Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Mitä ihmeellistä siinä Belgian viisussa oikeastaan oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin säilynyt grandma kyllä puolalla onkin, mutta siihen jää.
Ei saa sanoa palstalla, että 53 on grandma, täällä on paljon 40-v "nuoria".
No 50 on aika nuori mummoksi... nykyään ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ni! Kaj:n fanitkaan eivät ole mummoja, vaikka täällä muistelevat 70-luvun nuoruuttaan ja miesseikkailujaan.
Saa ja pitääkin muistella, mutta se vinkuminen, että 40 v on muiden silmissä nuori, naurattaa aina.
No onha se, jos on ite 70 😆
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ni! Kaj:n fanitkaan eivät ole mummoja, vaikka täällä muistelevat 70-luvun nuoruuttaan ja miesseikkailujaan.
No onhan, just luin jostain äänestystuloksesta, että Kaj kannattaa vanhemmat, maaseudulla asuvat naiset eniten.
Niinpä! Mut ei saa sanoa mummoksi mummoja. Täällä. 😁
Just viestittelin kaverin kanssa, joka oli paikan päällä!
Oli vähän pettynyt Kajhin jota oli lähtenyt kannustamaan. Esitys oli kuulemma jotenkin jäykkä, eivätkä saaneet villittyä yleisöä sellaiseen yhteislauluun mitä oli odottanut. Yleisö oli ollut paremmin mukana San Marinon renkutuksessa, mutta toki San Marino esiintyi paremmin lämmitellylle yleisölle kun Kaj.
Sen sijaan yleisössä hänelle oli jo tullut Islannista ja Portugalista sellainen fiilis, etteivät olekaan ihan niin selkeitä tippujia mitä oli odottanut. Ja jatkoonhan ne sitten menivät. Samoin Belgian saama suht vaisu reaktio oli enteillyt hyvin tippumista.
Puola ja Alankomaat olivat olleet yleisön mieleen reaktioiden perusteella.
Tosi jännäksi kyllä nämä viisut menevät. Nyt on sellainen fiilis, että voittaja voi olla ihan kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi edes Ranska ja Israel tarjoavat huomenna perinteistä, kaunista laulamista ilman temppuja.
Jep. Mä ole myös kyllästynyt tuohon temppuiluun, roikutaan pää alaspäin tai kiipeillään telineillä jne. Samoin valojen räiskettä on aivan liikaa monessakin esityksessä, artistit hukkuu niihin valoihin. KAJ esitykseen myös laitettu liikaa valoefektejä mun mielestä.
Toi iso lava asettaa kyllä haasteita esityksen rakentamiseen, jotta saadaan hyvä kokonaisuus. Mielenkiinnolla odotan miten Itävalta on asian ratkaissut.
Tänä vuonna voi hyvinkin voittaa joku rauhallisempi biisi, mene tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grandma ei ehkä tarkoita, että olisi poikinut vielä... enemmänkin leffamatskua ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko lapsenlapsia.
Grandma-leffat ihan parasta!
Nätit pikkuiset rinnat tuolla tummatukkaisella juontajalla..
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, sen takia se tippuikin.
Eilisestä jäi vain mieleen upea Puolan biisi ja vähän vaisuhko Kaj. Eniten kuitenkin jäi mietityttään Celine Dionin uudet hampaat, joista oli saanut itselleen s-vian.
Illan heikot jollotukset Kypros, Kroatia ja Belgia.
Maailman äänet ropisivat mm. Hollannille ja Portugalille. Portugali oli tyylikäs, ei heilumista tai vouhkaamista lavalla. Ei ihme, että ääniä kertyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan, just luin jostain äänestystuloksesta, että Kaj kannattaa vanhemmat, maaseudulla asuvat naiset eniten.
Helppo uskoa eilisen esityksen jälkeen. Näytti hyvin kotikutoiselta tyyliin "Lauteilla saunan kotoisen taas illalla kylpy maittaa". Oliko esityksessä vihtoja lainkaan? Kuuset olisi voinut vaihtaa koivuihin.
Vierailija kirjoitti:
Just viestittelin kaverin kanssa, joka oli paikan päällä!
Oli vähän pettynyt Kajhin jota oli lähtenyt kannustamaan. Esitys oli kuulemma jotenkin jäykkä, eivätkä saaneet villittyä yleisöä sellaiseen yhteislauluun mitä oli odottanut. Yleisö oli ollut paremmin mukana San Marinon renkutuksessa, mutta toki San Marino esiintyi paremmin lämmitellylle yleisölle kun Kaj.
Sen sijaan yleisössä hänelle oli jo tullut Islannista ja Portugalista sellainen fiilis, etteivät olekaan ihan niin selkeitä tippujia mitä oli odottanut. Ja jatkoonhan ne sitten menivät. Samoin Belgian saama suht vaisu reaktio oli enteillyt hyvin tippumista.
Puola ja Alankomaat olivat olleet yleisön mieleen reaktioiden perusteella.
Tosi jännäksi kyllä nämä viisut menevät. Nyt on sellainen fiilis, että voittaja voi olla ihan kuka vaan.
Ai, joku paikalla ollut toimittaja taas kirjoitti IS:ssä että suosionosoitukset olivat suurimmat KAJ'n jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi edes Ranska ja Israel tarjoavat huomenna perinteistä, kaunista laulamista ilman temppuja.
Jep. Mä ole myös kyllästynyt tuohon temppuiluun, roikutaan pää alaspäin tai kiipeillään telineillä jne. Samoin valojen räiskettä on aivan liikaa monessakin esityksessä, artistit hukkuu niihin valoihin. KAJ esitykseen myös laitettu liikaa valoefektejä mun mielestä.
Toi iso lava asettaa kyllä haasteita esityksen rakentamiseen, jotta saadaan hyvä kokonaisuus. Mielenkiinnolla odotan miten Itävalta on asian ratkaissut.
Tänä vuonna voi hyvinkin voittaa joku rauhallisempi biisi, mene tiedä.
Ranskallakin on temput. katosta tippuu jotain hiekkaa ja se nainen temppuilee siinä hiekkakasassa. Isaraelilla on joku miljoonia maksanut hökötys lavalla. Että ei nekään mitään "me yritetään voittaa ilman temppuja" esityksiä ole.
Portugali tais olla ainut 1 semissä, jolla ei ollut temppuja. Varmaan sen takia menivät finaaliin. Erottuivat joukosta, kun eivät yliyrittäneet.
Vierailija kirjoitti:
Taas henk koht hyökkäys minun kimppuuni vaikka oli asiallinen kommentti. Vai oletteko rasisteja kun dislikeätte sitä että toivon tummaihoista kilpailijaa toiseksi? Minä en ole rasisti minulle hekin ovat ihmisiä. Mitä teillä on minua vastaan? Ette edes tunne minua. Hyökkäätte jatkuvasti kimppuun asiallisista kommenteista ja mitkään kommentit ei kelpaa.
Häh, itse kyllä tykkään Alankomaat, mutta Espanjasta taas en, mikäli oli sellainen kommentti niin siksi minä alapeukutin, en ole nyt varma mistä viestistä kyse ees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo uskoa eilisen esityksen jälkeen. Näytti hyvin kotikutoiselta tyyliin "Lauteilla saunan kotoisen taas illalla kylpy maittaa". Oliko esityksessä vihtoja lainkaan? Kuuset olisi voinut vaihtaa koivuihin.
Sopii Vörån ungdomsföreningin iltamiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, sen takia se tippuikin.
Seppe Guido Yvonne on nimi. Onko Yvonnekin miehen nimi vai mikä tämä juttu taas oikein on?
No onha se, jos on ite 70 😆