Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YleAreenan "Deittaavat daamit" OFFICIAL

Vierailija
12.02.2025 |

Innostuin katsomaan tavallisuudesta poikkeavaa deittiohjelmaa "Deittaavat daamit". Se kertoo neljästä suomalaisesta, 63-77-vuotiaasta naisesta, jotka etsivät miestä ystävyyden, harrastusten tai jopa rakkauden merkeissä elämäänsä. Sarjassa on kuusi jaksoa ja katson itse nyt kolmatta jaksoa. Tämähän on mielenkiintoisempi kuin mitä oletin. Ohjelman kaikki neljä naista ovat koulutettuja, fiksuja, energisiä ja hyväkuntoisia "sinkkuja" ja iästä huolimatta heillä käy hyvä tuuri, että löytävät deittejä.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Deittaavat Daamit - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (380)

Vierailija
361/380 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kommentteja, mutta pakko sanoa että sillä isovatsaisella daamilla oli kyllä aikamoinen pokka vaatia mieheltä ulkonäköä, hyvää peppua jne, kun itse oli sen näköinen, ettei omasta terveydestään ja linjoistaan juuri huolehdi. Onko vanhemmissakin naisissa oikeasti näin urpoja? 

Taas tuli tuo oletus, etteivät lihavat ihmiset "itsestään huolehdi". Vaikka nykyään tiedetään, että lihavuuden syyt ovat moninaiset. Lihavuuden hoitoon erikoistunut suomalainen naislääkäri kertoi:  "Monella potilaallani on parempi itsekuri kuin minulla." (Ja lääkäri oli normaalipainoinen/hoikka.)

Vierailija
362/380 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta yhtään katsoakun omanikäisten deittailut eivät kiinnosta.

Itse 60v miehenä deittailen vain 30-40v itseäni nuorempia thainaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/380 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erja is Best. Näyttää nauttivan elämästään. Renesanssileidi, ei kuiva eikä hapan. Hyvä huumorintaju ja älykäskin.

Erjalle pitäisi suunnitella ihan oma vaatemallisto. Hänhän tuskaili kun on niin vaikea löytää kivoja vaatteita. "Erja-mallistoa" ostaisi varmasti moni kaltaisensa täti.

Minusta taas suurin osa esim. kotimaisista valmistajista (osa mennyt jo konkkaan) tekee juuri Erja-tyylisiä kaapuja. Iso maha piilottuu hyvin, eivätkä mitkään muodot korostu. Lippulaivamme Marimekko etunenässä. 

Huvitti, kun Erja moitti vaatteita 'siivoustakeiksi' - no, sehän on juuri se hänen mallinsa. Esim. minä en ikimaailmassa valitsisi kaaputunikaa isolla geometrisella kuviolla! Ihan järkky vaate herkälle, hoikalle ihmiselle. Räväkkä Erja edellyttää vaatteiltakin räväkkyyttä. Kyllähän ompelijat

Minun mielestäni isokuvioinen vaate sopii huonoiten juuri isolle, se tekee vartalon jotenkin möhkälemäiseksi. Pienikuvioinen ja yksivärinen, tai näiden yhdistelmä, on vartaloa imartelevin asu. Isokuvioisia marimekkoja voivat vain  huippuhoikat mannekiinit esitellä näyttämättä lihavilta.

Vierailija
364/380 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuon ikäiset miehet vielä pimpedoroksen perään? Aika järkyttävää, jos ovat.

Eikös se ole hyvä, jos heidän rakkauselämänsä pitää mielen ja kropan terveempänä. Kunhan eivät väen väkisin pillereillä mieskuntoaan kohenna ja liikarasita sydäntään.

Vierailija
365/380 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ritasta oli jossain muualla juttua ja kertoi kaipaavansa suhdetta elämäänsä. Oli nyt vaaleat hiukset, eli oli muuttanut lookiaan, mutta miksi sellainen vanhentava meikki, joka on luotaansatyöntävä? Viivamaiset kulmakarvat ja silmämeikki liian kova voimakkaine rajauksineen? Ilmeisesti koemme eritavoin sen mikä on hyvännäköistä.

Hyvänen aika, miksi puhut 'vanhentavasta' meikistä, kun ihminen täyttää jo 79 v!  Enpä usko, että meikillä pystyy itseään vanhentamaan. 😑

Ehkä todennut, ettei ole terveellistä jatkuvasti värjätä hiuksiaan lähes mustiksi. Vaikka ilmeisesti luonnostaan on ollut hyvin tummatukkainen. Löytyy kuvia vuosien varrelta, missä hiukset vaaleahkot, melkein porkkananpunaiset. 

En usko että on terveellistä värjätä jatkuvasti hiuksiaan minkään värisiksi. Aivotkin ovat niin lähellä hiuksia/hiusjuuria. Jos kyllästyisin omien hiusten väriin, niin mieluummin ostaisin peruukin.

