Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?

Vierailija
12.02.2025 |

Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.

Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?

Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.

Kommentit (773)

Vierailija
301/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hyvä. Tiedän yhden hyvän brunssipaikan (joka on kahvila). Lisäksi jos tuo tapahtuu viikolla niin siinä karsiutuu samalla duunariluokka pois, koska ovat sidottuina muualle

Eli tapailet vain työttömiä?

Vierailija
302/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeilen paljon ja olen monta kertaa ollut todistamassa tällaisia treffejä. Tien päällä kuulee, kun mies ja nainen juttelevat treffityyliin ja kävelevät. (Otan juosten kiinni ja ohitan.) Ja yleensä olen hämmentynyt, ihmeissäni ja saatan naurahtaa mielessäni. Minä en todellakaan lähtisi millekään lenkkitreffeille!! Tottakai silloin mennään leffaan ja kahville, jopa museoon jne. Ihan turha miehen alkaa ratsaamaan mun kuntoa tien päällä. Tosin se lienee parempi kuin useimmilla miehillä.

Joskus treffit voivat alkaa lyhyellä kävelyllä, jonka jälkeen mennään vaikka drinksuille. Näin olen itse tehnyt.

Hikisenä baariin? Hyh kun haisee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastuisin edelleen mieheen, joka veisi minut nuotiolle, käveltäisiin metsässä ja juotaisi nokipannukahvit. Olisi omat eväät, eikä kiire minnekään. 

I think i like you 🤗

Vierailija
304/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan sama missä tai millaiset treffit on, mulle käy ihan millaiset vaan nainen haluaa , koska olen vain kuitenkin sen pillun perässä.

Okkei. No lähdetään pariksi viikoksi pariisiin tutustumaan, sivistyneesti tietysti eri huoneissa, sinä tarjoat kaiken kuten herrasmiehen kuuluukin. Sen jälkeen katsotaan sitten miten kemiat kohtasivat. Minulla on tästä jo veikkaus mutta annan sinulle mahdollisuuden, sitähän miehet usein toivovat

Vierailija
305/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastuisin edelleen mieheen, joka veisi minut nuotiolle, käveltäisiin metsässä ja juotaisi nokipannukahvit. Olisi omat eväät, eikä kiire minnekään. 

No siitä sitten, Suomi on täysi näitä nokipannu-eukkoja. Sen näkee kyllä suomalaisten ulkonäöstäkin, samaa elovena-viljaa, vuosituhannet lisäännytty keskenään. Tulee kalvakoita ja cp:n näköisiä lapsia mustin silmänalusin. Pitäis sekottaa geeni pooli jotenkin.

Vierailija
306/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan hyvä. Tiedän yhden hyvän brunssipaikan (joka on kahvila). Lisäksi jos tuo tapahtuu viikolla niin siinä karsiutuu samalla duunariluokka pois, koska ovat sidottuina muualle

Eli tapailet vain työttömiä?

Minun puolestani saa olla vaikka työtön, jos kaikki avut ovat kunnossa. Fiksuhan se varakas on, joka nostaa lisäksi työttömyyskorvausta, sosiaaliturva on kansalaisoikeus

Vierailija
307/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitä sitten, Suomi on täysi näitä nokipannu-eukkoja. Sen näkee kyllä suomalaisten ulkonäöstäkin, samaa elovena-viljaa, vuosituhannet lisäännytty keskenään. Tulee kalvakoita ja cp:n näköisiä lapsia mustin silmänalusin. Pitäis sekottaa geeni pooli jotenkin.

Onneksi meillä on sinut rikastuttamassa geenejämme. Vahinko vaan, että geenisi jäävät siihen nenäliinaan. 

Vierailija
308/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä on sinut rikastuttamassa geenejämme. Vahinko vaan, että geenisi jäävät siihen nenäliinaan. 

Olen megabeibe.

Vierailija
309/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäänny sinä vain apinalaumojen kanssa

Vierailija
310/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkillä on helppo tarkistaa naisen takapuoli. Ei sitä istuessa nää.

Kahvitreffeillä on pakko lupautua toisille treffeille sillä takapuolen voi tarkistaa vasta kun nainen kävelee kahvilasta poispäin.

Kyllä teille roikkupersiit enemmän käy. Aina näkee urheilullisia miehiä ties minkä lylleröiden kanssa, ja sit kuolaavat timmejä naisia. Mikä logiikka?

Koska näille miehille naisen sisin on tärkeintä.

Kyllä: tiukka, lämmin ja kostea sisin.

Näitä harjoitellaan geishakuulilla. Mites, ajatteletko että geishat ovat aikanaan olleet koviakin lenkkeilijöitä?

Logii

Hyvä, että te miehet olette viimeinkin löytäneet toisenne- läskit miehet voitte keskenänne panna toisianne.

Vierailija
311/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei liity aiheeseen mitenkään, mutta kerron silti, että olin eilen kahden naisen kanssa treffeillä samaan aikaan ja oli mielenkiintoinen yö. Ai miksi kerroin? Ihan vaan siksi, että kerron tästä ihan kaikille  🤗👍

Hieno juttu!

Minä olen seurustellut hyvännäköisten kaksosten kanssa. En tosin yhtä aikaa, mutta kuitenkin. Molemmilla oli mahtavat amberssonit.

Vierailija
312/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkillä on helppo tarkistaa naisen takapuoli. Ei sitä istuessa nää.

Kahvitreffeillä on pakko lupautua toisille treffeille sillä takapuolen voi tarkistaa vasta kun nainen kävelee kahvilasta poispäin.

Kyllä teille roikkupersiit enemmän käy. Aina näkee urheilullisia miehiä ties minkä lylleröiden kanssa, ja sit kuolaavat timmejä naisia. Mikä logiikka?

Koska näille miehille naisen sisin on tärkeintä.

Kyllä: tiukka, lämmin ja kostea sisin.

Näitä harjoitellaan geishakuulilla. Mites, ajatteletko että geishat ovat aikanaan olleet kovia

Joo! Lenkkiongelma ratkaistu, ja kuntotestit. 

Vierailija
313/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin edes jotain tekemistä kuin kahvilassa tuijottelua, olen nainen enkä enää lähde kahvilatreffeille ensimmäisellä tapaamisella, liian vaivaannuttavaa ja tylsää touhua. Ok, en kyllä millekään hikilenkillekään, kävely ok.

Vierailija
314/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat ap sillä, että kahvilatreffit ovat low effort? Itse koen niin, että treffeihin panostaminen ei tarkoita jotain erikosien, mielenkiintoisen, kalliin tai tunnelmallisen paikan miettimistä/keksimistä/järjestämistä, vaan treffeihin panostaminen on sitä, miten toisen kanssa toimii. Ekoissa treffeissä kuitenkin on pointtina tutustuminen, ja olennaista on se, mitä antaa itsestään, ei niinkään se, mitä treffipaikka antaa.

Oikean ihmisen kanssa treffit tavallisessa tylsässä kahvilassa ovat romanttisemmat kuin vääränlaisen tai "ihan kivan" tyypin kanssa treffit tunnelmallisessa hienossa ravintolassa.

Ap on niitä naisia, joille treffit on ajanvietettä, joka joku toinen maksaa. 

Vierailija
315/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäänny sinä vain apinalaumojen kanssa

Suomessa ei ole apinoita, vaikka ruotsalaisten. Tais isku osua vyönalle ;). Eli totuus.

Vierailija
316/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat ap sillä, että kahvilatreffit ovat low effort? Itse koen niin, että treffeihin panostaminen ei tarkoita jotain erikosien, mielenkiintoisen, kalliin tai tunnelmallisen paikan miettimistä/keksimistä/järjestämistä, vaan treffeihin panostaminen on sitä, miten toisen kanssa toimii. Ekoissa treffeissä kuitenkin on pointtina tutustuminen, ja olennaista on se, mitä antaa itsestään, ei niinkään se, mitä treffipaikka antaa.

Oikean ihmisen kanssa treffit tavallisessa tylsässä kahvilassa ovat romanttisemmat kuin vääränlaisen tai "ihan kivan" tyypin kanssa treffit tunnelmallisessa hienossa ravintolassa.

Ap on niitä naisia, joille treffit on ajanvietettä, joka joku toinen maksaa. 

Tällaisia vinkujia suomalaisista miehistä on kasvanut? Äiti raahannut maito hyllylle ehkä lapsena, mut se ei päde aikuisena. Ennen oli suo, kuokka ja Jussi.. Nyt kitistään miestenkin toimesta joka asiasta, jopa siitä ettei nainen halua räntälenkille.

Vierailija
317/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeilen paljon ja olen monta kertaa ollut todistamassa tällaisia treffejä. Tien päällä kuulee, kun mies ja nainen juttelevat treffityyliin ja kävelevät. (Otan juosten kiinni ja ohitan.) Ja yleensä olen hämmentynyt, ihmeissäni ja saatan naurahtaa mielessäni. Minä en todellakaan lähtisi millekään lenkkitreffeille!! Tottakai silloin mennään leffaan ja kahville, jopa museoon jne. Ihan turha miehen alkaa ratsaamaan mun kuntoa tien päällä. Tosin se lienee parempi kuin useimmilla miehillä.

Joskus treffit voivat alkaa lyhyellä kävelyllä, jonka jälkeen mennään vaikka drinksuille. Näin olen itse tehnyt.

Hikisenä baariin? Hyh kun haisee

Lyhyellä kävelyllä hikoontuu? Taidat olla melkoinen lyllerö.

Vierailija
318/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei riitä baariin eikä rahat hienoon ravintolaan. 

16v

Vierailija
319/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva seurailla (ja salakuunnella) tindertreffiläisiä Treen keskustan kahviloissa .. lyhyellä kävelylenkillä Koskipuistossa selviäisi nopeammin koko, itsestään huolehtiminen, siisteystaso, pukeutumistyyli, ilmeet, eleet, kiinnostus.

Ei tarvita hikilenkkejä. Alkukarsinta tarvitaan niille, jotka välttelee kommentoimasta painoaan, tyyliään, ulkoista olemustaan.

Vierailija
320/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tykkää lenkkeillä ja haluaa lenkkeilystä pitävän naisen eli ei sinua, eihän siinä mitään väärää ole? Oletko pummi, jolle pitäisi ensitapaamisella olla tarjoamassa 8 ruokalajin illallinen?

Se nyt vaan kuuluu miehen tarjota se illallinen. Tasa-arvo kun ei tähän asiaan ole vielä ulottanut lonkeroitaan. Luojan kiitos. 

Siinähän odottelet illallista.

Olen naimisissa onnellisesti ja ensimmäinen livetapaaminen tapahtui kävelyllä. Illallisten aika oli sitten myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi