Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?

Vierailija
12.02.2025 |

Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.

Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?

Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.

Kommentit (773)

Vierailija
261/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä karsitaan epäsopivat naiset pois.

Ja  läskit.

Joo, mut silti miehet haluaa olla pulleroiden kanssa. Aika ristiriita.

Vierailija
262/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen paljon ja olen monta kertaa ollut todistamassa tällaisia treffejä. Tien päällä kuulee, kun mies ja nainen juttelevat treffityyliin ja kävelevät. (Otan juosten kiinni ja ohitan.) Ja yleensä olen hämmentynyt, ihmeissäni ja saatan naurahtaa mielessäni. Minä en todellakaan lähtisi millekään lenkkitreffeille!! Tottakai silloin mennään leffaan ja kahville, jopa museoon jne. Ihan turha miehen alkaa ratsaamaan mun kuntoa tien päällä. Tosin se lienee parempi kuin useimmilla miehillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkillä on helppo tarkistaa naisen takapuoli. Ei sitä istuessa nää.

Kahvitreffeillä on pakko lupautua toisille treffeille sillä takapuolen voi tarkistaa vasta kun nainen kävelee kahvilasta poispäin.

Kyllä teille roikkupersiit enemmän käy. Aina näkee urheilullisia miehiä ties minkä lylleröiden kanssa, ja sit kuolaavat timmejä naisia. Mikä logiikka?

Logiikka on se, että niiden lylleröiden kanssa pääsee suhteeseen, mutta niiden kanssa ei joita oikeasti haluaisi.

Juurikin näin. 35:sena ne on sitten valmiita parisuhteeseen kun ajokilkometrejä on kertynyt 16-30 vuotiaana satoja kymmenen sentin pätkissä ja 3 lapsen yh 3 eri jännämiehelle

Vierailija
264/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin naisetkin tekevät samaa. Ongelma tässä sinulle on se se, että sinun ajatusmaailmassasi miehen tulee järjestää ja maksaa tuhannen euron illallinen jokaiselle naiselle bonka kanssa käy treffeillä. Naiset hyötyvät, miehet häviävät. Minä voin hyvinkin vaikka mennä illallistreffeille kivaan ravintolaan, mutta en ensitreffeille. Niin paljon on sarjadeittailevia naisia jotka hakevat nimenomaan vain sitä että heitä ruokitaan.

Jos sinun kohdallesi kerta noin paljon sattuu noita, niin vika on silloin sinussa, ei naisissa. Et voi syyttää, kuin itseäsi, jos high- maintenance megabeibet kiinnostaa. Suurin osa miehistähän tekee mitä vaan, että pääsee treffeille ko naisten kanssa, ja koska ovat eri tasoa,niin ain

Lähtekää tekin lenkille, niin rauhoitutte. 

Vierailija
265/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se karsinta tapahtuu kätevimmin sillä, että etsit seuraa sieltä lenkkipolulta. Älä viitsi tuhlata pullanmussuttajien aikaa tuolla tavalla. Erittäin töykeää ja rumaa käytöstä, saat huonoa karmaa etkä pääse ikinä treffeille"

lenkkipolulla lenkkeillään, se ei ole mikään seuranhakuyökerho, idi ootti.

Kannattaa käydä salilla. Olen tavannut siellä muutamankin kivan pullero naisen.

Tässä ei ole siis pointtina se naisen koko, sillä meillä miehillä nyt on taipumus tykätä eri kokoisista ja näköisistä naisista. Vaan pointti on siinä, että jää ne pskan puhujat, jotka sanovat " olen ajatellut laihduttaa" pois. Ja edelleenkään ei ole kyse siitä, onnistuuko vaiko ei, vaan se , että ainakin yrittää ja on rehellinen.

Täh? Haluat si

Mitä vikaa pulleronaisissa nyt yht'äkkiä on? Pidemmissä suhteissa se koko todennäköisesti muuttuu moneen kertaan joten pelkästään sen varaan on turha laskea.

Vierailija
266/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tykkää lenkkeillä ja haluaa lenkkeilystä pitävän naisen eli ei sinua, eihän siinä mitään väärää ole? Oletko pummi, jolle pitäisi ensitapaamisella olla tarjoamassa 8 ruokalajin illallinen?

Vierailija
267/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat ap sillä, että kahvilatreffit ovat low effort? Itse koen niin, että treffeihin panostaminen ei tarkoita jotain erikosien, mielenkiintoisen, kalliin tai tunnelmallisen paikan miettimistä/keksimistä/järjestämistä, vaan treffeihin panostaminen on sitä, miten toisen kanssa toimii. Ekoissa treffeissä kuitenkin on pointtina tutustuminen, ja olennaista on se, mitä antaa itsestään, ei niinkään se, mitä treffipaikka antaa.

Oikean ihmisen kanssa treffit tavallisessa tylsässä kahvilassa ovat romanttisemmat kuin vääränlaisen tai "ihan kivan" tyypin kanssa treffit tunnelmallisessa hienossa ravintolassa.

Vierailija
268/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvitreffeillä on pakko lupautua toisille treffeille sillä takapuolen voi tarkistaa vasta kun nainen kävelee kahvilasta poispäin.

Kyllä teille roikkupersiit enemmän käy. Aina näkee urheilullisia miehiä ties minkä lylleröiden kanssa, ja sit kuolaavat timmejä naisia. Mikä logiikka?

Koska näille miehille naisen sisin on tärkeintä.

Kyllä: tiukka, lämmin ja kostea sisin.

Näitä harjoitellaan geishakuulilla. Mites,

Tulee ihan mieleen se australian ensitreffit alttarilla, missä iso mies haukkui isokokoisen puolisonsa ja sai koko maailman vihat niskaansa

Salillakävijäthän ovat muuten yleensä myös ylipainoisia. Olettekos sitä tulleet ajatelleeksi, salihullut?

Vierailija
269/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä: tiukka, lämmin ja kostea sisin.

Näitä harjoitellaan geishakuulilla. Mites,

Tämä on tosi!

Vierailija
270/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä myöskään tuota juoksuilua. 

Vierailija
271/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jonkun bimbon mielestä naisen parasta ja käytännössä ainoaa annettavaa on tälläytyminen ja palvelun odottaminen? Ja tämä on jotenkin *feminiinistä* hänen mielestään? 

Ja jännä juttu on edelleen sinkku eikä edes tarjota niitä fiinejä illallistreffejä jotka hän päivänselvästi ansaitsee....

Vierailija
272/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeilen paljon ja olen monta kertaa ollut todistamassa tällaisia treffejä. Tien päällä kuulee, kun mies ja nainen juttelevat treffityyliin ja kävelevät. (Otan juosten kiinni ja ohitan.) Ja yleensä olen hämmentynyt, ihmeissäni ja saatan naurahtaa mielessäni. Minä en todellakaan lähtisi millekään lenkkitreffeille!! Tottakai silloin mennään leffaan ja kahville, jopa museoon jne. Ihan turha miehen alkaa ratsaamaan mun kuntoa tien päällä. Tosin se lienee parempi kuin useimmilla miehillä.

Ja siis aviomiehen kanssa kyllä käydään "lenkkitreffeillä". Mut ekoilla treffeillä mentiin kyllä leffaan, jäätelölle jne. Ja mies maksoi. En olisi maksanut kuin siinä tapauksessa, että olisi ollut pakko. 

Vierailija
273/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat ap sillä, että kahvilatreffit ovat low effort? Itse koen niin, että treffeihin panostaminen ei tarkoita jotain erikosien, mielenkiintoisen, kalliin tai tunnelmallisen paikan miettimistä/keksimistä/järjestämistä, vaan treffeihin panostaminen on sitä, miten toisen kanssa toimii. Ekoissa treffeissä kuitenkin on pointtina tutustuminen, ja olennaista on se, mitä antaa itsestään, ei niinkään se, mitä treffipaikka antaa.

Oikean ihmisen kanssa treffit tavallisessa tylsässä kahvilassa ovat romanttisemmat kuin vääränlaisen tai "ihan kivan" tyypin kanssa treffit tunnelmallisessa hienossa ravintolassa.

Niinpä. Kavereiden kanssa käydään kahvilassa, eli jos matka on friendzonelle niin ei tietenkään tarvitse sen kummempaa. Aina on tilaa uudelle mieskaverille

Vierailija
274/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tykkää lenkkeillä ja haluaa lenkkeilystä pitävän naisen eli ei sinua, eihän siinä mitään väärää ole? Oletko pummi, jolle pitäisi ensitapaamisella olla tarjoamassa 8 ruokalajin illallinen?

Se nyt vaan kuuluu miehen tarjota se illallinen. Tasa-arvo kun ei tähän asiaan ole vielä ulottanut lonkeroitaan. Luojan kiitos. 

Vierailija
275/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ketut!

Totuus on se , että mitä pidemmälle suhde kehittyy, sitä vähemmän nainen huolehtii ulkonäöstään. Kun katsot näitä pareja jossa komealla miehellä on läski eukko, niin se alkuasetelma on ollut todennäköisimmin se, että tuo eukko on

Itse sen valaan valitsitte, ettekä hoikkaa lenkkeilevää naista, joka vissiin on🔥🔥.

Vierailija
276/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilytreffit olisivat myöskin halvemmat kummallekin osapuolelle, eli hyvin kätevät! :-D Eikä olisi painetta olla mitenkään romanttinen, voisi olla oma itsensä.

Vierailija
277/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se karsinta tapahtuu kätevimmin sillä, että etsit seuraa sieltä lenkkipolulta. Älä viitsi tuhlata pullanmussuttajien aikaa tuolla tavalla. Erittäin töykeää ja rumaa käytöstä, saat huonoa karmaa etkä pääse ikinä treffeille"

lenkkipolulla lenkkeillään, se ei ole mikään seuranhakuyökerho, idi ootti.

Kannattaa käydä salilla. Olen tavannut siellä muutamankin kivan pullero naisen.

Tässä ei ole siis pointtina se naisen koko, sillä meillä miehillä nyt on taipumus tykätä eri kokoisista ja näköisistä naisista. Vaan pointti on siinä, että jää ne pskan puhujat, jotka sanovat " olen ajatellut laihduttaa" pois. Ja edelleenkään ei ole kyse siitä, onnistuuko vaiko ei, vaan se , että ainakin yrittää ja on

Ei mitään ja se on itse asiassa feminiinistä. Estrogeenin vuoksi on tyypillistä, että naiset ovat rentoutuneempia ja heidän kehonsa kerää nopeammin ylipainoa hitaamman aineenvaihdunnan vuoksi. Nämä salimiehet etsivät miestä naisen ruumiissa, hämmentyneet raukat.

Vierailija
278/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on tottunut, että treffeillä saa ilmaisen illallisen, tuntuu ettei lenkkitreffeistä näin naisena saa vastaavanlaista vastinetta ajankäytölle. 

Niin, miksi vaivautua kun on miehiä jotka haluavat viinille ja dinnerille? Kun tähän tottunut ei jaksa lenkille. Ellei Brad Pitt tms.upea ilmestys.

Dinnerille? Mille vtun dinnerille? Samantien luiskaan tollaset teeskentelijät.

Vierailija
279/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus treffit voivat alkaa lyhyellä kävelyllä, jonka jälkeen mennään vaikka drinksuille. Näin olen itse tehnyt.

Vierailija
280/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin naisetkin tekevät samaa. Ongelma tässä sinulle on se se, että sinun ajatusmaailmassasi miehen tulee järjestää ja maksaa tuhannen euron illallinen jokaiselle naiselle bonka kanssa käy treffeillä. Naiset hyötyvät, miehet häviävät. Minä voin hyvinkin vaikka mennä illallistreffeille kivaan ravintolaan, mutta en ensitreffeille. Niin paljon on sarjadeittailevia naisia jotka hakevat nimenomaan vain sitä että heitä ruokitaan.

Juuri tämän takia ensimmäiseksi illallispaikaksi kannattaa valita Hesburger. Näkee onko nainen tullut vain kalliin illallisen takia vai onko oikeasti kiinnostunut myös sinusta. 

Toisilla treffeilla voi sitten valita laadukkaan ravintolan. 

Kyllä siitä vähän nihkeä maku jää naisellekin, jos ravintolan ruokalistassa ei ole mitään hänen ru

No tuo roskahan nyt on nykynaisilla ihan lähtökohtana mielipiteenä miehistä niin miksi vaivautua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi