Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok lahja 50v juhlaan hieno vaasi, johon kaunis kukkakimppu?

Vierailija
11.02.2025 |

Naiselle. Mitä mieltä? Ilahtuisitko sinä? 

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kristallivaasia enkä mitään muutakaan tavaraa.

Vierailija
62/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni oli tärkeintä saada ystäväni juhlimaan kanssani 5-kymppisiäni. Parasta oli heidän seuransa ja kortit, joita säilytän lopun ikäni 😊

Kortit ehkä vaivaannuttaa mua enemmän kuin esim kukat. Kukat sentään kuolee ja ne voi heittää pois. Mutta mitä hittoa niille korteille kuulu tehdä? Säilyttää ja lukea kerran vuodessa kuinka Mirkku onnitteli minua kaupasta ostetulla kortilla vuonna xxxx? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ilahtuisi. Tosin olen jo 59, mutta en olisi ilahtunut myöskään 50-vuotiaana.

Samoin. Minulla on vaaseja yllin kyllin. Lahjakortti sillä vaasirahalla!

Vierailija
64/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kotonani mitään paikkaa mihin sijoittaisin vaasin ja kukkia. 

Vierailija
65/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoäiti sai jotain tuollaista 50v-lahjaksi n.v.1970, ajat on pikkasen muuttuneet... itse olisin kovin paljon ihmetellyt jos mua ei sen vertaa tunneta että tuotais jotain tuollaista turhanpäiväistä mummosettiä. Ja olisin edelleen ihmetellyt myös 60-vuotispäivänäni. Mieluummin vaikka festarilippu, tai ravintolaillallinen, pullo laadukasta kuohuvaa& suklaata, mitä hittoa kukaan tekee jollain vaasilla? Paitsi jos on joku designhärpäke, voi laittaa eteenpäin. 

Vierailija
66/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, varta vasten sidottu kukkakimppu olisi mieleinen lahja kyllä. Vaasi on hankala, jos ei tiedä lahjan saajan makua. Kaikki eivät tykkää esimerkiksi kristalleista. Marimekon Uurna-vaasi olisi itselleni mieluinen mutta todella kallis. 

Vierailija
67/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin lahjakortti esim kauneushoitolaan olis parempi

Minua ahdistaa lahjakortit. En yhtään tykkää jos joutuu lähtemään johonkin outoon paikkaan käyttämään sitä. Minulla on vakituinen kosmetologi, kampaaja ja hieroja. Samoilla henkilöillä olen käynyt yli 10 vuotta, pitkän ajan kuluessa on syntynyt hyvä asiakassuhde, luottamus ja ymmärrys.

Vierailija
68/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni maljakko kukkineen on tyylikäs lahja. 50-vuotiaalle se ei ole mitenkään edullinen lahja, koska epämääräisillä muutaman kympin maljakoilla ei tee mitään. Jos haluat, voit viedä vain kauniin kukkakimpun - ei yhtään haittaa, että kukat lakastuvat, kaiken ei tarvitse kestää kuin paistinpannun.

Mutta paistinpannussa olis edes jotain järkeä. Kukkakimppu on just sellainen mikä hätäpäissään viedään kun ei yhtään päivänsankarin omat mieltymykset kiinnosta. 

Vierailija
69/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin Villeroy & Bochin kristallivaasia. Ap

Ei kiitos ainakaan minulle. Mieluummin rahaa tai lahjakortti.

Vierailija
70/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat viestiä lahjan saajalle itsestäsi ja ns yhteisistä vuosistanne? Lahja on sellainen, että se kuvastaa antajan maailmaa ja persoonallisuutta. Selvää on, että lahja on mieluisa, jos myös lahjan saajan toiveet ja mielenkiinnon kohteet on huomioitu.

Vierailija
71/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovun vaasista. Hänellä on ollut kaksikin kuolinpesää raivattavana ja oma iso talo, jossa on varmaan vaaseja joka lähtöön. Se on totta, tässä iässä on vaaseja. Mietin jotain muuta. Ideoita saa antaa. En halua antaa lahjakorttia, rahaa enkä elämyslahjaa. Jos keksitte jotain, olen kiitollinen ideoista. Ap

Vierailija
72/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ap millainen on sen naisen mielestä hieno vaasi ja millainen on sinun mielestäsi hieno vaasi?

Omasta mielestäni hieno vaasi on joku hyvä merkki, esim. Villeroy & Boch, jossa on mielenkiintoinen muotoilu. Hänen makuunsa toivottavasti myös. Ap

Omasta mielestä VB on just sellainen konservatiivinen brändi - oon itsekin jotain VBa saanut, äkkiä kiertoon! Tai joo, yhden ison lautasen oon säästänyt pizzalautaseksi. 

Vierailija
73/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni oli tärkeintä saada ystäväni juhlimaan kanssani 5-kymppisiäni. Parasta oli heidän seuransa ja kortit, joita säilytän lopun ikäni 😊

Kortit ehkä vaivaannuttaa mua enemmän kuin esim kukat. Kukat sentään kuolee ja ne voi heittää pois. Mutta mitä hittoa niille korteille kuulu tehdä? Säilyttää ja lukea kerran vuodessa kuinka Mirkku onnitteli minua kaupasta ostetulla kortilla vuonna xxxx? 

No mulle ei mitkään Mirkut ole edes kutsuttuja, vaan ystävät, jotka osaa myös sanoittaa sen, mitä heille merkitsen 😊

Vierailija
74/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tosi hyvä lahja! Sen saa suoraan juhlapöytään koristeeksi. Olen itsekin vienyt ja aina tykätty. Korkea maljakko ja korkea kimppu. Erittäin näyttävä. Toki nopeasti myös arvokas...

"Aina tykätty", no aika harvoin kai lahjan saaja suoraan sanoo että ei helvetti mikä sylinteri. 

Vierailija
75/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovun vaasista. Hänellä on ollut kaksikin kuolinpesää raivattavana ja oma iso talo, jossa on varmaan vaaseja joka lähtöön. Se on totta, tässä iässä on vaaseja. Mietin jotain muuta. Ideoita saa antaa. En halua antaa lahjakorttia, rahaa enkä elämyslahjaa. Jos keksitte jotain, olen kiitollinen ideoista. Ap

Pitääkö ystäväsi juhlat vai haluatko antaa lahjan kun tapaatte?

Vierailija
76/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasi olisi parempi

Se saattaa olla jo naimisissa sellaisen kanssa.

Vierailija
77/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää juhlat. Hän ei ole varsinaisesti ystävä, mutta tosi kiva naapuri. Ap

Vierailija
78/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 50-vuotiaalla ole vaaseja kaapit täynnä? Mitä jos omasta mielestäsi vaasi on hieno, mutta vastaanottaja kärsii pahoinvoinnista sen nähdessään?

No tämä. Mentiin naimisiin vähän alta viiskymppisinä niin arvaapa mitä saatiin häälahjaksi anopilta? No astiasto! Niitähän ei kahdella aikuisilla ollutkaan ennestään kuin muutama. Turhaa vaivannäköä vaan yrittää saada sitä kaupattua eteenpäin. 

Vierailija
79/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuohuviinipullo ja ruusuja?

Vierailija
80/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sitten riittää ihan kukat ja kortti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä