Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?

Vierailija
12.02.2025 |

Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.

Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?

Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.

Kommentit (773)

Vierailija
41/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffien tarkoitus on tutustua. Ihan yleisenä vinkkinä, jos on treffit ei kiinnostaä, älä mene. Kukaan ei häviä mitään. 

Eiköhän treffien ole tarkoitus olla lisäksi edes hiukan romanttiset? Molemmat siistit vaatteet päällä, eikä likaiset lenkkarit, harmaat trikoot ja hikinen naama. Lenkkeily on yksilölaji ja oksettavaa jonkun ventovieraan kanssa hirveissä vaatteissa painaa lätäkköjen yli. Joo, ihan periatteesta en meniskään, mies saa keksiä parempaa ja yleensä on keksinytkin.

Edelleen, älä mene treffeille, josta et pidä. Minusta liikkuva nainen on romanttinen, sinusta ehkä ei. En minkäkään juoksemaan lähitisi, mutta koska osaan puhua, niin ehdottaisin esim. kävelyä. 

Jos toive treffeistä eroaa, niin sitten se on väärä henkilö. Sinulle ilmeisesti treffailu on sitä, että random miehet viihdyttää sinua. 

Vierailija
42/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa näemmä aika monella miehellä egolle kysymys. Keksikää parempaa. Eurooppalaisetkin keksivät ja "lenkki" olis ennenkuulumatonta. 

Tää on Suomi eikä Eurooppa. Eurooppalaiset saavat tehdä, mistä tykkäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä treffi-idea on pelata pasianssia. Molemmat eri huoneissa! Eikö?

Vierailija
44/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen treffaillut eri liikunnallisten aktiviteettien parissa. En tiedä vaivaannuttavampaa kuin istua kahvilassa "työhaastattelussa".

Jos kohdalle osuu oikea tyyppi, se ei tunnu työhaastattelulta, ja silloin todellakin haluaa keskittyä vain siihen toiseen eikä mihinkään liikunnalliseen aktiviteettiin.

Mulle sopisi oikein hyvin kävelytreffit. Tapaan ystäviäni niin, että lähdetään yhdessä kävelylle. Siinä joristaan sitten viimeiset kuulumiset. 

Vierailija
45/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne miehet deittailevat koska haluavat löytää samanhenkisen naisen, eivät siksi että haluavat muuten vain tarjota naiselle romantiikkaa. Ei kaikilla miehilläkään ole pakkomiellettä olla missä tahansa parisuhteessa. Mä pyysin deittailuaikoina miehiä aina joko liikkumaan jonnekin, tai museoon. Koska sellaisesta mä tykkään ja halusin miehen joka tulee edes joskus mukaan. 

Vierailija
46/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkitreffien suosio voi johtua monesta syystä, vaikka ne eivät todellakaan ole kaikkien mieleen. Tässä muutama mahdollinen syy, miksi miehet pyytävät ensimmäisille treffeille lenkille:

Matala kynnys ja rentous Kävely tai lenkki voi tuntua rennolta tavalta tutustua ilman jäykkyyttä tai suorituspaineita.

Edullisuus Kaikki eivät halua käyttää rahaa ensimmäisiin treffeiin varsinkaan, jos eivät ole varmoja, kiinnostaako toinen oikeasti.

Terveellisyys ja aktiivisuus Jotkut pitävät liikuntaa tärkeänä ja haluavat nähdä, onko toisella samanlainen elämäntyyli.

Ei tarvitse istua vastakkain Kävelyn aikana keskustelu soljuu usein helpommin kuin kahvilassa, jossa katsekontakti voi tuntua intensiiviseltä.

Vältetään turhaa panostusta liian varhain Ensitreffit voivat olla vain testausvaihe, eikä kaikki halua heti panostaa paljon aikaa tai rahaa

Ymmärrän täysin turhautumisesi jos odottaa treffeiltä vaivannäköä ja huomaavaisuutta, lenkki voi tuntua halvalta ja vaatimattomalta vaihtoehdolta. Perinteisesti treffit mielletään tilanteeksi, jossa kumpikin panostaa ja osoittaa kiinnostusta eleillä, kuten tarjoamisella, huomaavaisuudella ja vaikka juuri kukilla.

Osalle ihmisistä kävelylenkki voi tuntua hyvältä ensitapaamiselta, koska se on rento ja mahdollistaa rennon keskustelun ilman painetta. Mutta jos se ei vastaa omia odotuksia, on täysin oikeutettua sanoa suoraan, että arvostaa enemmän huomaavaisempaa treffikulttuuria. Jokaisella on oikeus odottaa treffikumppanilta sellaista vaivannäköä, joka tuntuu itsestä hyvältä.

Kuulostaa siltä, että olet törmännyt miesten asenteisiin, jotka eivät tunnu arvostavilta tai romanttisilta. Oletko huomannut, että tämä ilmiö olisi yleistynyt, vai onko kyse vain yksittäisistä kokemuksista?

ChatGPT 

Vierailija
47/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tavalla karsitaan siiderivalaat heti alkumetreillä. Juoksulenkille pyytävä mies etsii urheilullista naista, ja mahdollisesti myös sellaista jonka ei tarvii meikata jopa postilaatikkokäyntiä varten. Siinä siis karsitaan aika iso osa naisista pois, ja säästetään aikaa.

Eli miehet haluavat harmaissa verkkareissa laahustavan hiiren tai koiperhosen? Aika usein komeita miehiä näkee valaiden kanssa though. Itse ainakin ajattelisin näyttävien naisten vievän pisimmän korren. Siinä karsiutuu, kun ei mene niin mielikuvituksettomat miehet pois ja "low effort men".

Vierailija
48/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt itse mistäkin tykkää. Jos on intomielinen ulkoliikunnan ystävä, niin tuo on hyvä idea. Karsiutuu heti kättelyssä sohvaperunat joukosta. Vähän sama kuin sopii treffit baariin, niin absolutistit karsiutuu helposti jne.

Vastoin käsitystäsi, baarissa voi myös absolutisti käydä. Kyllä siellä juotavaa löytyy myös heille 

Tietysti, mutta kun se absolutisti todennäköisesti ei ehdota toisia treffejä, jos minä tilaan oluen. Eikä ole tarpeenkaan.

Vierailija
49/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi v!tussa jotkut kirjoittavat näin?! "Ei voi olla totta hän sanoi." Opetelkaa vttu kirjoittamisen alkeet, aikuiset ihmiset!!

Vierailija
50/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkitreffien suosio voi johtua monesta syystä, vaikka ne eivät todellakaan ole kaikkien mieleen. Tässä muutama mahdollinen syy, miksi miehet pyytävät ensimmäisille treffeille lenkille:

Matala kynnys ja rentous Kävely tai lenkki voi tuntua rennolta tavalta tutustua ilman jäykkyyttä tai suorituspaineita.

Edullisuus Kaikki eivät halua käyttää rahaa ensimmäisiin treffeiin varsinkaan, jos eivät ole varmoja, kiinnostaako toinen oikeasti.

Terveellisyys ja aktiivisuus Jotkut pitävät liikuntaa tärkeänä ja haluavat nähdä, onko toisella samanlainen elämäntyyli.

Ei tarvitse istua vastakkain Kävelyn aikana keskustelu soljuu usein helpommin kuin kahvilassa, jossa katsekontakti voi tuntua intensiiviseltä.

Vältetään turhaa panostusta liian varhain Ensitreffit voivat olla vain testausvaihe, eikä kai

Tekoäly on oikeassa, mutta unohtaa yhden pointin eli sen että moni haluaa myös testata, onko nainen tarpeeksi reipas lähtemään ja riittääkö kunto edes kävelylenkille. 

Vierailija
51/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin neitinä vihje mies voisi hyvin viedä sen deittinsä kotiinsa. Laittaa siivousvälineet esille, jättää astiat tiskaamatta ja katsoa ryhtyykö deitti itsestään siivoamaan  vai onko halukkaampi lenkille tjs.

Vierailija
52/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa näemmä aika monella miehellä egolle kysymys. Keksikää parempaa. Eurooppalaisetkin keksivät ja "lenkki" olis ennenkuulumatonta. 

Tää on Suomi eikä Eurooppa. Eurooppalaiset saavat tehdä, mistä tykkäävät.

Kansallissanat lenkki: oli sitten Hk-sininen tai "lenkki"😂. Sen kyllä näkee Suomi-ukoista, joko maha Hkn lenkistä tai harmaat verkkarit jalassa.

Vierailija
53/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla yhtä monta tapaa kun on miestäkin. Itse suosin päivällisiä. Arvostan hyvää ruokaa ja viiniä kiireettömästi nautittuna, ja yksin on vähän tylsä käydä fine dining -paikoissa. Olen ajatellut että vaikka seura sitten osoittautuisikin epäyhteensopivaksi noin parisuhdetta ajatellen, tai muutenkaan, niin ainakin saa mukavan illallisen.

Moni nainen jota olen yrittänyt tapailla kuitenkin karsastaa näitä, ja kokee että jäisi jotenkin liiaksi kiitollisuudenvelkaan. Olen yrittänyt sanoa että en minä sellaista koe, jos ei molemminpuolista kiinnostusta ole niin asia jää siihen eikä hän todellakaan jää minulle mitään "velkaa", mutta turhaan. Ei ole kivaa lähteä treffeille jos tietää toisen olevan jotenkin varuillaan tai muuten vaan epämukavuusalueella.

Minä taas en halua lähteä minnekään lähiöravintolaan. Jos homma ei luista, menee aika hukkaan eikä saa edes sitä hyvää päivällistä.

Vierailija
54/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen treffaillut eri liikunnallisten aktiviteettien parissa. En tiedä vaivaannuttavampaa kuin istua kahvilassa "työhaastattelussa".

Jos kohdalle osuu oikea tyyppi, se ei tunnu työhaastattelulta, ja silloin todellakin haluaa keskittyä vain siihen toiseen eikä mihinkään liikunnalliseen aktiviteettiin.

Minä osaan kävellessä sekä puhua, että kuunnella.

Mikä estää välillä istahtaa johonkin kivaan paikkaan 

Vierailija
55/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffien tarkoitus on tutustua. Ihan yleisenä vinkkinä, jos on treffit ei kiinnostaä, älä mene. Kukaan ei häviä mitään. 

Eiköhän treffien ole tarkoitus olla lisäksi edes hiukan romanttiset? Molemmat siistit vaatteet päällä, eikä likaiset lenkkarit, harmaat trikoot ja hikinen naama. Lenkkeily on yksilölaji ja oksettavaa jonkun ventovieraan kanssa hirveissä vaatteissa painaa lätäkköjen yli. Joo, ihan periatteesta en meniskään, mies saa keksiä parempaa ja yleensä on keksinytkin.

Siksipä treffeille kannattaa mennä vasta myöhemmin. Mikäpä sen pahempaa, kuin kalliit ja romanttiset puitteet, mutta paikalle tuleva treffikumppani ei herätä mitään romanttisia tunteita.

Ap:n kaltainen nainen keräilee vain treffejä kokemuksena, ei hän ole oikeasti seuraa hakemassa. 

Vierailija
56/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitää viedä mäkkäriin ja ostaa sille ainakin kaksi big mac ateriaa. Kannattaa sanoa että kyllähän noi näyttäis aivan varmasti uppoavan neitokaiseen ihan yhdeltä istumalta. Ei epäilystäkään.

57/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa ne miehet olettaa että kävelylenkki on naisten mieleen kun on sporttia ja liikunnalinen. Terveellistä.

Voihan sitä tosin kysyä kävelylle johonkin merenrantaan kattelee auringonlaskua etc. Koiran omistaja naista kannattaa kysyä kävelylle ja sanoa että koira mukkaa ja heittelee sille keppiä nii nainen saa käsityksen että välität myös hänen lemmikistä.

Vierailija
58/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkki kuitenkin on kätevä treffailumuoto. Aloittaa keskusteluvauhdilla. Ja sitten voi kiristää vauhtua, jollei neidon jutut oikein kiinnosta. 

Vierailija
59/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tavalla karsitaan siiderivalaat heti alkumetreillä. Juoksulenkille pyytävä mies etsii urheilullista naista, ja mahdollisesti myös sellaista jonka ei tarvii meikata jopa postilaatikkokäyntiä varten. Siinä siis karsitaan aika iso osa naisista pois, ja säästetään aikaa.

Eli miehet haluavat harmaissa verkkareissa laahustavan hiiren tai koiperhosen? Aika usein komeita miehiä näkee valaiden kanssa though. Itse ainakin ajattelisin näyttävien naisten vievän pisimmän korren. Siinä karsiutuu, kun ei mene niin mielikuvituksettomat miehet pois ja "low effort men".

Kyllä tuolla lenkeillä näkee tiukkaa urheiluasua eikä missään harmaissa verkkareissa laahustavaa. Monet satsaavat urheiluasuihin. 

Vierailija
60/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olisi unelmatreffit, kunhan ei pitäisi juosta.

Kävelylenkillä rentoutuu paremmin ja juteltavaa voi aluksi keksiä vaikka maisemista. Ylipäänsä kävelylenkillä on helpompaa jutella kaikenlaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi