Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
11901/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, Erikan lippumokailustakaan ei saa näköjään puhua.

Voisiko joku kertoa mitä on tapahtunut?

Unohti Madridissa lippuohjeet ja mm tverkkasi Suomen lippu harteilla yleisölle + paljon muuta ajattelematonta. 

Siellä twerkkasi aika moni muukin osallistuja lippu harteilla. Urheilija saa tuulettaa lipun kanssa mutta kukaan muu ei? 

Vierailija
11902/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut keikoilla, jossa artistit on kietoutunut lippuihin ja lavalle on ihmiset heitelleet niitä myöskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11903/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä cicciolina oli hyvä, mutta ich komme on mestariteos, ihan omissa sfääreissään. Taidetta.

Mestariteos? Noilla lyriikoilla??

Vierailija
11904/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se lapsen tasolle jäänyt poistaa viestejä. Huokaus.

Vierailija
11905/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas se lapsen tasolle jäänyt poistaa viestejä. Huokaus.

Varsinainen höppänä, ei muuta voi sanoa.

Vierailija
11906/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä maltalaista parenneltu esim. huulet ja hampaita valkaisevat miehetkin.

Vierailija
11907/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne pitkästä aikaa, mutta eipä olisi kannattanut, kun joku pilaa näköjään edelleen keskustelua poistamalla viestejä. Onneksi on muitakin palstoja, tämä on näköjään tänä vuonna täysin pilalla.

Vierailija
11908/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, Erikan lippumokailustakaan ei saa näköjään puhua.

Voisiko joku kertoa mitä on tapahtunut?

Unohti Madridissa lippuohjeet ja mm tverkkasi Suomen lippu harteilla yleisölle + paljon muuta ajattelematonta. 

Siellä twerkkasi aika moni muukin osallistuja lippu harteilla. Urheilija saa tuulettaa lipun kanssa mutta kukaan muu ei? 

Esimerkiksi kuka?

Vierailija
11909/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä maltalaista parenneltu esim. huulet ja hampaita valkaisevat miehetkin.

Oliko tämä vastaus johonkin viestiin?

Vierailija
11910/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihailen Erikan rohkeutta. Itse olen tällainen vähän seksuaalisesti estynyt harmaahiirulainen, joka olisi tosi surullinen, kun kansa haukkuisi läskiksi, rumaksi horoksi jota saa hävetä. Olen ylpeä, että Suomea edustaa tuollainen voimanainen, joka julistaa hienoa sanomaa: olkaa sellaisia kuin olette ja ylpeitä siitä. Hän on kiusattujen puolella.

Joku kirjoitti, että Ruotsi saa Suomea paremmat pisteet niin yleisöltä kuin raadeiltakin, mutta olen eri mieltä. Ich komme on raatiystävällisempi monella tapaa. Molemmat saavat varmasti paljon yleisöääniä. Ich komme jakaa enemmän mielipiteitä, mutta toisaalta miinusääniä ei voi antaa. 

Suomen "voimanainen" jää kakkoseksi Espanjan Melodyn rinnalla.

Vierailija
11911/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltan ja Tanskan hauskoista naisista tykkäävät sekä toimittajat että muut viisuartistit ja he ovat saaneet pre partyjen aikana paljon uusia kavereita. Entäs Erika?

Vierailija
11912/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitijankkiksen harhat?

Vierailija
11913/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissal ja Kaj ovat tehneet yhdessä videon Sissalin uudesta lavashowsta 😂 Kaj toimi Madridissa Mirianan pallopoikina.

Sissal, Go-Jo, JJ ja Marko ja Miriana tekivät videon Servingin harjoituksista.

Minusta nämä ovat hauskoja!

Vierailija
11914/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä cicciolina oli hyvä, mutta ich komme on mestariteos, ihan omissa sfääreissään. Taidetta.

Mestariteos? Noilla lyriikoilla??

Just niin!!! Nöyristelemätön, mielistelemätön spektaakkeli. 

Vierailija
11915/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihailen Erikan rohkeutta. Itse olen tällainen vähän seksuaalisesti estynyt harmaahiirulainen, joka olisi tosi surullinen, kun kansa haukkuisi läskiksi, rumaksi horoksi jota saa hävetä. Olen ylpeä, että Suomea edustaa tuollainen voimanainen, joka julistaa hienoa sanomaa: olkaa sellaisia kuin olette ja ylpeitä siitä. Hän on kiusattujen puolella.

Joku kirjoitti, että Ruotsi saa Suomea paremmat pisteet niin yleisöltä kuin raadeiltakin, mutta olen eri mieltä. Ich komme on raatiystävällisempi monella tapaa. Molemmat saavat varmasti paljon yleisöääniä. Ich komme jakaa enemmän mielipiteitä, mutta toisaalta miinusääniä ei voi antaa. 

Suomen "voimanainen" jää kakkoseksi Espanjan Melodyn rinnalla.

No Espanjassa tietysti omaa kannatetaan enemmän, mutta Erika pärjää kyllä muualla ihan hyvin.

Vierailija
11916/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut keikoilla, jossa artistit on kietoutunut lippuihin ja lavalle on ihmiset heitelleet niitä myöskin.

Joo, niinhän sitä tehdään, kun ei enää kunnioiteta yhtään mitään.

Vierailija
11917/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt urheilijan konttaavan  ja hierovan kansallislippua lattiaan. Kansallislippu EI SAA KOSKETTAA MAAHAN. Teillä erikafaneilla näyttää olevan yhtä huono koulutus tavat kuin on ihailunkohteellannekin.

Vierailija
11918/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau onko Erika vihdoin alentunut kuviin fanien kanssa, no jo oli aikakin. 

Vierailija
11919/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä musiikkilajin taideteos? Sä olet vaan täällä trollaamassa.

Vierailija
11920/26028 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Tuo on se sama erkkarihaihattelija joka on täällä trollaamassa. Kaiken voi tarkistaa lippuparaativideolta. Erika oli ainoa joka ei tiedä miten lippua kannetaan, tai ei välittänyt kunhan vaan kuljetti sitä mukanaan miten sattui.

Ketju on lukittu.