Vierailija
366/380 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Erja on ruma eikä kovin fiksukaan, mutta miehen pitää olla älykäs ja hyvännäköinen. Selvästi ärsyttävin akka. Nimikin supisuomalainen, mutta on puhuttava ruotsia.

Erjan puhuma ruotsi kuulostaa järkyttävältä, mistä lienee oppinut! Jopa minun skolsvenskani on parempaa ja sujuvampaa kuulijalle.

Vierailija
367/380 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sarjan. Iältäni sijoitun nuorimpien ja vanhimpien väliin. Ihan katsottavaa, jos haluaa aivot hetkeksi narikkaan. Alkutekstien piirretyt kukat ja ihana kesätunnelma olivat kivoja.

Kunnioitan kaikkia, jotka ryhtyvät tällaiseen ohjelmaan - niin naisia kuin miehiä.

Toivon kutenklin, että näiden naisten perusteella ei oltaisi tietävinään yleistäen, millaisia "ikääntyneet" naiset ovat. Itse yleistän sen verran, että kaksi nuorempa ovat yleisempi tyyppi kuin kaksi vanhempaa. Harmittaa kun höhlähköissä yhteiskeskusteluissa missattiin kahden vanhemman naisen omaperäisiä näkemyksiä. Niistä olisi voitu jatkaa, ja olisi ylitetty pelkän kliseen taso. Klissellä tarkoitan hymisevää "avoimin mielin, koskaan ei voi tietää, mitä kulman takana on".

Täysin käsikirjoitettua, ja näissähän ei tietenkään koskaan kerrota kaikkia. Esimerkiksi porvioolaisella oli ravintolatreffit todella fiksun oloisen nurmijärveläisen kanssa, mut

Camillan pukeutuminen ihmetyttää. Kovasti haluaa paljastella itseään. Keila-asuna halterneck toppi ja trikoot. Itse en kyllä tuollaista yläosaa ole keilahallissa koskaan aiemmin nähnyt. Muutenkin ikäisekseen vanhan näköinen, itseäni 6 vuotta nuorempi. Uskallan väittää, että hänen rinnallaan näytän 45-vuotiaalta.

Vierailija
368/380 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on tosi vanhan näköisiä, myös ne kuusikymppiset. Ei kukaan ole noin vanhan oloinen 64 v. Olen itse 61 ja yhä hoikka ja paksut hyvät hiukset. Ei harmaapäinen hauras  muumioitunut hieno daami. 

---------------

Olen 65-v. enkä todellakaan tunnista itseäni kenestäkään noista daameista!

Vierailija
369/380 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama esitteli perhettään ja sukuaan kuin ne kuuluisivat olennaisena osana "kauppaan".

Meille parisuhde on nimenomaan meidän kahden välinen, sekä intohimoinen että kumppanuussuhde.  Haluamme viettää parisuhdeaikaa, sille tehdään tilaa tavoitteellisesti. Työelämä ei enää aseta pakkoja, joten miksi joku muu asia/harrastus/ystävät/perhe olisi tärkeämpi kuin 'nuori rakkautemme'?

Olemme tärkeimpiä toisillemme. Se on lähtökohta tämänikäisten suhteelle, ellei tarkoitus olekin vain löytää ystävä, yksinäisyyden poistaja, ruoanlaittaja, nikkaroija, omaishoitaja...

Eiköhän jokaisella saa olla oma lähtökohtansa suhteelle, ihan minkä ikäisenä tahansa. 

Monen mielestä sinä varmasti kuulostat takertuvalta. Jos ihminen on ollut esim. jo vuosikausia yksin, niin hänelle voi hyvinkin olla tärkeintä vielä elossa olevat ystävät ja sukulaiset. Ei siinä ole mitään väärää. 

Vierailija
370/380 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kissat olisivat minulle aivan täysin no-no. Samoin lapset ja lapsenlapset. Siksikin deittailu on poissuljettu vaihtoehto kypsemmällä iällä. On lähes mahdotonta löytää kiva, komea ja sivistynyt lapseton kumppani."

Eli jos joku haluaisi seurustella 70-kymppisen isäsi kanssa, sanoisit, että älä nyt sentään, kun sillä on lapsi. 

:D

Vierailija
371/380 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama esitteli perhettään ja sukuaan kuin ne kuuluisivat olennaisena osana "kauppaan".

Meille parisuhde on nimenomaan meidän kahden välinen, sekä intohimoinen että kumppanuussuhde.  Haluamme viettää parisuhdeaikaa, sille tehdään tilaa tavoitteellisesti. Työelämä ei enää aseta pakkoja, joten miksi joku muu asia/harrastus/ystävät/perhe olisi tärkeämpi kuin 'nuori rakkautemme'?

Olemme tärkeimpiä toisillemme. Se on lähtökohta tämänikäisten suhteelle, ellei tarkoitus olekin vain löytää ystävä, yksinäisyyden poistaja, ruoanlaittaja, nikkaroija, omaishoitaja...

Eiköhän jokaisella saa olla oma lähtökohtansa suhteelle, ihan minkä ikäisenä tahansa. 

Monen mielestä sinä varmasti kuulostat takertuvalta. Jos ihminen on ollut esim. jo vuosikausia yksin, niin hänelle voi hyvinki

Totta kai saa.  Mikä kenellekin on elämässä tärkeää.  Nämä naiset kumminkin etsivät "jotakin",  mikä täyttäisi tyhjän tilan elämässään.

-sivusta

Vierailija
372/380 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirvee ohjelma!!!!! Keksivät jotain järkevää sisältöä elämään. Vanha ukko ei tuo mitään muuta kuin omaishoitajuutta ja ähinää. 

Vierailija
373/380 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Erja on kyllä ihan huippu tyyppi! Sanoo asiat niin kuin ne on ja sekös ainakin ukkoja ärsyttää... 

Olen ihan samaa mieltä, että naiset on itse menneet ansaan ja saavat pipertää keittiössä ja kuurata ukkojen sotkuja huushollissa. Itse olen 62-v, enkä eron jälkeen enää ukkoa huoli riesakseni. Ellei sitten löydy todella huumorintajuista miestä, joka saa parisuhteesta vaivan arvoista. Silloin annan itsekin kaikkeni, mutta EN keittiöpiiaksi enää ala! 

Vierailija
374/380 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin, mutta samaan aikaan toisella kanavalla itseä kiinnostavaa ohjelmaa, niin jää katsomatta tuo.

En jaksa Areenasta katsoa.

Lauantaisin tv:stä tulee vain toimintaa ja rikoksia, niin voisi lähettää tuollaisia ohjelmia vaihtoehtona niille.

PS. Ovatko vain koulutetut ihmiset fiksuja? Siinä olisikin paljon puhumista puolesta ja vastaan.

Vierailija
375/380 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Erja on ruma eikä kovin fiksukaan, mutta miehen pitää olla älykäs ja hyvännäköinen. Selvästi ärsyttävin akka. Nimikin supisuomalainen, mutta on puhuttava ruotsia.

Erjan puhuma ruotsi kuulostaa järkyttävältä, mistä lienee oppinut! Jopa minun skolsvenskani on parempaa ja sujuvampaa kuulijalle.

On ollut naimisissa ruotsalaisen kanssa, varmaankin ovat siis kotona puhuneet ruotsia.

Vierailija
376/380 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erja haikaili vielä viehättävää Jania, mutta Jania ei kiinnostanut kuin ystävyys

Vierailija
377/380 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Erja on kyllä ihan huippu tyyppi! Sanoo asiat niin kuin ne on ja sekös ainakin ukkoja ärsyttää... 

Olen ihan samaa mieltä, että naiset on itse menneet ansaan ja saavat pipertää keittiössä ja kuurata ukkojen sotkuja huushollissa. Itse olen 62-v, enkä eron jälkeen enää ukkoa huoli riesakseni. Ellei sitten löydy todella huumorintajuista miestä, joka saa parisuhteesta vaivan arvoista. Silloin annan itsekin kaikkeni, mutta EN keittiöpiiaksi enää ala! 

Huh, on kyllä rasittava nainen. Ei tee mitään ja kaikki pitäisi tehdä häelle valmiiksi. Pälpättää vaan.

Vierailija
378/380 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoisin, mutta samaan aikaan toisella kanavalla itseä kiinnostavaa ohjelmaa, niin jää katsomatta tuo.

En jaksa Areenasta katsoa.

Lauantaisin tv:stä tulee vain toimintaa ja rikoksia, niin voisi lähettää tuollaisia ohjelmia vaihtoehtona niille.

PS. Ovatko vain koulutetut ihmiset fiksuja? Siinä olisikin paljon puhumista puolesta ja vastaan.

Ei mutta odotusarvo on isompi. 

Vierailija
379/380 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Erjahan on aivan mainio! Tulevaisuuden esikuvani!

Sama.

Ja ne kissasilmälasit on hienot!

Tietääkö kukaan kenen kehys 

malli?

Vierailija
380/380 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sesitsemänkymppiset miehet eivät kyllä  etsi ikäisiään daameja vaan katselevat paljon nuorempia. Sarja antaa ihan vääristyneen kuvan ikäihmisten deittailusta. Todellisuudessa yli sesitsemänkymppisten naisten on melko mahdotonta löytää deittiseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän