Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
17101/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten joku voi nähdä noin paljon olematonta naisvihaa joka paikassa?????????????? Uskotko että toiseksi tullut Goldielocks olisi saanut Suomen edustajana yhtä paljon tätä "naisvihaa"? Tai Viivi? Nelli? "

Aijaa. Eli täytyy olla "tietynlainen nainen" sinulle,ettei kohtaa vihaa. Selvä.

Jalotiinat, Sarat ja Erikat on vääränlaisia. Ja vihansa siis ansainneet. Eipä tuosta kommentista voi muuta lukea.

Voi huokaus... mikset voisi vain iloita ja keskittyä illan semiin? Olet itse ainoa joka täällä suoltaa aggressiivista tekstiä. Ja ihan vinkkinä: ei niitä iltapaskojen uutisia ja kommentteja ole mikään pakko lukea. Mikäli et työsi puolesta joudu niitä lukemaan?

Vierailija
17102/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisitte äänestää vain yhtä esitystä tänään, mikä se olisi? Onko kaikkien vastaus Ruotsi? 😁

Mun valinta olisi ehdottomasti Ukraina, joka on ihan jäänyt jalkoihin kaiken muun pöllyn alle. Aivan ihana proge-henkinen biisi, jossa todella kauniit soinnut. Biisi tuntuu modernilta ja vanhalta yhtä aikaa. Vie hetkeksi johonkin eri maailmaan. On musiikillisesti luova ja erilainen.

Mun mielestä Ukrainan paras biisi vuosikausiin - ja nimenomaan tuntuu olevan vähiten suosittu 😅. Mutta jatkoonhan se menee ja varmasti, koska Ukrainahan ei voi jäädä rannalle nytkään kun ei ennenkään 😉.

Ihan samaa mieltä! En käsitä miksi Ukrainan biisiä ei hypetetä. Viime vuoden biisi oli suorastaan kamala ja tänä vuonna aivan huikea! Äänestän varmuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17103/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisitte äänestää vain yhtä esitystä tänään, mikä se olisi? Onko kaikkien vastaus Ruotsi? 😁

Mun valinta olisi ehdottomasti Ukraina, joka on ihan jäänyt jalkoihin kaiken muun pöllyn alle. Aivan ihana proge-henkinen biisi, jossa todella kauniit soinnut. Biisi tuntuu modernilta ja vanhalta yhtä aikaa. Vie hetkeksi johonkin eri maailmaan. On musiikillisesti luova ja erilainen.

Mun mielestä Ukrainan paras biisi vuosikausiin - ja nimenomaan tuntuu olevan vähiten suosittu 😅. Mutta jatkoonhan se menee ja varmasti, koska Ukrainahan ei voi jäädä rannalle nytkään kun ei ennenkään 😉.

Ruotsi tai Itävalta. Anteeksi, oli pakko sanoa kaksi vaihtoehtoa.

Haha saat anteeksi näin pienen rikkomuksen - etenkin siksi että Itävalta esiintyy torstaina 😅.

Hups! No sitten valinta olisi varmaan Ruotsi :D

Vierailija
17104/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No auttaahan, ääni Ruotsille on tietenkin ääni Erikalta pois, itse vedän kotiinpäin ainakin siinä eli Itävallalle ja parille muulle menee finaalin äänet.

Vierailija
17105/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä! En käsitä miksi Ukrainan biisiä ei hypetetä. Viime vuoden biisi oli suorastaan kamala ja tänä vuonna aivan huikea! Äänestän varmuudella.

Joo Ukraina on i-ha-na! <3 Siitä tulee mieleen joku muu bändi tai biisi jota en vaan saa mieleeni... Ne soinnut ja melodia kohdassa my little bird of prey... NIIN kaunis!

Vierailija
17106/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kans tiedä ketään Kaj kannattajaa, suomenruotsalaisten kotkotuksia tämä.

Minä taas en tiedä ketään Erikan kannattajaa. Olen ihmetellyt jopa, että kuka häntä äänesti, kun ei kukaan myönnä kannattavansa. Eihän sitä biisiä kuule edes radiosta.

Vierailija
17107/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan äänestä Ruotsia.

Mistä tämä harha,että kaikki haluaa sitä äänestää? Joo. Mediasta.  Ei äänestäisi eläkeikäinen äitini,eikä isänikään. Erikaa kannattavat. Olen kysyn

Näissä muissa Kaj'hin liittyvissä keskusteluissa on vähän eri meininki :) Tähän ketjuun on pesiytynyt Kaj-vihaajia. Luultavasti he ovat euroviisufaneja, jotka kokevat Ruotsin uhkaksi Suomelle. 

Vierailija
17108/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No auttaahan, ääni Ruotsille on tietenkin ääni Erikalta pois, itse vedän kotiinpäin ainakin siinä eli Itävallalle ja parille muulle menee finaalin äänet.

Millä logiikalla ääni Itävallalle ei sitten ole Erikalta pois, kun Itävalta on yksi ennakkosuosikeista?

Vierailija
17109/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin Georgiaa. "I'm a survivor!"

Vierailija
17110/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bara bada bastu on paskin biisi sitten Den glider inin. Suomea ja Ruotsia yhdistää juntti musiikkimaku. Rakkaus junttihumppaan.

Vierailija
17111/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kans tiedä ketään Kaj kannattajaa, suomenruotsalaisten kotkotuksia tämä.

Minä taas en tiedä ketään Erikan kannattajaa. Olen ihmetellyt jopa, että kuka häntä äänesti, kun ei kukaan myönnä kannattavansa. Eihän sitä biisiä kuule edes radiosta.

No mä tunnen taas rutkasti heitä, jotka äänestivät. Mukaanlukien minä itse, ulkomailta sen yhden ilmaisen sovellusäänen. Katsoin UMK:n kansainvälisessä porukassa ja kaikilla oli sama suosikki - Erika. Kotikatsomo suorastaan sähköistyi kun hän tuli lavalle, ja illan voittaja oli siinä. Toivotaan samaa efektiä myös torstaina :).

Vierailija
17112/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan myös mitä kökköä Sara sai niskaansa täällä toissavuotena. Sitäkin syytettiin itsensä leikkelystä ja ties mistä. Feikkilatino lookista etc. Ja sitä edellisenä vuonna jalotiinaa haukuttiin kovin..

Kyllä näkee selvän trendin.

Itse toivon Erikalle menestystä, hyvä Suomi! (Samoin kun toivon lätkässä)

Minä muistan kuinka Winkkaria haukuttiin, kun pidettiin ällöttävinä hänen lyhyitä shortsejaan ja karvaisia jalkojaan. Samoin muistan kuinka Käärijää haukuttiin läskiksi, pätkäksi, homoksi koska meikkaa jne. Eli kyllä, selvä trendi on haukkua kaikki viisuedustajat, varsinkin jos he vähänkään poikkeavat massasta.

Erikaan vielä enemmän, selkeää naisvihaa se on.

Miten joku voi nähdä noin paljon olematonta naisvihaa joka paikassa??????????????  Uskotko että toiseksi tullut Goldielocks olisi saanut Suomen edustajana yhtä paljon tätä "naisvihaa"? Tai Viivi? Nelli? 

Niitä olis haukuttu sitten muista asioista. Ulkonäöstä ja tyylistä. 

Vierailija
17113/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, lähinnä kuullut vaan yökkimistä, kun  tullut Suomen edustaja puheeksi.

Vierailija
17114/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä muissa Kaj'hin liittyvissä keskusteluissa on vähän eri meininki :) Tähän ketjuun on pesiytynyt Kaj-vihaajia. Luultavasti he ovat euroviisufaneja, jotka kokevat Ruotsin uhkaksi Suomelle. 

Minä olen euroviisufani, mutta en koe Ruotsia uhaksi Suomelle, kerrankin Ruotsilla on hyvä edustaja.

Vierailija
17115/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Ukraina on i-ha-na! <3 Siitä tulee

Kansainväliset fanit vähän tyrmistyivät niiden uusista lookeista ja asuista. Mielestäni ne ovat ihanat, mutta varmaan kuulun vähemmistöön mielipiteineni :D

Vierailija
17116/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäisin Georgiaa. "I'm a survivor!"

Eli kumpaa? 

Vierailija
17117/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupasin pysyä poissa iltaan saakka, mutta kuunteluissa olen nyt edennyt Israelin kohdalle ja alkoi keittää ;D Onkohan ketjussa muita vähän vanhempia ja Jacques Breliä tuntevia? Kuulostaako Israelin biisi tutulta?

-winner-

Ne me quitte pas.

-winner-

Vierailija
17118/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole pöyristyttävää, että Lill Lindfors seisoi tasan 30 vuotta sitten Euroviisulavalla pelkät alushousut alavartalon peittona, kun hame "vahingossa" putosi.

Repikää siitä kukkahattutädit

Vierailija
17119/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän menestymisen jälkeen kääntyi monella takki. Saa nähdä käykö samanlainen kuhina, kun Erika palaa juhlittuna viisuikonina :D Vai onko hän entistäkin terävämpi piikki vihailijoiden lihassa. 

Vierailija
17120/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainväliset fanit vähän tyrmistyivät niiden uusista lookeista ja asuista. Mielestäni ne ovat ihanat, mutta varmaan kuulun vähemmistöön mielipiteineni :D

No joo mä tykkäsin kans! :D 

Ketju on lukittu.