Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Homot etenkin tykkäävät Erikasta, mutta toiset ovat sanoneet suoraan etteivät halua arvioida Erikan esitystä, kun se on niin huono, etenkin tuottajat ja muusikot ovat olleet tätä mieltä. Se pieni homojen ryhmä mikä Erikasta tykkää se ei ole kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka tykkäänkin Kajsta, on minun vähän vaikea nähdä heitä voittajina. Hitusen liian kepeä rallattelu. Peukut silti heille pystyssä hyvään sijoitukseen. Hurmaavat herrasmiehet.
Joo vähän sama fiilis. Tottakai toivoisin voittoa, mutta enpä tiedä, onko siihen mahdollisuuksia. Kärkiviisikkoon uskon kyllä yltävän. No, Kaj soi mulla joka päivä viisumenestyksestä huolimatta. Niin paljon hyviä biisejä heillä, parempia kuin bastu.
Homot etenkin tykkäävät Erikasta, mutta toiset ovat sanoneet suoraan etteivät halua arvioida Erikan esitystä, kun se on niin huono, etenkin tuottajat ja muusikot ovat olleet tätä mieltä. Se pieni homojen ryhmä mikä Erikasta tykkää se ei ole kansa. Ja se mitä joku tavistubettaja sanoo sillä ei ole merkitystä, koska ne kehuvat jokaista kappaletta vain koska haluavat seuraajia omalle kanavalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman muka kuningatar?
Aprillipäivä oli jo.
Fanien mielestä on. Queen. Joskus Mother.
Ihan hölmö tuo Mother - ei niin mitään äidillistä tuossa naikkosessa. Kuningattaria kyllä riittää moneksi.
No Mother ei liity varsinaisesti "äidillisyyteen" ;).
No ei todellakaan, esim. Loreenia kutsuttiin vuoden -23 viisuissa nimikkeellä "Mother". Ihmetteli itse sitä kovasti, luuli sillä vihjailtavan ikään.
Vierailija kirjoitti:
Erikan hiukset on aina huononnäköiset, oli sitten peruukki tai ei. Toivottavasti niille tehdään jotain ennen kisoja.
Promokuvissa hiukset ovat kyllä aina täydelliset. Onko kuvat photoshopattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikassa ja Ich kommessahan on kaikki kohdallaan myös raateja ajatellen. Tuntuu kuin se olisi ihan tehty raatikriteerit koko ajan mielen päällä ja hyvä niin! Eikä tunnu kuitenkaan laskelmoidulta. Voitto kotiin, kun kerran kansakin tykkää!!!
Mikä kansa, ainakin suomalaisten inhokkiartisteja.
Voitti umk:n, iskelmägaalan vuoden artisti ja muualla Euroopassakin näytetään tykkäävän - siellähän on fanipohjaakin jo ennestään. Olen kuullut ja lukenut tosi paljon ylistäviä kommentteja mm. siitä, miten uskomaton lavapreesens ja karisma hänellä on. Eräskin tubettaja kysyi, että mitä hittoa teillä on siellä juomavedessä, kun hänen kolmen edellisen vuodet suosikkinsa ovat kaikki Suomesta :D
Niin eihän nuo mitkään osoita "kansan" suosiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan hiukset on aina huononnäköiset, oli sitten peruukki tai ei. Toivottavasti niille tehdään jotain ennen kisoja.
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman muka kuningatar?
Aprillipäivä oli jo.
Fanien mielestä on. Queen. Joskus Mother.
Ihan hölmö tuo Mother - ei niin mitään äidillistä tuossa naikkosessa. Kuningattaria kyllä riittää moneksi.
No Mother ei liity varsinaisesti "äidillisyyteen" ;).
No ei todellakaan, esim. Loreenia kutsuttiin vuoden -23 viisuissa nimikkeellä "Mother". Ihmetteli itse sitä kovasti, luuli sillä vihjailtavan ikään.
Eniten on huvittanut tänä keväänä kommentti, että Miriana on Maltan Beyoncé.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikassa ja Ich kommessahan on kaikki kohdallaan myös raateja ajatellen. Tuntuu kuin se olisi ihan tehty raatikriteerit koko ajan mielen päällä ja hyvä niin! Eikä tunnu kuitenkaan laskelmoidulta. Voitto kotiin, kun kerran kansakin tykkää!!!
Mikä kansa, ainakin suomalaisten inhokkiartisteja.
Voitti umk:n, iskelmägaalan vuoden artisti ja muualla Euroopassakin näytetään tykkäävän - siellähän on fanipohjaakin jo ennestään. Olen kuullut ja lukenut tosi paljon ylistäviä kommentteja mm. siitä, miten uskomaton lavapreesens ja karisma hänellä on. Eräskin tubettaja kysyi, että mitä hittoa teillä on siellä juomavedessä, kun hänen kolmen edellisen vuodet suosikkinsa ovat kaikki Suomesta :D
Niin eihän nuo mitkään osoita "kansan" suosi
No minusta osoittaa. Hän sai paljon ääniä umk:ssa ja hänet valittiin. Minulle se jo pelkästään on todiste suosiosta. Ei kai nyt kukaan muuten äänestäisi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Promokuvia ei takuuvarmasti päästetä julkisuuteen ennen kuvankäsittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kansa? En tykkää, m
Erika sai enemmän ääniä kuin käärijä umk finaalissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En erityisemmin välittäisi kuunnella sen Silvennoisen höpötyksiä, mutta ei taida saada pelkästään selostusta äänettömäksi...
Saa kyllä.
Voithan aina vaihtaa selostuskieltä, vaikkapa ruotsiksi, jos et halua kuunnella Silvennoista. Minä kylläkin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kansa? En tykkää, m
Tänä vuonna UMKssa annettiin yli 100 000 ääntä enemmän kuin viime vuonna. Käärijä sai yli puolet annetuista äänistä, Erika jäi johonkin 40 prosenttiin.
Vierailija kirjoitti:
No niin läpinäkyvää kuin olla voi, että harmittaa se, ettei Kaj voittanut tuota. Kaikista inhottavimpia nämä Kaj parafanit toisille, sen olen huomannut myös tuolla X:n puolella.
Eurovision virallisella videolla (jota katsottu kohta 9 miljoonaa kertaa) on kyllä ihan erilainen fiilis, ei haukuta haukkujia takaisin vaan ollaan ystävällisesti asialinjalla. Mutta se ei varmaan miellytä niitä, jotka täällä haluavat leimata K:n fanit inhottaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kansa? En tykkää, m
Tänä vuonna UMKssa annettiin yli 100 000 ääntä enemmän kuin viime vuonna. Käärijä sai yli puolet annetuista äänistä, Erika jäi johonkin 40 prosenttiin.
"Winner alert, winner potential, i think she might win, she really owns the stage..." Voi olla että mulla on sinivalkoiset linssit päässä ja algoritmi syöttää mulle mitä haluan nähdä, mutta törmään noihin ihan koko ajan :D Tietty muistakin maista voi olla samanlaista...
Vierailija kirjoitti:
Homot etenkin tykkäävät Erikasta, mutta toiset ovat sanoneet suoraan etteivät halua arvioida Erikan esitystä, kun se on niin huono, etenkin tuottajat ja muusikot ovat olleet tätä mieltä. Se pieni homojen ryhmä mikä Erikasta tykkää se ei ole kansa. Ja se mitä joku tavistubettaja sanoo sillä ei ole merkitystä, koska ne kehuvat jokaista kappaletta vain koska haluavat seuraajia omalle kanavalleen.
Oikeesti? Tuottajat ja muusikot? Voitko linkata/ vinkata edes yhden tällaisen. Että siis niin huono ettei halua edes arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että Erikan fanit saa välillä jotain mukavaa nostetta. Suomen sijoitusarvioissa yleensäkin oltu aika korkealla. Mutta jos tarkastellaan euroviisujen omien sivujen katsotuinta ja myös ylivoimaisesti tykätyintä videota, niin se on Ruotsi. Jopa täällä aina silloin tällöin mainittu San Marino jää tykkäyksissä toiseksi, vaikka sitä onkin katsottu paljon enemmän (no, se on Gabry Ponten oma fanitili).
Tänään julkaistun tilaston mukaan ykkösenä on Ponte 29,5 miljoonaa, toisena Lucio Corsi 23 miljoonaa, kolmosena Bastu, noin 22 miljoonaa ja neljäntenä Tommy Cash 20 miljoonaa. Ja näissä luvuissa ovat mukana kaikki yt videot.
Niin. Minä kirjoitinkin tykkäyksistä. Italialaisia on tosi paljon kuuntelee omiaan ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kansa? En tykkää, m
Niin saikin, mutta raatiäänissä oli vasta toisena.
Mikko Silvennoinen kertoi haastattelussa, että myös Itävallan musiikkivideon suunnitteluun on osallistunut suomalaisia, ja esim. JJ:n puvun on suunnitellut suomalainen Teemu Muurinen. On Suomessa osaamista, jolle on kysyntää.