Onko väärin vaatia kumppanilta 'joko minä tai lapset?'
Ja jos kumppani valitsee mut omien lastensa sijasta (koska en ole lapsirakas) niin oonko paha ihminen? Koska näin on käynyt. Ja nyt kumppanin ex ja sen vanhemmat syyttää mua mut en oikeesti voi sietää kumppanin lapsia tai ketään lapsia, mut ketään en myöskään rakasta kuten mun kumppania. Ja jos ketään kiinnostaa niin ne lapset 4 ja 6 v
Kommentit (19)
Olet paha ja itsekäs, etsi lapseton mies. Mies taas on umpi-idiootti.
Sinä voit olla mikä tahansa ja voit tietysti vaatia mitä tahansa, mutta sun mies on paskahousu.
Kukaan isä ei saisi valita "joko tyttöystävä tai lapset." Sellaista valintaa ei kenenkään kuulu ikinä tehdä.
Sunkin "mies" on heittänyt isyytensä roskakoriin. Se ei tule saamaan sitä koskaan takaisin.
Sinulta on tietysti myös äärettömän typerää ja aikuisena ihmisenä vastuutonta laittaa miehelle tuollainen vaatimus, mutta sinähän et siitä seurauksia kanna, vaan mies ja hänen lapsensa. Olet varmaan kauhean ylpeä nyt itsestäsi. Hahhaa, se hylkäsi lapsensa ja otti minut! No, siitä vaan, hyvä "rouva."
Muuten, oletko ajatellut tätä nykymaailman meininkiä? Nuoret voi tosi pahoin. Ja siitä on alkanut tulla näkyviä seurauksia aika pahojakin. Mitä ajattelet miehesi lapsista tulevan ja miten ajattelet heidän reagoivan sitten, kun oikeasti tajuavat, missä heidän pahan olonsa juuret ovat? Lapset ei ole ikuisesti pieniä lapsia. Heistä kasvaa isoja. Luuletko, että tilanne on ikuisesti tämä, mikä se on nyt?
Muistan erittäin hyvin sen erään erityisopettajan lausahduksen, kun hän toi esille ongelmakohtia lasten ja nuorten kanssa toimiessaan. Hän sanoi, että sen sijaan, että puhutellaan ja rangaistaan lapsia ja nuoria heidän kolttosistaan, hän toivoisi tänne erityisluokkaan näiden lasten isät nuhdeltaviksi. Yleensä kun on niin, että jos ylipäätään vanhemmat tulevat keskustelemaan lapsestaan, niin se tulija on aina äiti. Juuri ikinä sinne ei tule isä.
Sinunkin miehesi tulee sitten olemaan se sieltä luokasta puuttuva isä. Oletko siitä asiasta erityisen onnellinen?
Eikö yhtään herätä ajatuksia?
Et ole paha. Tuo kertoo siitä, että miehellä ei ole tunnesidettä omiin lapsiinsa. Lapset ovat kuin ketä tahansa naapurin kakaroita. Ja se kertoo siitä, että sinä olet hänelle tärkein. Hän haluaa sinut.
Olen nainen, ja minulla on myös omia lapsia. Aikuisia tosin.
En ottaisi ikinä noin empatiakyvytöntä miestä. Mutta omapahan on asiasi. Ja itsepähän tyypin valitsit.
Jos ei ole tunnesidettä edes omiin lapsiin, silloin ei voi olla tunteita mihinkään muuhun kuin omaan itseensä.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi ikinä noin empatiakyvytöntä miestä. Mutta omapahan on asiasi. Ja itsepähän tyypin valitsit.
Jos ei ole tunnesidettä edes omiin lapsiin, silloin ei voi olla tunteita mihinkään muuhun kuin omaan itseensä.
Tunnesiteen puuttuminen kertoo siitä, ettei saa mitään yhteyttä siihen ihmiseen.
Jos elää lastensa kanssa lähivanhempana, niin kukaan ei luovu lapsistaan. Jos näkee 1 vrk silloin tällöin, niin heistä on helppo luopua.
Ehkä et oo paha, mutta oot tyhmä. Miks otat miehen, joka ei tykkää lapsistaan? Sehän ei tykkää oikeesti sinustakaan. Se voi koska vaan heivata sutkin pois elämästään.
Mistä kävi ilmi, että aloittaja on mies, itselle tuli mieleen, että hän voisi olla nainen?
Vierailija kirjoitti:
Jos elää lastensa kanssa lähivanhempana, niin kukaan ei luovu lapsistaan. Jos näkee 1 vrk silloin tällöin, niin heistä on helppo luopua.
Puhu vain omalla suullasi.
En voisi arvostaa yhtään ihmistä, joka ei laita lapsiaan etusijalle. En voisi olla miettimättä että heittääkö hän minutkin yhtä helposti syrjään.
Jos on valmis laittamaan jonkun omien lastenkin edelle niin tuskin kiintyy kehenkään kovin syvästi. Eiköhän joku mene ap:nkin edelle. Tuollaisen ihmisen tunteet ei ole syviä.
Minä ymmärrän sinua. En ikinä tykännyt mieheni lapsista. Olen joka kerta hyppinyt ilosta, kun he ovat lomalla tai sairaina. En kuitenkaan koskaan ole halunnut sanoa, että miehen pitää valita.
Minä valitsin: valitsin miehen. Valitsin, että teen joka toinen vkl omia asioitani. Eli sen laitoin miehen lupaamaan, että häin hoitaa ja viihdyttää omat lapsensa. Ja jos hän haluaa tehdä muuta, kuten mennä pikkujouluihin, niin hän ei heitä ota. Ja hän lupasi, ettei lapset häiritse meidän lomamatkoja.
Näin on menty ja tämä on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain omalla suullasi.
Joo, niin puhunkin. Käyttäytymistieteilijän suulla.
Eli tarkoitatko, että kumppanisi ei saa tavata lapsiaan edes ilman sinun läsnäoloasi, mikäli haluaa olla kumppanisi?
Ymmärrätkö: Voisitte järjestää asiat niin, että kumppanisi voi tavata lapsiaan, mutta sinun ei heitä tarvitse tavata.
Mutta jos olet niin sairaalloisen mustasukkainen kumppanistasi, että et uskalla päästää häntä tapaamaan edes lapsiaan ilman, että sinä olet vieressä vahtimassa, silloin kumppanisi ansaitsee paremman.
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoitatko, että kumppanisi ei saa tavata lapsiaan edes ilman sinun läsnäoloasi, mikäli haluaa olla kumppanisi?
Ymmärrätkö: Voisitte järjestää asiat niin, että kumppanisi voi tavata lapsiaan, mutta sinun ei heitä tarvitse tavata.
Mutta jos olet niin sairaalloisen mustasukkainen kumppanistasi, että et uskalla päästää häntä tapaamaan edes lapsiaan ilman, että sinä olet vieressä vahtimassa, silloin kumppanisi ansaitsee paremman.
tämä
Mielestäni jokainen on paha, jos houkuttelee toisen tekemään pahaa tai luistamaan velvollisuuksistaan.
Jokainen tietää, että lapsi tarvitsee hyvät vanhemmat. Kun kerran olet toisen vanhemman houkutellut luistamaan vanhemman velvollisuuksista, niin pahaa olet tehnyt.
KUKAAN MIES TAI NAINEN EI MENE OMIEN LASTEN EDELLE