Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Hitsi, että odotan tätä iltaa!
Viisut ovat minun ja miesystävän yhteinen juttu, ensimmäinen semi jouduttiin katsomaan erikseen, mutta nyt päästään katsomaan yhdessä. Kumpikin meistä kannustaa ensisijaisesti Erikaa ja toisena Ukrainaa.
Oletko nähnyt mitä Erika oli kirjoittanut Ukrainan esityksen yhteyteen instassa?
Oli kirjoittanut : "I love this 😭".
Taitaa Erikakin tykätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisut ovat minun ja miesystävän yhteinen juttu, ensimmäinen semi jouduttiin katsomaan erikseen, mutta nyt päästään katsomaan yhdessä. Kumpikin meistä kannustaa ensisijaisesti Erikaa ja toisena Ukrainaa.
Oletko nähnyt mitä Erika oli kirjoittanut Ukrainan esityksen yhteyteen instassa?
Taitaa Erikakin tykätä
En tiedä miksi sydän jäi pois. Mutta siis oli kirjoittanut I LOVE THIS ja itkuhymiö ja sydän
Voi Erika mieletön veto toi eilinen. Kyynel silmissä katsoin, aivan mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Erikakin tykätä
Joo, näin! Ja Ziferblat on myös kertonut tykkäävänsä Erikasta. Mielestäni se kitaraa soittava veljes jopa sanoi Ich Kommen olevan oma suosikkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Erikakin tykätä
En tiedä miksi sydän jäi pois. Mutta siis oli kirjoittanut I LOVE THIS ja itkuhymiö ja sydän
Kaikki konstit käytössä!
Osoittaa tukea vai? Joo. Se on hyvä vaan.
Ei ole kaikkiin tosiaan kommentoinut.
Vierailija kirjoitti:
En vaan jaksa uskoa Erikan voittoon. Biisi ei ole tarpeeksi hyvä. Esiintyminen menee varmasti hyvin, sitä en epäile. Oon nähnyt Erikan livenä joskus ja karismaa löytyy.
Biisihän on sävellyksenä näiden kisojen paras!
Koitin hakea virolaisten omaa mielipidettä "Espresso Macchiatosta", osaisko joku asiaan perehtynyr auttaa?
Takaan, että meidän biisinä fiilis olisi sitä "aargh taas saa hävetä silmät päästä" / "mitä italialaisetkin aattelee meistä" -menoa. Mutta mulla ei oikein ole käsitystä virolaisten yleis-mentaliteetista, vaikka siellä on tullut käytyä usein töissä ja muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan jaksa uskoa Erikan voittoon. Biisi ei ole tarpeeksi hyvä. Esiintyminen menee varmasti hyvin, sitä en epäile. Oon nähnyt Erikan livenä joskus ja karismaa löytyy.
Biisihän on sävellyksenä näiden kisojen paras!
Hmmmmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Erikakin tykätä
Joo, näin! Ja Ziferblat on myös kertonut tykkäävänsä Erikasta. Mielestäni se kitaraa soittava veljes jopa sanoi Ich Kommen olevan oma suosikkinsa.
Yksi Ziferblat on myös Lucio Corsin suuri fani ollut jo vuosia.
Nyt on kyllä tähdet Erikalle kohdillaan.
UMK esityshän oli pelkkä prototyyppi, tuohon maailmanluokan vetoon verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Yleisön kuvaamat videot ovat hauskimpia, kun niissä näkee kaiken mitä lavalla oikeasti tapahtuu, mutta mitä ei näytetä tv-kuvassa.
Totta. KAJn tanssijoilla on pyyhkeet valmiiksi päällä ensin nähtävien asujen alla, ja samaan aikaan kun muuttavat halkokasan saunaksi käyvät pikaisesti vaihtamassa vaatteet ennen kuin ilmestyvät saunavihtoineen ja -hattuineen pyyhkeet päällä lauteille.
Vierailija kirjoitti:
Koitin hakea virolaisten omaa mielipidettä "Espresso Macchiatosta", osaisko joku asiaan perehtynyr auttaa?
Takaan, että meidän biisinä fiilis olisi sitä "aargh taas saa hävetä silmät päästä" / "mitä italialaisetkin aattelee meistä" -menoa. Mutta mulla ei oikein ole käsitystä virolaisten yleis-mentaliteetista, vaikka siellä on tullut käytyä usein töissä ja muutenkin.
Tommy Cash on ollut virossa iso tähti jo kauan ja Viro rakastaa häntä. Hän on kotoisin hyvin köyhistä oloista ja tekee musiikkia niistä lähtökohdista, joten monilla on samaistumispintaa häneen. Ainoa sellainen pieni särö kilvessä tänä päivänä on se, että Cash on suosittu myös venäläisten keskuudessa. Tommy on itse venäjänkielinen, mutta ei mikään Venäjä-sympatisoija. Hänen äitinsä on ukrainalainen.
Tommy valittiin ylivoimaisena suosikkina Viron viisuedustajaksi ja kansa todellakin on hänen takanaan. Virolla ei ole ehkä muutenkaan samalla tavalla huonoa kansallista itsetuntoa kuin suomalaisilla, joten siellä on normaalistikin tavattu seisoa omien edustajien takana.
Ekan semin pohjalta top-3 (ei missään järjestyksessä):
Sveitsi, Italia, Ruotsi
Suomi voittaa nää kisat. Erika mieletön! Tuntuu, että muut on vaan olleet lämppäreitä ja lopuksi esiintyy se oikea stara ERIKA!
Hassua kyllä, olen myös oppinut pitämään itse kappaleesta.
Vierailija kirjoitti:
Voi Erika mieletön veto toi eilinen. Kyynel silmissä katsoin, aivan mahtavaa!
Mä en aio katsoa vaan jännitän iltaan! Tulee niin jännä ilta
Mun oli pakko käydä katsomassa Se semi harjoitus Erikalta. Ja huippu! Muutaman kerran Erika hukkui savun keskelle, mutta muuten mieletön. 100% varma finalisti ja top5 saavutettavissa finaalissa.
Ja erika näyttää mielettömän hyvältä!
Huomasitteko, että Erika voitti kakkossemin yleisökyselyn (audience poll)? On siis sekä lehdistön että yleisön suosikki!
En jaksa selata taaksepäin niin en ole varma, sanoiko joku tästä jo.
Puvusta viis. Mä olen alkanut tykkäämään siitäkin. Hyvä laulaja ja sellainen vähän vanhan ajan (2000 luvun tuulikone) biisi.
Ei haittaisi,jos jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, että Erika voitti kakkossemin yleisökyselyn (audience poll)? On siis sekä lehdistön että yleisön suosikki!
En jaksa selata taaksepäin niin en ole varma, sanoiko joku tästä jo.
Joo, on sitä juhlittu täällä, mutta aina mahtuu uusia juhlijoita mukaan!
Kuppilan linkkien kautta Sissal ei kyllä vakuuttanut, olin aikeissa äänestää, mutta enpä ole enää niinkään varma.