Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Tasapaino pysyy, kun osa liioittelee ja osa vähättelee.
Näkiskin täällä joku päivä jotain tasapainoista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ulkomaalaiset miehet on kiinnostuneita lähinnä vain blondin ulkoisista avuista ja ymmärtävät sen ich kommen."
Näitä silmät tapillaan tuijottajiahan riittää. Mikäs muu se vähäpukeinen nainen silloin on kuin objekti? Ei noi tuijottajat kaikki ajattele, että vau, tuossapa vahva itsenäinen nainen. Kyllä ne jotain muuta ajattelee.
Sori en vaan ymmärrä. Mut ehkä mun ei tarttekaan, onneksi.
Vikahan on silloin tuijottelijoissa, eikö niin? Ja sinussa, joka pidät automaattisesti vähäpukeista objektina - toivottavasti sulla on porttikielto esim. uimahalliin ja yleisiin saunoihin - jätä ihmiset rauhaan ja vedä se oma vetoketjusi päälakeen saakka kiinni. Ihan käsittämätöntä että vuonna 2025 vielä pitää korostaa tätä as
"Kyllä he ovat, eikä suunta ole tosiaankaan ollut parempaan päin. 80- ja 90- luvuilla oli sentään vielä käytöstavat miehillä naisia kohtaan, arvostusta, kunnioitusta ja välittämistä. Nyt ei ole kuin kiire päästä tölvimään ja nimittelemään."
Ikävä ja valitettava "kehityssuunta" kyllä. Tarkoitin kuitenkin "perusmiehen luonteella" sitä, että vähäpukeisen naisen ulkonäkö kiinnostaa edelleen ensimmäisenä.
Erika ei kyllä näytä välittävän muitten seurasta. KAJ on paljon sosiaalisempi heillä on paljon materiaalia viisumatkalta muitten kilpailijoitten seurassa.
Niitä on parikin Erika hullua täällä. Luulen, että ovat tuolta Viisukuppilasta pari tiettyä nimimerkkiä. Kiertelevät kurkkimassa muita ryhmiä. Samalla lailla ihan hulluna vaahtoovat joka sivulla. KAJ ketju hiljenee välittömästi, kun ne ilmestyvät jankuttamaan pyhää Erikaa ja haukkumaan KAJ. Noilla tyypeillä on päällä Käärijästä jäänyt trauma ja Erika psykoosi.
Ketjussa on myös sellaisia, jotka eivät innostu noista kahdesta erikoisemmin ja toivovat, että maaniset kinastelijat perustaisivat näille oman ketjun, mutta se lienee turha toive.
Ylellä ei ole enää Viisukuplaa, mutta Norjan televisiossa on vähän vastaavanlainen ohjelma Eurovision Song Contest: Adresse Basel. Yksi jakso on jo lähetetty ja se löytyy nrk.no sivuilta (tv.nrk.no).
Paidaton Parg sai hyvän vastaanoton Espanjan pre partyissa, eikä ihme.
Vierailija kirjoitti:
Ylellä ei ole enää Viisukuplaa, mutta Norjan televisiossa on vähän vastaavanlainen ohjelma Eurovision Song Contest: Adresse Basel. Yksi jakso on jo lähetetty ja se löytyy nrk.no sivuilta (tv.nrk.no).
Myös Ylen viisuselostajat Eva ja Johan on tehneet Youtube-sarjan esikatsellen Euroviisu-videoita, katselin lähinnä osan Pohjoismaiden jaksosta, mutta voisi varmaan enemmänkin tsekata, jos sopiva hetki tulisi. PöllTV-nimellä löytyy, ruotsiksi, mutta sehän on nyt trendikästä :D.
Ja Virossakin on tuollainen esikatseluohjelma, mutta siihen en tainnut löytää tekstejä millään kielellä mitä ymmärtäisin kohtuullisesti. Siellä oli Erikan esityksestä ilmeisesti kenraalin tallenne ja katsoin uteliaisuudesta, kun olin katsomassa juuri sitä.
Vierailija kirjoitti:
Erika ei kyllä näytä välittävän muitten seurasta. KAJ on paljon sosiaalisempi heillä on paljon materiaalia viisumatkalta muitten kilpailijoitten seurassa.
Viime vuoden ennakkosuosikki Baby Lasagna paljasti, että muut kilpailijat olivat kulisseissa kylmiä häntä kohtaan mutta halusivat kyllä BL-yhteismateriaalia someen. Eipä nuo yhteiskuvat ja -videot kerro mitään totuutta siitä, mitä oikeasti tapahtuu.
