Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok lahja 50v juhlaan hieno vaasi, johon kaunis kukkakimppu?

Vierailija
11.02.2025 |

Naiselle. Mitä mieltä? Ilahtuisitko sinä? 

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Villeroy & Bochin kristallimaljakoista, itselleni olen yhden ostanutkin. Mulle saisi oikein mielellään tuoda tollasen lahjan.

Vierailija
42/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin lahjakortti esim kauneushoitolaan olis parempi

Ei ole mitään sellaisia alle 50 km päässä henen kotoaan. En halua antaa lahjakorttia jonnekin itselleni tuntemattomaan paikkaan kauaksi. Hän ei ole myöskään vähääkään kauneushoitola-tyyppiä, ei vähääkään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kukkakimppuja paljon elämässään saanut kun asutte syrjässä niin osta ihmeessä.Mutta vaasin sijasta veisin vaikka viinipullon tai jos ei juo niin osta perkele shampanjapullo!

Vierailija
44/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tosi hyvä lahja! Sen saa suoraan juhlapöytään koristeeksi. Olen itsekin vienyt ja aina tykätty. Korkea maljakko ja korkea kimppu. Erittäin näyttävä. Toki nopeasti myös arvokas...

Vierailija
45/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi. Anna mieluummin rahana.

Vierailija
46/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kukkakimpun kanssa. Aalto-maljakko kyllä kelpaisi...

Vierailija
47/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä lahja. Kukka aasi viiskymppiselle?

Eihän hän mikään vanhus ole. Älytön ajatuskin.

Kukkakimppu riittää. Ja jos sut on kutsuttu viiskymppiselle, niin kait sä tunnet sen tyypin sen verran, että selvitä mikä on mieluinen lahja.

Mutta viiskymppiselle naiselle ja miehelle annetaan aina, siis aina joku henkilökohtainen lahja. Eikä sen tarvitse olla mikään kalliskaan, mutta ei mitään astioita kuten helkutti joku vaasi.

Mieheni sai rannekellon, johon oli kaiverrettu hänen nimensä, ei mikään kallis lahja työtoverilta mutta sitäkin raikkaampi, ja pitää sitä aina.

Itse sain kultaisen ketjun työkaverilta, jossa kaunis laatta kaiverruksineen, ja se on niin rakas, että liikutun joka kerta kun sen kaulaani laitan. 

Astioita ostetaan nuorille, ei viiskymppiselle eikö sitä vanhemmille. Jos et muuta keksi, niin anna vaikka lahjakortti johonkin liikkeeseen, saa itse valita kun et sinä osaa ja osta itsellesi se vaasi kun sitä niin rakastat.

Vierailija
48/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vain rahaa. Juuri täytin 50v. ja en olisi halunnut mitään rojua kotiini. Kaapit on täynnä jo.

Käly toi Arabian mukeja ja tuolla ne on kaapissa käyttämättöminä entisten lisäksi. 

Raha on paras niin saa itse käyttää sen kuinka haluaa.

Vierailija
49/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana lahja! Osta joku neutraali, lasin värinen, jos et tunne makua.

Vierailija
50/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin ihmisestä, varallisuudesta ja mistä tykkää. Itse kohta 50-vuotiaana tykkäisin jos saisin arvokkaan Aalto maljakon ja siinä kukkia tai mielellään pelkän maljakon ilman kukkia, oma äitini jos saisi maljakon niin ei tykkäisi kun hän ei halua mitään ylimääräistä "krääsää" pieneen kerrostaloasuntoonsa vaan hän mielummin haluaa lahjakortin lahjaksi.

Vierailija
51/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap...on hyvä lahja minusta

Vierailija
52/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole,itse olen 53v enkä omista vaasia en ole koskaan omistanut.Osta kuohuviiniä mikäli henkilö käyttää alkoholia tai vaikka 50€:n lahjakortti johonkin. 

Uskokaa jo ettei lahjakortti eli raha ei ole lahja. 

Vierailija
53/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilahtuisi!

Vierailija
54/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin lahjakortti esim kauneushoitolaan olis parempi

Inhoan kaikkea tuollaista lääppimistä, small talkikkia ja aikatauluun sidottua lahjaa. Sun on nyt pakko vuoden sisällä käyttää tämä ettei mene hukkaan, ei kiitos lahjakorteille! 

Vierailija
55/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli. Lahjat on yksi suurimmista syistä, mulla on tavaraa, rahaa, jne. 

Vierailija
56/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten ehdottaisitte? Ei mitään elämyksiä tai kasvohoitoja taihierontoja, kun asutaan liian kaukana sellaisista, enkä tiedä, ilahtuisiko hän sellaisesta. Alunperin ajattelin, kun hän kutsui minut, että veisin kukkia ja sitten tuli idea, että siihen vaasi, jossa kukat jo on, niin on helppo ottaa lahja vastaan, laittaa suoraan pöydälle. Ap

Kuten olet varmaan vastauksista saanut lukea, niin osa ilahtuisi kristallivaasista, osalla se jäisi pölyttymään kaapin perimmäiseen nurkkaan. Me emme voi täällä tietää tämän ystäväsi mieltymyksiä.

Joku tykkäisi kuumailmapallolennosta tai laskuvarjohypystä, toinen olisi ilahtunut siitä kukkakimpusta (ilman vaasia). Skaala on yhtä laaja kuin on 50-vuotiaita.

Vierailija
57/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä innostuin, että itse pitäisin oikein kivana muistamisena, jos tuollaisen saisin, mutta naiset näköjään ovat kovin jyrkkiä :/

Vierailija
58/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-v naiselle varmaan toimisi.

Muuten aika kaamea.Anna mieluummin vaikka jotain hienostunutta seksikaupasta.

Vierailija
59/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni oli tärkeintä saada ystäväni juhlimaan kanssani 5-kymppisiäni. Parasta oli heidän seuransa ja kortit, joita säilytän lopun ikäni 😊

Vierailija
60/109 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 50-vuotiaalla ole vaaseja kaapit täynnä? Mitä jos omasta mielestäsi vaasi on hieno, mutta vastaanottaja kärsii pahoinvoinnista sen nähdessään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi