Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
11921/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihailen Erikan rohkeutta. Itse olen tällainen vähän seksuaalisesti estynyt harmaahiirulainen, joka olisi tosi surullinen, kun kansa haukkuisi läskiksi, rumaksi horoksi jota saa hävetä. Olen ylpeä, että Suomea edustaa tuollainen voimanainen, joka julistaa hienoa sanomaa: olkaa sellaisia kuin olette ja ylpeitä siitä. Hän on kiusattujen puolella.

Joku kirjoitti, että Ruotsi saa Suomea paremmat pisteet niin yleisöltä kuin raadeiltakin, mutta olen eri mieltä. Ich komme on raatiystävällisempi monella tapaa. Molemmat saavat varmasti paljon yleisöääniä. Ich komme jakaa enemmän mielipiteitä, mutta toisaalta miinusääniä ei voi antaa. 

No Erikahan ei nimenomaan ole rohkeasti sitä mitä on, vaan esittää hahmoa. Sitä jotkut ei näköjään ymmärrä vieläkään, vaan ihailee tuota räväkkää roolia, jota Erika vetää julkisuudessa, jolla ei todellisuudessa ole mitään tekemistä Erikan todellisen minän kanssa. 

Vierailija
11922/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut keikoilla, jossa artistit on kietoutunut lippuihin ja lavalle on ihmiset heitelleet niitä myöskin.

Ei tuo poista sitä tosiasiaa, että on epäkunnioittavaa käytöstä eikä todellakaan kuulu asiaan. Eikö nykyihmisille opeteta enää koulussakaan yhtään mitään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11923/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasinkin, että Erika on heikkojen naisten ihailema, te ihailette aivan väärän tyyppisiä ihmisiä. Seksileluna esiintyminen  ei ole mikään ihailun kohde, koulutus on ja se, että uskaltaa edetä elämässä ja uralla. Se on kuule ihan susta itsestäsi kiinni kuinka sä ittes kannat ja kuinka annat itteäsi kohdella. 

Vierailija
11924/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puhuin KAJ ja Miriana YHTEISESITYKSESTÄ.

Ei sellaista ole ollut. Kaj'n tyypit olivat viimeisiä siinä yhteisesityksessä jossa oli monia muitakin.

Madridin iltakonsertin esityksessä oli alussa hetken aikaa Tanskan, Itävallan ja Norjan edustaja liikehtimässä Mirianan edessä ja sitten auttoivat hänen yltään pois jonkin vaalean kaavun. Sen jälkeen hän esiintyi yksin ja lopussa KAJ toi pallot, joilla pomppivat vähän aikaa. Semmoinen se esitys oli ja siitä tykättiin kovasti. Tämän vuoden kilpailijoilla yhteisiä juttuja on aika paljon ja se on kyllä mukavaa.

Vierailija
11925/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sissal ja Kaj ovat tehneet yhdessä videon Sissalin uudesta lavashowsta 😂 Kaj toimi Madridissa Mirianan pallopoikina.

Sissal, Go-Jo, JJ ja Marko ja Miriana tekivät videon Servingin harjoituksista.

Minusta nämä ovat hauskoja!

Joo, Serving Kaj oli hauska kun Kaj meni Mirianan kanssa lavalle jumppapallojen kera :D

Vierailija
11926/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen. Hanki sanakirja. Tai Googleta mitä tarkoittaa spektaakkeli! Hienoja sanoja käytät vaan et näytä ymmärtävän mitä ne tarkoittavat.

Vierailija
11927/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen. Hanki sanakirja. Tai Googleta mitä tarkoittaa spektaakkeli! Hienoja sanoja käytät vaan et näytä ymmärtävän mitä ne tarkoittavat.

Anna hänen käyttää, mitä se sinulle kuuluu, meneekö vähän toi Kaj fanitus taas yli.

Vierailija
11928/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä cicciolina oli hyvä, mutta ich komme on mestariteos, ihan omissa sfääreissään. Taidetta.

Mestariteos? Noilla lyriikoilla??

Just niin!!! Nöyristelemätön, mielistelemätön spektaakkeli. 

Juu... ollaan jopa ihan "silleen".

Vierailija
11929/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on epäaito, vetää vain muka jotakin "roolia".

Vierailija
11930/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna hänen käyttää, mitä se sinulle kuuluu, meneekö vähän toi Kaj fanitus taas yli.

Miten KAJ asiaan liittyy?

-eri

Vierailija
11931/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä taidan alkaa fanittaa KAJ'ta kun se tuntuu täällä kismittävän jotakuta niin kauheasti.

Vierailija
11932/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sissal ja Kaj ovat tehneet yhdessä videon Sissalin uudesta lavashowsta 😂 Kaj toimi Madridissa Mirianan pallopoikina.

Joo, Serving Kaj oli hauska kun Kaj meni Mirianan kanssa lavalle jumppapallojen kera :D

Nuo muut avustajat olivat vähintään yhtä hauskoja. Etenkin Kroatian Marko innostui niin, että häntä ehdotettiin jo vakituiseksi avustajaksi.

Vierailija
11933/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk teidän kanssa taas... Huoh.

Vierailija
11934/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mahtaa olla tämän vuoden Euroviisujen Miss Congeniality? Toissa vuonna tittelin sai Norjan Alessandra ja viime vuonna Baby Lasagna. Äänestys tapahtuu jotenkin Euroviisujen virallisten sivujen kautta.

Vierailija
11935/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, Erikan lippumokailustakaan ei saa näköjään puhua.

Voisiko joku kertoa mitä on tapahtunut?

Unohti Madridissa lippuohjeet ja mm tverkkasi Suomen lippu harteilla yleisölle + paljon muuta ajattelematonta. 

Siellä twerkkasi aika moni muukin osallistuja lippu harteilla. Urheilija saa tuulettaa lipun kanssa mutta kukaan muu ei? 

No ei se harteilla pitäminen mitään, urheilijoilla yleisenä tapana myös. Mutta muuten pitää olla harkitsevampi, kun on Suomen virallisena edustajana - se tuntuu joiltain faneilta unohtuvan Erikan itsensä lisäksi. Hän ei edusta siellä itseään ja "tulemistaan" pelkästään.

Vierailija
11936/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä cicciolina oli hyvä, mutta ich komme on mestariteos, ihan omissa sfääreissään. Taidetta.

Mestariteos? Noilla lyriikoilla??

Just niin!!! Nöyristelemätön, mielistelemätön spektaakkeli. 

Näin perheellisenä voi vain todeta, että enpä viitsi lasten kanssa euroviisuja katsella. Muutenkin ärsyttää kaiken yliseksualisointi ja seksuaalisuuden tuputtaminen nykyään joka tuutista. Aikuinen ihminen (toivottavasti) osaa suodattaa asioita mutta nuoret, joiden kehitys on kesken, ottavat niin  herkästi vaikutteita. Sitten kärsitään vääristyneistä minä-kuvista, ahdistuksista ja ties mistä. Näkeehän tämän ihan selvästi. 

Vierailija
11937/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo muut avustajat olivat vähintään yhtä hauskoja. Etenkin Kroatian Marko innostui niin, että häntä ehdotettiin jo vakituiseksi avustajaksi.

Ok, se on sinun mielipiteesi. Minusta KAJ oli hauskin.

Vierailija
11938/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut keikoilla, jossa artistit on kietoutunut lippuihin ja lavalle on ihmiset heitelleet niitä myöskin.

Ei tuo poista sitä tosiasiaa, että on epäkunnioittavaa käytöstä eikä todellakaan kuulu asiaan. Eikö nykyihmisille opeteta enää koulussakaan yhtään mitään? 

Ne ovat sitä minä minä -sukupolvea jolle tärkeintä on oman persuksen esittely

Vierailija
11939/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset my ass.

Vierailija
11940/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mahtaa olla tämän vuoden Euroviisujen Miss Congeniality? Toissa vuonna tittelin sai Norjan Alessandra ja viime vuonna Baby Lasagna. Äänestys tapahtuu jotenkin Euroviisujen virallisten sivujen kautta.

Minua kiinnostaa myös kuka saa tänä vuonna palkinnon parhaista lyriikoista. 

Ketju on lukittu.