Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun prediktaatio: Ruotsi 4., Suomi 12., voittaja joku slaavimaa.
Ihan OK. Paitsi että voittaja on ehkä sittenkin Itävalta, jos live onnistuu.
Tänään nähdään pätkää Itävallan livestä. Uskon että se on visuaalisesti hieno ja laulu sujuu täydellisesti, mutta siitä oon vähän huolissaan, jos JJ ei ota mitään kontaktia kameraan ja yleisöön, niin kuin esim prepartyissä näytti. Mutta toivottavasti tämä on niin hieno kuin miltä kuvat näyttivät. Erikankin klippiä kyllä innolla ootan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijat ovat sanoneet, että Eurooppa haluaa iloisen biisin voittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijat? Niitähän Euroviisuissa riittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅, mitkä asiantuntijat?? Ja miten nämä niin kutsutut asiantuntijat voivat puhua koko Euroopan puolesta? Plus että raaditkin vielä tässä välissä. Jotka varmasti arvostavat ylimaallisen hienoa laulutaitoa. Eli Itävaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo muusikko, mutta eikös BBB mene mollisoinnussa tai jossain sen tapaisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on on noussut jo Ruotsissakin lehtiin ja kansainvälisetkin euroviisusivustot, ihmiset voi äänestää jaloillaan, jos haluaa.
Kyllä, luit varmaan biisintekijöiden vastauksen TV4 artikkelista?
https://www.tv4.se/artikel/6Vv0unOT7LLtHcnDyGLaxL/esc-bomben-veckan-foe…
Voisitko lyhyesti kääntää suomeksi? Siis tiivistettynä
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentti Erikan kappaleen "ich komme" -kohdan ja Jaakko-kulta -kappaleen "herää jo" -kohtien samankaltaisuudesta poistettiin?
KAJ:n kappalettaa saa analysoida plagiaatiksi, mutta Erikan ei?
Samplen ostaminen ei ole plagiointia, ja tiedetään ainakin yksi muukin biisi missä sitä on käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on on noussut jo Ruotsissakin lehtiin ja kansainvälisetkin euroviisusivustot, ihmiset voi äänestää jaloillaan, jos haluaa.
Kyllä, luit varmaan biisintekijöiden vastauksen TV4 artikkelista?
https://www.tv4.se/artikel/6Vv0unOT7LLtHcnDyGLaxL/esc-bomben-veckan-foe…
Voisitko lyhyesti kääntää suomeksi? Siis tiivistettynä
Trollaamisen vois jo lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Niistä KAJ:n muovikuusista tulee mieleen joulukuuset. Alussa nähtävä makkara on isompi! Tunturimaisema on outo. Tulipyrot turhia, se höyru efekti oli parempi, onko sitä efektiä enää?
Makkaraahan oli jo Melodifestivaleneissa tuunattu. Hauska miten tuollaisiin yksityiskohtiin kiinnitetään huomiota. Ne koivuhalkoja muistuttavat mikitkin oli loppuun asti mietityn oloinen yksityiskohta, mutta nyt nekin tuntuu oudolta kun eivät olekaan missään koivu-/kuusimetsikössä vaan puuttoman tunturin laella.
Vierailija kirjoitti:
KAJ:sta ei saa kirjoittaa mitään negatiivista. KAJ-hullu tulee saman tien puolustamaan.
Tarkoitat kai, ettei edes faktoja saa sanoa, kun väittää keksityiksi.
Täytyy kans laittaa veikkauksen sivuille vetoa, toiseen laitan Suomen voittajaksi ja yhden teen niin, että Itävalta.
Jokainen pikkiriikkinenkin muutos tuntuu pyhäinhäväistykseltä, jos on katsellut ja kuunnellut Bara Bada Bastun esityksiä tuhansia kertoja. Kuulemma edes kuuluisa "Yksi kaksi kolme saunaaa" ei kuulosta enää oikealta.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö se paikkansa että Kajn biisistä on joku kohta matkittu toisesta laulusta? Ja jos on niin mitä sellaisesta seuraa?
Vanha juttu jo. Ei seuraa mitään. Eikä vaikuta heidän suosioonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö se paikkansa että Kajn biisistä on joku kohta matkittu toisesta laulusta? Ja jos on niin mitä sellaisesta seuraa?
Saattaa hyvinkin vaikuttaa, se jää nähtäväksi.
Oddsit menee kovaa vauhtia Itävallan suuntaan ja KAJ:n johti kapenee. Tänään kun saadaan vielä Itävallan harkkaklippi niin kohta ollaan tasoissa. Jännää 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta. Ilkeät ihmiset tosin yrittävät kaikkensa, mutta torsoksi jää yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole aiheesta lukenut kuin jonkun yhden jutun. Minä muutenkin annan melko paljon arvoa vedonlyönneille. Niin kauan on syytön kunnes toisin todistetaan.
Ei ole perinteinen kansanlaulu se, ota ensin selvää mistä puhut, äläkä keksi juttuja.
Ilmeisesti Sergio Jaen on ainoastaan konsultoinut UMKta ja suomalaisia ja lavastus ja koreo ovat pääosin suomalaisten itsensä suunnittelemaa. Suomen esitys on paljon simppelimpi kuin Itävallan ja Kyproksen, joissa kummassakin näkyy Sergion uniikki kädenjälki.
Meitä on sitten täällä monta :D