Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
toivottavasti Erikan mikistä tulee torstain kilpailussa kunnon kultainen suihku eikä mitään pikku pöräystä niinkuin UMK:ssa.
Oisko loppujärjestys
Itävalta
Alankomaat
Puola
Suomi
Espanja
Ruotsi
Omat veikkaukset ekan semin jatkoonmenijöistä ennen esityksiä menivät aika lailla kohdilleen. Ainoastaan Portugali pääsi yllättämään. Sen sijaan veikkasin Kyprosta finaaliin, mutta Theon esitys ei nyt mennyt ihan putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just viestittelin kaverin kanssa, joka oli paikan päällä!
Oli vähän pettynyt Kajhin jota oli lähtenyt kannustamaan. Esitys oli kuulemma jotenkin jäykkä, eivätkä saaneet villittyä yleisöä sellaiseen yhteislauluun mitä oli odottanut. Yleisö oli ollut paremmin mukana San Marinon renkutuksessa, mutta toki San Marino esiintyi paremmin lämmitellylle yleisölle kun Kaj.
Sen sijaan yleisössä hänelle oli jo tullut Islannista ja Portugalista sellainen fiilis, etteivät olekaan ihan niin selkeitä tippujia mitä oli odottanut. Ja jatkoonhan ne sitten menivät. Samoin Belgian saama suht vaisu reaktio oli enteillyt hyvin tippumista.
Puola ja Alankomaat olivat olleet yleisön mieleen reaktioiden perusteella.
Tosi jännäksi kyllä nämä viisut menevät. Nyt on sellainen fiilis, että voittaja voi olla ihan kuka vaan.
Ai, joku paikalla ollut toimittaja taas
Toimittajalla Suomi lasit päässä taas.
Olipa huonotasoinen semi. Tsiisus. EUrooppa pisti taas parastaan :D
Portugali finaaliin menijöistä varmasti kaikista suurin yllätys. Pääsikö jatkoon ihan vaan naapurimaansa Espanjan äänillä?
Ai ettö nauttisin, kun Ruotsi floppais. :D
Anteeksi.
Tasaiselta vaikuttaa tämä vuosi. Ei selvää suosikkia, paitsi ehkä Itävalta, sen näkee huomenna. Kuka vaan voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti Erikan mikistä tulee torstain kilpailussa kunnon kultainen suihku eikä mitään pikku pöräystä niinkuin UMK:ssa.
Tulee. Siksi se on hilattu lähes kattoon asti, ettei kipinät riko led-lattiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas henk koht hyökkäys minun kimppuuni vaikka oli asiallinen kommentti. Vai oletteko rasisteja kun dislikeätte sitä että toivon tummaihoista kilpailijaa toiseksi? Minä en ole rasisti minulle hekin ovat ihmisiä. Mitä teillä on minua vastaan? Ette edes tunne minua. Hyökkäätte jatkuvasti kimppuun asiallisista kommenteista ja mitkään kommentit ei kelpaa.
Aatisti sai taas kohtauksen. Meeppä leppää.
Toi taas kohtaus on sun omaa psykoosia. En ole kehitysvammainen enkä epileptikko niin en saa kohtauksia.
Hollanti oli upea! Joku kenraalia seurannut oli aiemmin toista mieltä, mutta yleisön arvioiden ongelma on se, että he ei näe miten hyvin esitys toimii televisiossa, jota varten se on suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas henk koht hyökkäys minun kimppuuni vaikka oli asiallinen kommentti. Vai oletteko rasisteja kun dislikeätte sitä että toivon tummaihoista kilpailijaa toiseksi? Minä en ole rasisti minulle hekin ovat ihmisiä. Mitä teillä on minua vastaan? Ette edes tunne minua. Hyökkäätte jatkuvasti kimppuun asiallisista kommenteista ja mitkään kommentit ei kelpaa.
Aatisti sai taas kohtauksen. Meeppä leppää.
Ai olen autisti koska arvostan itseäni just ja just sen verran että puolustan itseäni siltä että kimppuuni hyökätään asiallisesta kommentista eikä sitä hyväksytä. En ole autisti enkä saanut kohtausta. Puolustin itseäni TEILTÄ jotka ei hyväksy mun kommentteja. Erilaisetkin mielipiteet voisi hyväksyä. Ja sinä se tässä kehitysvammainen olet. Ilmiannan kommenttisi mun ei tarvitse tollasta sietää.
Anna mennä. Seko sinä olet.
Nää sirkustemput ja shownumerot vaan kuuluu nykyajan viisuihin. Toisaalta onhan noita ihan viihdyttävä katsoa, silleen huumorimielessä. Biist tuntuu olevan vaan jotain taustajumputusta näille esityksille. :D
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Kajsta mutta en tiedä onko biisiä luukutettu liikaa, ei jotenkin nyt sytyttänyt riittävästi. Ei voita kisoja.
Kyllähän tuota renkutusta on kuultu jo ihan tarpeeksi. Tyyli vähän semmonen ihmeellinen, ei nappaa muita kuin sitä tietynlaista porukkaa. Sen verran tykkäsivät tuosta vieläkin, että pääsi läpi ekasta semifinaalista.
Vierailija kirjoitti:
Tasaiselta vaikuttaa tämä vuosi. Ei selvää suosikkia, paitsi ehkä Itävalta, sen näkee huomenna. Kuka vaan voi voittaa.
Oikeastiko kuvittelet esim. Portugalin yltävän voittoon?
Eilisessä semissä oli merkillepantavaa usean artistin todella huono laulutaito livenä. Tämä taisi koitua Kyproksen ja Belgian kohtaloksi, sitten joku dramaattinen Albania pääsi finaaliin koska esitys jäi mieleen ja artisti todellakin osasi laulaa.
Toi Kaj oli kyllä pettymys. Tuli sellainen fiilis, että samat ihmiset jotka tykkäävät Putouksesta, tykkäävät tuostakin.
Sen sijaan Islanti oli iloinen yllätys. Nuoret sällit lähtivät kisaan avaavana numerona ja vielä vahvana putoajaehdokkaana ja silti vetivät tosi rennosti ja itsevarmasti. Mielestäni heidän jatkopaikka oli ansaittu, vaikkei biisi nyt omaan mieleen erityisemmin ollutkaan.
Mun suosikki oli Puola. Se oli jotenkin niin hirvee ja kaoottinen. Biisi yks sekamelska. Tiesin katsovani euroviisuja, kun se Puolan MILf esiintyi. :D
Helppohan se on jälkikäteen viisastella, kun tulos on nenän edessä.