Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?
Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.
Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?
Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.
Kommentit (773)
Keisari kirjoitti:
Kaippa ne miehet olettaa että kävelylenkki on naisten mieleen kun on sporttia ja liikunnalinen. Terveellistä.
Voihan sitä tosin kysyä kävelylle johonkin merenrantaan kattelee auringonlaskua etc. Koiran omistaja naista kannattaa kysyä kävelylle ja sanoa että koira mukkaa ja heittelee sille keppiä nii nainen saa käsityksen että välität myös hänen lemmikistä.
Kepin heittely nyt ainakin saa näyttämään idiootilta ja ettet tiedä koirista mitään. Koirien ei kuulu syödä eikä hakea puukeppejä! Tikkuja irtoaa kepeistä ja ne menevät suolistoon ja tai keppi aiheuttaa pahimmillaan vaurioita koiran suussa tms. Typerää toimintaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkillä on helppo tarkistaa naisen takapuoli. Ei sitä istuessa nää.
Kahvitreffeillä on pakko lupautua toisille treffeille sillä takapuolen voi tarkistaa vasta kun nainen kävelee kahvilasta poispäin.
Kyllä teille roikkupersiit enemmän käy. Aina näkee urheilullisia miehiä ties minkä lylleröiden kanssa, ja sit kuolaavat timmejä naisia. Mikä logiikka?
Koska näille miehille naisen sisin on tärkeintä.
Kyllä: tiukka, lämmin ja kostea sisin.
Näitä harjoitellaan geishakuulilla. Mites, ajatteletko että geishat ovat aikanaan olleet koviakin lenkkeilijöitä?
Logiikka on siis se että reikä se on siallakin. Siksi lyllerö kelpaa paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa ottaa myös vaaka ja body fat-mittari mukaan treffeille.
Ja naisen mittanauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Taitaa olla yhtä monta tapaa kun on miestäkin. Itse suosin päivällisiä. Arvostan hyvää ruokaa ja viiniä kiireettömästi nautittuna, ja yksin on vähän tylsä käydä fine dining -paikoissa. Olen ajatellut että vaikka seura sitten osoittautuisikin epäyhteensopivaksi noin parisuhdetta ajatellen, tai muutenkaan, niin ainakin saa mukavan illallisen. Moni nainen jota olen yrittänyt tapailla kuitenkin karsastaa näitä, ja kokee että jäisi jotenkin liiaksi kiitollisuudenvelkaan. Olen yrittänyt sanoa että en minä sellaista koe, jos ei molemminpuolista kiinnostusta ole niin asia jää siihen eikä hän todellakaan jää minulle mitään "velkaa", mutta turhaan. Ei ole kivaa lähteä treffeille jos tietää toisen olevan jotenkin varuillaan tai muuten vaan epämukavuusalueella. Minä taas en halua lähteä minnekään lähiöravintolaan. Jos homma ei luista, menee aika hukkaan eikä saa edes sitä hyvää päivällistä.
Tässä hyvä esimerkki oikeanlaisesta deittailusta, pisteet tälle miehelle. Tosin omasta mielestä drinkit on ihan hyvä vaihtoehto, jos molemmat haluavatkin eri teille😀.
Näin meitä on monenlaisia. Mä taas edustan juuri tuota hänen esittämäänsä arveluttavaa tyyppiä. Tuntisin jääväni kiitollisuudenvelkaan, mikäli en saisi itse maksaa päivällistäni. Mutta oikein mielelläni lähtisin tuollaisille treffeille, jos etukäteen sovitaan, että molemmat maksaa omat kulunsa. Ja toisaalta - mä lähtisin oikein mielelläni myös sinne kävelylle. Kunnon päivällisellä kyllä keksisi juteltavaa ihan yleisesti ruuasta ja viineistä, jos muuten olisi vaikeaa. Kävelyssä on se hyvä puoli, ettei tarvitse istua tuijottamassa toista, kun ei tiedä mihin muuallakaan siinä ruokapöydässä katsoisi ja silloin juttelu on rennompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se karsinta tapahtuu kätevimmin sillä, että etsit seuraa sieltä lenkkipolulta. Älä viitsi tuhlata pullanmussuttajien aikaa tuolla tavalla. Erittäin töykeää ja rumaa käytöstä, saat huonoa karmaa etkä pääse ikinä treffeille"
lenkkipolulla lenkkeillään, se ei ole mikään seuranhakuyökerho, idi ootti.
Kannattaa käydä salilla. Olen tavannut siellä muutamankin kivan pullero naisen.
Tässä ei ole siis pointtina se naisen koko, sillä meillä miehillä nyt on taipumus tykätä eri kokoisista ja näköisistä naisista. Vaan pointti on siinä, että jää ne pskan puhujat, jotka sanovat " olen ajatellut laihduttaa" pois. Ja edelleenkään ei ole kyse siitä, onnistuuko vaiko ei, vaan se , että ainakin yrittää ja on rehellinen.
Täh? Haluat siis pullero-naisen, joka käy salilla ja ei puhu paskaa? Makunsa kullakin. Salilla käydään jottei olisi pullero. Usein vaan näkee, että vaikka vuosia käy, kiloakaan ei ole tippunut.
Me käytiin miehen kanssa aikoinaan treffeillä lenkillä. Leppoisa kävely metsässä pururadalla mukavasti jutustellen. Sitten mies oli varannut piknikkorin, ja mentiin kauniille paikalle viltille istuksimaan. Yksi parhaista treffeistä. Ei tarvinnut tälläytyä liikaa, ja ihana hyvällä ilmalla ja hyvässä seurassa liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin naisetkin tekevät samaa. Ongelma tässä sinulle on se se, että sinun ajatusmaailmassasi miehen tulee järjestää ja maksaa tuhannen euron illallinen jokaiselle naiselle bonka kanssa käy treffeillä. Naiset hyötyvät, miehet häviävät. Minä voin hyvinkin vaikka mennä illallistreffeille kivaan ravintolaan, mutta en ensitreffeille. Niin paljon on sarjadeittailevia naisia jotka hakevat nimenomaan vain sitä että heitä ruokitaan.
Jos sinun kohdallesi kerta noin paljon sattuu noita, niin vika on silloin sinussa, ei naisissa. Et voi syyttää, kuin itseäsi, jos high- maintenance megabeibet kiinnostaa. Suurin osa miehistähän tekee mitä vaan, että pääsee treffeille ko naisten kanssa, ja koska ovat eri tasoa,niin ainoa tapa päästä treffeille on viedä kalliiseen ravintolaan.
En sanonut minul
Aah, täällä varatut miehet solvailevat elämästä ja herkuista nauttivia tinder-naisia. Mikäpä sen parempi indikaattori "onnellisesta suhteesta". Oleko yksi niistä tinder-miehistä, jotka ovat "onnellisesti parisuhteessa" ja etsivät lisäsiitoksia tinderistä? Vaimo on siirtänyt ulkoruokintaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas pullukammat miehet aina ekoilla treffeillä alkavat selittää, että heidän on ollut tarkoitus aloittaa lenkkeily.
Sama naisilla. Aina ovat aikeissa laihduttaa 15 kiloa. Vielä ei ole aikeet toteutuneet.
Mikähän siinä muuten on, että se on aina se viisitoista kiloa? Onko se sellainen turvallinen, ei liian vähän tai ei liian paljon lukema. Ei haluta antaa väärää kuvaa, mutta kuitenkin toivoa paremmasta.
Siellä joku manaa itselleen loppuelämän selibaattia. Vai olikohan tiedossa jo, ja nyt vaan roiskitaan menemään kun ei ole enää mitään menetettävää. Kuulostaa nimittäin siltä, että jopa nuo +15kg ylipainoiset naiset ovat sinua korkeammassa liigassa
T hoikka urheilullinen nainen!
IRL +30kg siideri_valas IMO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se karsinta tapahtuu kätevimmin sillä, että etsit seuraa sieltä lenkkipolulta. Älä viitsi tuhlata pullanmussuttajien aikaa tuolla tavalla. Erittäin töykeää ja rumaa käytöstä, saat huonoa karmaa etkä pääse ikinä treffeille"
lenkkipolulla lenkkeillään, se ei ole mikään seuranhakuyökerho, idi ootti.
Kannattaa käydä salilla. Olen tavannut siellä muutamankin kivan pullero naisen.
Tässä ei ole siis pointtina se naisen koko, sillä meillä miehillä nyt on taipumus tykätä eri kokoisista ja näköisistä naisista. Vaan pointti on siinä, että jää ne pskan puhujat, jotka sanovat " olen ajatellut laihduttaa" pois. Ja edelleenkään ei ole kyse siitä, onnistuuko vaiko ei, vaan se , että ainakin yrittää ja on rehellinen.
Täh? Haluat siis pullero-naisen, joka käy salilla ja ei puhu pask
Vuoden vaihteessa on punkerot liikkeessä saleillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Taitaa olla yhtä monta tapaa kun on miestäkin. Itse suosin päivällisiä. Arvostan hyvää ruokaa ja viiniä kiireettömästi nautittuna, ja yksin on vähän tylsä käydä fine dining -paikoissa. Olen ajatellut että vaikka seura sitten osoittautuisikin epäyhteensopivaksi noin parisuhdetta ajatellen, tai muutenkaan, niin ainakin saa mukavan illallisen. Moni nainen jota olen yrittänyt tapailla kuitenkin karsastaa näitä, ja kokee että jäisi jotenkin liiaksi kiitollisuudenvelkaan. Olen yrittänyt sanoa että en minä sellaista koe, jos ei molemminpuolista kiinnostusta ole niin asia jää siihen eikä hän todellakaan jää minulle mitään "velkaa", mutta turhaan. Ei ole kivaa lähteä treffeille jos tietää toisen olevan jotenkin varuillaan tai muuten vaan epämukavuusalueella. Minä taas en halua lähteä minnekään lähiöravintolaan. Jos homma ei luista, menee aika hukkaa
Ne illallistreffit ovat oikealle miehelle ilo, eivät mikään pitkin hampain suoritettava riskisijoitus. Jos treffikumppani osoittaa merkkejä jälkimmäisestä, kannattaa vaihtaa suosiolla seuraavaan
Höpöhöpö. Tuskin nyt juuri kellään muutamasta eurosta treffit kiinni ja kyllä oikean ihmisen kanssa mikä tahansa on kivaa ja romanttista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvitreffeillä on pakko lupautua toisille treffeille sillä takapuolen voi tarkistaa vasta kun nainen kävelee kahvilasta poispäin.
Kyllä teille roikkupersiit enemmän käy. Aina näkee urheilullisia miehiä ties minkä lylleröiden kanssa, ja sit kuolaavat timmejä naisia. Mikä logiikka?
Näitä harjoitellaan geishakuulilla. Mites, ajatteletko että geishat ovat aikanaan olleet kovia
Miehillekän kelpaa reikä kuin reikä, sioista lapsiin.
Vankiloissahan on suurin osa miehiä asukkeina varmaan näiden asioiden vuoksi.
Silti "lenkillä" halutaan testata naisen hoikkuus :D.
Tietysti testataan ja sitten päätetään tilanteen mukaan ruiskautetaanko rasvat tähän uuteen vai vanhaan ränniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa näemmä aika monella miehellä egolle kysymys. Keksikää parempaa. Eurooppalaisetkin keksivät ja "lenkki" olis ennenkuulumatonta.
Tää on Suomi eikä Eurooppa. Eurooppalaiset saavat tehdä, mistä tykkäävät.
Ja suomalaiset parantaa taitojaan, esim treffailussa. Täällähän ollaan kaikessa aina jälkijunassa. Ruotsalaiset ja italialaiset miehet tarjoavat melkein aina naiselle ja osallistuvat tasapuolisesti perheaskareihiin jne.
Deittaile sitten niitä ruotsaisia ja italisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin naisetkin tekevät samaa. Ongelma tässä sinulle on se se, että sinun ajatusmaailmassasi miehen tulee järjestää ja maksaa tuhannen euron illallinen jokaiselle naiselle bonka kanssa käy treffeillä. Naiset hyötyvät, miehet häviävät. Minä voin hyvinkin vaikka mennä illallistreffeille kivaan ravintolaan, mutta en ensitreffeille. Niin paljon on sarjadeittailevia naisia jotka hakevat nimenomaan vain sitä että heitä ruokitaan.
Jos sinun kohdallesi kerta noin paljon sattuu noita, niin vika on silloin sinussa, ei naisissa. Et voi syyttää, kuin itseäsi, jos high- maintenance megabeibet kiinnostaa. Suurin osa miehistähän tekee mitä vaan, että pääsee treffeille ko naisten kanssa, ja koska ovat eri tasoa,niin ainoa tapa päästä treffeille on viedä kalliiseen ravintolaan.
En sanonut minul
Olet varmaan itsekin perus Suomi viirunaama-Kalle, niin megababe ei oliskaan sun kastia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ketut!
Totuus on se , että mitä pidemmälle suhde kehittyy, sitä vähemmän nainen huolehtii ulkonäöstään. Kun katsot näitä pareja jossa komealla miehellä on läski eukko, niin se alkuasetelma on ollut todennäköisimmin se, että tuo eukko on ollut suhteen alkaessa ihan ihmisen näköinen. Mies jumitetaan olemaan naisen kanssa esim pyöräyttämällä lapsi, tai kaksi , sillä naiset tietävät sen tosiasian, että vain isät lapsiaan rakastaa.
Näin meitä miehiä kusetetaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tulisi mieleenikään lähteä koskaan lähes tuntemattoman miehen kanssa metsään lenkille, huh huh, jotain itsesuojeluvaistoa tulee olla. Aina treffit julkiselle paikalle, missä on muita ihmisiä, kunnes olet tutustunut ihmiseen. Sittenkään et voi tietää.
Metsä onkin se ainoa mahdollinen lenkkiympäristö??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun kohdallesi kerta noin paljon sattuu noita, niin vika on silloin sinussa, ei naisissa. Et voi syyttää, kuin itseäsi, jos high- maintenance megabeibet kiinnostaa. Suurin osa miehistähän tekee mitä vaan, että pääsee treffeille ko naisten kanssa, ja koska ovat eri tasoa,niin ainoa tapa päästä treffeille on viedä kalliiseen ra
Aah, täällä varatut miehet solvailevat elämästä ja herkuista nauttivia tinder-naisia. Mikäpä sen parempi indikaattori "onnellisesta suhteesta". Oleko yksi niistä tinder-miehistä, jotka ovat "onnellisesti parisuhteessa" ja etsivät lisäsiitoksia tinderistä? Vaimo on siirtänyt ulkoruokintaan?
Niin että kun on varattu niin ei saa olla mielipidettä treffailusta? Kertoisitko vielä, että missä kohtaa SOLVASIN? Tämä on keskustelupalsta. Mikäli miesvihasi on noin vahvaa että pää meinaa poksahtaa, niin kannaa ehkä mennä vaikka sinne lenkille välillä ja hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä harjoitellaan geishakuulilla. Mites,
Sulle tulee rännilapsi, jos siis edes saat lenkki-Liisalta. Aika paljon itsestä taas yks incel luulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä harjoitellaan geishakuulilla. Mites, ajatteletko että geishat ovat aikanaan olleet koviakin lenkkeilijöitä?
Logii
Pulleroilla on parhaat persvitut. Sitäpä et ilmeisesti tiennyt?
Se on ihan hyvä. Tiedän yhden hyvän brunssipaikan (joka on kahvila). Lisäksi jos tuo tapahtuu viikolla niin siinä karsiutuu samalla duunariluokka pois, koska ovat sidottuina muualle