Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystytkö päivittämään Nordnetin?

Vierailija
11.02.2025 |

Käskee päivittämään, napista menee play kauppaan ja sitten avaa napista käskee päivittämään..

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tili aina Danskessa (alkujaan Postipankissa) ja aloin sijoittaa heidän kauttaan. Kuulun osakesäästäjiin, joten kulut 5€/kauppa hiljaisinakin kuukausina. En ole nähnyt syytä katsastella muita palveluntarjoajia. Osakesalkun koko reilut 90 tonnia.

Pankeilla, niin Danskella kuin muillakin, on aika heikosti tarjolla indeksi- tai ETF-rahastoja alhaisilla tai olemattomilla kuluilla, Nordnetilla on kohtalainen valikoima eikä itse Nordnet maksa mitään.

Vierailija
42/47 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kenellekään tullut vahinkoa? Ei vissiin?

Normikäyttäjä ei tee, sehän on rikos josta jää kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sekoilu kai liittyi siihen, että Nordnet luopui salasanoista ja käyttäjätunnuksista kirjautumisessa ja uudessa ohjelmistossa jokin bugi mikä on nyt poistettu?

Vierailija
44/47 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tili aina Danskessa (alkujaan Postipankissa) ja aloin sijoittaa heidän kauttaan. Kuulun osakesäästäjiin, joten kulut 5€/kauppa hiljaisinakin kuukausina. En ole nähnyt syytä katsastella muita palveluntarjoajia. Osakesalkun koko reilut 90 tonnia.

Pankeilla, niin Danskella kuin muillakin, on aika heikosti tarjolla indeksi- tai ETF-rahastoja alhaisilla tai olemattomilla kuluilla, Nordnetilla on kohtalainen valikoima eikä itse Nordnet maksa mitään.

Olen kyllä aina löytänyt Danskelta kaikki ETF:t, joista olen ollut kiinnostunut. Nykyään omistan tosin vain iShares Core S&P 500 ETF USD Acc, iShares Core MSCI World UCITS ETF USD (Acc) ja iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc).

Pieniä taskurahoja on myös Dansken omassa rahastossa, eli kuukausittan menee satasen verran Teknologia Indeksi K -rahastoon. Kulut taitaa olla 0,50% ja viime vuoden tuotto oli n. 42%.

Olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
45/47 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan harknnut siirtävänsä pätäkkää tai omistuksia pois Nordnetistä? On kai ihan mahdollista käydä kauppaa yhtä aikaa useammassa paikassa, eli vaikkapa Nordnetissä ja Osuuspankissa.

Vierailija
46/47 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden suomalaisasiakkaan tilillä on havaittu luvatonta toimintaa, kertoo Kauppalehti. Korvaavatkohan myös ennenaikaiset veroseuraamukset?

Vierailija
47/47 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppurainen sanoo, että ainut luvaton transaktio koski suomalaista asiakasta. Hänen osakeomistuksiaan myytiin noin 7400 eurolla. Tuppuraisen mukaan transaktio on peruttu, ja asiakas on saanut osakkeensa takaisin. Verovaikutuksia ei Tuppuraisen mukaan ole.