Onko ok lahja 50v juhlaan hieno vaasi, johon kaunis kukkakimppu?
Kommentit (109)
Apua ei kukkamaljakoita!
Ei roinaa
kukkakimppu vain
Itse sain juurikin 50v lahjaksi maljakon ja siinä kukkakimppu. Oli erikoisempi maljakko ja todella hieno, että tykkäsin kovasti.
Siis ihmeen ronkelia porukkaa, en tajua yhtään että jokuko ihan oikeasti miettisi lahjan saadessaan, ettei ole hyvä lahja.
Vie shamppajaa. Harva raaskii ostaa.
Siis todellakin ottaisin mielelläni 50v-lahjana vastaan Villeroy&Bochin vaasin ja siinä kukkakimpun! Sehän olisi oikein mieleenpainuva lahja ja muistelisin antajaa joka kerta kun käytän sitä. Minullakin vaaseja on jo useampia, mutta ei se vaasin arvoa vähennä. Kukkien ystävänä myös käytän vaasejani usein, joten ei jäisi hyllyn koristeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vie shamppajaa. Harva raaskii ostaa.
Kaikki eivät juo alkoholia. Huono lahja.
Olen saanut kauniita maljakoita. Mutta myös sellaisia että suoraan kirpparille.
Maljakko on niin paljon makuasia, että en vie lahjaksi. Etenkin viiskymppisillä on takuulla maljakoita tarpeeksi.
Koriste-esineet on riskaabeleita lahjoja, parempi viedä jotain mikä kuluu.
Ei todellakaan mitään maljakoita tai muuta krääsää. Kukat on ok mutta lisäksi vaikka lahjakortti. Eikä sitten mitään 10€ vaan vähintään 100. Ellei ole varaa tyydy pelkkiin kukkiin.
Mulla on 17 kukkamaljakkoa/-vaasia. Aikoinaan kun vanhempani kuoli, surunvalittelukimppuja tuli yli 50 niin että sekä lesken että minun isoimmat lasitölkit ja muoviset mehu-/vesikannutkin oli otettava käyttöön. Varsin harvoin kyllä tuollaista määrää maljakoita kukaan tarvitsee kerralla.