Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YleAreenan "Deittaavat daamit" OFFICIAL

Vierailija
12.02.2025 |

Innostuin katsomaan tavallisuudesta poikkeavaa deittiohjelmaa "Deittaavat daamit". Se kertoo neljästä suomalaisesta, 63-77-vuotiaasta naisesta, jotka etsivät miestä ystävyyden, harrastusten tai jopa rakkauden merkeissä elämäänsä. Sarjassa on kuusi jaksoa ja katson itse nyt kolmatta jaksoa. Tämähän on mielenkiintoisempi kuin mitä oletin. Ohjelman kaikki neljä naista ovat koulutettuja, fiksuja, energisiä ja hyväkuntoisia "sinkkuja" ja iästä huolimatta heillä käy hyvä tuuri, että löytävät deittejä.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Deittaavat Daamit - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (406)

Vierailija
381/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavan terävää puhetta!

" Olin Tinderissä viikko sitten. Siellä on hemmetin rumia ukkoja. Meidän iässämme miehistä alkaa tulla lapamatoja, Erja kertoo."

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011781293.html

Minä olen 65v mies ja samaa mieltä Tinderistä, siellä on ihan helvetin rumia vanhoja akkoja! Hyi helvetti...

Eikä tämän lehtijutun perusteella ohjelman muijat myöskään edusta mitään haluttavaa.

Miksiköhän kaikki daamit deittailivat reilusti itseään nuorempia miehiä? Ei kukaan 54-vuotias mies ole kiinnostunut 62-vuotiaasta mummosta.

Vierailija
382/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kiinnosta yhtään katsoakun omanikäisten deittailut eivät kiinnosta.

Itse 60v miehenä deittailen vain 30-40v itseäni nuorempia thainaisia.

Normaali mies on iästään riippumatta aina eniten kiinnostunut nuorista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heille olet vaan lompakko ja rahan takia kelpaa vaikka suohirviö.

Vierailija
384/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikeasioitahan parisuhteet yleensä ovatkin. Miksei ottaisi samalla rahalla thaityttöä.

Vierailija
385/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katkerat ylijäämä ukot tulee aina pilaamaan kaiken, alussa tässä ketjussa oli hyvä fiilis? Jos ei kelpaa kellekkää, niin voi olla hiljaa ja katsoa peiliin. Tästä sarjasta tuli hyvä mieli. 

Vierailija
386/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Olin Tinderissä viikko sitten. Siellä on hemmetin rumia ukkoja. Meidän iässämme miehistä alkaa tulla lapamatoja, Erja kertoo."

Minä olen 65v mies ja samaa mieltä Tinderistä, siellä on ihan helvetin rumia vanhoja akkoja! Hyi helvetti...

Eikä tämän lehtijutun perusteella ohjelman muijat myöskään edusta mitään haluttavaa.

Miksiköhän kaikki daamit deittailivat reilusti itseään nuorempia miehiä? Ei kukaan 54-vuotias mies ole kiinnostunut 62-vuotiaasta mummosta.

Ja 44v naisen täytyisi olla kiinnostunut 54v miehestä? 

Vierailija
387/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on arvosteltu kyseisten naisten pukeutumista. Miten teidän mielestänne yli 60-vuotiaiden naisten olisi suotavaa pukeutua? Tunikoihin vai?

Lainapeitteeseen.

Vierailija
388/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja 44v naisen täytyisi olla kiinnostunut 54v miehestä? 

Ei täydy, mutta usein ovat.

Vierailija
389/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvää jatkoa"-lausahdus mieheltä treffien päätteeksi kertoi kaiken.

Vierailija
390/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, miksi vain miehiä pidetään rasisteina.

Vierailija
391/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sesitsemänkymppiset miehet eivät kyllä  etsi ikäisiään daameja vaan katselevat paljon nuorempia. Sarja antaa ihan vääristyneen kuvan ikäihmisten deittailusta. Todellisuudessa yli sesitsemänkymppisten naisten on melko mahdotonta löytää deittiseuraa.

Ihan samalla tavalla 7-kymppisten miesten on mahdotonta löytää deittiseuraa, jos haaveissa on paljon nuorempi nainen. 

Vierailija
392/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ohjelmaan oli valittu suunnilleen samanikäisistä. Kellään ei ollut deittinä 8-10 v nuorempaa. Kuvittelet.

Vierailija
393/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama esitteli perhettään ja sukuaan kuin ne kuuluisivat olennaisena osana "kauppaan".

Meille parisuhde on nimenomaan meidän kahden välinen, sekä intohimoinen että kumppanuussuhde.  Haluamme viettää parisuhdeaikaa, sille tehdään tilaa tavoitteellisesti. Työelämä ei enää aseta pakkoja, joten miksi joku muu asia/harrastus/ystävät/perhe olisi tärkeämpi kuin 'nuori rakkautemme'?

