Onko ok lahja 50v juhlaan hieno vaasi, johon kaunis kukkakimppu?
Kommentit (109)
Idea on ihan hyvä ,koska käy kaikille lahjaksi ja koska se hintahaitari niin kukissa kuin vaasissakin on ihan ostajan kukkaron mukaan sovitettavissa..
Vierailija kirjoitti:
Kerropa ap millainen on sen naisen mielestä hieno vaasi ja millainen on sinun mielestäsi hieno vaasi?
Omasta mielestäni hieno vaasi on joku hyvä merkki, esim. Villeroy & Boch, jossa on mielenkiintoinen muotoilu. Hänen makuunsa toivottavasti myös. Ap
Itse en saanut muuta kuin työpaikan lahjan (hopeiset kynttilänjalat), joka oli kyllä todella mukava ja myös ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa ap millainen on sen naisen mielestä hieno vaasi ja millainen on sinun mielestäsi hieno vaasi?
Omasta mielestäni hieno vaasi on joku hyvä merkki, esim. Villeroy & Boch, jossa on mielenkiintoinen muotoilu. Hänen makuunsa toivottavasti myös. Ap
Mielenkiintoinen muotoilu voi jollekin olla turn off. Pitäisi tuntea ihmisen tyyli ja mieltymykset aika hyvin, jos ostaisi kalliimman esineen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaa turhaa rojua?
Ei tarvitse välttämättä turhaa rojua, mutta kiva olisi, että joku jollakin tavalla muistaisi. t. edellinen
Itse en ilahtuisi tavaralahjasta. Meillä 50plussilla on ennemminkin liikaa roinaa kaapeissa kuin tarvetta millekään uudelle. En haluaisi vaasia. Isoäitini sai 60-luvulla maljakoita lahjaksi. So last season.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaa turhaa rojua?
Ei tarvitse välttämättä turhaa rojua, mutta kiva olisi, että joku jollakin tavalla muistaisi. t. edellinen
Samaa mieltä, mutta täytyykö sen olla jotakin tavaraa, jota hillota jo täysissä kaapeissa? Suosittelen lahjaa, jonka voi syödä tai kuluttaa muuten.
Mieluummin se pelkkä kukkakimppu, ellet ole aivan satavarma sen synttärisankarin sisustustyylistä.
-tänä vuonna 50v.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin Villeroy & Bochin kristallivaasia. Ap
en käyttäisi kristallivaasia itse, on todella kaukana siitä, millainen on oma sisustusmakuni. Eli tunne saajan maku ennen kuin ostat.
-N49, tänä vuonna 50
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin Villeroy & Bochin kristallivaasia. Ap
Minä tykkäisin, rakastan kaikkea kristallia. Mutta riippuu lahjan saajasta, millainen maku ja tyyli hänellä on.
Kyllä mulle kelpaisi. Pidän kukista. Vaikka maljakko onkin, ei haittaisi yksi lisää. Lahjakortteja kuin tulee ehkä paljon, voi tulla kiire käyttää. Näin kävi ainakin yhdelle tutulle, joka järjesti isot juhlat.
No mitä sitten ehdottaisitte? Ei mitään elämyksiä tai kasvohoitoja taihierontoja, kun asutaan liian kaukana sellaisista, enkä tiedä, ilahtuisiko hän sellaisesta. Alunperin ajattelin, kun hän kutsui minut, että veisin kukkia ja sitten tuli idea, että siihen vaasi, jossa kukat jo on, niin on helppo ottaa lahja vastaan, laittaa suoraan pöydälle. Ap
Iso kirkas Aalto-maljakko ja siihen 50 ruusua. Kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten ehdottaisitte? Ei mitään elämyksiä tai kasvohoitoja taihierontoja, kun asutaan liian kaukana sellaisista, enkä tiedä, ilahtuisiko hän sellaisesta. Alunperin ajattelin, kun hän kutsui minut, että veisin kukkia ja sitten tuli idea, että siihen vaasi, jossa kukat jo on, niin on helppo ottaa lahja vastaan, laittaa suoraan pöydälle. Ap
Osta vaan. Minä ainakin tykkäisin.
Jokin lahjakortti esim kauneushoitolaan olis parempi
Anteeksi, mutta eikö vaaseja anneta paljon vanhemmille ihmisille? Tuntuisi hassulta lahjalta. Olisiko leikkokukkia parempi vaikkapa viherkasvi? Ehkä myös jotakin syötävää, kuten hyvää leipää, juustoa, suklaata, viiniä?