Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?

Vierailija
12.02.2025 |

Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.

Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?

Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.

Kommentit (773)

Vierailija
601/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei anna lainata ylempää. Ei siellä lenkkipolulla ole turvallista olla. Ihmisiä tulee harvoin vastaan ja metsää on lähellä.

Hui olkoon metsää. 

67% raiskauksista tapahtuu metsissä

eikös se ollut 100%. ainakin fat im diarran mukaan

Vierailija
602/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei anna lainata ylempää. Ei siellä lenkkipolulla ole turvallista olla. Ihmisiä tulee harvoin vastaan ja metsää on lähellä.

Hui olkoon metsää. 

Laitatko vielä tämän tilaston meille muillekin näkyviin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui olkoon metsää. 

Laitatko vielä tämän tilaston meille muillekin näkyviin? 

Suurin osa raiskauksista tapahtuu uhrin tai tekijän kotona. Eli ei nyt ihan täsmää tämä..

Vierailija
604/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten yksi jätkä  halusi treffeillä kävellä jossain suolla. Enhän mä mitään verkkareita omistanut,kireissä farkuissa ja bootseissa rämmin pitkin suota :D Sitten kun mulla oli silloin jo polvi pas"na ni lopulta jätkän piti kantaa mut repparissa ulos metsästä. Ei nähty enää enkä ole kävelytreffeille sen jälkeen suostunut.

Vierailija
605/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Ei kai se rahasta voi olla kiinni, etteikö voisi mennä treffeille kahvilaan. Jos ajatellaan, että esim. kaakao+kakkupala maksaa yht. 12€, niin jos tuo on liian iso summa sijoittaa ensitreffeillä, niin antaa olla. Etsiköön jonkun yhtä köyhän tai pihin naisen. Ja jos mies on oikeasti tosi kiinnostunut, niin ei hän ala nirsoilla treffipaikan valinnassa.

Hyi maksaa 24 euroo jostain ksakaosta ja kakkupalasta. Samaan hintaan se melkein koko kakun ostettua

No, se ei ehkä olekaan jutun idea, vink vink. Entinen mieheni oli juuri tuollainen. Laski aina, että mitä ihmettä mennä ulos syömään/kahville jne. johonkin kun samalla rahalla saa kotiin kilon lihaa tai paketin kahvia jne. Todellinen romantiikan helmi oli. 

Mieluummin sää

Sanos muuta. Bussimaksutkin on niin kalliita, että kannattaa jättää treffit väliin, niin ei tule tuhlattua.

Vierailija
606/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta sitten yksi jätkä  halusi treffeillä kävellä jossain suolla. Enhän mä mitään verkkareita omistanut,kireissä farkuissa ja bootseissa rämmin pitkin suota :D Sitten kun mulla oli silloin jo polvi pas"na ni lopulta jätkän piti kantaa mut repparissa ulos metsästä. Ei nähty enää enkä ole kävelytreffeille sen jälkeen suostunut.

Joku voisi pitää tätä romanttisena! 

20 vuotta sitten naiset olivat myös iloisia jos mies avasi heille oven. Nyt miehet eivät avaa ovia, eivätkä jaksa kantaa nykynaisia suolta. Niin se maailma muuttuu.

Vierailija
607/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Ei kai se rahasta voi olla kiinni, etteikö voisi mennä treffeille kahvilaan. Jos ajatellaan, että esim. kaakao+kakkupala maksaa yht. 12€, niin jos tuo on liian iso summa sijoittaa ensitreffeillä, niin antaa olla. Etsiköön jonkun yhtä köyhän tai pihin naisen. Ja jos mies on oikeasti tosi kiinnostunut, niin ei hän ala nirsoilla treffipaikan valinnassa.

Hyi maksaa 24 euroo jostain ksakaosta ja kakkupalasta. Samaan hintaan se melkein koko kakun ostettua

No, se ei ehkä olekaan jutun idea, vink vink. Entinen mieheni oli juuri tuollainen. Laski aina, että mitä ihmettä mennä ulos syömään/kahville jne. johonkin kun samalla rahalla saa kotiin kilon lihaa tai paketin kahvia jne. Todellinen romantiikan helmi

Minulla jäisi treffeille menemättä, jos eivät ole 2 kilometrin päässä kotoani. Ei mitään järkeä maksaa bussia

Vierailija
608/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tasan pitäisi romanttisena sitä, että toinen on viemässä suolle kävelylle siitäkin huolimatta, että näkee etten olisi vaatetuksella sellaiseen varautunut. 

Vierailija
609/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun pakko ole sitä makkaraa syödä

610/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että henkilö on köyhä, pihi, sarjadeittailija tai ei vaan näe syytä panostaa ensitreffeille eli toisin sanoen ei edes ole kovin kiinnostunut treffikumppanista. 

Vierailija
611/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on jostain deittisovelluksesta, niin ihan turha panostaa ensitapaamiseen sen kummemmin. Jos toinen ei miellytä oikealla tavalla, niin on ihan sama vaikka tarjoaisi tai tekisi mitä. Jos taas toinen kiinnostaa heti, niin riittää suunnilleen, että sanoo moi ja soitellaan myöhemmin ja lähtee kotiin.

Vierailija
612/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tasan pitäisi romanttisena sitä, että toinen on viemässä suolle kävelylle siitäkin huolimatta, että näkee etten olisi vaatetuksella sellaiseen varautunut. 

Suohon uppoamisessa on jotain seksuaalisesti kiihottavaa. Varmasti olisi myös romanttista tulla pelastetuksi kun on vain nenä suon yläpuolella

613/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos toinen matkustaa vaikka tunnin ajomatkan päästä treffeille, niin eikö olisi kivempi tehdä jotain spesiaalimpaa kuin vain kävellä? Esim. Mieluummin käydä vaikka lounaalla? Ei minua ainakaan houkuta ajaa pitkää matkaa ja käydä tunnin kävelyllä, kyllä mä haluan muutakin tehdä .

Vierailija
614/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mitäs jos toinen matkustaa vaikka tunnin ajomatkan päästä treffeille, niin eikö olisi kivempi tehdä jotain spesiaalimpaa kuin vain kävellä? Esim. Mieluummin käydä vaikka lounaalla? Ei minua ainakaan houkuta ajaa pitkää matkaa ja käydä tunnin kävelyllä, kyllä mä haluan muutakin tehdä .

Jotkut taas on himokävelijöitä ja se on suunnilleen parasta mitä tietävät.

Vierailija
615/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Tunnin ajomatka treffeille? Ihan absurdi ajatus

Vierailija
616/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuminen kannattaa tehdä somessa. Esimerkiksi WhatsAppissa ja sen jälkeen saman tien saunomaan. Ei ole mitään järkeä mennä kahvilaan tai ravintolaan syömään ja siellä huomata, etteivät kemiat toimi.

Vierailija
617/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Tulee mieleen, että henkilö on köyhä, pihi, sarjadeittailija tai ei vaan näe syytä panostaa ensitreffeille eli toisin sanoen ei edes ole kovin kiinnostunut treffikumppanista. 

Järkevässä rahankäytössä ensimmäisenä karsitaan kahvilassakäynnit. Niissä ei ole taloudellisesti eikä muutenkaan mitään järkeä.

Vierailija
618/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Tällaisissa tapauksissa kannattaa tutustua ensin hyvin toiseen somessa videopuheluin ja sitten sopia treffit koko viikonlopuksi kotiin.

Vierailija
619/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höhö siis meitsi piti tota hauskana ja romanttisena :D. Toki vähä nyt mielikuvat on omat eli ajattelin että tyyppi ritarillisesti kantaa sinut reppuselässä, ehkä vähän laittaa hyväntuulista läppää siinä että ei nyt mennyt ihan niinkuin Strömsössä heh. Voihan olla että siinä sun todellisuudessa kaksimetrinen tatti otsassa itsellä ja ukko vain kitisi tai oli vaan hoomoilasena hiljaa siinä samalla kun kantoi. Mutta siis, omat mielikuvat tosta oli sellaiset että meni vähä poskelleen mutta lopuksi naurattaa. Sellaista elämän pientä komiikka joka lähentää. 

Vierailija
620/773 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Itse en ikinä matkustaisi tuntia ekoille treffeille enkä muutenkaan menisi tapaamaan ketään, joka asuu kaukana. Ekojen treffien pitää olla helposti saavutettavassa paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi