YleAreenan "Deittaavat daamit" OFFICIAL
Innostuin katsomaan tavallisuudesta poikkeavaa deittiohjelmaa "Deittaavat daamit". Se kertoo neljästä suomalaisesta, 63-77-vuotiaasta naisesta, jotka etsivät miestä ystävyyden, harrastusten tai jopa rakkauden merkeissä elämäänsä. Sarjassa on kuusi jaksoa ja katson itse nyt kolmatta jaksoa. Tämähän on mielenkiintoisempi kuin mitä oletin. Ohjelman kaikki neljä naista ovat koulutettuja, fiksuja, energisiä ja hyväkuntoisia "sinkkuja" ja iästä huolimatta heillä käy hyvä tuuri, että löytävät deittejä.
Katso lähetysajat : Deittaavat Daamit - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (406)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kiinnosta yhtään katsoakun omanikäisten deittailut eivät kiinnosta.
Itse 60v miehenä deittailen vain 30-40v itseäni nuorempia thainaisia.
Heille olet vaan lompakko ja rahan takia kelpaa vaikka suohirviö.
Liikeasioitahan parisuhteet yleensä ovatkin. Miksei ottaisi samalla rahalla thaityttöä.
Se thaityttö otetaan silloin, kun ei muuta saada. Ja sille thaitytölle se on liikesuhde, suomalaismies taas ei sitä tajua. No jos se mies olisi ollut fiksu alunperinkin, sen ei olisi tarvinnut lähteä hakemaan vaimoa, jolla ei ole vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies on iästään riippumatta aina eniten kiinnostunut nuorista naisista.
Ehkä siellä Kälviällä on tuollaista, muualla maailma on muuttunut. 60-vuotiaat naiset ovat nuorekkaita ja monta kertaa elämänsä parhaassa vedossa. Samaa ei todellakaan voi sanoa samanikäisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies on iästään riippumatta aina eniten kiinnostunut nuorista naisista.
Ehkä siellä Kälviällä on tuollaista, muualla maailma on muuttunut. 60-vuotiaat naiset ovat nuorekkaita ja monta kertaa elämänsä parhaassa vedossa. Samaa ei todellakaan voi sanoa samanikäisistä miehistä.
Olen jo 30 vuotta asunut Helsingissä, Kälviällä en ole koskaan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heille olet vaan lompakko ja rahan takia kelpaa vaikka suohirviö.
Liikeasioitahan parisuhteet yleensä ovatkin. Miksei ottaisi samalla rahalla thaityttöä.
Se thaityttö otetaan silloin, kun ei muuta saada. Ja sille thaitytölle se on liikesuhde, suomalaismies taas ei sitä tajua. No jos se mies olisi ollut fiksu alunperinkin, sen ei olisi tarvinnut lähteä hakemaan vaimoa, jolla ei ole vaihtoehtoja.
Kyllä suomalaismies sen tajuaa. Kaikki parisuhteet ovat liikesuhteita - naisille. Vain miehet ovat romantikkoja.
Kiva, että tästä oli tullut toinenkin kausi! Tykkään näistä kaikista uusistakin daameista. Olisin toivonut loppuun vielä jotain pientä tilannekatsausta, vaikka siis ihan vain tekstinä että mitä kullekin osallistujalle on tapahtunut deittirintamalla ohjelman päättyessä/vähän sen jälkeen.
Sori, mutta jotenkin vähän ärsyttää, kun ihmiset (kuten sinä) eivät ota huomioon aiempaa keskustelua ja kaikki pitää toistaa. Tämä keskustelu lähti liikkeelle siitä, että joku arvosteli näiden daamien tapaa tuoda "perhettään ja sukuaan kuin ne kuuluisivat olennaisena osana "kauppaan"".
Siihen minä sanoin, että jokainen tavallaan ja monelle perhe ja suku on tärkeä osa elämää, etenkin jos on ollut pitkään yksin.
Siihen joku toinen kommentoi "mikä kenellekin on elämässä tärkeää"
No, jos näille daameille nimenomaan oli tärkeää tuoda ilmi (tosin en itse muista kyseistä kohtausta, mutta ilmeisesti näin oli, koska siitä löytyi valitettavaa), että perhe ja suku pysyy kuvioissa mukana ja mies halutaan heille esitellä, niin sitten on. Kaikki eivät todellakaan etsi sellaista parisuhdetta, joka vie huomion pois ystävistä ja eletään vain sille uudelle miehelle/naiselle.
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän ihminen ymmärtää, että ystävyyttä kannattaa vaalia aina, myös silloin kun on löytänyt uuden kumppanin. Aika on rajallista. Mutta eipä se minua haittaa, jos hekumasuhteiden vannoutuneet kannattajat huomaavatkin, että ai jaa, "paras ystävä" kuolikin tuossa kuukausi sitten, mutten huomannut, koska "miksi joku muu asia/harrastus/ystävät/perhe olisi tärkeämpi kuin 'nuori rakkautemme".