Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkee jo videoklippejä harjoituksista!!!!
Johan ne näki eilen päivällä.
Slovenian Klemen vaikuttaa videoitten perusteella sympaattiselta kaverilta. Jotain samaa kuin viime vuonna Donsissa.
Jollekin on jäänyt plagiointi-nauha päälle?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on on noussut jo Ruotsissakin lehtiin ja kansainvälisetkin euroviisusivustot, ihmiset voi äänestää jaloillaan, jos haluaa.
Kyllä, luit varmaan biisintekijöiden vastauksen TV4 artikkelista?
https://www.tv4.se/artikel/6Vv0unOT7LLtHcnDyGLaxL/esc-bomben-veckan-foe…
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on on noussut jo Ruotsissakin lehtiin ja kansainvälisetkin euroviisusivustot, ihmiset voi äänestää jaloillaan, jos haluaa.
Ainakin minut tämä teidän loanheittokampanja on saanut vaan kannattamaan KAJta entistäkin enemmän. Heja Sverige!
Mun prediktaatio: Ruotsi 4., Suomi 12., voittaja joku slaavimaa.
Kyproksen hienossa lavashowssa on jotain samaa kuin Englannin viime vuoden showssa, ilman seksivirityksiä tietenkin. Hyvin vahvoja ja taitavia voimistelijamiehiä on molemmissa.
Eikös finaalissa ole jtn 26 kilpailijaa? Molemmista semifinaaleista pääsee 10 finaaliin? Isot rahoittajamaat joita on 5 ja viime vuoden voittaja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentti Erikan kappaleen "ich komme" -kohdan ja Jaakko-kulta -kappaleen "herää jo" -kohtien samankaltaisuudesta poistettiin?
KAJ:n kappalettaa saa analysoida plagiaatiksi, mutta Erikan ei?
Keksit Erika jutun päästäsi, Kaj asia on faktuaalista tietoa.
Miksi, oi miksi KAJ on nyt laitettu saunomaan täysin luonnottoman oloisesti jonnekin avonaiselle vuoren huipulle sen alkuperäisen aitotunnelmaisen metsämaiseman sijaan? Siinä alkuperäisessä oli tosiaan niin aito tunnelma, että ilman minkäänlaista vesielementtiäkin pystyi suorastaan aistimaan vieressä liplattelevan järven. Nykyinen tausta näyttää täysin keinotekoiselta ja oudon kellertävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen intialaisen biisin nimi on ja mistä löytyy, jonka plagiaatti bastun väitetään olevan?
Ei siinä ole samaa kuin se ihan alussa soiva haitaripätkä. Oli kyllä tarpeeton lainaus, olisivat osanneet itsekin säveltää. Kenenkähän idea. Tuliko ennen Melloja liian kiire muokata viisu valmiiksi.
Sopii kyllä todella hyvin siihen biisin ja haitarin soittokin vaikuttaa uskottavalta. Muissa lukuisista samaa samplea käyttävissä biiseissä ei kuulosta yhtä hyvältä. Osaakohan kukaan KAJn jäsenistä edes oikeasti soittaa?
Ole hyvä ja lopeta. Olen ollut keikalla Vaasassa. Kevin soittaa kitaraa, kosketinsoittimia sekä pianoa. Axel soittaa viulua, haitaria ja pianoa. Jakob kitaraa ja melodica. He ovat tehneet kaksi musikaalia Gambämark ja Botnia Paradise, typerää siis on kuvitella etteivät osaisi itse soittaa mitään soittimia.
Vierailija kirjoitti:
Kyproksen hienossa lavashowssa on jotain samaa kuin Englannin viime vuoden showssa, ilman seksivirityksiä tietenkin. Hyvin vahvoja ja taitavia voimistelijamiehiä on molemmissa.
Hienolta tosiaan ainakin lyhyen pätkän mukaan näyttää. Biisi vaikutti alkuun todella oudolta, eli ensikuulemalta en olisi uskonut menestysmahdollisuuksiin, mutta nyt se ihan vaan pienen videopätkän jälkeen jäikin heti päähän soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi KAJ on nyt laitettu saunomaan täysin luonnottoman oloisesti jonnekin avonaiselle vuoren huipulle sen alkuperäisen aitotunnelmaisen metsämaiseman sijaan? Siinä alkuperäisessä oli tosiaan niin aito tunnelma, että ilman minkäänlaista vesielementtiäkin pystyi suorastaan aistimaan vieressä liplattelevan järven. Nykyinen tausta näyttää täysin keinotekoiselta ja oudon kellertävältä.
Keinotekoisemmalta näyttää saunominen puku päällä, kravatti kaulassa, jos nyt ihan rehellisiä ollaan. Tuskin kovinkaan monen saunanikkunasta mitään metsä- tai järvimaisemia näkyy edes Suomessa tai Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentti Erikan kappaleen "ich komme" -kohdan ja Jaakko-kulta -kappaleen "herää jo" -kohtien samankaltaisuudesta poistettiin?
Aivan sama asia se on. BBB ei ole kuin pari säveltä joita on lupa käyttää.
Ei ole sama, Kaj asia on uutisotsikoissa, muiden biisit tällä hetkellä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktuaalista tietoa on se, että sääntöjä ei ole rikottu vaan biisissä on käytetty samplea rojaltivapaasta äänikirjastosta, jota käyttää monet ammattimuusikot.
Mä tykkään viisukuppilasta koska siellä on rekisteröitymispakko ja ne jotka haluvat pusikoista huudella, pysyvät poissa.
BIG five nousee tänään lavalle ensimmäistä kertaa, jos viisuissa pysyttäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Bara bara bastu hehkutus kääntynyt minulla itseään vastaan. Tulee jo korvista.
Euroviisut on kertakäyttökamaa. 90% äänestäjistä näkee/kuulee viisut vain yhden kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että ylivoimaisesti suurin osa Suomenkin viisukansasta voi hyvin ja käyttäytyy asiallisesti. Muutama tai jopa yksi, jotka eivät, riittävät tuomaan sen surullisen vaikutelman, että näin ei olisi. Etenkin kun nämä muutamat näyttävät olevan hämmentävän ahkeria. Täällä siihen on riittänyt yksi ja fbssakin pyörivät samat tyypit törkeilemässä. Olen käynyt katsomassa heidän profiilejaan ja hämmästynyt, että niistä löytyy jeesusta, yleviä elämänohjeita ja mietelauseita, koiria, lapsenlapsia...ja sit keskusteluissa suolletaan törkyä.
Voit edelleenkin lopettaa mun syyttelyn s**tanan kehitysvammainen!
Kas, hän ilmoittautuikin jo läsnäolevaksi.
Haista sinä kuule s**** kehitysvammainen v*****<
Tiedätkö, minä olen todella yrittänyt ymmärtää sinua ja kysellyt siksi sinulta kysymyksiä, joihin en ole saanut vastauksia. Et ehkä usko, mutta toivon sinulle pelkkää hyvää. Tahdon myös puolustaa kiusattuja sekä muistutella silloin tällöin siiitä, että somekeskustelu vääristää helposti mielikuvia kuten aiemmin kirjoitin.
Nyt näkee jo videoklippejä harjoituksista!!!!