettele paikkoja vaan housut on jalassa 23 tuntia vuorokaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset kuuluu pestä kahdesti. Kysy vaikka kampaajalta. Toiseen vaahdutukseen käytän vähemmän shampoota. Hiukset pysyy pidempään puhtaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla meillä korvat eivät pukkaa vaikkua jatkuvasti.
No ei mullakaan vaikkua pukkaa. Jos lukea osaat niin siitä ei ole kyse. 😁
Kampaajat ja parturit valittavat, että etenkin naiset unohtavat pestä korvansa ja niissä on kerros talmaa. Kokeilepa kynnellä, mitä jää kynnen alle, jos olet tällainen 2 minuutin suihkussa piipahtava mies tai nainen.
Ei taida sulla käydä faksi vai peitätkö hajusteilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saippuoin takapuolen ja nivuset eikä ole mitään tulehduksia ikinä. En myöskään tuulettele paikkoja vaan housut on jalassa 23 tuntia vuorokaudessa.
Saippuoin myös sisäreidet ja pakaravaon ja tuon "kamelinkavion" seudun. Limakalvoille en laita saippuaa. Ei ole ollut yulehduksia, enkä haise. Vesipesen joka vessareissun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviän kyllä parissa minuutissa jos olisi pakko. Pitkähiuksinen nainen olen.
Liikkeet pitää olla supernopeita ja shampoolla pestä 2 kertaa hiukset. Ekalla kerralla vaan äkkiä päänahka ja sit huuhtelu ei niin huolellisesti ja kun toisen kerran pistää shampoon niin vaahtoaa helpommin ja hiukset on äkkiä pesty. Hoitoaine latvoihin ja sen jälkeen nopeasti saippuoi koko kropan ja kasvot ja sit huuhtelu niin että käsillä hieroo koko ajan ihoa ja lopuksi vielä "huljuttaa" hiuksia veden alla niin että pää on taakse päin kallistettuna ja käsillä nostelee hiuksia. Näin olen selvinnyt parissa minuutissa helposti. Yleensä 5 minsaa menee normaalisti ja joskus pitempään jos on hiusnaamio. Mutta siinä 5 minuutissa ehdin sheivatakin. Olen aika vähäkarvainen ja sheivaan parikin kertaa viikossa eli ei montaa vetoa tarvi onneksi tehdä.
Nauratti. Ihan parikin kertaa viikossa. Vau. To
Hän oli vähäkarvainen. Itse sheivaan aika harvoin aitona, lähes karvattomana blondina. Suvussamme ei ole mustalaisverta. 😆
Muista että mälli tukkii herkästi viemärin.