Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?
Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.
Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?
Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.
Kommentit (773)
Tämä nyt ei liity aiheeseen mitenkään, mutta kerron silti, että olin eilen kahden naisen kanssa treffeillä samaan aikaan ja oli mielenkiintoinen yö. Ai miksi kerroin? Ihan vaan siksi, että kerron tästä ihan kaikille 🤗👍
Lenkkareita saa vaikkapa kierrätyskeskuskesta. Ilmaiseksi. Köyhän perheen lapsena oppii kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin naisetkin tekevät samaa. Ongelma tässä sinulle on se se, että sinun ajatusmaailmassasi miehen tulee järjestää ja maksaa tuhannen euron illallinen jokaiselle naiselle bonka kanssa käy treffeillä. Naiset hyötyvät, miehet häviävät. Minä voin hyvinkin vaikka mennä illallistreffeille kivaan ravintolaan, mutta en ensitreffeille. Niin paljon on sarjadeittailevia naisia jotka hakevat nimenomaan vain sitä että heitä ruokitaan.
Jos sinun kohdallesi kerta noin paljon sattuu noita, niin vika on silloin sinussa, ei naisissa. Et voi syyttää, kuin itseäsi, jos high- maintenance megabeibet kiinnostaa. Suurin osa miehistähän tekee mitä vaan, että pääsee treffeille ko naisten kanssa, ja koska ovat eri tasoa,niin ainoa tapa päästä treffeille on viedä kalliiseen ravintolaan.
En sanonut minul
Eli osui ja upposi👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on tottunut, että treffeillä saa ilmaisen illallisen, tuntuu ettei lenkkitreffeistä näin naisena saa vastaavanlaista vastinetta ajankäytölle.
Minkä ikäinen mies muuten olet? Oletko sama mies, joka suoltaa niitä "naisena sitä-ja-tätä"-aloituksia palstalle?
Hieman koominen kommentti ketjussa, jonka aihe on miehet-sitä-ja-tätä.
Vierailija kirjoitti:
Siis jonkun bimbon mielestä naisen parasta ja käytännössä ainoaa annettavaa on tälläytyminen ja palvelun odottaminen? Ja tämä on jotenkin *feminiinistä* hänen mielestään?
Ja jännä juttu on edelleen sinkku eikä edes tarjota niitä fiinejä illallistreffejä jotka hän päivänselvästi ansaitsee....
Se on yhden tuloluokan naisten sosiaalinen rooli. Eri sosiaaliluokissa on eri tavat. Missään en ol kuitenkaan vielä törmännyt siihen, että nainen olisi jumppakaveri, kuin täysin rahvaiden parissa. Jopa kauppatiede-bro:t toivovat naistensa käyvän joogassa ja pilateksessa, harrastaessaan itse miesten kanssa. Joillakin maalaisilla saattaa olla toki narttukoira, joka seuraa heitä polulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilen paljon ja olen monta kertaa ollut todistamassa tällaisia treffejä. Tien päällä kuulee, kun mies ja nainen juttelevat treffityyliin ja kävelevät. (Otan juosten kiinni ja ohitan.) Ja yleensä olen hämmentynyt, ihmeissäni ja saatan naurahtaa mielessäni. Minä en todellakaan lähtisi millekään lenkkitreffeille!! Tottakai silloin mennään leffaan ja kahville, jopa museoon jne. Ihan turha miehen alkaa ratsaamaan mun kuntoa tien päällä. Tosin se lienee parempi kuin useimmilla miehillä.
Joskus treffit voivat alkaa lyhyellä kävelyllä, jonka jälkeen mennään vaikka drinksuille. Näin olen itse tehnyt.
No, täältä on kyllä aika pitkä matka treffipaikkoihin. Ihan lenkkitreffejä on olleet.
Tulee mieleen, että pihi ja tarkka mies. Tarkka naisen kunnosta, rahasta, rasvaprosentista ja hapenottokyvystä.
Ei kiitos mulle, vaikka himotreenaan itse. Toista samanlaista en jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa näemmä aika monella miehellä egolle kysymys. Keksikää parempaa. Eurooppalaisetkin keksivät ja "lenkki" olis ennenkuulumatonta.
Tää on Suomi eikä Eurooppa. Eurooppalaiset saavat tehdä, mistä tykkäävät.
Ja suomalaiset parantaa taitojaan, esim treffailussa. Täällähän ollaan kaikessa aina jälkijunassa. Ruotsalaiset ja italialaiset miehet tarjoavat melkein aina naiselle ja osallistuvat tasapuolisesti perheaskareihiin jne.
Deittaile sitten niitä ruotsaisia ja italisia.
Italialaiset miehet ei todellakaan osallistu tasapuolisesti kotitöihin. Se on machokulttuuri ja katolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin naisetkin tekevät samaa. Ongelma tässä sinulle on se se, että sinun ajatusmaailmassasi miehen tulee järjestää ja maksaa tuhannen euron illallinen jokaiselle naiselle bonka kanssa käy treffeillä. Naiset hyötyvät, miehet häviävät. Minä voin hyvinkin vaikka mennä illallistreffeille kivaan ravintolaan, mutta en ensitreffeille. Niin paljon on sarjadeittailevia naisia jotka hakevat nimenomaan vain sitä että heitä ruokitaan.
Juuri tämän takia ensimmäiseksi illallispaikaksi kannattaa valita Hesburger. Näkee onko nainen tullut vain kalliin illallisen takia vai onko oikeasti kiinnostunut myös sinusta.
Toisilla treffeilla voi sitten valita laadukkaan ravintolan.
Kyllä siitä vähän nihkeä maku jää naisellekin, jo
Kyllä sinä ihan itse tuon roska-asetelman petaat viemällä naisen roskaruokapaikkaan, kun oikeasti olet olevinasi joku prinssi rääsyissä. Et ole.
Itse tykkäisin juuri tuollaisista treffeistä! Kaverinkin kanssa mukava käydä käpöttelemässä, kun pääsee juttelemaan ja haukkaamaan raitista ilmaa. Tuntuu, että juttu luistaa muutenkin paremmin liikkeessä.
En näe mitään huonoa kävelyllä käymisestä treffeillä, mutta hölkkä tai juoksu voisi olla aika huvittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tykkää lenkkeillä ja haluaa lenkkeilystä pitävän naisen eli ei sinua, eihän siinä mitään väärää ole? Oletko pummi, jolle pitäisi ensitapaamisella olla tarjoamassa 8 ruokalajin illallinen?
Se nyt vaan kuuluu miehen tarjota se illallinen. Tasa-arvo kun ei tähän asiaan ole vielä ulottanut lonkeroitaan. Luojan kiitos.
Indeed🎯. Just olin deiteillä vkl drinkeillä ja mies tarjosi, ihan itse halusi.
Mulle kyllä kelpaisi lenkkiseura mutta ei deittailumielessä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko testata naisen kuntoa etä saako siitä salikaveria itselle.
Eli testaat salikaveria kävelylenkillä??? Aerobinen suorituskyky, kestävyys ja lihaskunto testataan eri tavalla. Jos olisit oikeasti edes kuntoileva ihminen, niin tietäisit tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat ap sillä, että kahvilatreffit ovat low effort? Itse koen niin, että treffeihin panostaminen ei tarkoita jotain erikosien, mielenkiintoisen, kalliin tai tunnelmallisen paikan miettimistä/keksimistä/järjestämistä, vaan treffeihin panostaminen on sitä, miten toisen kanssa toimii. Ekoissa treffeissä kuitenkin on pointtina tutustuminen, ja olennaista on se, mitä antaa itsestään, ei niinkään se, mitä treffipaikka antaa.
Oikean ihmisen kanssa treffit tavallisessa tylsässä kahvilassa ovat romanttisemmat kuin vääränlaisen tai "ihan kivan" tyypin kanssa treffit tunnelmallisessa hienossa ravintolassa.
Niinpä. Kavereiden kanssa käydään kahvilassa, eli jos matka on friendzonelle niin ei tietenkään tarvitse sen kummempaa. Aina on tilaa uudelle mieskaverille
Kahvila riittää vaikka ollaan matkalla FWB-zonelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilytreffit olisivat myöskin halvemmat kummallekin osapuolelle, eli hyvin kätevät! :-D Eikä olisi painetta olla mitenkään romanttinen, voisi olla oma itsensä.
Jos sen takia joutuu lenkkarit hankkimaan, ei sekään halvaksi tule.
Ei olisi tullut mieleenkään treffailla miestä, jolla ei ole edes lenkkareita. Varmaan miehillä voi olla sama. Aika eriävät elämäntavat olisi väistämättä.
Mä rakastuisin edelleen mieheen, joka veisi minut nuotiolle, käveltäisiin metsässä ja juotaisi nokipannukahvit. Olisi omat eväät, eikä kiire minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilen paljon ja olen monta kertaa ollut todistamassa tällaisia treffejä. Tien päällä kuulee, kun mies ja nainen juttelevat treffityyliin ja kävelevät. (Otan juosten kiinni ja ohitan.) Ja yleensä olen hämmentynyt, ihmeissäni ja saatan naurahtaa mielessäni. Minä en todellakaan lähtisi millekään lenkkitreffeille!! Tottakai silloin mennään leffaan ja kahville, jopa museoon jne. Ihan turha miehen alkaa ratsaamaan mun kuntoa tien päällä. Tosin se lienee parempi kuin useimmilla miehillä.
Joskus treffit voivat alkaa lyhyellä kävelyllä, jonka jälkeen mennään vaikka drinksuille. Näin olen itse tehnyt.
No, täältä on kyllä aika pitkä matka treffipaikkoihin. Ihan lenkkitreffejä on olleet.
Tulee mieleen, että pihi ja tarkka mies. Tarkka naisen kunnosta, rahasta, rasvaprosentista ja hapenottokyvy
Niin, onko ekat lenkkitreffit sittenkin kuntotesti😂?
Musta ihan eri konteksti..
Mulle ihan sama missä tai millaiset treffit on, mulle käy ihan millaiset vaan nainen haluaa , koska olen vain kuitenkin sen pillun perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun kohdallesi kerta noin paljon sattuu noita, niin vika on silloin sinussa, ei naisissa. Et voi syyttää, kuin itseäsi, jos high- maintenance megabeibet kiinnostaa. Suurin osa miehistähän tekee mitä vaan, että pääsee treffeille ko naisten kanssa, ja koska ovat eri tasoa,niin ainoa tapa päästä treffeille on viedä kalliiseen ra
Eli osui ja upposi👍
Nolaat itsesi narsistisilla olettamuksillasi. Mene sinäkin lenkille, tekee hyvää mielelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat ap sillä, että kahvilatreffit ovat low effort? Itse koen niin, että treffeihin panostaminen ei tarkoita jotain erikosien, mielenkiintoisen, kalliin tai tunnelmallisen paikan miettimistä/keksimistä/järjestämistä, vaan treffeihin panostaminen on sitä, miten toisen kanssa toimii. Ekoissa treffeissä kuitenkin on pointtina tutustuminen, ja olennaista on se, mitä antaa itsestään, ei niinkään se, mitä treffipaikka antaa.
Oikean ihmisen kanssa treffit tavallisessa tylsässä kahvilassa ovat romanttisemmat kuin vääränlaisen tai "ihan kivan" tyypin kanssa treffit tunnelmallisessa hienossa ravintolassa.
Niinpä. Kavereiden kanssa käydään kahvilassa, eli jos matka on friendzonelle niin ei tietenkään tarvitse sen kummempaa. Aina on tilaa uudelle mieskaverille
Kahvila riittää vaikka ollaan matk
Tuollaista zonea ei ole olemassakaan kuin alemman tason naisilla
Jos sen takia joutuu lenkkarit hankkimaan, ei sekään halvaksi tule.