Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
11941/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutta L'Italian videota katsotaan edelleen youtubessa hurjia määriä. Eilen striimaukset ylittivät 21 miljoonaa ja vajaassa vuorokaudessa lisää on tullut yli 200 000. Ponte on yksi euroviisujen voittajista, vaikka ei selviäisi edes finaaliin.

Vierailija
11942/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen. Hanki sanakirja. Tai Googleta mitä tarkoittaa spektaakkeli! Hienoja sanoja käytät vaan et näytä ymmärtävän mitä ne tarkoittavat.

Ollaan kyllä ihan eri aaltopituudella. Myös siinä Erika on rohkea- asiassa. Minusta hän on rohkea enkä pidä sitä teeskentelynä, että artistit esiintyvät esim. räväkämmissä vaatteissa kuin arkielämässä tai vaikka eläytyvät johonkin rooliin. Ymmärrän sanojen merkityksen, ei huolta. Neuvot minua ahkerasti. Tässä vastalahja: voisit käyttäytyä vähän asiallisemmin, säilyisi mukava tunnelma täällä keskustella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11943/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutta L'Italian videota katsotaan edelleen youtubessa hurjia määriä. Eilen striimaukset ylittivät 21 miljoonaa ja vajaassa vuorokaudessa lisää on tullut yli 200 000. Ponte on yksi euroviisujen voittajista, vaikka ei selviäisi edes finaaliin.

Miksihän tuollainen keskinkertainen renkutus on noin suosittu.

Vierailija
11944/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spektaakkelin synonyymejä: näyttävä, mahtava ja jännittävä. Just niinku Ich komme ja Erika.

Vierailija
11945/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä arvasinkin, että Erika on heikkojen naisten ihailema, te ihailette aivan väärän tyyppisiä ihmisiä. Seksileluna esiintyminen  ei ole mikään ihailun kohde, koulutus on ja se, että uskaltaa edetä elämässä ja uralla. Se on kuule ihan susta itsestäsi kiinni kuinka sä ittes kannat ja kuinka annat itteäsi kohdella. 

Vähän turhauttaa, että joillakin viuhuu laulun sanoma niin sinnikkäästi ohi. Erikahan on tuossa just seksilelun vastakohta. Hän ottaa valtaa ja vastuuta ja kohtelee toista arvostavasti. Sinua lainaten: hän uskaltaa edetä elämässä ja uralla. Ja kantaa itsensä ylväästi vaikka miten sataa kokkaretta niskaan. Vahva nainen, jonka uskon herättävän enemmän negatiivisia tunteita ei-niin-vahvoissa. Vahvat eivät koe tarvetta talloa toisia.

Vierailija
11946/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa voisi kysyä yhdestä saunarenkutuksesta :) No Pontehan ei ole mikään pikkutekijä, taitaa olla näitten viisujen rojaltikuningas.

Vierailija
11947/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mahtaa olla tämän vuoden Euroviisujen Miss Congeniality? Toissa vuonna tittelin sai Norjan Alessandra ja viime vuonna Baby Lasagna. Äänestys tapahtuu jotenkin Euroviisujen virallisten sivujen kautta.

Eikö näitä ole joskus siinä sovelluksessa sitten jälkeenpäin? Ja muutenkin suositut voittaa yleensä kategoriansa. Joskus ei edes ole ehdolla kaikki varteenotettavat, kun vain neljä kandidaattia ja yrittävät saada useimmat maat ehdolle edes johonkin.

Vierailija
11948/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä cicciolina oli hyvä, mutta ich komme on mestariteos, ihan omissa sfääreissään. Taidetta.

Mestariteos? Noilla lyriikoilla??

Just niin!!! Nöyristelemätön, mielistelemätön spektaakkeli. 

Juu... ollaan jopa ihan "silleen".

Niin, huumoria mukavasti mukana. Ja murretta. Tykkään.

Vierailija
11949/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkuvirsi se on ja mies huulipunassa on jo nähty. Next.

Nyt oli puhe San Marinon edustajasta. Sinä puhut ilmeisesti Italiasta.

Vierailija
11950/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkuvirsi se on ja mies huulipunassa on jo nähty. Next.

Se on kuule Italian edustaja se huulipunamies. Ponte edustaa San Marinoa. Next.

Vierailija
11951/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on ripaus junttihuumoria ja se on mahtavaa!

Vierailija
11952/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on ripaus junttihuumoria ja se on mahtavaa!

Makunsa kullakin. :)

Vierailija
11953/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihailen Erikan rohkeutta. Itse olen tällainen vähän seksuaalisesti estynyt harmaahiirulainen, joka olisi tosi surullinen, kun kansa haukkuisi läskiksi, rumaksi horoksi jota saa hävetä. Olen ylpeä, että Suomea edustaa tuollainen voimanainen, joka julistaa hienoa sanomaa: olkaa sellaisia kuin olette ja ylpeitä siitä. Hän on kiusattujen puolella.

Joku kirjoitti, että Ruotsi saa Suomea paremmat pisteet niin yleisöltä kuin raadeiltakin, mutta olen eri mieltä. Ich komme on raatiystävällisempi monella tapaa. Molemmat saavat varmasti paljon yleisöääniä. Ich komme jakaa enemmän mielipiteitä, mutta toisaalta miinusääniä ei voi antaa. 

Mikä siitä tekee raatiystävällisemmän? Laulukin on huutoa, KAJ'n pojat sentään laulavat todella hyvin.

Vierailija
11954/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllästyin tuohon aika pian, kun laulaja on aika tylsä.

Vierailija
11955/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spektaakkelin synonyymejä: näyttävä, mahtava ja jännittävä. Just niinku Ich komme ja Erika.

Lähinnä jännittää, ettei mitään vilahtaisi liikaa...

Vierailija
11956/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balladiversio Bastusta pianolla, kannattaa kuunnella! 

Vierailija
11957/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa voisi kysyä yhdestä saunarenkutuksesta :) No Pontehan ei ole mikään pikkutekijä, taitaa olla näitten viisujen rojaltikuningas.

Samaa voisi kysyä yhdestä orgasmirenkutuksestakin 

Vierailija
11958/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä jännittää, ettei mitään vilahtaisi liikaa...

tuskin se mitään haittaisi jos vähän tissiä tai tussua vilahtaisi, kun siitä kerran laulukin kertoo

Vierailija
11959/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh miten viestejä taas poistuu. Poistaja voisi kertoa mikä idea? mitä luulet saavuttavasi?

Vierailija
11960/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä cicciolina oli hyvä, mutta ich komme on mestariteos, ihan omissa sfääreissään. Taidetta.

Mestariteos? Noilla lyriikoilla??

Just niin!!! Nöyristelemätön, mielistelemätön spektaakkeli. 

Näin perheellisenä voi vain todeta, että enpä viitsi lasten kanssa euroviisuja katsella. Muutenkin ärsyttää kaiken yliseksualisointi ja seksuaalisuuden tuputtaminen nykyään joka tuutista. Aikuinen ihminen (toivottavasti) osaa suodattaa asioita mutta nuoret, joiden kehitys on kesken, ottavat niin  herkästi vaikutteita. Sitten kärsitään vääristyneistä minä-kuvista, ahdistuksista ja ties mistä. Näkeehän tämän ihan selvästi. 

Minä olen lapseton ja olen kyllästynyt tähän kaiken yliseksualisointiin. Jotenkin niin väsynyttä.

Ketju on lukittu.