Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?
Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.
Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?
Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.
Kommentit (773)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pyytäisi treffeille lenkille, olettaisin ettei hän ole todellisuudessa niin kovin kiinnostunut, koska ei ole valmis näkemään vaivaa. Mies joka on kiinnostunut sinusta oikeasti, ei ota sitä riskiä, että menettää mahdollisuutensa. Luuletteko, että miehet ihan oikeasti pyytäisivät teitä lenkkeilemään, jos ajattelisivat, että "vau, siinä on minun unelmieni nainen, nyt täytyy tehdä hyvä vaikutus" ? Jos mies ei ole oikeasti kiinnostunut, on treffeillä käyminen ajan haaskausta. Päädyt vain keskinkertaiseen suhteeseen saiturin kanssa, joka ei ole valmis näkemään muuta kuin minimi määrän vaivaa, jos sitäkään.
Ehdotin itse lenkkeilyä ja näin tehtiin. Ja tuolla se nytkin mulle on kokkaamassa ja vuosien jälkeen yhä jaksaa kertoa, kuinka olen elämänsä rakkaus. Kas ei meistä kumpikaan ekoilla treffeillä odottanut elämänsä rakkautta, sellaisia tulee vastaan aika harvoin. Ja aika paljon muutakin kuin lenkkitreffejä on näihin vuosiin mahtunut niiden jälkeen.
Pitäisin hieman sekona ja vältettävänä miestä, joka on kovinkin innoissaan ennen kuin on edes tavattu tai romanttisesti tutustuttu kunnolla. Ja hieman naiivina naista, joka odottaa näin käyvän.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pyytäisi treffeille lenkille, olettaisin ettei hän ole todellisuudessa niin kovin kiinnostunut, koska ei ole valmis näkemään vaivaa. Mies joka on kiinnostunut sinusta oikeasti, ei ota sitä riskiä, että menettää mahdollisuutensa. Luuletteko, että miehet ihan oikeasti pyytäisivät teitä lenkkeilemään, jos ajattelisivat, että "vau, siinä on minun unelmieni nainen, nyt täytyy tehdä hyvä vaikutus" ? Jos mies ei ole oikeasti kiinnostunut, on treffeillä käyminen ajan haaskausta. Päädyt vain keskinkertaiseen suhteeseen saiturin kanssa, joka ei ole valmis näkemään muuta kuin minimi määrän vaivaa, jos sitäkään.
1. Treffailetko sovelluksessa? 2. Jos näin, mistä asioista sen superkiinnostuksen pitäisi herätä? Meinaat että peiliselfie ja pari hymiötäja lyhyt chatti on niin kuuma homma, että suunnilleen häitä pitäisi suunnitella? 3. Oletko itse superinnoissaan sovelluksessa tapaamasi ihmisen tapaamisesta? Vähän varmaan jotta jaksaa lähteä, mutta jos paljon niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikös naiset juuri tykkää kun ensimmäiset treffit on lenkillä metsän vieressä tai pellon vieressä rauhallista kävelyä???
Tollukka ei ole vieläkään ymmärtänyt, että ensimmäiset treffit tehdään julkisella paikalla eikä missään syrjässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin itse lenkkeilyä ja näin tehtiin. Ja tuolla se nytkin mulle on kokkaamassa ja vuosien jälkeen yhä jaksaa kertoa, kuinka olen elämänsä rakkaus. Kas ei meistä kumpikaan ekoilla treffeillä odottanut elämänsä rakkautta, sellaisia tulee vastaan aika
Ihanan romanttinen mummo pappa-suhde teille syntyi siis heti, kaikille on ottajansa. Lienette myös maalaisia, asumisjärjestelyt ja tulot ja menot jaettava jo alkuviikkoina.
Koska osa tykkää siitä HK:n sinisestä ja osa ei. Jos ei, niin homma selvä.
683/684: Eihän sitä romanttista tutustumista koskaan tule ellei ensimmäiset treffit ole onnistuneet herättämään kiinnostuksen jatkosta. Tuskin kukaan nyt ensimmäisiltä treffeiltään silti elämänsä rakkautta odottaa laakista löytävänsäkään. Sehän selviää sitten jos selviää. En oikein tajunnut logiikkaasi tai sitten et itse ymmärrä muiden logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa ottaa myös vaaka ja body fat-mittari mukaan treffeille.
Niin kannattaa. Niistä nainen näkee, täyttääkö mies vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
683/684: Eihän sitä romanttista tutustumista koskaan tule ellei ensimmäiset treffit ole onnistuneet herättämään kiinnostuksen jatkosta. Tuskin kukaan nyt ensimmäisiltä treffeiltään silti elämänsä rakkautta odottaa laakista löytävänsäkään. Sehän selviää sitten jos selviää. En oikein tajunnut logiikkaasi tai sitten et itse ymmärrä muiden logiikkaa.
No en ymmärrä logiikkaanne. Panostus on paljon kivempaa silloin, kun tietää että se johtuu nimenomaan halusta tehdä juuri omalle rakkaalle jotain kivaa, ei halusta tehdä vaikutus.
Kiinnostus syntyi siitä, että persoona on kiinnostava ja kemiat synkkaa niin, ettei mitään ylimääräisiä sirkushuveja kaipaa.
Ei ole mua kukaan lenkille pyytänyt. . Olen ollut esim hienolla lounaalla, kahvilla, lohikeitolla ja aamupalalla.
Minä myös olen ollut Puijon tornilla! Onkohan sama kaveri ollut asialla??
Yks mies kävi kerran kusasemassa puskassa sellaisilla lenkkitreffeillä. Sen jälkeen ne ovat tuntuneet itsestäni epämieluisilta. Lisäksi kyseisellä miehellä oli kikattava nauru, joka kaikui varmaan kauaksi. Lopulta hän vielä tähtäsi nopean suudelman suulle, ilman että ehdin tehdä väistöliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ymmärrä logiikkaanne. Panostus on paljon kivempaa silloin, kun tietää että se johtuu nimenomaan halusta tehdä juuri omalle rakkaalle jotain kivaa, ei halusta tehdä vaikutus.
Kiinnostus syntyi siitä, että persoona on kiinnostava ja kemiat synkkaa niin, ettei mitään ylimääräisiä sirkushuveja kaipaa.
Ei sirkushuveja, mutta jotain panostusta pitää alussakin olla. Tuski kenenkään tuntemattoman persoona on niin loistava, että sytyttää ihan kylmiltään ja arkisesti. Eihän se alun panostus ole mitenkään pois siitä, että sitä jatkossakin ilmenee. Päinvastoin, itse olisin tyytyväinen, että miehen persoona ja luonne on jatkossakin sama kuin alussa.
En osaa ajatella niin, kuten Forest Gumb, että treffit ovat kuin suklaarasia, koskaan ei tiedä minkä makeisen itselleen saa. Takuira ei ole m7stään, mutta hiukan ennakointia haluan.
Lenkkeillessä tulee hiki, voi mennä lenkin jälkeen yhdessä suihkuun...
Ja jos toinen on fat jatkan juoksulla eli nurkan taakse ja poistun hekotellen himaan
Irl aika marginaalinen ilmiö on kirvoittanut liki 700 kommentti. Touche?
En halua maksaa yhtään mitään jollekin, joka osoittautuu tyhmäksi luuseriksi.
*Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa*
Olisiko aloittaja siis halunnut matchaa? Japanilaista teetä?
Mikäs sen mukavampaa kuin käydä kävelyllä. Olisi epämiellyttävää istua tuntemattoman kanssa jossain kahvilassa. Kävellessä on helpompi jutella ja ajatus kulkee paremmin. Jos juttu luistaa niin seuraavilla treffeillä voi mennä vaikka syömään jonnekin.
Haluan treffeille naisen kanssa ulkosalille, jotta näen, pystyykö hän etenemään apinatikkaat kokonaan ja tekemään viimeisellä tikkaalla lopuksi muutamia leuanvetoja ja jalannostosarjan tangossa roikkuen. Testi on tärkeä etenkin oman ikästeni, viisikymppisten kanssa. M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Treffailetko sovelluksessa? 2. Jos näin, mistä asioista sen superkiinnostuksen pitäisi herätä? Meinaat että peiliselfie ja pari hymiötäja lyhyt chatti on niin kuuma homma, että suunnilleen häitä pitäisi suunnitella? 3. Oletko itse superinnois
Miksi naisen pitäisi herättää miehen innostus? Eikö mies ole innoissaan siitä, että saa mahdollisuuden tyttöystävään, ja tehdä kaikkensa naisen miellyttämiseksi ja viihdyttämiseksi? Noita mahdollisuuksia ei ole loputtomasti
Toimiiko loppusuhdekin niin, että naisen täytyy herättää miehessä halu antaa tälle lahjoja, halu elättää tätä, halu tehdä hänestä äiti, jne. Onko mies siis vain väline naisen manipulaation ja päämäärän välillä?
Entä miten naisten tulisi pystyä suojautumaan julkisessa deittiapplikaatiossa alkoholisteilta, narkomaaneilta, rikollisilta, hyväksikäyttäjiltä, pettäjiltä, ym. jos hän julkisesti herättelee kuvissaan himoja ja haluja? Entä miten hän edes huomaisi sinun viestisi sieltä kaiken sonnan ja todennäköisesti myös laadukkaampien ehdokkaiden joukosta, jos hän oikein tarkoituksellisesti herättämällä herättää miehisiä haluja ja himoja? Näitä on esim. instagram pullollaan, heitä kutsutaan instabeibeiksi
Se että pääset treffeille normaalin naisen kanssa on kuin työhaastattelu. Hoidat sen asiallisesti ja laitat parastasi. Sinä herätät sen naisen kiinnostuksen olemalla charmikas, herrasmies, järjestämällä, maksamalla. Näytät, että sinulla on varaa ja halua sijoittaa parisuhteeseen ja perheeseen. Jos sössit, toista mahdollisuutta ei ehkä tule. Naisia on rajallinen määrä, joten et voi myöskään laskea sen varaan, että voit aina yrittää uudestaan
:D Näin se menee