Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Itävalta on erittäin hyvä, mutta toi Alankomaat on aivan fantastinen biisi. Hävettää meidän esitys siinä heidän rinnalla:(
Vierailija kirjoitti:
Mirianan suosio näyttää kasvaneen yhteisesiintymisen KAJ'n kanssa myötä. Saas nähdä pystyykö Maltan Diva pudottamaan Erikan finaalista. Itse uskon, että pystyy, kun tuomareilta tulee enemmän Mirianille pisteitä plus noussut yleisökannatus.
Olihan siellä lavalla muitakin artisteja kuin KAJ. Mirianassa viehättää sellainen aito hölmöys. Naisen jakamia stringejä on nähty sekä naisten että miesten yllä, niin kauheita kuin ne ovatkin.
Miksei Erikan tverkkaamista saa kommentoida. Se on todellakin tapahtunut. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei toivo Kajlle voittoa kun edustaa ruotsia. Minä toivon. Samalla suomikin voittaa ja ruotsalaiset arvostavat meitä.Kaj on jo päässyt sen verran karkuun muista maista vedon lyönneissä että voitto on hyvin mahdollinen. Itävalta on liian outo joten tuskin voittaa.
Itävalta on vähän kompuroinut noissa liveissä. On moitiskeltu pieleen mennyttä laulua ja lavakarisman puutetta. Onko nuorella kaverilla liikaa paineita...? Lahjakas ja taitava hän epäilemättä on. Mullekin toi biisi jää oudoksi. Alkupuolen "jollotuksen" jälkeen tulee yhtäkkiä omituinen tekno-osa jonka aikana ei (ainakaan livessä) tapahdu yhtään mitään. Paljon on nyt kiinni siitä, millaisen esityksen lavasteineen ym. saavat kasaan finaaliin. Ja onnistuuko laulu ihan nappiin.
On poika kyllä petrannut esitystään prepartyjen myötä. Itsevarmuutta vaan niin hienosti menee.
Vierailija kirjoitti:
Kaj fanit vauhdissa taas.
Etkö tiedä, että Viisuissa on muitakin osanottajia kuin Suomi ja Ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaj fanit vauhdissa taas.
Ei kun täällä on joukko ihan muitakin, joita ärsyttää tällä palstalla pyörivät häiriköt. Olis niin kiva lukea erilaisia mielipiteitä ja itsekin osallistua, mutta kun johonkin kommenttiin yrität vastata, niin se on jo hävinnyt. Ihmeellistä kiusantekoa. Tollasta tekee viisivuotiaat...
Vierailija kirjoitti:
Itävalta on erittäin hyvä, mutta toi Alankomaat on aivan fantastinen biisi. Hävettää meidän esitys siinä heidän rinnalla:(
En jaksanut katsoa Alankomaiden lapsellista lallatusta loppuun asti.
Minä puhuin KAJ ja Miriana YHTEISESITYKSESTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa esitys ihan alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirianan suosio näyttää kasvaneen yhteisesiintymisen KAJ'n kanssa myötä. Saas nähdä pystyykö Maltan Diva pudottamaan Erikan finaalista. Itse uskon, että pystyy, kun tuomareilta tulee enemmän Mirianille pisteitä plus noussut yleisökannatus.
Olihan siellä lavalla muitakin artisteja kuin KAJ. Mirianassa viehättää sellainen aito hölmöys. Naisen jakamia stringejä on nähty sekä naisten että miesten yllä, niin kauheita kuin ne ovatkin.
Jaa, no.... Itse en niin välitä bimboilusta, olipa se tahatonta tai tietoista. Räikeästi överiksi vetäminen ei toimi ainakaan mulle. Ei hymyilytä. Vaikka kai nää viisuympyrät aina on olleet tällainen erikoinen genre, ihan oma juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Erikan tverkkaamista saa kommentoida. Se on todellakin tapahtunut. Valitettavasti.
Erika vihan levittämistä jälleen kerran, jäi jankkaus päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat tuli mukaan vasta ihan lopussa. Sitäpaitsi Miriana joutui käyttämään taustanauhaa, kun kurkku oli kipeä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat tuli mukaan vasta ihan lopussa. Sitäpaitsi Miriana joutui käyttämään taustanauhaa, kun kurkku oli kipeä tms.
No niin on Erikakin ollut kipeä, oliko se Lontoon aikoihin en nyt muista eli sen takia ei ole osallistunut aina kaikkeen peepää haukkujat.
"Olisipa kiva tietää, millainen BBB olisi ollut KAJ'n omana versiona.... Tähän viisumuottiin puristettuna se on tosiaan aika simppeli. Ruotsalaiset kai sitten halusivat tällaisen "sing-along" laulun. Kaverit ovat kirjoittaneet paljon tasokkaampia biisejä, mitä nyt olen heidän tuotantoaan selaillut."
Joo. Kuuntelin just läpi heidän Vaasan teatteriin tekemänsä musikaalit. Sielläkin tosi hyviä kappaleita. Kundit tehneet alle kolmekymppisinä, käsikirjoittaneet, säveltäneet, sanoittaneet, näyttelevät itse mukana. Ei huono!
Ja jos joku ei nyt kestä tämä kommenttia, niin voi vapaasti ohittaa. Täällä on muitakin kehuttu, niin sallittakoon tämäkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika vihan levittämistä jälleen kerran, jäi jankkaus päälle.
Mitä vihan levittämistä tuosta kertominen on? Tuo tapahtui satojen ellei tuhansien kuvaavien ihmisten edessä.
Mäkin ihailen Erikan rohkeutta. Itse olen tällainen vähän seksuaalisesti estynyt harmaahiirulainen, joka olisi tosi surullinen, kun kansa haukkuisi läskiksi, rumaksi horoksi jota saa hävetä. Olen ylpeä, että Suomea edustaa tuollainen voimanainen, joka julistaa hienoa sanomaa: olkaa sellaisia kuin olette ja ylpeitä siitä. Hän on kiusattujen puolella.
Joku kirjoitti, että Ruotsi saa Suomea paremmat pisteet niin yleisöltä kuin raadeiltakin, mutta olen eri mieltä. Ich komme on raatiystävällisempi monella tapaa. Molemmat saavat varmasti paljon yleisöääniä. Ich komme jakaa enemmän mielipiteitä, mutta toisaalta miinusääniä ei voi antaa.
EBUn mukaan Suomen Euroviisubudjetti on 800 000€. Jessus sentään, "ilo" maksaa Yle-veroa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ole ollut. Kaj'n tyypit olivat viimeisiä siinä yhteisesityksessä jossa oli monia muitakin.
Ei ruotsi ollut korkealla viime vuonna missään vedonlyönneissä kun norjan veljekset edusti ruotsia.