Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?

Vierailija
12.02.2025 |

Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.

Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?

Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.

Kommentit (773)

Vierailija
761/773 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulla ei ole pienintäkään intressiä viihdyttää miehiä. Ja he ihan itse kyllä yrittävät kupata kaiken tiedon ja taidon sekä viihteen naisesta, ihan tyrkyttämättäkin. Jos siis on deittimarkkinassa, kannattaa siis ennemminkin peittää itsessään kaikki mielenkiintoinen seksikkäästä vartalosta urheiluharrastukseen, sillä sellainen ei vedä puoleensa kuin kuppaajia. Sielä mielenkiintoisen tekemisen parissa sen sijaan voi tutustua samanhenkisiin ihmisiin."

Et vieläkään antanut yhtäkään esimerkkiä siitä, mitä se mielenkiintoinen treffitekeminen sinulle on. 

Kuulostaa lähinnä mielenkiintoisen naisen vastakohdalta. 

Vierailija
762/773 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia ensitreffejä naiset itse järjestävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/773 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulla ei ole pienintäkään intressiä viihdyttää miehiä. Ja he ihan itse kyllä yrittävät kupata kaiken tiedon ja taidon sekä viihteen naisesta, ihan tyrkyttämättäkin. Jos siis on deittimarkkinassa, kannattaa siis ennemminkin peittää itsessään kaikki mielenkiintoinen seksikkäästä vartalosta urheiluharrastukseen, sillä sellainen ei vedä puoleensa kuin kuppaajia. Sielä mielenkiintoisen tekemisen parissa sen sijaan voi tutustua samanhenkisiin ihmisiin."

Et vieläkään antanut yhtäkään esimerkkiä siitä, mitä se mielenkiintoinen treffitekeminen sinulle on. 

Eikä ole aikomustakaan. Mies suunnittelee, järjestää ja maksaa treffit oman taitotasonsa mukaisesti, ja minä sanon kyllä tai ei.

Vierailija
764/773 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ensitreffejä naiset itse järjestävät?

Toivottavasti eivät yhtään mitään.

Vierailija
765/773 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lähinnä mielenkiintoisen naisen vastakohdalta. 

Sovitaan niin.

Vierailija
766/773 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihan kuriositeettinä: minne sinä mielenkiintoinen nainen pyydät miehen mielenkiintoisille treffeille? Semmoisille että miehellä olisi mukavaa ja siten sinullakin olisi mukavaa. Hyvä haukkua muiden ehdotuksia, opeta meille sun treffitärpit mihin olet kutsunut."

Tuskin antaa mitään konkreettisia esimerkkejä, kun ei varmaan koskaan ole ehdottanut treffitekemistä, vaan seisoo T-posessa odottamassa, että joku niitä tarjoaa.

Joskus yrittänyt kysyä, kun miesten deittisovellus aloituksia aina haukutaan mielikuvituksettomiksi ja tylsiksi, että millainen se HYVÄ aloitus sitten on. Vastauksena on lähes aina hiljaisuutta tai jokin variaatio "...no jos sun pitää kysyä nii ööö äää niinku":sta. Ainoa suora esimerkki oli muistaakseni "kysy jotain naisen profiilista", WAU, kukaan ei varmasti ole ajatellut tätä sen tervehdyksen jälkeen!

Nykymiehet yrittävät pariutua reilujen sääntöjen sijaan (mies elättää, nainen hoitaa lapset) olemalla omia itsejään eli persoonansa perusteella. Miesten persoonat ovat kuitenkin naisille epämielenkiintoisia, ja se miehen persoona ei maksa elämistä kun nainen on raskaana ja imettää sekä hoivaa imeväisiä lapsia. Lasten ojaan, päikkyyn tai siittäjälle hylkääminen ei ole hyväksyttävää vaan heidän laiminlyöntiään

Kun menee työhön, sitä varten opiskellaan usein vähintään 3 vuotta, joskus jopa 10. Mutta parisuhteeseen mennään täysin hoo moilasena ja pippeli tanassa, kuvitellen että kyllä se siitä

Ei se siitä. Tuolla taktiikalla onnistuu vain siinä, minkä luonto järjestää, ja miehillä se on siittäminen. Se ei yksinkertaisesti toimi nyky-yhteiskunnassa

Menkää siis haastattelemaan avioliiton asiantuntijoita ja pitkissä suhteissa olevia. Ja ymmärtäkää, että nykynaisilla on yleensä kovemmat vaatimukset, kuin pula- ja r aiskausajan mummoilla. Jos panostusta ei ole, suhdetta ei tule. Ja se siitä

Vierailija
767/773 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmöä lenkki treffit.

Vierailija
768/773 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet yrittävät pariutua reilujen sääntöjen sijaan (mies elättää, nainen hoitaa lapset) olemalla omia itsejään eli persoonansa perusteella. Miesten persoonat ovat kuitenkin naisille epämielenkiintoisia, ja se miehen persoona ei maksa elämistä kun nainen on raskaana ja imettää sekä hoivaa imeväisiä lapsia. Lasten ojaan, päikkyyn tai siittäjälle hylkääminen ei ole hyväksyttävää vaan heidän laiminlyöntiään

Kun menee työhön, sitä varten opiskellaan usein vähintään 3 vuotta, joskus jopa 10. Mutta parisuhteeseen mennään täysin hoo moilasena ja pippeli tanassa, kuvitellen että kyllä se siitä

Ei se siitä. Tuolla taktiikalla onnistuu vain siinä, minkä luonto järjestää, ja miehillä se on siittäminen. Se ei yksinkertaisesti toimi nyky-yhteiskunnassa

Menkää siis haastattelemaan avioliiton asiantuntijoita ja pitkissä suhteissa olevia. Ja ymmärtäkää, että nykynaisilla on yleensä kovemmat vaatimukset, kuin pula- ja r aiskausajan mummoilla. Jos panostusta ei ole, suhdetta ei tule. Ja se siitä

Eli... jos nyt tulkitsin oikein niin tekstissäsi reilua olisi jos "mies elättää, nainen hoitaa lapset"  ja miesten ei kannattaisi deittailla "olemalla omia itsejään".

Mitäs sille tasa-arvolle kävi? Vähän aikaa sitten kampanjoitiin nimenomaan tuota mies elättää -asennetta vastaan ja nyt kun ajat ovat muuttuneet pitää myös naisten asenteen muuttua tässä suhteessa tasa-arvoisemmaksi. Vai haluatko takaisin 100 vuotta sitten vallitsevaan tilanteeseen? Jos et, niin satsaat tasa-arvoisesti suhteeseen ja ensitreffeihin

Vierailija
769/773 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin ekoilla treffeillä nykyisen mieheni kanssa baarissa, ja juttu lähti luistamaan ja siinä tuli todettua, että molemmat ihan sosiaalisia. Hän pyysi minut toisille treffeille juttelun pohjalta uimahalliin, astetta enemmän bodycheckiä vrt. lenkkeily.. Tietysti taustalla, että hän oli vanha kilpauimari ja itse olin kertonut olevani ammattisukeltaja. Mutta siis enpä usko että match made in heaven olisi tapahtunut ellei molemmat oltaisi urheilullisia. Nyt 16 v yhdessä, joista 14 naimisissa. Lapsemme harrastavat kilpatasolla uimahyppyä, uimahallilla menee vapaa-aika siis edelleen. :)

Vierailija
770/773 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin ekoilla treffeillä nykyisen mieheni kanssa baarissa, ja juttu lähti luistamaan ja siinä tuli todettua, että molemmat ihan sosiaalisia. Hän pyysi minut toisille treffeille juttelun pohjalta uimahalliin, astetta enemmän bodycheckiä vrt. lenkkeily.. Tietysti taustalla, että hän oli vanha kilpauimari ja itse olin kertonut olevani ammattisukeltaja. Mutta siis enpä usko että match made in heaven olisi tapahtunut ellei molemmat oltaisi urheilullisia. Nyt 16 v yhdessä, joista 14 naimisissa. Lapsemme harrastavat kilpatasolla uimahyppyä, uimahallilla menee vapaa-aika siis edelleen. :)

Harrastitteko seksiä lastenaltaassa? Lapsena näin nuoren parin tekevän tuota

Vierailija
771/773 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olis tarve deittailla niin mulle kävelytreffit kaupunkiympäristössä sopis oikein hyvin! Siinähän voi ostaa take away kahvit ja jos osoittautuisi että deittikumppani ei vaikkapa kolmen kilometrin kävelystä selviä niin meillä tuskin olisi yhteistä tulevaisuutta.

Kolme kilometriä on aika pitkä matka. En usko et puoletkaan jaksaa moista hengästymättä. Take away kahvin sijaan voisi ostaa makkaraperunat kojulta

Olen samaa mieltä. Pitäisi tuntitolkulla kävellä kolmeen kilsaan. Ei ole realistinen tavoite. Ehkä jos on joku himourheilija, mut sillonkin ei vois puhua kun hengästyis niin pahasti

Jos joku vastaisi noin kolmen kilsan kävelytreffiehdotukseen niin jäisi kyllä treffailut siihen. Joko ei ole mitään käsitystä paljonko 3km on tai sitten on fyysinen kunto aivan nollatasolla. Ylipainoinen polvivammainen isänikin kävelee 3 kilometrin lenkin tunnissa. 

Vierailija
772/773 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on urheilullinen ja haluaa samanlaisen kumppanin, silloinhan tuo on hyvä tapa karsia epäsopivat joukosta pois. Itse en menisi mistään hinnasta urheilutreffeille. Kun liikun, haluan liikkua yksin.

Sama! Vaikka olis urheilullinen, se ei tarkoita että haluaa lenkille jonkun vieraan kanssa. Alkaa vaan kyllästyttää kun joka toinen on "mennään lenkille". Se sanakin on hirveä jo😂! Harmaata, ankeaa ja kaiken romantiikan tappavaa. Jos ei keksi muuta, sillä karsitaan epäsopivat miehet pois.

Ei kukaan pakota sua sohvalta herkkujen keskeltä mihinkään. No worry.

Vierailija
773/773 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa tästä enää jankataan, kun ensimmäinen vastaaja jo ehti todeta, mistä on kyse: ainoa, minne treffit kannattaa solmia, on lenkille lähteminen. Se nainen, joka ei tähän suostu, on miehen silmissä jo epäsopiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän