Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
No auttaahan, ääni Ruotsille on tietenkin ääni Erikalta pois, itse vedän kotiinpäin ainakin siinä eli Itävallalle ja parille muulle menee finaalin äänet.
Millä tavalla vedät siis kotiinpäin jos äänestät Itävaltaa? Onhan sekin Erikalta pois ihan samalla tavalla kuin ääni Kajlle olisi Erikalta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No auttaahan, ääni Ruotsille on tietenkin ääni Erikalta pois, itse vedän kotiinpäin ainakin siinä eli Itävallalle ja parille muulle menee finaalin äänet.
Millä logiikalla ääni Itävallalle ei sitten ole Erikalta pois, kun Itävalta on yksi ennakkosuosikeista?
Öhh... eli siis suomalaisen ei pidä äänestää ketään? Koska se olis pois Vikmanilta? Understood.
Kuuntelin tänään huumori- yleisösuosikit cha cha chan ja rim tim tagi dimin ja täytyy sanoa, että vaikka bara bada bastun pojat ovatkin ehkä parempia laulajia kuin Käärijä ja BL, niin kappale ei ole kyllä samaa tasoa. Jos se kelpaa raadeillekin voittoon asti, niin ihmettelen. Toivon toki heille hyvää menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kans tiedä ketään Kaj kannattajaa, suomenruotsalaisten kotkotuksia tämä.
Minä taas en tiedä ketään Erikan kannattajaa. Olen ihmetellyt jopa, että kuka häntä äänesti, kun ei kukaan myönnä kannattavansa. Eihän sitä biisiä kuule edes radiosta.
No mä tunnen taas rutkasti heitä, jotka äänestivät. Mukaanlukien minä itse, ulkomailta sen yhden ilmaisen sovellusäänen. Katsoin UMK:n kansainvälisessä porukassa ja kaikilla oli sama suosikki - Erika. Kotikatsomo suorastaan sähköistyi kun hän tuli lavalle, ja illan voittaja oli siinä. Toivotaan samaa efektiä myös torstaina :).
Ulkomaalaisilla onkin se etu, etu etteivät ymmärrä noita Ich Kommen lyriikoita jotka ovat kyllä poikkeuksellisen nolot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla vedät siis kotiinpäin jos äänestät Itävaltaa? Onhan sekin Erikalta pois ihan samalla tavalla kuin ääni Kajlle olisi Erikalta pois.
No koska Ruotsi on Ruotsi, se on ehdoton ei, katson myös sen kun voittanut aika hiljattain, että viisut ois oikein kiva saada muualle. Eli jonkun muun voitto on enemmän ok, jos Erika ei pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupasin pysyä poissa iltaan saakka, mutta kuunteluissa olen nyt edennyt Israelin kohdalle ja alkoi keittää ;D Onkohan ketjussa muita vähän vanhempia ja Jacques Breliä tuntevia? Kuulostaako Israelin biisi tutulta?
-winner-
Ne me quitte pas.
-winner-
Ei muuta samaa kuin piano alussa. Yhtä hyvin voi väittää, että Italian biisi muistuttaa Breliä, kun siinäkin on piano.
Kyproksen biisi on ihan kopio Käärijän osuudesta Ruoska-biisissä ;DDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin tää on joillekin Suomi Ruotsi maaottelu, jossa tärkeintä ei ole Suomen voitto, vaan se ettei ainakaan hävitä Ruotsille.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän menestymisen jälkeen kääntyi monella takki. Saa nähdä käykö samanlainen kuhina, kun Erika palaa juhlittuna viisuikonina :D Vai onko hän entistäkin terävämpi piikki vihailijoiden lihassa.
Olis kyllä ihana,jos Erika pärjäis paremmin kuin kaj.
Ja mä syytän tästä pitkälti mediaa. Alkoivat tuon kaj:n tyrkyttämisen ja unohtivat koko Erikan hetkeksi. Jopa yle.
Edelleen Suomen edustaja on Erika ja Suomella on vain yksi edustaja.
Eivät ole mediat edes maininneet muita suosikkeja. Ja presidentin sanominen oli minulle ns. viimeinen tippa.
Todellakin toivon ja toivon Erikalle mitä parhainta menestystä!
Ainakin harkkapätkällä kuulosti laulu hyvältä!
Mua jännittää niin etten nahoissani pysy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska Ruotsi on Ruotsi, se on ehdoton ei, katson myös sen kun voittanut aika hiljattain, että viisut ois oikein kiva saada muualle. Eli jonkun muun voitto on enemmän ok, jos Erika ei pärjää.
...pitäiskö sun hankkia joku harrastus?
Vierailija kirjoitti:
Käärijän menestymisen jälkeen kääntyi monella takki. Saa nähdä käykö samanlainen kuhina, kun Erika palaa juhlittuna viisuikonina :D Vai onko hän entistäkin terävämpi piikki vihailijoiden lihassa.
Kyllähän lähes koko Suomi oli Käärijän takana jo ennen kuin edes UMK-finaalia oli tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin tää on joillekin Suomi Ruotsi maaottelu, jossa tärkeintä ei ole Suomen voitto, vaan se ettei ainakaan hävitä Ruotsille.
Tai varmistaa ettei Ruotsi ainakaan voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...pitäiskö sun hankkia joku harrastus?
Sillähän on jo harrastus, Ruotsin, ruotsin kielen ja suomenruotsalaisten vihaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ja sori, jos nää on jo miljoonaan kertaan puitu, mutta olen säästänyt itseni siltä tuskalta ja kuuntelen vasta nyt kaikki muut paitsi Suomen ja Ruotsin edustajat...
JJ:n biisi on niinkuin säveltäjä on saanut haltuunsa sekä Aina, että Ich Komme -demot ja tehnyt niistä mash-upin ja laulajaksi jonkun joka pääsee nuoteissa tarpeeksi ylös. Sanoituksesta ei sitten tietenkään saa enää mitään selvää.
-winner-
T: "musatietäjä", joka kannatti puppyä.
(lol siinä vasta sotku ja pelle biisi olikin). JJ on todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän lähes koko Suomi oli Käärijän takana jo ennen kuin edes UMK-finaalia oli tullut.
Ja ne muutamat vihaajat jatkoi vihaamistaan vielä menestyksen jälkeenkin. Näin tullee käymään myös Vikmanilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tänään huumori- yleisösuosikit cha cha chan ja rim tim tagi dimin ja täytyy sanoa, että vaikka bara bada bastun pojat ovatkin ehkä parempia laulajia kuin Käärijä ja BL, niin kappale ei ole kyllä samaa tasoa. Jos se kelpaa raadeillekin voittoon asti, niin ihmettelen. Toivon toki heille hyvää menestystä.
Etenkin,kun alun haitarikin yleinen looppi. Eikä siis omaa tuotantoa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen kuvatun videon Puolan kenraalista ja tajusin, että esityshän on käytännössä joukko Justinan tekemiä temppuja ja musiikin osuus on pelkästään hänen laulamiaan pitkän pitkiä vokaaleja! Eli biisinä mitätön ja voisi hyvin karsiutua jatkosta ja tehdä tilaa paremmalle musiikille.
Ooo, Erika on kateellinen parempikuntoiselle ja laulutaitoiselle kilpasiskolle :D
? Erika reaktiovideollaan kehui Justiinaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupasin pysyä poissa iltaan saakka, mutta kuunteluissa olen nyt edennyt Israelin kohdalle ja alkoi keittää ;D Onkohan ketjussa muita vähän vanhempia ja Jacques Breliä tuntevia? Kuulostaako Israelin biisi tutulta?
-winner-
Ne me quitte pas.
-winner-
Ei muuta samaa kuin piano alussa. Yhtä hyvin voi väittää, että Italian biisi muistuttaa Breliä, kun siinäkin on piano.
Okei, sä olet se ketjun kultakorva, joka ei tajua musiikista mitään ;D Koitapa myös If you go away vaikka Dusty Springfieldin tulkintana.
Mä olisin halunnut jonkun musiikkialan ammattilaisen kertomaan, onko biisi säveltäjien pastissi ja kunnianosoitus, kun siinä on se ranskankielinenkin osuus, vai onko vaan kaikki hienot melodiat vaan pakko kopsia samplepakista tai paria nuottia muuttamalla ja kun biisi on jostain -60-luvulta niin kuka niitä muistaa...
-winner-
Ja sori, jos nää on jo miljoonaan kertaan puitu, mutta olen säästänyt itseni siltä tuskalta ja kuuntelen vasta nyt kaikki muut paitsi Suomen ja Ruotsin edustajat...
JJ:n biisi on niinkuin säveltäjä on saanut haltuunsa sekä Aina, että Ich Komme -demot ja tehnyt niistä mash-upin ja laulajaksi jonkun joka pääsee nuoteissa tarpeeksi ylös. Sanoituksesta ei sitten tietenkään saa enää mitään selvää.
-winner-