Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?
Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.
Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?
Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.
Kommentit (773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olis tarve deittailla niin mulle kävelytreffit kaupunkiympäristössä sopis oikein hyvin! Siinähän voi ostaa take away kahvit ja jos osoittautuisi että deittikumppani ei vaikkapa kolmen kilometrin kävelystä selviä niin meillä tuskin olisi yhteistä tulevaisuutta.
Kolme kilometriä on aika pitkä matka. En usko et puoletkaan jaksaa moista hengästymättä. Take away kahvin sijaan voisi ostaa makkaraperunat kojulta
Olen samaa mieltä. Pitäisi tuntitolkulla kävellä kolmeen kilsaan. Ei ole realistinen tavoite. Ehkä jos on joku himourheilija, mut sillonkin ei vois puhua kun hengästyis niin pahasti
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Mitäs jos toinen matkustaa vaikka tunnin ajomatkan päästä treffeille, niin eikö olisi kivempi tehdä jotain spesiaalimpaa kuin vain kävellä? Esim. Mieluummin käydä vaikka lounaalla? Ei minua ainakaan houkuta ajaa pitkää matkaa ja käydä tunnin kävelyllä, kyllä mä haluan muutakin tehdä .
Tällaisissa tapauksissa kannattaa tutustua ensin hyvin toiseen somessa videopuheluin ja sitten sopia treffit koko viikonlopuksi kotiin.
Ei treffejä kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Jos olis tarve deittailla niin mulle kävelytreffit kaupunkiympäristössä sopis oikein hyvin! Siinähän voi ostaa take away kahvit ja jos osoittautuisi että deittikumppani ei vaikkapa kolmen kilometrin kävelystä selviä niin meillä tuskin olisi yhteistä tulevaisuutta.
Tuo ei ole mikään lenkki. Kävely ja kahvit puistossa hyvällä kelillä on yhtä kuin hyvät treffit. Lenkkeily loskapaskassa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole mikään lenkki. Kävely ja kahvit puistossa hyvällä kelillä on yhtä kuin hyvät treffit. Lenkkeily loskapaskassa ei.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffien tarkoitus on tutustua. Ihan yleisenä vinkkinä, jos on treffit ei kiinnostaä, älä mene. Kukaan ei häviä mitään.
Eiköhän treffien ole tarkoitus olla lisäksi edes hiukan romanttiset? Molemmat siistit vaatteet päällä, eikä likaiset lenkkarit, harmaat trikoot ja hikinen naama. Lenkkeily on yksilölaji ja oksettavaa jonkun ventovieraan kanssa hirveissä vaatteissa painaa lätäkköjen yli. Joo, ihan periatteesta en meniskään, mies saa keksiä parempaa ja yleensä on keksinytkin.
Tuskin on tarkoitusta yrittää juosta uutta maailmanennätystä. Ittte olen monen kanssa ollut kävelyllä, siinä ei hiki tule ja voi jutella vapaasti ettei ole tuhat korvaa kuulolla mutta kuitenkin on ihmisiä lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä lenkki suurimmalle osalle. Lenkki on kävelymatka, joka loppuu siihen pisteeseen mistä on alkanutkin
Vierailija kirjoitti:
Sillä karsiutuu lihavat pois jos on tulllut VÄHÄN huijattua
Aijaa,etkö kahvilassa huomaa samaa vai onko tarkoitus ettei huijarit saavu paikalle ollenkaan. Jos näin, ei tule myöskään naiselliset naiset. Ei ne mihinkään hikilenkille treffeille suostu.
Vierailija kirjoitti:
Sillä karsiutuu lihavat pois jos on tulllut VÄHÄN huijattua
Ei välttämättä. Jos ne lihavat olisivat tulleet kahvilaankin, jossa huijaus olisi paljastunut, kyllä he silloin tulevat kävelylenkillekin. Sillä ajatuksella toki, että ei kävellä pitkään tai että kävellään hitaasti, mutta jos heidän ajatuksensa on ollut, että livenä lihavuus ei enää haittaa toista osapuolta, niin kyllä se sama ajatus on edelleen.
Fiksuinta on itse katsoa kuvat ja swaipata niiden perusteella oikealle vain ne, joiden kuvista käy selkeästi ilmi, että ulkonäkö- ja vartalotyyppi on toivotunlainen. Mikäli joku huijaa vanhojen kuvien kanssa, silloin se huijaus tulee ilmi vasta ekoilla treffeillä. Tätä tekevät jotkut miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin kerran yhdelle miehelle kahveja kahvilassa, hän sanoi että haetaan ärrältä take away. Kyllä siinä oli ongelma ihan jossakin muualla kun minun kävelykyvyssäni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffien tarkoitus on tutustua. Ihan yleisenä vinkkinä, jos on treffit ei kiinnostaä, älä mene. Kukaan ei häviä mitään.
Eiköhän treffien ole tarkoitus olla lisäksi edes hiukan romanttiset? Molemmat siistit vaatteet päällä, eikä likaiset lenkkarit, harmaat trikoot ja hikinen naama. Lenkkeily on yksilölaji ja oksettavaa jonkun ventovieraan kanssa hirveissä vaatteissa painaa lätäkköjen yli. Joo, ihan periatteesta en meniskään, mies saa keksiä parempaa ja yleensä on keksinytkin.
Tuskin on tarkoitusta yrittää juosta uutta maailmanennätystä. Ittte olen monen kanssa ollut kävelyllä, siinä ei hiki tule ja voi jutella vapaasti ettei ole tuhat korvaa kuulolla mutta kuitenkin on ihmisiä lähistöllä.
Siis ilkeämielisille miehille lenkitys on vähän samanlaista lääkettä kuin koirille, jotka kotona vaan tuhoavat asioita. Pitää heidän huomionsa muualla. Tosin jotkut alkavat kävelylenkilläkin haukkumaan ohikulkijoita, jne. (nähty). Sen vuoksi kahvitreffit ovatkin aivan minimi sille, kannattaako mieheen käyttää aikaa. Jos ei pysty istumaan tuntia naamatusten vihaamatta tai kiemurtelematta, niin omallatunnolla on niin paljon paskaa, ettei tuollaisen miehen kanssa kannata olla missään tekemisissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Mitäs jos toinen matkustaa vaikka tunnin ajomatkan päästä treffeille, niin eikö olisi kivempi tehdä jotain spesiaalimpaa kuin vain kävellä? Esim. Mieluummin käydä vaikka lounaalla? Ei minua ainakaan houkuta ajaa pitkää matkaa ja käydä tunnin kävelyllä, kyllä mä haluan muutakin tehdä .
Tällaisissa tapauksissa kannattaa tutustua ensin hyvin toiseen somessa videopuheluin ja sitten sopia treffit koko viikonlopuksi kotiin.
Ei treffejä kotiin!
Minulle treffit kotona on toiminut loistavasti. Kertaakaan ei ole mennyt treffit puihin. Pelkureille kotitreffit ei kyllä sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Ei treffejä kotiin!
Minulle treffit kotona on toiminut loistavasti. Kertaakaan ei ole mennyt treffit puihin. Pelkureille kotitreffit ei kyllä sovi.
Hohhoijaa....
Vierailija kirjoitti:
No onhan se selvästi:
- Nolla panostusta miehen puolelta, ei tarvitse stressata että pitäisi edes se 1,50 kahvikupponen tarjota.
- Haluaa nähdä naisen heti ilman meikkiä ja varmistua naisen kropan tilasta.
- Antaa itsestään muka-sporttisen vaikutelman jossa piiloviestinä on että odottaa naisen olevan "liikunnallinen" = hoikka. Oikeasti liikunnallisuus ei kiinnosta heitä pätkääkään, kunhan pääsee toteuttamaan pakkomiellettään naisen hoikasta kropasta sanomatta sitä suoraan koska tietää, että ääneen sanomalla karkottaa myös ne ideaalikroppaiset naiset.
Varmaan jo sanottukin, mutta ilmeisesti tuossa kuvaamassasi käytännössä on nyt jotain pahaa ja ongelmallista? Ei vain selvinnyt, mikä siinä on pielessä mielestäsi.
Vastaavalla logiikalla on naisia, jotka haluavat ensitreffit kaupungin kalleimpaan ravintolaan, koska haluavat vakuuttua miehen valmiudesta kuluttaa runsaasti rahaa naiseen. Ja jos mies ei olekaan mieleinen, on ainakin saanut huippuluokan ilmaisen illallisen. Se mitä mies haluaa, ei ole tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ilkeämielisille miehille lenkitys on vähän samanlaista lääkettä kuin koirille, jotka kotona vaan tuhoavat asioita. Pitää heidän huomionsa muualla. Tosin jotkut alkavat kävelylenkilläkin haukkumaan ohikulkijoita, jne. (nähty). Sen vuoksi kahvitreffit ovatkin aivan minimi sille, kannattaako mieheen käyttää aikaa. Jos ei pysty istumaan tuntia naamatusten vihaamatta tai kiemurtelematta, niin omallatunnolla on niin paljon paskaa, ettei tuollaisen miehen kanssa kannata olla missään tekemisissä.
Jokainen kävelee elämässään, mutta kaikki eivät todellakaan käy kahviloissa. Näin ollen kävelytreffit sopivat hyvin jokaiselle.
Köyhät ja puskaraiskarit kutsuu lenkkitreffeille. Tai voiko niitä edes treffeiksi kutsua, eikö se ole pelkkää lenkillä käyntiä, arkistakin arkisempi asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kilometriä on aika pitkä matka. En usko et puoletkaan jaksaa moista hengästymättä. Take away kahvin sijaan voisi ostaa makkaraperunat kojulta
Jos kolmeen kilometriin käyttää paljon yli puoli tuntia on todella heikkokuntoinen tai jaloissa vikaa. Urheilullisemmalta deitiltä kysyin, että kävelenkö liian hitaasti, mihin tuli vastaus, että vauhti on sopiva. Useammankin kerran tapailtiin kävelytreffeillä.
Minä olisin tykännyt kävelytreffeistä. Kuulostaa luonnolliselta ja rennolta tavalta tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se selvästi:
- Nolla panostusta miehen puolelta, ei tarvitse stressata että pitäisi edes se 1,50 kahvikupponen tarjota.
- Haluaa nähdä naisen heti ilman meikkiä ja varmistua naisen kropan tilasta.
- Antaa itsestään muka-sporttisen vaikutelman jossa piiloviestinä on että odottaa naisen olevan "liikunnallinen" = hoikka. Oikeasti liikunnallisuus ei kiinnosta heitä pätkääkään, kunhan pääsee toteuttamaan pakkomiellettään naisen hoikasta kropasta sanomatta sitä suoraan koska tietää, että ääneen sanomalla karkottaa myös ne ideaalikroppaiset naiset.
Varmaan jo sanottukin, mutta ilmeisesti tuossa kuvaamassasi käytännössä on nyt jotain pahaa ja ongelmallista? Ei vain selvinnyt, mikä siinä on pielessä mielestäsi.
Vastaavalla logiikalla on naisia, jotka haluavat ensitreffit kaupungin kalleimpaan ravintolaan, koska haluavat vakuuttua mie
En ole tuo, jolta kysyt, mutta itseäni ihmetyttää, miten moni mies sössii oman deitti-ilmoituksensa (ja ilmeisesti treffinsä myös), kun ei luota omiin silmiinsä ja omaan arvoistelukykyynsä. Sen sijaan, että katsoisi kuvista, miellyttääkö naisen ulkonäkö, kirjoitetaan deitti-ilmoitukseen omat ulkonäkötoiveet auki: haetaan esim. "kaunista" naista tai "itsestään huolta pitävää naista", ja nyt esim. yritetään "karsia lihavia" ehdottamalla jotain hikiliikuntaa. Juu, kyllähän noilla noi muutamat lihavatkin saada karsittua, mutta samalla karsiutuu moni liikunallinen ja hoikka nainen, jotka vain pitävät tuollaista sosiaalisen osaamattomuuden merkkinä.
Siinä ei ole mitään ongelmallista, että haluaa normaalipainoisen/hoikan ja hyvännäköisen kumppanin. On minullakin ulkonäköpreferenssejä, ja siksi tsekkaan miehen kuvat ja swaippaan vähin äänin "vääränlaiset" vasemmalle. En suinkaan kirjoita profiiliini sitä, ketkä lentävät vasemmalle ja ketkä "pääsevät" oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kolmeen kilometriin käyttää paljon yli puoli tuntia on todella heikkokuntoinen tai jaloissa vikaa. Urheilullisemmalta deitiltä kysyin, että kävelenkö liian hitaasti, mihin tuli vastaus, että vauhti on sopiva. Useammankin kerran tapailtiin kävelytreffeillä.
3 kilsaa puoleen tuntiin tarkoittaa 6 km/h vauhtia. Tuo on lähes juoksuvauhtia. Ei siinä ehdi kommentoimaan nykyihmisten vaatteita, ihonväriä ja kävelytyylejä.