Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok lahja 50v juhlaan hieno vaasi, johon kaunis kukkakimppu?

Vierailija
11.02.2025 |

Naiselle. Mitä mieltä? Ilahtuisitko sinä? 

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkien viemisessä on myös se että niitä tulee monelta muultakin, ja sitten niitä on kymmenen kimppua jotka kaikki kuihtuvat viikossa parissa. 

Tiedän että ystäväni rakastaa kukkia, ja kun hän täytti pyöreitä, vein kortin jossa kerrottiin että seuraavasta kuukaudesta alkaen hän saa joka kuun ensimmäisenä maanantaina kukkakimpun kotiinsa toimitettuna, ja tämä vuoden ajan. Löysin tämän palvelun netistä, mutta varmaan voisi sopia myös jonkun paikallisen kukkakaupan kanssa suoraan. 

Hän ilahtui tästä todella paljon ja joka kerta kun kimppu saapui, hän lähetti minulle kuvan (en pyytänyt, täysin omasta aloitteestaan). 

Joo ja kun menin sinne juhlatilaan niin siellä oli tosiaan koko eteinen täynnä toinen toistaan kauniimpia kimppuja joille sitten yritettiin löytää maljakkoja. 

Vierailija
82/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö hänen haluavan vaasis? Tuohon ikään mennessä on varmaan tullut hankittua sen verran vaaseja mitä niille on tarvetta. Just saatiin miesystävän äidiltä hänen 60-v lahjaksi saamansa vaasi, kun hänellä oli vaaseja yli oman tarpeen ja saatiin hänen osoittamistaan ottaa mikä halutaan.

Jos en olisi ihan varma vaasin mieluisuudesta antaisin pelkät kukat tai jos jotain muuta haluaa, niin lahjakortti.

Muistan omien vanhempieni 50-v juhlista kuinka jälkikäteen harmittelivat mitä tekevät heille turhalla tavaralla mitä lahjaksi tuli (vaikka kutsussa toivottu, että ei lahjoja). Tuohon ikään mennessä on tullut kyllä hankittua sen mitä tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tiedän sankarin pitävän huonekasveista veisin ennemmin sellaisen kuin kukkakimpun, jos on isommat juhlat. Silloin kimppuja tulee joskus liikaakin. Tai kesällä voi antaa pihakasvin, jos tietää saajan pitävän piha-/parvekekukista.

Vierailija
84/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahtuisin kauniista maljakosta. Jos on kova juhlimaan syntymäpäiviään, niin tuossa iässä maljakoita alkaa tarvita. Kaunis maljakko voi olla myös muuten esillä.

Vierailija
85/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 ja en halua enään yhtään lisää vaaseja, on jo tarpeeksi monta eikä yhtään liikaa kaappitilaa kerätä turhaa tavaraa.

Vierailija
86/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kukista ja maljakoista, mutta maljakot ei mahdu mihinkään. Siksi niitä pitää olla vain muutama tarkkaanharkittu. On tulppaanimaljakko, iso vaasi juhlaruusuille ja sitten arkisempi viikonloppukimppumaljakko. En minä muunlaisilla tekisi mitään.

Leikkokukkien ikävä puoli on se hoitaminen. Pitää leikata, tiskata maljakko ja vaihtaa vedet. Sille viikonloppukimpulle teenkin tämän mieluusti, mutta jos saisin 20 kukkapuskaa, niin en jaksaisi.

Kerran sain ruman maljakon. Laitoin sen ihan parvekkeenoven viereen ikkunalaudan reunalle. Ei perhata pudonnut ikinä! Lopulta vein kirpparille.

Vierailija
87/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 50-vuotisjuhlissa, joissa sankari sai 7 aaltomaljakkoa. Ja oli hyvin iloinen.

Vierailija
88/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 50-vuotisjuhlissa, joissa sankari sai 7 aaltomaljakkoa. Ja oli hyvin iloinen.

Iloinen vai "iloinen"? Eli sanoi siellä juhlissa tai jossain isommalla samalla porukalla jälkikäteen vai kertoi henkilökohtaisesti sinulle jälkikäteen?

Vierailija
89/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain 50 vuotislahjaksi aaltomaljakon. Tuolla se on kaapissa käyttämättömänä. Itse en ole kukka- tai maljakkoihminen, joten lahja ei olisi minulle lainkaan sopiva. Mieluummin ottaisin esim. käsin tehtyjä suklaita.

Vierailija
90/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukkamaljakkoa. 

Vierailija
91/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihana lahja. 

Vierailija
92/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ap millainen on sen naisen mielestä hieno vaasi ja millainen on sinun mielestäsi hieno vaasi?

Omasta mielestäni hieno vaasi on joku hyvä merkki, esim. Villeroy & Boch, jossa on mielenkiintoinen muotoilu. Hänen makuunsa toivottavasti myös. Ap

Jaa. Minä taas en ole koskaan välittänyt yhtään mistään Villeroy & Bochin tuotteista.

N, 50 tuli juuri täyteen

Vierailija
93/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilahtuisin Aalto-vaasista

Mä en, kun niitä on jo kolme.

N50

Vierailija
94/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maljakko? Ei helvetti.

Vierailija
95/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä lahja. Kukka aasi viiskymppiselle?

Eihän hän mikään vanhus ole. Älytön ajatuskin.

Kukkakimppu riittää. Ja jos sut on kutsuttu viiskymppiselle, niin kait sä tunnet sen tyypin sen verran, että selvitä mikä on mieluinen lahja.

Mutta viiskymppiselle naiselle ja miehelle annetaan aina, siis aina joku henkilökohtainen lahja. Eikä sen tarvitse olla mikään kalliskaan, mutta ei mitään astioita kuten helkutti joku vaasi.

Mieheni sai rannekellon, johon oli kaiverrettu hänen nimensä, ei mikään kallis lahja työtoverilta mutta sitäkin raikkaampi, ja pitää sitä aina.

Itse sain kultaisen ketjun työkaverilta, jossa kaunis laatta kaiverruksineen, ja se on niin rakas, että liikutun joka kerta kun sen kaulaani laitan. 

Astioita ostetaan nuorille, ei viiskymppiselle eikö sitä vanhemmille. Jos et muuta keksi, niin anna vaikka lahjakortti johonkin liikkeeseen, saa itse valita kun et sinä osaa ja osta

Onneksi et pystynyt vaikuttamaan asiaan, kun sain valkoisen aaltomaljakson 50-vuotislahjaksi. Ilahduin siitä Todella!

Vierailija
96/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua,  ei kukkia! En tiedä mitään typerämpää lahjaa kuin leikkokukat. Ne saastuttavat, ovat jumalattoman kalliita, eikä niistä ole iloa kuin hetkeksi. Itseäni kukat vaan ärsyttää. 

Tulisin paljon iloisemmaksi just vaikka jostain isosta, kalliista konvehtirasiasta, jossa on oikeasti laadukasta suklaata. Sille olisi ainakin jotain käyttöä.

Paras olisi, jos kaikki vieraat ostaisivat yhdessä jonkun ison lahjan.

Vierailija
97/109 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maljakko , joo ei kiitos . Mieluummin vaikka viinipullo se tulee kyllä juotua jossain vaiheessa ja saa tyhjänä näppärästi vietyä pullonkeräyspisteeseen . 

Vierailija
98/109 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Tietenkin kaikki muistaminen ilahduttaa, mutta pakko sanoa että vaasi on ehkä viimeinen asia mitä haluan tai tarvitsen. Tähän ikään mennessä on kerinnyt jo hankkia mieleiset vaasit, eikä enempään ole tarvetta eikä tilaa. 

Kukat ovat nättejä mutta ei kannata niihinkään isoa summaa laittaa, koska ilo niistä on niin lyhyt.

Eniten ilahtuisin lahjakortista esim johonkin hoitolaan. Tai mihin tahansa, vaikkapa Prisman lahjakortti menisi varmasti käyttöön.

Vierailija
99/109 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen vai "iloinen"? Eli sanoi siellä juhlissa tai jossain isommalla samalla porukalla jälkikäteen vai kertoi henkilökohtaisesti sinulle jälkikäteen?

Oli vanha opettajani joten en tuntenut häntä kovin hyvin. Oli ainakin iloinen siitä ettei kaikki olleet samanlaisia. Ja tämä tapahtui 90-luvun laman aikoihin.

Vierailija
100/109 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli vanha opettajani joten en tuntenut häntä kovin hyvin. Oli ainakin iloinen siitä ettei kaikki olleet samanlaisia. Ja tämä tapahtui 90-luvun laman aikoihin.

Tuohon aikaan vielä Aalto-maljakko oli ihan tavallinen 50-vuotislahja. Se oli silloin se, silloin saatettiin 5-kymppiselle ostaa myös kiikkustuoli (puolittain vitsillä) tai kävelykeppi (vitsillä). Nykyään noita voisi ajatella ehkä eläkkeelle jäävälle vitsilahjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi