Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?

Vierailija
12.02.2025 |

Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.

Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?

Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.

Kommentit (773)

Vierailija
101/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo suorittaa henkirikos viemällä potentiaalinen uhri lenkkipolulle. Ei kannata mennä!

Turvallisempaa on tehdä kaupunkikävely uuden tuttavuuden kanssa. Erinomainen vaihtoehto. 

Kävin kaupunkikävelytreffeillä kauniina kesäpäivänä. Oli tosi mukavat treffit, mutta valitettavasti ei siitä mitään sitten tullut kuitenkaan. 

Vierailija
102/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tottunut, että treffeillä saa ilmaisen illallisen, tuntuu ettei lenkkitreffeistä näin naisena saa vastaavanlaista vastinetta ajankäytölle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö kuvista kuitenkin näe, onko toinen hoikka vai ylipainoinen?"

Ai niistä kuvista mitkä paksut valaat ottaa ja rajaa sellaisista kuvakulmista ettei takuulla näe?

Vierailija
104/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos himourheilijasta ei ole kyse, niin juoksu on ehkä kohtalaisen outo valinta. Mutta kävelylenkki on oikein mainio. Sen päätteeksihän voi mennä vielä vaikka kahville jatkamaan juttua. Jos tuollainen kävelylenkki on kovin hankala naiselle, niin tietää ainakin välittömästi että ne puheet "4x viikossa käyn zumbassa" on ihan pötypuhetta. Kyseessä on sipseillä ja sokerikolalla kyllästetty naisoletettu, joka ei saa kengännauhoja solmittua istumatta.

Vierailija
105/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on tottunut, että treffeillä saa ilmaisen illallisen, tuntuu ettei lenkkitreffeistä näin naisena saa vastaavanlaista vastinetta ajankäytölle. 

Minä tarjosin ulkoilutreffeillä ilmaisen retkiaterian. En tiedä johtuiko ateriasta vai ei mutta kyllä siitä suhde syntyi.

M

Vierailija
106/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muutamankin naisen pyytänyt samoilemaan läheiseen kansallispuistoon. Siis naisia jotka ovat kertoneet tykkäävänsä kansallispuistoissa ja luonnossa liikkumisesta. Helposti karsiutuu pois ne jotka puhuvat vain lämpimikseen.

Vierailija
107/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehiä kiinnosta istua jossain typerässä kahvilassa litkimässä pahaa 10e kahvia

Vierailija
108/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffien tarkoitus lienee juosta. Niiden aikana ja jälkeen.

Vierailija
109/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies muuten olet? Oletko sama mies, joka suoltaa niitä "naisena sitä-ja-tätä"-aloituksia palstalle?

Vierailija
110/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen muutamankin naisen pyytänyt samoilemaan läheiseen kansallispuistoon. Siis naisia jotka ovat kertoneet tykkäävänsä kansallispuistoissa ja luonnossa liikkumisesta. Helposti karsiutuu pois ne jotka puhuvat vain lämpimikseen.

Oletko M. Moring?

Vierailija
111/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkki kuitenkin on kätevä treffailumuoto. Aloittaa keskusteluvauhdilla. Ja sitten voi kiristää vauhtua, jollei neidon jutut oikein kiinnosta. 

Ehkä "kätevä", muttei romanttinen tapa. Mistä tiedät että sun jutut kiinnostaa neitiä? Ehkä neiti juoksee karkuun😂.

Miksi pitäisi edes olla romanttiset treffit? Lähinnä neuvottelu siitä mitä naisella on tuoda mukanaan ns yhteiseen pöytään on huomattavasti järkevämpi tapa. Jää se kaikki turha siitä heti kärkeen pois, eikä kumpikaan tuhlaa aikaansa.

Vierailija
112/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sulle italiaanot näytän, low effortilla tai ilman!

Vierailija
113/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko M. Moring?

En. Onko M. Moring erityinen kansallispuistojen ystävä?

Vierailija
114/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niistä kuvista mitkä paksut valaat ottaa ja rajaa sellaisista kuvakulmista ettei takuulla näe?

Eikö se yläkulmakuva juuri kerro riittävästi? 

Vierailija
115/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te miehet ole jo nähneet kuin paljon naiset muokkaa kuvia (osa)? Vastaavasti miehet huijaavat olevansa yli 180 cm (vaikka 170 cm), ikänsä, pimittävät lapsien omaanisen profiilissaan, valehtelevat hakevansa pitkäaikaista kumppania ja sit se onkin ONS/FWB ja muita kirjainyhdistelmiänne. Ettekö ymmärrä että nainen kyllä näkee kuinka pitkiä olette jos pääsee treffeille saakka jne muutkin valheet tulevat ilmi kyllä?

Vierailija
116/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pullukat tarvii liikuntaa. Se on testi selviätkö tulevista seksimaratoneista hengissä.

Vierailija
117/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon hoikka ja liikunnallinen, mutten voi sietää juoksemista. Ehdoton ei lenkkitreffeille. Kävelylle olen lähtenyt kyllä. Lenkkitreffiehdottelija saa ihan keskenään arvella mua ylipainoiseksi, evvk. Mieluiten lähden kahville tai syömään.

Juoksu on kuitenkin ihmisen perusliikuntaa.

Vierailija
118/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei miehiä kiinnosta istua jossain typerässä kahvilassa litkimässä pahaa 10e kahvia

Miksi naisia kiinnostaa olla tylsällä lenkillä?

Vierailija
119/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon hoikka ja liikunnallinen, mutten voi sietää juoksemista. Ehdoton ei lenkkitreffeille. Kävelylle olen lähtenyt kyllä. Lenkkitreffiehdottelija saa ihan keskenään arvella mua ylipainoiseksi, evvk. Mieluiten lähden kahville tai syömään.

Miksi monella on oletuksena, että lenkkitreffit tarkoittavat juoksulenkkiä? Ihan yleisesti käytetään kävelylenkistäkin nimitystä lenkki. Itsellä oletuksena on kävely, jos joku pyytää lenkille. Näin useimmat lenkille kysyjistä varmaan tarkoittaakin.

Ensitreffeille tuntemattoman kanssa kävelylenkki on ylivoimainen vaihtoehto rentoutensa vuoksi. Jonkun ennestään tutun kanssa voisin lähteä kahvillekin.

m

Vierailija
120/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo onkin ihan perrrseestä oleva tapa kun KAIKKI  yrittävät ottaa sellaisia kuvia missä näyttävät mahdollisimman hoikilta jne.

On todella veemäistä kun koittaa etsiä itselleen sellaista vähän isompaa naista niin eihän sellaista oikein niistä kuvista eroita. Toisaalta ei niitä mittojakaan voi oikeastaan heti kysyä edes vaivihkaa. Mutta se on sitä sitten kun kaikki naiset yrittää mahtua siihen samaan muottiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi