Onko teillä erikseen eri joulupatalaput ja keittiöpyyhkeet?
Kommentit (14)
Ei ole. Ei ole koskaan ollut. Eikä ole jouluverhoja ja joulumattoja. Joku raja sentään.
On tietenkin ja joulumattoja, lakanoita yms
Ei kyllä ole. Ei ole joulumitään. Ihan samoilla mennään.
Ei meillä ole joulupatalappuja, mutta onhan ne nyt ihan eri asia kuin keittiöpyyhkeet.
Ei. Eikä jouluverhoja tai joulupöytäliinoja.
Ledkynttilöitä siitäkin edestä.
Jouluisia patalappuja ei, mutta on mulla punaruutuisia keittiöpyyhkeitä jotka menee niin jouluna kuin juhannuksenakin.
Hyvä idea. Ostan niitä 50% alesta jos sattuu saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Ostan niitä 50% alesta jos sattuu saamaan.
Protip: enemmän säästää kun ei osta ollenkaan.
On, mutta vain siksi, että joku on ne joskus joululahjaksi antanut.
Minulla pitä olla joulukoti mutta en ala pimennysverhoja vaihtamaan sillä se olisi jo liian työlästä, mutta sellaista helpompaa joulu sisustamista kyllä harrastan. Olen täydellinen joulun tunnelma ihminen vaikka ikää on jo +60v, enkä varmasti kyllästy koskaan. Sitten kun en itse pystyisi, tilaisin jonkun työttömän laittamaan koristelut ja saisi vähän joulurahaa siitä. 😊
Jos olisi varaa ja säilytystilaa enempi, niin hankkisin varmaan erilliset jouluiset tekstiilit. Ja astiatkin. Samoin tekisin muidenkin juhlien kohdalla, koska tykkään kattaus- ja sisustusasioista. Nyt pitää tyytyä vaihtamaan lähinnä lautasliinoja juhlaan sopiviksi.
Joulutekstiileistä tulee monille aina mieleen räikeä puna-vihreä-valkoinen väritys ja kuusenkäpy- ja tonttukuviot yms. Itsekään en enää semmoisia laittelisi kotiini, nuorena kyllä nimenomaan sellaisia käytin.
Näin aikuisena pitää olla seesteistä ja rauhallista, valkoisen eri sävyjä ja hopeaa, utuisia sävyjä yms. pehmeää, siis kimaltelevaa ja talvista.
On kyllä, mökillä. Mutta ei mitään kuosillisia juttuja. Muutama viininpunainen samettityynynpäällinen, villaviltti, punaisia kynttilöitä, punainen pöytäliina, valkoiseen aaltovaasiin teen punaisista kukista asetelman ym.
Ensimmäinen kerta muuten, kun käytän jouluna punaista! Kotona sisustus on moderni ja skandinaavinen ja joulukukat ym olleet aina ennen valkoisia. Hirsimökkiin kuitenkin jotenkin sopii perinteisempi punavalkoinen joulu.
Äiti aikoinaan vaihtoi aina verhoja, mattoja ym vuodenaikojen mukaan. Minusta se oli ihanaa ja viritti tunnelmaa. Itse lähinnä vaihdan vaan muutamia koristetyynynpäällisiä ja ostan sesongin mukaisia kukkia.
Ei ole, enkä aio hankkia.