Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmoitin miehelle, että haluan erota

Vierailija
11.02.2025 |

Syyksi kerroin pääasiassa miehen totaalihaluttomuuden minua kohtaan, kun hän ei ole halunnut seksiä vuosiin kanssani, en sitten tiedä, onko halunnut muita. Koen olevani niin huono ja kelpaamaton, etten luultavasti enää halua seksiä kenenkään kanssa, mutta ehkä on helpompi olla selibaatissa sinkkuna, kun ei ole pohjattoman torjuttu ja hyljeksitty olo. Mitään voimaantumista en nyt koe, pikemminkin surua.

Mies ei kommentoinut mitään, alkoi vain pakata tavaroitaan, hän ei muutenkaan keskustele ongelmista, vaan on mököttäjä. Näytti mielestäni jårkyttyneeltä. Ehkä hän kuitenkin itsekin halusi erota, kun ei alkanut puhua, että miten eron voisi välttää, oli mykkänä vaan, vaikka kysyin, mitä hän ajattelee.

Piti vaan avautua jonnekin.

T. Ruma nainen, naimisissa 10 vuotta

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain tarpeekseni, kun olin ollut noin 15 vuotta puutteessa avioliitossa. Lapset olivat sen verran isoja, että oli oikea hetki lähteä etsimään parempia vaihtoehtoja. Ja onneksi sellaisen löysin. Ja ex-vaimo oli vielä muka kauhean ihmeissään, kun halusin eron.

Vierailija
2/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen tilanne mutta olen vain mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile naista seuraavaksi 

Vierailija
4/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap:lla saamaton mies.

Älkää nyt hyvänen aika sentään olko suhteissa tyhmien ja avuttomien ihmisten kanssa joille suhteen päättyminenkin pitää tuoda ilmoitusasiana. 

M48, guru

Vierailija
5/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Ehdottomasti oikea päätös.

Itse en ymmärrä miksi te roikutte kuolleissa suhteissa vuosia. Jos ei ole seksiä ei ole rakkauttakaan, enkä minä ainakaan kämppistä halua, vaan puolison. 

Vierailija
6/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen perusteella sillä saa vähemmän seksiä, enemmän väkivaltaa, ja nopeampi ero.

Vierailija
7/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ilmoitat sen halusi myös palstalla, ap?

Vierailija
8/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Ehdottomasti oikea päätös.

Itse en ymmärrä miksi te roikutte kuolleissa suhteissa vuosia. Jos ei ole seksiä ei ole rakkauttakaan, enkä minä ainakaan kämppistä halua, vaan puolison. 

Samaa mieltä. Vuosia ilman seksiä tuntuu ihan  järkyttävältä kun olisi edes kuukausia ilman. Ekan 2vkon jälkeen jo kysyisin, että missä mättää ja mitä voidaan tehdä. Jos ei mitään, niin joko sopisin käyväni vieraissa tai todennäköisesti valmistelisin eroa. Seksi, rakkaus ja halutuksi itsensä tunteminen on asioita, joissa en elämässäni tingi eikä ole tarvinnut. 

Vierailija
9/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen.

Ap

Vierailija
10/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen.

Ap

Vierailija
11/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen.

Ap

pitäisikö nyt sääliä elämässään epäonnistunutta luuseria?

Vierailija
12/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa ap:lla saamaton mies.

Älkää nyt hyvänen aika sentään olko suhteissa tyhmien ja avuttomien ihmisten kanssa joille suhteen päättyminenkin pitää tuoda ilmoitusasiana. 

M48, guru

niinpä. ihme hiiri äijä. kunnon mies olisi vetänyt akkaa turpaan tuossa tilanteessa

Itse olisin keskustellut tilanteesta heti ongelman ilmettyä. Miten ap aiot toimia vastausuudessa?

M48, guru

Vierailija
13/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen.

Ap

Onko tarvetta toimintapainotteiselle laastarikevytsuhteelle?

t. Hopeanäätä50

Vierailija
14/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu. Itse olen tilanteessa että haluaisin haluta vaimoani enemmän, eikä hänessä ole mitään vikaa, mutta halut ylipäätään yhtään mitään kohtaan mikä ennen aiiheutti kovasti kiksejä ovat selvästi vähentyneet muutamien vuosien aikana. Taitaa keski-ikä olla päässyt siihen vaiheeseen että testojen laskeminen alkaa vaikuttaa.

Vierailija
15/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja haluaa lisää seksiä, ei entistä vähemmän.

Vierailija
16/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täältä löytyisi tosimies panemaan

Vierailija
17/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu. Itse olen tilanteessa että haluaisin haluta vaimoani enemmän, eikä hänessä ole mitään vikaa, mutta halut ylipäätään yhtään mitään kohtaan mikä ennen aiiheutti kovasti kiksejä ovat selvästi vähentyneet muutamien vuosien aikana. Taitaa keski-ikä olla päässyt siihen vaiheeseen että testojen laskeminen alkaa vaikuttaa.

Täällä sama homma..

avovaimoa ei enään kiinnosta seksi yhtään vaikka itsellä halut häntä kohtaan kovat ja hän on vielä kauniskin mutta esi vaihtarit tais tulla tähän tuhoamaan meidän suhteen kun ei ole mikään enään auttanut..eikä apua ole ollut lääkäreistäkään. ei pelkkä rakkaus kanna.

Vierailija
18/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen.

Ap

pitäisikö nyt sääliä elämässään epäonnistunutta luuseria?

Sä et ansaitse sitä. 

Vierailija
19/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josko nyt et syyttääisi testoja. Enimmäkseen eivät ole syynä halujen loppumiseen. Syyt löytyy parisuhteista ja elämäntavoista. Niihin pystyt vaikuttamaan jos on oikeasti haluat. Miehen on helpompi saada oma nainen halumaan, kun aoittaa alusta vieraan naisen kanssa. Pitää vain niellä ylpeytensä ja miettiä missä meni pieleen.

Vierailija
20/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josko nyt et syyttääisi testoja. Enimmäkseen eivät ole syynä halujen loppumiseen. Syyt löytyy parisuhteista ja elämäntavoista. Niihin pystyt vaikuttamaan jos on oikeasti haluat. Miehen on helpompi saada oma nainen halumaan, kun aoittaa alusta vieraan naisen kanssa. Pitää vain niellä ylpeytensä ja miettiä missä meni pieleen.

Kyllä syytän testoja koska selvästi halut yhtään kehenkään tai mihinkään ovat vähentyneet rajusti. Aikoinaan tietyinlaiset fetissit aiheutti väistämättä panetusmielialaa, nyt samat asiat ei hetkauta. Järki ne rekisteröi, mutta se ei muutu panetuksen tunteeksi.