Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?

Vierailija
12.02.2025 |

Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.

Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?

Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.

Kommentit (773)

Vierailija
61/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkitreffien suosio voi johtua monesta syystä, vaikka ne eivät todellakaan ole kaikkien mieleen. Tässä muutama mahdollinen syy, miksi miehet pyytävät ensimmäisille treffeille lenkille:

Matala kynnys ja rentous Kävely tai lenkki voi tuntua rennolta tavalta tutustua ilman jäykkyyttä tai suorituspaineita.

Edullisuus Kaikki eivät halua käyttää rahaa ensimmäisiin treffeiin varsinkaan, jos eivät ole varmoja, kiinnostaako toinen oikeasti.

Terveellisyys ja aktiivisuus Jotkut pitävät liikuntaa tärkeänä ja haluavat nähdä, onko toisella samanlainen elämäntyyli.

Ei tarvitse istua vastakkain Kävelyn aikana keskustelu soljuu usein helpommin kuin kahvilassa, jossa katsekontakti voi tuntua intensiiviseltä.

Vältetään turhaa panostusta liian varhain Ensitreffit voivat olla vain testausvaihe, eikä kaikki halua heti panostaa paljon aikaa tai rahaa.

Mutta ymmärrän hyvin, että lenkkitreff

Hyviä pointteja. Kävely on tosiaan myös paljon rennompaa kuin jököttää tuolilla naamatusten uuden tuttavuuden kanssa. Jos synkkaa, niin ehditään kyllä istua naamatustenkin sitten vaikka loppuiän aikana.

Vierailija
62/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Taitaa olla yhtä monta tapaa kun on miestäkin. Itse suosin päivällisiä. Arvostan hyvää ruokaa ja viiniä kiireettömästi nautittuna, ja yksin on vähän tylsä käydä fine dining -paikoissa. Olen ajatellut että vaikka seura sitten osoittautuisikin epäyhteensopivaksi noin parisuhdetta ajatellen, tai muutenkaan, niin ainakin saa mukavan illallisen. Moni nainen jota olen yrittänyt tapailla kuitenkin karsastaa näitä, ja kokee että jäisi jotenkin liiaksi kiitollisuudenvelkaan. Olen yrittänyt sanoa että en minä sellaista koe, jos ei molemminpuolista kiinnostusta ole niin asia jää siihen eikä hän todellakaan jää minulle mitään "velkaa", mutta turhaan. Ei ole kivaa lähteä treffeille jos tietää toisen olevan jotenkin varuillaan tai muuten vaan epämukavuusalueella. Minä taas en halua lähteä minnekään lähiöravintolaan. Jos homma ei luista, menee aika hukkaan eikä saa edes sitä hyvää päivällistä.

Tässä hyvä esimerkki oikeanlaisesta deittailusta, pisteet tälle miehelle. Tosin omasta mielestä drinkit on ihan hyvä vaihtoehto, jos molemmat haluavatkin eri teille😀.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ei lenkille lähde. Se on se pointti ja tarkoitus.

Mitä mies tekisi huonokuntoisella tammalla?

Vierailija
64/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo suorittaa henkirikos viemällä potentiaalinen uhri lenkkipolulle. Ei kannata mennä!

Vierailija
65/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pyydän yleensä maratonille. Siinä 30 km:n jälkeen ylämäessä karsiutuvat ne huonokuntoiset.

Juoksijapoikaa laulattaa 

kyllä se juoksu maittaa

lapilapilapilapi laulattaa

eikä paska housussa haittaa

Vierailija
66/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa näemmä aika monella miehellä egolle kysymys. Keksikää parempaa. Eurooppalaisetkin keksivät ja "lenkki" olis ennenkuulumatonta. 

Tää on Suomi eikä Eurooppa. Eurooppalaiset saavat tehdä, mistä tykkäävät.

Kansallissanat lenkki: oli sitten Hk-sininen tai "lenkki"😂. Sen kyllä näkee Suomi-ukoista, joko maha Hkn lenkistä tai harmaat verkkarit jalassa.

Sitten on meitä sixpack-miehiä, joilla Hk:n sininen verkkarien alla.

Vierailija
67/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkitreffien suosio voi johtua monesta syystä, vaikka ne eivät todellakaan ole kaikkien mieleen. Tässä muutama mahdollinen syy, miksi miehet pyytävät ensimmäisille treffeille lenkille:

Matala kynnys ja rentous Kävely tai lenkki voi tuntua rennolta tavalta tutustua ilman jäykkyyttä tai suorituspaineita.

Edullisuus Kaikki eivät halua käyttää rahaa ensimmäisiin treffeiin varsinkaan, jos eivät ole varmoja, kiinnostaako toinen oikeasti.

Terveellisyys ja aktiivisuus Jotkut pitävät liikuntaa tärkeänä ja haluavat nähdä, onko toisella samanlainen elämäntyyli.

Ei tarvitse istua vastakkain Kävelyn aikana keskustelu soljuu usein helpommin kuin kahvilassa, jossa katsekontakti voi tuntua intensiiviseltä.

Vältetään turhaa panostusta liian varhain Ensitreffit voivat olla vain testausvaihe, eikä kai

Niin, jokaisella on oikeus odottaa. Siis miehellä  myös vaatimattomia treffeja puitteitten puolesta. Vainko naisella on oikeus odottaa - suurempia puitteita 

Vierailija
68/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen sillon ei ole erityisen laitettu...."

Eli näkee millainen nainen on oikeasti, ei pakkelikerroksen alla. Ja samalla pystyy näppärästi karsimaan pahimmat lylleröt pois. 

Vierailija
69/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffien tarkoitus on tutustua. Ihan yleisenä vinkkinä, jos on treffit ei kiinnostaä, älä mene. Kukaan ei häviä mitään. 

Tämä.

Treffien tarkoitus on tutustua. Yksinkertaista ja totta.

Vierailija
70/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkki kuitenkin on kätevä treffailumuoto. Aloittaa keskusteluvauhdilla. Ja sitten voi kiristää vauhtua, jollei neidon jutut oikein kiinnosta. 

Ehkä "kätevä", muttei romanttinen tapa. Mistä tiedät että sun jutut kiinnostaa neitiä? Ehkä neiti juoksee karkuun😂.

Vierailija
71/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa ottaa myös vaaka ja body fat-mittari mukaan treffeille.

Kyllä, todistaakseen naiselle, että oma vatsakumpu on pelkkää lihasta. Nainen voi muuten luulla sen kummun olevan läskiä.

Vierailija
72/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Taitaa olla yhtä monta tapaa kun on miestäkin. Itse suosin päivällisiä. Arvostan hyvää ruokaa ja viiniä kiireettömästi nautittuna, ja yksin on vähän tylsä käydä fine dining -paikoissa. Olen ajatellut että vaikka seura sitten osoittautuisikin epäyhteensopivaksi noin parisuhdetta ajatellen, tai muutenkaan, niin ainakin saa mukavan illallisen. Moni nainen jota olen yrittänyt tapailla kuitenkin karsastaa näitä, ja kokee että jäisi jotenkin liiaksi kiitollisuudenvelkaan. Olen yrittänyt sanoa että en minä sellaista koe, jos ei molemminpuolista kiinnostusta ole niin asia jää siihen eikä hän todellakaan jää minulle mitään "velkaa", mutta turhaan. Ei ole kivaa lähteä treffeille jos tietää toisen olevan jotenkin varuillaan tai muuten vaan epämukavuusalueella. Minä taas en halua lähteä minnekään lähiöravintolaan. Jos homma ei luista, menee aika hukkaan eikä saa edes sitä hyvää päivällistä.

Drinkit tosiaan.

En kyllä haluaisi juoppoa muijaa joten tuolla ehdotuksella erottaisi hyvin ne kelvottomat naiset pois hyvien seasta.

Vierailija
73/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffien tarkoitus on tutustua. Ihan yleisenä vinkkinä, jos on treffit ei kiinnostaä, älä mene. Kukaan ei häviä mitään. 

Tämä.

Treffien tarkoitus on tutustua. Yksinkertaista ja totta.

Teillekö ukoille harmaa loska luo romanttiset puitteet, tutustua voi drinkeilläkin😂😂😂.

Vierailija
74/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole koskaan pyydetty ekoilla treffeillä lenkille, mutta jos näin kävisi, en kyllä lähtisi. Tosin minun on vaikea kuvitella, että tuollaisia lenkkeilytreffejä kukaan edes ehdottaisi, koska swaippaan kaikki sporttimiehet vasemmalle (siis sellaiset, joiden elämä on pelkkää urheilua ja jotka ovat liian sporttisen oloisia). Tuollainen lenkkeilyehdotus kertoisi itselleni vain sen, että seulani oli vuotanut, ja joku urheiluhullu oli sittenkin livahtanut oikealle swaipattujen joukkoon, vaikka tarkoitus oli etsiä ihan toisenlaisia miehiä. (Ja joo, harrastan liikuntaa ja olen normaalipainoinen, mutta en halua sporttimiestä siltikään.)

Todennäköisesti tuon lenkkeilyehdotuksen tausta-ajatuksena on toive jostain timmissä kunnossa olevasta naisesta, kun osa miehistä on ilmeisesti niin tyhmiä, että ei pysty valokuvista katsomaan, onko naisen ulkonäkö omien kriteerien mukainen, ja lukutaidottomia, joten eivät pysty profiilitekstistä ja profiilin ti

Ja jos mies pyytää syömään, niin mies halua varmaan tarkistaa, osaako nainen pöytätavat. Nämä tulkinnat on taas niin av kamaa. Muutenkin, timmeyden ja lenkkeilyn välinen suhde on aika heikko. Lopuksi, ihmiset nyt kirjoittavat biossa, mitä sattuu. 

Vierailija
75/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkki kuitenkin on kätevä treffailumuoto. Aloittaa keskusteluvauhdilla. Ja sitten voi kiristää vauhtua, jollei neidon jutut oikein kiinnosta. 

Ehkä "kätevä", muttei romanttinen tapa. Mistä tiedät että sun jutut kiinnostaa neitiä? Ehkä neiti juoksee karkuun😂.

Kyllä monet naiset tykkäävät jutella sähköautoilusta ja aurinkopaneeleista. 

Vierailija
76/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en missään tapauksessa halua ensimmäisillä treffeillä syömään. En myöskään halua panostaa ensimmäisillä treffeillä fine dining -ravintolan hintoja, enkä toisaalta halua lähteä sillä oletuksella, että toinen tarjoaa. Kokisin myös epämukavaksi lähteä, jos hän ilmoittaa jo ehdottaessaan, että haluaa tarjota - itse asiassa siitä tulisi vähän sellainen olo, että yrittää "ostaa" mielenkiintoani sillä fine diningilla. Toisaalta itse swaippaan urheilullisten miesten lisäksi vasemmalle myös kaikki ne, joilla on mielenkiinnonkohteissa viini.

Vierailija
77/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa näemmä aika monella miehellä egolle kysymys. Keksikää parempaa. Eurooppalaisetkin keksivät ja "lenkki" olis ennenkuulumatonta. 

Tää on Suomi eikä Eurooppa. Eurooppalaiset saavat tehdä, mistä tykkäävät.

Ja suomalaiset parantaa taitojaan, esim treffailussa. Täällähän ollaan kaikessa aina jälkijunassa. Ruotsalaiset ja italialaiset miehet tarjoavat melkein aina naiselle ja osallistuvat tasapuolisesti perheaskareihiin jne.

Vierailija
78/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkki on kyllä turn-off🤮.

Vierailija
79/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siinä selviää harrastaako nainen liikuntaa ja miltä hän näyttää ilman sotamaalauksia ja muuta laittautumista?

Yllätyn mieluummin jälkeenpäin positiivisesti.

M

Vierailija
80/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on urheilullinen ja haluaa samanlaisen kumppanin, silloinhan tuo on hyvä tapa karsia epäsopivat joukosta pois. Itse en menisi mistään hinnasta urheilutreffeille. Kun liikun, haluan liikkua yksin.

Sama! Vaikka olis urheilullinen, se ei tarkoita että haluaa lenkille jonkun vieraan kanssa. Alkaa vaan kyllästyttää kun joka toinen on "mennään lenkille". Se sanakin on hirveä jo😂! Harmaata, ankeaa ja kaiken romantiikan tappavaa. Jos ei keksi muuta, sillä karsitaan epäsopivat miehet pois.

Niin? Onko epäsopivien karsiminen jotenkin huono asia? 

Jotenkin ketjun naiset kuvittelee, ette miehelläki olisi tarkoitus karsia turhia pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi