Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Mä toivoisin järjellistä keskustelua euroviisuista, mutta en mitään palopuheita oman ehdokkaan ylivertaisuudesta. Niitä on täällä jo kiusaksi asti.
Niin ei tosiaan haukuta Kajta tuollain, edes kuppilassa niinkuin tämä yksi väittää, kaikki nyt vain eivät halua sitä Ruotsin voittoa näin pian uudelleen, ulkonäköön tai persoonaan menevää en ole nähnyt. Itse sinne voi mennä lukeen niin tyhmää valehdella tollasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinka Käärijä ja Baby Lasagna esiintyy viisuissa? Finaalissa vai jommassa kummassa alkukarsinnassa?
Finaalissa. (tietenkin) Tämä on nykyinen tieto asiasta.
Mistäs tämän tiedon näkee?
Mun mielestä on mielenkiintoista nähdä miten Käärijän ja Baby Lasagnan kemiat pelaavat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
"Jaa Erikan kannattajat ei hauku KAJta. 😂 Ootko ekaa kertaa tässä ketjussa? Ootko viisukuppilan keskustelua ikinä vilkaissut?"
Joo ei todellakaan hauku. Ei ole haukuttu ulkonäköä, ei puheita, ei somea ei mitään. Jos joku sanonut jonkun kritiikin se ei ole lähelläkään sitä mitä Erika saanut. Ja ei, en käy viisukuppulassa. Olen lukenut iltalehden ja tämän palstan kommentteja. On haukuttu asennevammaiseksi. On käyty varmaan joka ruumiinosa läpi. Milloin on muka l ihava, on silarit, näyttää muka oudolta, pilaa muka naisten maineen etc. Ihan kamalaa tekstiä koko kevään.
Mitään lähellekään vastaavaa en ole kajsta lukenut.
Luuletko tosissasi, että noi Iltalehden tai palstan Erikaa haukkuvat on kaikki KAJn faneja? Todennäköisesti ovat samoja, jotka myös haukkuvat KAJta siitä, että ovat suomenruotsalaisia.
Muistan myös mitä kökköä Sara sai niskaansa täällä toissavuotena. Sitäkin syytettiin itsensä leikkelystä ja ties mistä. Feikkilatino lookista etc. Ja sitä edellisenä vuonna jalotiinaa haukuttiin kovin..
Kyllä näkee selvän trendin.
Itse toivon Erikalle menestystä, hyvä Suomi! (Samoin kun toivon lätkässä)
Vierailija kirjoitti:
Milloinka Käärijä ja Baby Lasagna esiintyy viisuissa? Finaalissa vai jommassa kummassa alkukarsinnassa?
Käärijä esitti jo tänään Erikan kanssa Ruoskan ja Ccc (ekana oli Erikan Ich komme) finaalissa sitten se Baby Lasagna biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh todennäköisesti finaalissa nähdään kolme suomalaisten esitystä. Erika, KAJ ja Käärijä.
Joku poistatti viestini, jossa sanoin että inpa hämmentävän ilahduttavaa että nykyään Suomi menestyy viisuissa ja jääkiekkokultaakin on niin paljon menee vuosissa sekaisin 😅.
Täytyy siteerata Pommia ja Gommia, "shht! Keskuudessamme on... ruotsalainen!"
Jep, täällä menee yllättävät asiat tunteisiin ;).
Siis ilakoitko Ruotsin eilistä voittoa lätkästä vai? Muistanpa toissavuonna kun voittivat Suomen niin laittoivat trerkonorit someensakin oikein voittonsa kera sanat "you stuck on me like a tattoo". Hieroivat oikein naamaan.
Katopa noi viestit ajatuksella. Vastaus tohon sun kysymykseen on siis, ei. Kukaan ei ilakoi Ruotsin eilistä voittoa lätkästä. Ihan kiva toi sun anekdootti, mutta ei tosiaan liity yhtään mihinkään.
Ei, kyllä kuka vaan voi poistaa, minä olen poistellut vihapuheita ja en ole varmasti ainoa.
Äänestääköhän näissä semeissä ns. tavallinen yleisö ylipäätään minkä verran...? Jotenkin aattelisin, että taitaa olla enemmän viisufanien juttu ainakin nää semit.
Vierailija kirjoitti:
Muistan myös mitä kökköä Sara sai niskaansa täällä toissavuotena. Sitäkin syytettiin itsensä leikkelystä ja ties mistä. Feikkilatino lookista etc. Ja sitä edellisenä vuonna jalotiinaa haukuttiin kovin..
Minä muistan kuinka Winkkaria haukuttiin, kun pidettiin ällöttävinä hänen lyhyitä shortsejaan ja karvaisia jalkojaan. Samoin muistan kuinka Käärijää haukuttiin läskiksi, pätkäksi, homoksi koska meikkaa jne. Eli kyllä, selvä trendi on haukkua kaikki viisuedustajat, varsinkin jos he vähänkään poikkeavat massasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jaa Erikan kannattajat ei hauku KAJta. 😂 Ootko ekaa kertaa tässä ketjussa? Ootko viisukuppilan keskustelua ikinä vilkaissut?"
Joo ei todellakaan hauku. Ei ole haukuttu ulkonäköä, ei puheita, ei somea ei mitään. Jos joku sanonut jonkun kritiikin se ei ole lähelläkään sitä mitä Erika saanut. Ja ei, en käy viisukuppulassa. Olen lukenut iltalehden ja tämän palstan kommentteja. On haukuttu asennevammaiseksi. On käyty varmaan joka ruumiinosa läpi. Milloin on muka l ihava, on silarit, näyttää muka oudolta, pilaa muka naisten maineen etc. Ihan kamalaa tekstiä koko kevään.
Mitään lähellekään vastaavaa en ole kajsta lukenut.
Luuletko tosissasi, että noi Iltalehden tai palstan Erikaa haukkuvat on kaikki KAJn faneja? Todennäköisesti ovat samoja, jotka myös haukkuvat KAJta siitä, että ovat suomenruotsalaisia.
No ne haukkuvat erikaa niiden kaj juttujenkin alla ja kertovat äänestävänsä kajta,joten luulen... Oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh todennäköisesti finaalissa nähdään kolme suomalaisten esitystä. Erika, KAJ ja Käärijä.
Joku poistatti viestini, jossa sanoin että inpa hämmentävän ilahduttavaa että nykyään Suomi menestyy viisuissa ja jääkiekkokultaakin on niin paljon menee vuosissa sekaisin 😅.
Täytyy siteerata Pommia ja Gommia, "shht! Keskuudessamme on... ruotsalainen!"
Jep, täällä menee yllättävät asiat tunteisiin ;).
Siis ilakoitko Ruotsin eilistä voittoa lätkästä vai? Muistanpa toissavuonna kun voittivat Suomen niin laittoivat trerkonorit someensakin oikein voittonsa kera sanat "you stuck on me like a tattoo". Hieroivat oikein naamaan.
Täh, en tietenkään, mistä tuollaisen keksit 😅. Kirjoitin että on ihmeellistä 90-luvun lapselle että Suomi pärjää Euroviisuissa ja että kultaa on tullut lyhyen ajan sisällä jääkiekossa monta kertaa. Silloin lapsena oli itsestään selvää että Suomi ei pärjää kiekossa eikä tule koskaan voittamaan viisuja tai olympiakultaa. Ja nyt on kokemusta molemmista, ja Suomea pidetään lähes viisujen kuninkaallisena ja luen paljon ulkomaalaisten kommentteja "totta kai kaikki äänestää Suomea, Suomihan on aina kärjessä". No ei todellakaan ennen ollut 😁.
Vierailija kirjoitti:
Johan täällä haukutaan KAJn jäsenten vaimotkin rumiksi mummoiksi, että näin ihania osaavat olla myös tietyn artistin fanit.
Moniakin kommentteja ollut vai vaan yksi kirjoittaja? Iltapäivälehtiä myöten? Enpä usko. Onko monestikin tapana liioitella ja keksi juttuja? Olen nähnyt sen tasan yhden tuon kirjoittaneen.. Kerran.
Erikan kohdalla taas jatkunut koko kevään.
Jos olet rehellinen niin huomaat kyllä eron.
Vierailija kirjoitti:
Äänestääköhän näissä semeissä ns. tavallinen yleisö ylipäätään minkä verran...? Jotenkin aattelisin, että taitaa olla enemmän viisufanien juttu ainakin nää semit.
No mikä on tavallista yleisöä. Esim meidän perheessä (vanhemmat, sisarukset, heidän puolisot, serkut) muut kuin minä ei seuraa koko kevättä, mutta katsovat semit ja äänestävät.
Mun viisuhulluus onkin aina ollut ainutlaatuisella tasolla, ennen vanhaan aina nauhoitin viisut ja katsoin sitten ne moneen kertaan uudestaan seuraavaa odotellessa. Kiva kun nykyään on tää netti , saa hulluuskin uudet sfäärit 😅.
Vierailija kirjoitti:
Johan täällä haukutaan KAJn jäsenten vaimotkin rumiksi mummoiksi, että näin ihania osaavat olla myös tietyn artistin fanit.
Tainnut olla ainoa kerta vs. Erikan kaikkien kumppaneiden haukkuminen kymmenet kerrat, ulkonäköhaukut, Danny puheet, kehitysvammajutut, huorittelu, n*tsittelu jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniakin kommentteja ollut vai vaan yksi kirjoittaja? Iltapäivälehtiä myöten? Enpä usko. Onko monestikin tapana liioitella ja keksi juttuja? Olen nähnyt sen tasan yhden tuon kirjoittaneen.. Kerran.
Erikan kohdalla taas jatkunut koko kevään.
Jos olet rehellinen niin huomaat kyllä eron.
Nyt taidat kulkea aika paksut nais/Erika-viha-linssit silmillä ja näppärästi ohitat kaiken mikä ei sovi omaan narratiiviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan kuinka Winkkaria haukuttiin, kun pidettiin ällöttävinä hänen lyhyitä shortsejaan ja karvaisia jalkojaan. Samoin muistan kuinka Käärijää haukuttiin läskiksi, pätkäksi, homoksi koska meikkaa jne. Eli kyllä, selvä trendi on haukkua kaikki viisuedustajat, varsinkin jos he vähänkään poikkeavat massasta.
Vähemmän haukuttiin. Käärijää etenkin. Koska sillä oli niin suuri suosio silloin. Suhteessa enemmän on naiset saaneet haukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku linkitti faceryhmään kuvan, missä Erika kävelee Käärijän kanssa. Käärijälle tullut vähän pötsiä lisää... ja näyttää kuvan perusteella muuten polttavan, ei hyvä.
Mun mielestä ne näytti yhdessä sellaiselta klassiselta slaavipariskunnalta treffeillä. Nainen on laittautunut viimeisen päälle ja sitten vieressä rahjustaa sellainen päätä lyhyempi kaksraitaaddu-tyyppi rööki huulessa. Käärijällä nyt toki ei ollut mitään slaaviunivormua päällä, mutta viba oli silti sama.
Piti oikein käydä kattoon, että mikä video. Ja kyllä, just näin.
Toisaalta oli Käärijäkin enemmän tikissä viisuaikanaan. Että viisujen jälkeinen elämä ja ihan hunningolla (polttaa avoimesti jne.). Mitenköhän Erika parin vuoden päästä.
Sopiikin toivoa, että kaikki tälle palstalle kirjoittavat tyytyisivät kannattamaan omaa suosikkiaan haukkumatta ketään muuta. Luulisi olevan ihan mahdollista. Tää suomalainen negatiivisuus jaksaa Ihmetyttää aina vaan.