Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siitä kiva tilanne, että tykkään Erikasta, Ich kommesta ja uskon vieläpä voittoon. Hauska kevät kävi miten kävi. Luulen, että Erika saa tasaisen hyvin ääniä sekä yleisöltä että raadeilta ja että se siivittää pidemmälle kuin jos on vain jomman kumman suosiossa. EscTom (viisutubettaja, jolla paljon seuraajia) sanoi, että saattaa juurikin tuosta syystä olla kisan "dark horse". Kappale on minunkin mielestä vähän liian vaikea laulaa, mutta onnistuessaan sekin on vain plussaa.
Siellähän on edellisinä vuosina ollut paljonkin sellaisia, jotka ovat saaneet mukavasti sekä raati- että yleisöpisteitä. Miksi Erika jotenkin korostuisi tuossa?
No tietenkin siksi, että saa niitä molempia paljon :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tätä ketjua vaivaa?
Veikkaan, että viisujen taso vaivaa. Suosikkina on keskinkertainen hupibiisi ja loputkin lähinnä omassa tyylissään tasapaksua tapettia. Lieveilmiönä sitten tämmöistä sekoilua, kun noin heikkotasoisista kisoista ei kovin syvällistä keskustelua saa aikaan.
Eiks tämän ketjun nimi ole "Euroviisut 2025/ virallinen" ?
Toivotaan ensisijaisesti Erikan onnistumista ja menestystä mahdollisimman korkealle ja toissijaisesti sitten muiden maiden, joista nyt varmaan tänä vuonna Ruotsin menestys lämmittäisi meitäkin. Vai mitä? Mutta tietenkin Erika on nro 1
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siitä kiva tilanne, että tykkään Erikasta, Ich kommesta ja uskon vieläpä voittoon. Hauska kevät kävi miten kävi. Luulen, että Erika saa tasaisen hyvin ääniä sekä yleisöltä että raadeilta ja että se siivittää pidemmälle kuin jos on vain jomman kumman suosiossa. EscTom (viisutubettaja, jolla paljon seuraajia) sanoi, että saattaa juurikin tuosta syystä olla kisan "dark horse". Kappale on minunkin mielestä vähän liian vaikea laulaa, mutta onnistuessaan sekin on vain plussaa.
Mikä urbaanilegenda tämä on että Erikan kappale olisi vaikea laulaa? Ehkä täysin laulutaidottomalle, mutta ei se ole vaikea edes osaavalle amatöörille ja Erikan pitäisi olla ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä urbaanilegenda tämä on että Erikan kappale olisi vaikea laulaa? Ehkä täysin laulutaidottomalle, mutta ei se ole vaikea edes osaavalle amatöörille ja Erikan pitäisi olla ammattilainen.
Ammattilaisilta eli laulunopettajilta olen kuullut. Ja omin korvin. Ja itse kokeillut. Suosittelen sinullekin, etenkin niitä loppuhuutoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisilta eli laulunopettajilta olen kuullut. Ja omin korvin. Ja itse kokeillut. Suosittelen sinullekin, etenkin nii
Laulutunneilla käyvänä olen kokeillut. Ei ongelmaa.
Joku turhautunut kirjoitti EscTodayn facebookissa, että Ruotsi voisi lähettää euroviisuihin vaikka piereskelevän miehen ja silti voittaisi. Ja että jos Bastu olisi Liettuan tai Romanian kappale se ei pääsisi edes finaaliin. Mutta koska kyseessä on Ruotsi, sille levitetään punainen matto.
Vierailija kirjoitti:
Joku turhautunut kirjoitti EscTodayn facebookissa, että Ruotsi voisi lähettää euroviisuihin vaikka piereskelevän miehen ja silti voittaisi. Ja että jos Bastu olisi Liettuan tai Romanian kappale se ei pääsisi edes finaaliin. Mutta koska kyseessä on Ruotsi, sille levitetään punainen matto.
No tuskinpa asia on noin. Minkäs takia Ruotsi ei sitten viime vuonna voittanut tai ollut top 5:ssa? Koska kappale ei ollut riittävä siihen. Tänä vuonna sattuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku kokee Bastun uhkana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tätä ketjua vaivaa?
Veikkaan, että viisujen taso vaivaa. Suosikkina on keskinkertainen hupibiisi ja loputkin lähinnä omassa tyylissään tasapaksua tapettia. Lieveilmiönä sitten tämmöistä sekoilua, kun noin heikkotasoisista kisoista ei kovin syvällistä keskustelua saa aikaan.
Mun mielestä tänä vuonna on melko hyvä taso, kreikka, Itävalta, Saksa, Australia, Azerbaijan, Albania mm, enkä ole kaikkia edes kuullut, en nyt listaa mitkä on vedonlyöntitilastoissa kärjessä, en pidä KAJ:n kappaleesta vaikka tyypit symppiksiä ovatkin. Makuasioitahan nämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Ruotsi lisä on ihan tosiasia, tympii monia.
Moldovan hauska junalaulu sai raadeilta 14 pistettä, nyt odotellaan BBB:n vastaavia pisteitä. Nuo kaksi ovat musiikkina aika samaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Moldovan hauska junalaulu sai raadeilta 14 pistettä, nyt odotellaan BBB:n vastaavia pisteitä. Nuo kaksi ovat musiikkina aika samaa tasoa.
Minäs vuonna tuo Moldovan kappale oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Ruotsi lisä on ihan tosiasia, tympii monia.
Ei ole, vaikka on sinun inhokkisi, on myös monen suosikki. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että on Ruotsin edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Johan vitsin murjaisit. Ei ole ollenkaan samaa tasoa nuo kappaleet :D Joku viime vuoden Viron rallatus sai raadeilta heikot pisteet, ja samoin joku W95 man. Bastu on hyvä ja esittäjät hyviä, joten varmasti tulee saamaan raatipisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2022. Yleisö hullaantui täysin ja pressihuoneessa toimittajat tanssivat letkassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisivat musiikillisesti samaa tasoa, niin eipä olisi melloissakaan annettu BBB:lle toiseksi parhaita tuomaripisteitä eikä taatusti eniten täysiä 12 pisteitä kun kerta Måns oli vaihtoehtona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2022. Yleisö hullaantui täysin ja pressihuoneessa toimittajat tanssivat letkassa.
Kävin kuuntelemassa/katsomassa. Eipä kyllä säväyttänyt...
Tunnustan: äänestin junalaulua. Se oli ja on edelleen hauska. Raatien mielestä Ruotsin Cornelian voihkinta oli tietysti laatua ja täyttä tavaraa.
Ylen Areenaan oli Pääsiäisen aikaan (tai silloin sen sieltä huomasin) ilmestynyt hollantilaisten tekemä hieno Euroviisukatsaus. Onko joku muukin nähnyt sen? Täynnä omia suosikkejani vuosien varrelta, toki muutama ihan tuntematonkin. Mukana vanhoja legendoja esittämässä omia kappaleitaan, mm. iki-ihana "Amsterdam", ja tietysti Ukrainan Verka. Lähetyksen kruunaa ..., enpäs sanokaan, katsokaa itse!