Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy Cash ja KAJ saivat eilisessä juryvedossa isot hurraukset yleisöltä.
Mä en ole tuohon Viron kappaleeseen yhtään innostunut (enkä katso asiaa Kaj-lasien läpi) . Mun mielestä se ei ole edes mitenkään hauska. Onhan toi Cash tietty vähän erikoinen, mutta... Makunsa kullakin, ehkä ihmiset sit tollasesta tykkää, kun suosiota tuntuu olevan. Mulle ei oikein iske.
Mä tykkään siitä kappaleesta, kunnon korvamato vaikka vähän typerä onkin, mutta Tommy Cash on jotenkin limainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole tuohon Viron kappaleeseen yhtään innostunut (enkä katso asiaa Kaj-lasien läpi) . Mun mielestä se ei ole edes mitenkään hauska. Onhan toi Cash tietty vähän erikoinen, mutta... Makunsa kullakin, ehkä ihmiset sit tollasesta tykkää, kun suosiota tuntuu olevan. Mulle ei oikein iske.
Mitä se tarkoittaa ettei katso Viron biisiä Kaj-lasien läpi?
Jokohan noilla esiintyjillä tulee oma biisi korvista ulos? Kuukausikaupalla ovat joutuneet veivaamaan läpi samaa ja samaa. Luulisi jo puuduttavan pahemman kerran. Entäpä jos kappaleita ei julkistettaisikaan etukäteen, vaan ensiesitys olisikin vasta itse kilpailussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittävät sen olevan joku Trump parodia, mutten minä näe muuta Trumppia Tommy Cash kuin punaisen solmion. Se on kiikun laskun pääseekö Viro finaaliin. Huono laulaja, Klemens on myös koomikko, mutta Klemens osaa laulaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä kappaleesta, kunnon korvamato vaikka vähän typerä onkin, mutta Tommy Cash on jotenkin limainen
Toistaiseksi Tommy on käyttäytynyt Baselissa hyvin asiallisesti eikä ole järjestänyt performansseja. Onko tietoa, kuuluuko lavalle rynnännyt fani ohjelmanumeroon vai oliko se vain yhden kerran hupia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisillan kenraaliharjoituksissa Baselissa KAJ floppasi niin pahasti, että joutui yleisöäänestyksessä ylivoimaiseksi suosikiksi 346 äänellä. Toiseksi tuli Hollanti 193 äänellä ja kolmas oli Viro 138 äänellä. Seuraavat olivat tällä kertaa San Marino, Albania, Belgia, Norja, Islanti, Puola ja Slovenia. Saas nähdä miten ilta sujuu. Ruotsin lavasteet tosi upeat ja kuusi laulajaa livenä on hyvä ratkaisu.
Hyvä, että säilyttivät siihen esityksen alkuun sen metsämaiseman, kun se sopii siihen kuin nakutettu. Mä kans tykkäsin tosta live laulusta, aidompaa kuin taustanauhat. Joku kommentoija (olisko ollut se kuuluisa Wiwi) löysi mutisemista siitä, kun kuulostaa nyt "erilaiselta" . No, makuasioita. Mun mielestä yleensäkin on hassua, jos hirveesti kiinnitetään huomiota johonkin yksityiskohtaan, jos se ei ole piirulleen samanlainen kuin jossain aiemmassa. Pitääkö fiksoitua tiettyyn yh
Mä näin monta kommenttia sen toisen harjoituksen klipin jälkeen, että bastu lausutaan nyt ruotsalaisittain basty, kun on ne tanssijat taustalaulajina. Itselleni ei niin osunut korvaan, mutta sitten taas eilisen lyhyestä äänestysklipistä olin kuulevinani sen. Kai noihin yksityiskohtiin tartutaan, jos biisi on jo kovin tuttu ja jos on vain joku pikku klippi käytössä, ja jostain pitää puhua :D.
Kyllä Viro finaaliin menee heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittävät sen olevan joku Trump parodia, mutten minä näe muuta Trumppia Tommy Cash kuin punaisen solmion. Se on kiikun laskun pääseekö Viro finaaliin. Huono laulaja, Klemens on myös koomikko, mutta Klemens osaa laulaakin.
Ok, nyt tajusin sen Kaj-Tommy Cash videonpätkän niistä solmioista :D. Sori, en ole niin vihkiytynyt viisuihin, näin vaan YouTubessa tuon. Ai että Trump... Ok.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku antaako raadit pisteensä semifinaaliesityksen perusteella?
Antavat varmuuden vuoksi pisteet, mutta niitä ei julkisteta/käytetä kuin jonain takaporttina tai takaportin takaporttina sen maan kohdalla. Ja viime vuonnahan Alankomaat ei esiintynyt finaalissa eikä sen tuomaristoshowssa perjantaina, joten raadit pisteyttivät sen semifinaaliesityksen nauhan perusteella, ennen kuin hylkäys sitten tehtiin finaalipäivänä.
Odotan jo niin innolla iltaa 😎😎
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana ei kiinnosta kuin se, pääseekö Tutta L'Italia jatkoon. Youtubessa meni 25 miljoonaa rikki juuri sopivasti ennen semiä.
Italian on suoraan finaalissa.
Esiintyy kyllä semissä.
Italia on rahoittajamaa. Suoraan finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana ei kiinnosta kuin se, pääseekö Tutta L'Italia jatkoon. Youtubessa meni 25 miljoonaa rikki juuri sopivasti ennen semiä.
Esiintyy kyllä semissä.
Italia toki on finaalissa mutta tuo Tutta L'Italia edustaa San Marinoa. Eiköhän se jatkoon mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiintyy kyllä semissä.
San Marinosta nyt puhuttiinkin.
Muutamien klippien perusteella toinen juontajista vaikutti vähän hermostuneelta. Harjoituksien perusteella paljon on parannettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin media pitää Tommya Kajn suurimpana kilpailijana semissä. Suomessa ei ole tähän vielä edes havahduttu. Tommy voi tosiaan saada kovan äänipotin.
Eiköhän kumpikin mene jatkoon.
Nyt puhutaan jo siitäkin paljon, että tekeekö Sveitsi "Salvador Sobralit" ja nousee kärkeen kaikkien takaa...? Hmmmm.... elämme mielenkiintoisia aikoja...
Vierailija kirjoitti:
Belgia ja San Marino ainoat kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgia ja San Marino ainoat kiinnostavat.
Mun mielestä tää ykkössemi on kiinnostavampi kuin toka.