Olemme tärkeimpiä toisillemme. Se on lähtökohta tämänikäisten suhteelle, ellei tarkoitus olekin vain löytää ystävä, yksinäisyyden poistaja, ruoanlaittaja, nikkaroija, omaishoitaja...

Eiköhän jokaisella saa olla oma lähtökohtansa suhteelle, ihan minkä ikäisenä tahansa. 

Monen mielestä sinä varmasti kuulostat takertuvalta. Jos ihminen on ollut esim. jo vuosikausia yksin, niin hänelle voi hyvinki

Totta kai saa.  Mikä kenellekin on elämässä tärkeää.  Nämä naiset kumminkin etsivät "jotakin",  mikä täyttäisi tyhjän tilan elämässään.

-sivusta

Niin? On hieman eri asia täyttää se yksi tyhjä osa elämästä, johon mahtuisi uusi kumppani, kuin täyttää "uudella nuorella rakkaudella" koko elämä ja hylätä sen takia suku ja ystävät, jotka ovat olleet mukana siihen asti.  

Vierailija
394/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Kehitysmaista tulleilla on eri perusteet parisuhteelle täkäläisen kanssa kuin kahdella kantiksella.

Ei tarvi olla kummankaan rasisti, vaan tosiasiat voi todeta asiallisesti.

Vierailija
395/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama esitteli perhettään ja sukuaan kuin ne kuuluisivat olennaisena osana "kauppaan".

Meille parisuhde on nimenomaan meidän kahden välinen, sekä intohimoinen että kumppanuussuhde.  Haluamme viettää parisuhdeaikaa, sille tehdään tilaa tavoitteellisesti. Työelämä ei enää aseta pakkoja, joten miksi joku muu asia/harrastus/ystävät/perhe olisi tärkeämpi kuin 'nuori rakkautemme'?

Olemme tärkeimpiä toisillemme. Se on lähtökohta tämänikäisten suhteelle, ellei tarkoitus olekin vain löytää ystävä, yksinäisyyden poistaja, ruoanlaittaja, nikkaroija, omaishoitaja...

Eiköhän jokaisella saa olla oma lähtökohtansa suhteelle, ihan minkä ikäisenä tahansa. 

Monen mielestä sinä varmasti kuulostat takertuvalta. Jos ihminen on ollut esim. jo vuosikausia yksin, niin hänelle voi hyvinki

Totta kai saa.  Mikä kenellekin on elämässä tärkeää.  Nämä naiset kumminkin etsivät "jotakin",  mikä täyttäisi tyhjän tilan elämässään.

-sivusta

Niin? On hieman eri asia täyttää se yksi tyhjä osa elämästä, johon mahtuisi uusi kumppani, kuin täyttää "uudella nuorella rakkaudella" koko elämä ja hylätä sen takia suku ja ystävät, jotka ovat olleet mukana siihen asti.  

Eiköhän se nuori rakkauskin tasaannu ja asetu uomaansa. Sen jälkeen ollaan taas tiiviimmin yhteyksissä sukuun ja ystäviin. Ei kai ne mihinkään katoa kuherruskuukauden aikana. Ymmärrettävää käytöstä.

Vierailija
396/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikeasioitahan parisuhteet yleensä ovatkin. Miksei ottaisi samalla rahalla thaityttöä.

Ihan vapaasti voit ottaa. Ei se ole keneltäkään pois.

Vierailija
397/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ohjelmaan oli valittu suunnilleen samanikäisistä. Kellään ei ollut deittinä 8-10 v nuorempaa. Kuvittelet.

Ainakin Camillalla oli deittinä 8 vuotta nuorempi mies. Kaikkki muutkin miehet olivat vuosia daameja nuorempia.

Vierailija
398/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sesitsemänkymppiset miehet eivät kyllä  etsi ikäisiään daameja vaan katselevat paljon nuorempia. Sarja antaa ihan vääristyneen kuvan ikäihmisten deittailusta. Todellisuudessa yli sesitsemänkymppisten naisten on melko mahdotonta löytää deittiseuraa.

Ihan samalla tavalla 7-kymppisten miesten on mahdotonta löytää deittiseuraa, jos haaveissa on paljon nuorempi nainen. 

Deittiseuraa ei tosiaan löydy ainakaan samanikäisistä tai vähän nuoremmista naisista, joille kelpaa vain selvästi nuorempi mies.

Vierailija
399/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Camillalla oli deittinä 8 vuotta nuorempi mies. Kaikkki muutkin miehet olivat vuosia daameja nuorempia.

Annemarien (69) deitistä olisi voinut kuvitella, että olisi ollut hänen poikansa, vaikka hänkin oli sentään vähän yli 6-kymppinen.

Vierailija
400/406 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Kehitysmaista tulleilla on eri perusteet parisuhteelle täkäläisen kanssa kuin kahdella kantiksella.

Ei tarvi olla kummankaan rasisti, vaan tosiasiat voi todeta asiallisesti.

Ei Thaimaa ole kehitysmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi