Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
12021/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistattaja poistatti aamuisen viestini, jossa totesin, että hänen kirjoitustyylinsä tunnistetaan kyllä esittipä hän ketä tahansa. Hänen taktiikkanaan on  syyttää muita toiminnasta, jota itse harrastaa. Taustalla vaikuttaa olevan vimmainen viha Erikaa/ Ich kommea kohtaan ja sama spämmäys ja riidanhaasto on jatkunut jo umk- ketjusta saakka. Pidän tärkeänä tuoda tätä aina välillä esiin, ettei tule tunnetta, että täällä on paljonkin pahansuopuutta. Yksikin riittää aiheuttamaan paljon hämminkiä. Toivon hänelle parempaa mieltä - paranisi kaupan päälle tämänkin ketjun tunnelma.

Miksi tämä tyyppi sitten poistattaa käytännössä kaikki Erika Vikmania sivuavat viestit? Nyt ei kyllä oikein natsaa. Mutta noin muuten; yksikin loukkaantuja nähtävästi pystyy pilaamaan koko ketjun.

Vierailija
12022/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistattaja poistatti aamuisen viestini, jossa totesin, että hänen kirjoitustyylinsä tunnistetaan kyllä esittipä hän ketä tahansa. Hänen taktiikkanaan on  syyttää muita toiminnasta, jota itse harrastaa. Taustalla vaikuttaa olevan vimmainen viha Erikaa/ Ich kommea kohtaan ja sama spämmäys ja riidanhaasto on jatkunut jo umk- ketjusta saakka. Pidän tärkeänä tuoda tätä aina välillä esiin, ettei tule tunnetta, että täällä on paljonkin pahansuopuutta. Yksikin riittää aiheuttamaan paljon hämminkiä. Toivon hänelle parempaa mieltä - paranisi kaupan päälle tämänkin ketjun tunnelma.

Luin sen sun aamuisen viestin ja arvasin, ettei saa kauaa olla, vaikka oli täysin asiallinen viesti.

Olen itse kommentoinut jokusen kerran ihan samaa (ja yllättäen aina viestit poistatettu). Täällä on yksi hullu joka puhelee itsekseen, välillä hehkuttaa Kajta ja välillä haukkuu Erikaa, koska luulee niiden olevan jostain tuntemattomasta syystä vastavoimat toisilleen. Kirjoitustyylin kyllä tunnistaa ihan riippumatta siitä kummalla puolella tappelee itsensä kanssa. Muita hulluja tässä ketjussa ei pahemmin ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12023/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on poistatettu pari kolme sivua kommentteja eli useamman tunnin ajalta!

Vierailija
12024/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan ole se sama tyyppi joka aiemmin valitti, ettei hänen kommenttejaan arvosteta. Hän uhosi, että osaa kyllä poistattaa viestejä jos hänen viestejään poistuu.

Vierailija
12025/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisi jotenkin auttaa häntä.

Vierailija
12026/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Mulla on lievä ärsytys ainakin muuttunut jo aikaa sitten sääliksi. Mieti kuinka pahassa jamassa täytyy olla, että joku vauvapalstan viisuketju on tuollaisen pakkomielteen kohteena? Kaiken kaikkiaan surullinen tapaus.

Vierailija
12027/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskan ja Maltan laulajista ei saa sanoa mitään positiivista. Poistoon menee. Poistoon meni sekin, että Itävallan söpö JJ kerää aina ympärilleen ihmisiä, missä sitten liikkuukin.

Vierailija
12028/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi aloitus on juuri paras. y-ö-yhdistelmäähän pidetään yleisesti suomenkielen kamalimpana äänteenä ja en hetkeäkään jaksa uskoa, että Chisun kaltainen kokenut sanoittaja olisi sen siihen vahingossa laittanut. Kun koko biisin idea on häpeilemättömyys, niin loistavaa, että se alkaa täysin häpeilemättömällä suomenkielellä.

Vierailija
12029/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi aloitus on juuri paras. y-ö-yhdistelmäähän pidetään yleisesti suomenkielen kamalimpana äänteenä ja en hetkeäkään jaksa uskoa, että Chisun kaltainen kokenut sanoittaja olisi sen siihen vahingossa laittanut. Kun koko biisin idea on häpeilemättömyys, niin loistavaa, että se alkaa täysin häpeilemättömällä suomenkielellä.

Ha ha, nauran ilmeillenne sitten kun raadit jakavat pisteensä finaalissa. 

Vierailija
12030/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisiko erikan  kappaleesta poistaa sen intron jossa lauletaan on YÖÖÖÖ sydän LYÖÖÖÖ, koska se on ihan hirveä. Kaiken lisäksi hän laulaa sen huonosti, se on ilmeisesti hänelle liian matala sointu ja menee livenä ihan nuotin vierestä. Kuka tämän oikein sanoitti.. Kunnon aivopieru idea tällainen suomalainen oksennusdiftongi joka kuulostaa ulkomaisen korvaan lievästi arvioituna omituiselta.

Toivotaan kuitenkin, että pääsee finaaliin (mahdollista, koska semifinaalin äänimäärät on kiin pieniä, että helpompi manipuloida ja ohjailla), mutta kymmenen joukkoon finaalissa olisi jo huippusaavutus, koska tänä vuonna on melko hyvä taso.

Erika ei ole söpö ja symppis niin kuin esim käärijä tai KAJ, päinvastoin hän on melko provosoiva ja  ärsyttääkin monia, joten äänet voivat olla kiven takana. En yhtään osaa arvioida miten tulee ääniä keski- ja Etelä-Euroopasta.

Tuntuu olevan aika suosittu myös tuolla mainitsemillasi alueilla. Provosoiva toki, mutta ehkä juuri sen takia monet tykkää ja fanittaa hulluna. Mä taas luulen, että on kympin sakissa helposti, menee jopa top 5. Ja joo, minunkin mielestä toi biisi on sävelkulkunsa puolesta Erikalle vähän vaikea, just noi matalat nuotit! Biisin teemasta nyt joko tykkää tai sit ei ollenkaan. Jakaa rajusti mielipiteitä. 

Vierailija
12031/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi outo ajatus tykätä jostain esityksestä sen perusteella, että raadit tykkäävät. Itselleni raatien näkemykset eivät vaikuta siihen mitä pidän biiseistä, mutta kukin tyylillään. 

Vierailija
12032/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskan ja Maltan laulajista ei saa sanoa mitään positiivista. Poistoon menee. Poistoon meni sekin, että Itävallan söpö JJ kerää aina ympärilleen ihmisiä, missä sitten liikkuukin.

Että tällaista täällä palstalla.... Huohhhh.... 

Mitähän tänne oikein voisi kommentoida, jotta viestit pysyisivät. Säätilaa varmaan sitten. 

Vierailija
12033/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi outo ajatus tykätä jostain esityksestä sen perusteella, että raadit tykkäävät. Itselleni raatien näkemykset eivät vaikuta siihen mitä pidän biiseistä, mutta kukin tyylillään. 

Tarkoitinkin lähinnä sitä, että jotkut täällä tosissaan uskovat Erikan voittomahdollisuuksiin. En usko, että hän erityisemmin loistaa raatipisteissä, mitä myös tarvitaan voittoon. 

Vierailija
12034/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siitä kiva tilanne, että tykkään Erikasta, Ich kommesta ja uskon vieläpä voittoon. Hauska kevät kävi miten kävi. Luulen, että Erika saa tasaisen hyvin ääniä sekä yleisöltä että raadeilta ja että se siivittää pidemmälle kuin jos on vain jomman kumman suosiossa. EscTom (viisutubettaja, jolla paljon seuraajia) sanoi, että saattaa juurikin tuosta syystä olla kisan "dark horse". Kappale on minunkin mielestä vähän liian vaikea laulaa, mutta onnistuessaan sekin on vain plussaa. 

Vierailija
12035/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitinkin lähinnä sitä, että jotkut täällä tosissaan uskovat Erikan voittomahdollisuuksiin. En usko, että hän er

Ja miten tämä sitten liittyi minun kommenttiini, missä esitin näkemykseni kappaleen sanoituksista ilman mitään spekulaatiota voitosta?

Vierailija
12036/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen esitys täyttää niin hienosti raatien kriteerit (ainakin jonkun vuoden takaa), että sen vuoksi en olisi huolissani. Ne toteutuu jopa niin hyvin, että luulen, että ne ovat olleet tekijöiden pöydällä, kun kappaletta ja esitystä on suunniteltu. Peukut vaan pystyyn, että laulu sujuu etenkin raadeille suunnatussa esityksessä moitteetta. Huh, mitkä paineet muuten esiintyjillä. Hillitse siinä sitten jännitystä samalla kun tiedät, mitä kuraa on tulossa niskaan, jos epäonnistut. Ei olis kyllä yhtään mun juttu. 

Vierailija
12037/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutta L'Italian videota katsotaan edelleen youtubessa hurjia määriä. Eilen striimaukset ylittivät 21 miljoonaa ja vajaassa vuorokaudessa lisää on tullut yli 200 000. Ponte on yksi euroviisujen voittajista, vaikka ei selviäisi edes finaaliin.

Miksihän tuollainen keskinkertainen renkutus on noin suosittu.

No kun Italia mainittu. Piazzalle!

Onhan ne aika sisäänlämpiäviä vissiin. Oikeasti mua on yrittänyt italiaano iskeä kehumalla, miten hänen maassaan on kauneimmat naiset. Olin ihan hölmönä kun sain postikortin. Miksi se sitä minulle lähetti, kun kerran kauneimmat naiset on heikäläisiä?

Vierailija
12038/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siitä kiva tilanne, että tykkään Erikasta, Ich kommesta ja uskon vieläpä voittoon. Hauska kevät kävi miten kävi. Luulen, että Erika saa tasaisen hyvin ääniä sekä yleisöltä että raadeilta ja että se siivittää pidemmälle kuin jos on vain jomman kumman suosiossa. EscTom (viisutubettaja, jolla paljon seuraajia) sanoi, että saattaa juurikin tuosta syystä olla kisan "dark horse". Kappale on minunkin mielestä vähän liian vaikea laulaa, mutta onnistuessaan sekin on vain plussaa. 

Siellähän on edellisinä vuosina ollut paljonkin sellaisia, jotka ovat saaneet mukavasti sekä raati- että yleisöpisteitä. Miksi Erika jotenkin korostuisi tuossa?

Vierailija
12039/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä tyyppi sitten poistattaa käytännössä kaikki Erika Vikmania sivuavat viestit? Nyt ei kyllä oikein natsaa. Mutta noin muuten; yksikin loukkaantuja nähtävästi pystyy pilaamaan koko ketjun.

No itse tykkään enemmän KAJsta, mutta en jaksa enää keskustella tässä ketjussa kun ihan kaikki positiiviseen sävyyn KAJta kommentoivat viestit poistetaan. Eikä vain Erika/KAJ kommentit poistu vaan monet muutkin. Eli se siitä keskustelusta, joku nauttii kun sai pilattua tämänkin ketjun.

Vierailija
12040/26028 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan tekee noita poistatuksia tahallaan ja täysin tietoisesti. Tuollaiselle kiusaajalle ei heru sääliä eikä sympatiaa. Hän takuulla nauttii kovasti saamastaan huomiosta ja siitä, että on keksinyt kuinka päästä niskan päälle. - Pitää varmaankin siirtyä kokonaan Viisukuppilaan.

Ketju on lukittu.