Lisäksi siellä on nyt kiertänyt joku flunssa artistien keskuudessa. Itse asiassa fiksuimmat jättävät pirskeet väliin ja varjelevat ääntään, kun kisoihin on enää kuukausi aikaa ja treenikausi kuumimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on parikin Erika hullua täällä. Luulen, että ovat tuolta Viisukuppilasta pari tiettyä nimimerkkiä. Kiertelevät kurkkimassa muita ryhmiä. Samalla lailla ihan hulluna vaahtoovat joka sivulla. KAJ ketju hiljenee välittömästi, kun ne ilmestyvät jankuttamaan pyhää Erikaa ja haukkumaan KAJ. Noilla tyypeillä on päällä Käärijästä jäänyt trauma ja Erika psykoosi.
Oho, en ole huomannut tuollaista, vaikka Kuppilaa seuraankin. Hurjan kuuloista touhua. Mistä tunnistat psykoosin oireet?
Ei kuppilassa mitään ihmeellistä ole, tää yksi Kaj fanittaja sekoilee nyt ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden ennakkosuosikki Baby Lasagna paljasti, että muut kilpailijat olivat kulisseissa kylmiä häntä kohtaan mutta halusivat kyllä BL-yhteismateriaalia someen. Eipä nuo yhteiskuvat ja -videot kerro mitään totuutta siitä, mitä oikeasti tapahtuu.
Lisäksi siellä on nyt kiertänyt joku flunssa artistien keskuudessa. Itse asiassa fiksuimmat jättävät pirskeet väliin ja varjelevat ääntään, kun kisoihin on enää kuukausi aikaa ja treenikausi kuumimmillaan.
Mistähän lähteestä Baby Lasagna tieto on peräisin?? Enpä ole moisesta aiemmin kuullutkaan. Se oli tiedossa, että hän itse ei vähän ujona ollut kovinkaan aloitteellinen tekemään tuttavuutta muitten kilpailijoitten kanssa.
Baby Lasagna oli liian ylimielinen ollakseen muiden kilpailijoiden kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Baby Lasagna oli liian ylimielinen ollakseen muiden kilpailijoiden kaveri.
Hyvä vai huono vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Hölö HÖLÖ. Vanhana jäsenenä sanon, että Viisukikkeli on kyllä toksisin Viisuihin liittyvä ryhmä mitä tiedän.
Jos joku on eri mieltä ryhmäläisten kanssa hänet haukkuvat joko hulluksi, taikka kiusataan ulos ryhmästä.
Wille entinen viisukuppilan jäsen.
Viisukuppilan stalkkaaminen ja perättömien juttujen levittäminen ei kuulu tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän lähteestä Baby Lasagna tieto on peräisin?? Enpä ole moisesta aiemmin kuullutkaan. Se oli tiedossa, että hän itse ei vähän ujona ollut kovinkaan aloitteellinen te
Muistelen että kertoi jossain haastattelussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, en ole huomannut tuollaista, vaikka Kuppilaa seuraankin. Hurjan kuuloista touhua. Mistä tunnistat psykoosin oireet?
Ei kuppilassa mitään ihmeellistä ole, tää yksi Kaj fanittaja sekoilee nyt ihan itse.
Jep. Siltä myös iloisesti unohtuu se, että kuppilan keskusteluja voi lukea ilman kirjautumista. Eli jokainen voi halutessaan tarkastaa ja todeta, että ihan asiallista keskustelua kuppilassa käydään.
En millään malttaisi odottaa toukokuun finaaliin!
Poistattaja poistatti aamuisen viestini, jossa totesin, että hänen kirjoitustyylinsä tunnistetaan kyllä esittipä hän ketä tahansa. Hänen taktiikkanaan on syyttää muita toiminnasta, jota itse harrastaa. Taustalla vaikuttaa olevan vimmainen viha Erikaa/ Ich kommea kohtaan ja sama spämmäys ja riidanhaasto on jatkunut jo umk- ketjusta saakka. Pidän tärkeänä tuoda tätä aina välillä esiin, ettei tule tunnetta, että täällä on paljonkin pahansuopuutta. Yksikin riittää aiheuttamaan paljon hämminkiä. Toivon hänelle parempaa mieltä - paranisi kaupan päälle tämänkin ketjun tunnelma.
UK on noussut yhdeksi mun suosikeista. Hauska kappale, hyvä kemia naisilla ja laulavat hienosti yhteen.
Tasapaino pysyy, kun osa liioittelee ja osa vähättelee.