Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
16261/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi treenata sitä persettä ja ostaa istuvat pikkuhousut ennen kuin esittelee takamustaan. 

Kenenkään perse ei ole olemassa sun miellyttämiseksi. Jos et tykkää, katso muualle.

Aika vaikea katsoa muualle kun Hesarin sovelluksen etusivulla se ruma akka esitteli plösökankkujaan tuntikausia. Haluan nimittäin lukea uutisia. 

Tarkkaan ja hartaasti on pitänyt katsoa, jos staattisella uutissivustolla viihtyy tuntikausia toljottamassa just vain Erikan olemusta, osaamatta klikata mihinkään muualle  :DDDDDDD

Pitäiskö olla huolissaan? Olet selkeästi Erikan suurin fani :DDDD

-winner-

Vierailija
16262/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin eilen vanhoja viisuvetoja ja ei hitto miten tuli ikävä sitä vuotta kun Måneskin voitti ja Blind Channel oli mukana. Oli se Damiano vaan seksikäs. Koskahan tuollaista mieskomeutta saisi viisuihin uudestaan?

Damiano on ilmeisesti tulossa viisuihin:) Tuo vuosi oli kyllä mahtava. Kannustin hulluna Channelia sinä vuonna. Oli upea esitys. Niinkuin Måneskin myös. Sinä vuonna oli kunnon asenne.

Se oli hyvä vuosi. 👌

Öö, Chanel oli 2022 ja Måneskin 2021. Niin se aika näköjään kultaa muistot, mutta eivät olleet samana vuonna nämä.

Mitä vattua??? BD ja Måneskin olivat samoissa kisoissa Rotterdamissa vuonna 2022.

Vuonna 2021 oli tuo vuosi missä molemmat oli. Menee jo kaikki sekaisin.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16263/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä meinaatte äänestää semissä? (jos live on hyvä)

Paljonko se maksaa?

Äänestys on maksullinen, soittamalla se maksaa 1,52 euroa ja tekstiviestillä sekä verkkosivuilla äänestys maksaa 1,50 euroa.

Harmi, että on nostettu hintaa 50 % viime vuodesta, mutta se oli ennakoitavissa, kun näin oli UMK:ssakin maksullisten äänten osalta. Ollaan kalliimpien maiden joukossa varmaan nyt.

No jo on törkeä hinta Suomessa! Mun asuinmaassa yksi ääni on 0,50 EUR ja aion käyttää kaikki 20 ääntä sekä semissä että finaalissa :o!

YLE onkin konkurssissa. Rahaa on revittävä jostain.

Vierailija
16264/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joka ikinen vuosi valitetaan jotain tällaista, ja joka ikinen vuosi suurin osa esiintyjistä on tavisheteroja tai ei ilmaise suuntaumustaan mitenkään. Ylivoimaisesti suurin osa voittajista on esittänyt ihan tavallisia biisejä. Mutta kun yksi tai muutama ilmaisee jotakin tähän asiaan liittyvää, alkaa itku että viisut on pelkkää seksiä ja/tai homoilua 🤷🏼.

Tiedoksi että valituksenne on raikkaasti suoraan vuodelta 1998, jolloin ennustettiin jo kirjaimellisesti maailmanloppua siksi että transihminen osallistui laulukilpailuun. Kuulemma lopunajat olivat tulleet ja ko. henkilön saisi t*ppaa kun tuolla tavalla nuorten mieliä myrkyttää.

Mikään ei siis ole lähes 30 vuodessa muuttunut! Euroviisut olkoot jatkossakin kaikkien paikka olla sellaisia kuin ovat, vaikka se kuinka sua ärsyttäisi."

Sivusta:

Kovasti ärsyyntyneeltä sinäkin vaikutat toisen kommentista. Anna toisten kommentoida näkemyksiään, vaikk

Ei, se ei toimi niin, että ensin valittaja valittaa (vieläpä asiasta jota ei ole olemassa kuin hänen vääristyneessä maailmankuvassaan) ja sitten kun joku vastaa siihen valitukseen (faktoilla), valittaja valittaa siitä vastauksesta että "mitäs vastaat, taitaa ärsyttää".

Vierailija
16265/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Nemon esityksen uudestaan ja olihan se upea. Ansaittu voitto. 

Katsoin myös Goldielocksin umk-vedon. Laulu siinä ei sujunut, koska hän oli kipeä, mutta visuaalisesti esitys oli upea. Edelleen harmittaa Goldien häviö.

Mun mielestä Erikan olemus ei vastaa sitä, mitä hän julistaa eli kuinka hän elää nyt unelmaansa kun saa edustaa Euroviisuissa.

Voittajaksi veikkaan Ruotsia. Ehkä annan sille äänen. Hyviä lauluja ja esityksiä on mukana, tulee varmasti jännittävä finaali.

Nemo oli upea. Erikakin on. Voiton vie toki Itävalta. Kaj ehkä kuudes.

Goldie tulee pääsemään vielä pitkälle. Upea ääni ja lavakarisma.

Vierailija
16266/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko se maksaa?

Äänestys on maksullinen, soittamalla se maksaa 1,52 euroa ja tekstiviestillä sekä verkkosivuilla äänestys maksaa 1,50 euroa.

Harmi, että on nostettu hintaa 50 % viime vuodesta, mutta se oli ennakoitavissa, kun näin oli UMK:ssakin maksullisten äänten osalta. Ollaan kalliimpien maiden joukossa varmaan nyt.

Järkyttävän kallista on äänestäminen.

Vierailija
16267/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika ei pääse finaaliin. Pääsee Reeperbahnille. 

Kuules nyt huorittelumummo. Alat olla jo vähän väsy. 

Kukaan nuori edes tiedä mikä on reperbahn. 😆

Moni suomalainen opiskelija on vaihdossa Saksassa. 

Reberbahnilla Hampurissa? Tuskin. Berliinissä, Münchenissä ja Frankfurtissa ehkä. Mummo muistaa Irwinin biisin. 

No kyllä tää pahin Erika vihaaja tais omien sanojensa mukaan olla nuorehko eläkettä saava, että näin.

Vierailija
16268/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi keski-ikäiset ja vanhemmat naiset ovat niin psykoosissa Erikasta? Faneista suurin osa on heitä, loput viisuhomoja.

Fémakot myös. 

Ja mummot saa slaagin kuten täällä kirjoittelusta olemme saaneet nähdä. Jotenkin se Erikan olemus on uhka. 

Erikan faneissa on tällä hetkellä paljon mummoja ja heillä se fanitus menee eniten yli.

Kyllä te lapset olette nyt aivan väärässä, että mummot?!!? Homma ei ole niin.

Mummoille Erika on ok, mutta ei fanitettava.

Biisi on huono joten miksi syyttää siitä Erikaa.

Lukekaapa lapset tämä kommentti nyt ajatuksen kanssa ja painakaa oppi päähän niin saatte tikkarin ja olette vähän aikaa hiljaa.

Vierailija
16269/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä keskustellaan Erikan pyllystä? Itse oon vaan niin innoissani viisuviikosta, en malta odottaa semejä ja lauantain finaalia!

Erika ottaa itse löysät pakaransa esille koko ajan.

Löysä sullon housussas.

Että te edelleen jaksattekin olla hauskoja... xD

Vierailija
16270/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neiti Wikmanin ei tarvitse näyttää Euroopalle mistä minä, suomalainen nainen pissin.

Ihan älyvapaita kommentteja tuolta ihmiseltä...huoh...

Ai onko siellä Sofiakin, edustajamme kai edelleen Erika Vikman.

Vierailija
16271/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että ainakin lapset ja mummot äänestää Kajta.

Vierailija
16272/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko se maksaa?

No jo on törkeä hinta Suomessa! Mun asuinmaassa yksi ääni on 0,50 EUR ja aion käyttää kaikki 20 ääntä sekä semissä että finaalissa :o!

YLE onkin konkurssissa. Rahaa on revittävä jostain.

Ei ne rahat YLElle mene, vaan puhelinoperaattoreille.

Vierailija
16273/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin eilen vanhoja viisuvetoja ja ei hitto miten tuli ikävä sitä vuotta kun Måneskin voitti ja Blind Channel oli mukana. Oli se Damiano vaan seksikäs. Koskahan tuollaista mieskomeutta saisi viisuihin uudestaan?

Damiano on ilmeisesti tulossa viisuihin:) Tuo vuosi oli kyllä mahtava. Kannustin hulluna Channelia sinä vuonna. Oli upea esitys. Niinkuin Måneskin myös. Sinä vuonna oli kunnon asenne.

Se oli hyvä vuosi. 👌

Öö, Chanel oli 2022 ja Måneskin 2021. Niin se aika näköjään kultaa muistot, mutta eivät olleet samana vuonna nämä.

Mitä vattua??? BD ja

Ranskan Chanelistahan siinä puhuttiin ja eri vuonna.

Vierailija
16274/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon täällä puhunut Tsekin ihanasta miehestä ja mua niin naurattaa toi UMK:n instan video, myös Jaakko on 'hieman' häikäistynyt hänestä :D. Mutta siis, onhan hänellä ihan huikee karisma. Mä en kyllä saisi sanaa suustani, jos pitäis hänelle puhua. 

Silvennoinen sanoi kyllä suoraan Areenan viisuraatiohjelmassa, että homo on tämä "adonis". Hänellä on varmaan aina parhaat tiedot.

Onhan se ja viisuissa kilpailee monta muutakin homoa taas tänä vuonna.

Vierailija
16275/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko se maksaa?

On kallista, 20 ääntä maksaisi siis 30 euroa. Taidan äänestää vain finaalissa omaa suosikkia ehkä 5 äänellä.

Vierailija
16276/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika on horoskoopiltaan kalat eli ystävällinen, herkkä, taiteelliinen jne.

Aikamoinen kontrasti tähän hänen viisuaikaiseen esilletuloonsa somessa, ja osassa haastatteluja. Ja sitten on se esiintyminen lavalla...

Vierailija
16277/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon täällä puhunut Tsekin ihanasta miehestä ja mua niin naurattaa toi UMK:n instan video, myös Jaakko on 'hieman' häikäistynyt hänestä :D. Mutta siis, onhan hänellä ihan huikee karisma. Mä en kyllä saisi sanaa suustani, jos pitäis hänelle puhua. 

Silvennoinen sanoi kyllä suoraan Areenan viisuraatiohjelmassa, että homo on tämä "adonis". Hänellä on varmaan aina parhaat tiedot.

Lähde tälle Adonx jutulle, Kroatian tiesin ja ilmeisesti Itävallan JJ:llä on poikaystävä myöskin.

Vierailija
16278/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi keski-ikäiset ja vanhemmat naiset ovat niin psykoosissa Erikasta? Faneista suurin osa on heitä, loput viisuhomoja.

Fémakot myös. 

Ja mummot saa slaagin kuten täällä kirjoittelusta olemme saaneet nähdä. Jotenkin se Erikan olemus on uhka. 

Erikan faneissa on tällä hetkellä paljon mummoja ja heillä se fanitus menee eniten yli.

Mummot tuskin fanittavat häntä. Pikemminkin vaarit.

Kaikenikäiset puutteessa olevat miekkoset.

Vierailija
16279/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ihmetellyt Ukrainan "delegaation" osalta sitä, että nämä ihanat naisäänet, jotka laulavat kappaleessa alku-, loppu- ja väliosiot korkealta heleästi, eivät näy missään? Tämä wannabedavidbowie-heebo patsastelee parin miehen kanssa vaan turkoosit matot ja yksi nainen tepastelee pari askelta heidän jäljessään kuin jossain mus-li mi saattueessa?!?

Ja don't get me wrong - Ukrainan biisi on yksi suosikkini, mutta en tykkää tästä, että naislaulajia ei pidetä mukana saattueessa. Esikatseluvideossa he seisovat nurmikentän taustalla hienoissa haalareissa jopa neljänä kappaleena.

Vierailija
16280/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Itävallan artistikin mitä ilmeisimmin kuuluu joukkoon.

Niinpä, ja ne komeimmat, Armenian Parg ja Serbian Princ, eivät ole. Milkshakeman on vielä arvoitus.

Ketju on lukittu.