Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
1141/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyy joku Revolution pätkä netistä, mutten kyllä usko, että se on aito Månsin biisi.

Taitaa olla pojalla aika kovat paineet, luodaan tällaista ennakkosuosikin hypeä.

Vierailija
1142/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein voi uskoa Suomen voittoon jostain syystä Baselissa.

No mutta onneksi se ei ole sun uskon asia! :D :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein voi uskoa Suomen voittoon jostain syystä Baselissa.

Ei kai kukaan muukaan tosissaan?

Aika monikin uskoo, muttei sun ole pakko.

Vierailija
1144/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolan nainenhan osallistuu toisen kerran, tässä edellinen esityksensä. Ihanan ysäriä :).

Jotenki tosi hienoa että saa osallistua taas tasan 30v tauon jälkeen. Aikamoisessa kunnossa on nainen vieläkin kun tuota liveä viime lauantailta katsoo. Arvostan :D

Joo varmasti tulee hieno esitys, vaikka ei henkkoht lempparini olekaan. On vähän niin kuin Ruslana meets Alexander Rybak meets Spain's men in corsets meets Go_A's feathers meets Georgia's Nina Sublatti :D.

Vierailija
1145/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että Viro viidentenä oddseissa.

suomikin kävi viime vuonna sijalla 7. Mä en usko että Viron biiisilä on me menestymismahdollisuuksia 

Wiwibloggskaan ei erityisemmin tykkää Tommyn biisistä.

Wiwiblogs on tänä vuonna jostain syystä tulilinjalla.

Ja onhan se muuttunut, enää noi kaks tyyppiä kommentoimassa, aiemmin oli monesta maasta ihmisiä jotka kommentoivat maidensa biisejä.

Miten niin tulilinjalla? Oikeus heillä kai mielipiteisiinsä edelleen.

Aika mautonta tuo, miten irvailivat Puolan edustajalle, ylimielinen kuva jäi heistä.

Mielestäni Wiwibloggsin analyysit ovat ihan asiallisia. Oma makunsa heilläkin toki on ja suosvat tietyntyyppisiä artisteja, mutta arviot eivät ole pelkkää suitsutusta, vaan tuovat ihan oikein esille kunkin esityksen vahvuuksia ja heikkouksia.

Vierailija
1146/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ole pitänyt juurikaan sveitsin biiseistä. Nemo oli iso poikkeus siihen.

Pohjanoteeraus oli se yks nuori mies joka laulo 2023, ettei halua olla sotilas. No hei kivat sulle. :D

Vierailija
1147/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ole pitänyt juurikaan sveitsin biiseistä. Nemo oli iso poikkeus siihen.

Pohjanoteeraus oli se yks nuori mies joka laulo 2023, ettei halua olla sotilas. No hei kivat sulle. :D

Tää on vieläkin ihana!

Vierailija
1148/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ei ole jäänyt yksikään Sveitsin kappale mieleen niiltä vuosilta kun olen viisuja seurannut. En muista edes sitä miten Nemon kappale meni, vaikka siitä kovasti pidinkin. Ainoa muistikuva on Nemo pyörimässä sen hyrrän päällä stailattuna isovanhempien luona yökyläreissulla olevaksi lapseksi, joka on päättänyt vetää päälleen mummon aamutakin ja -tohvelit.

Vierailija
1149/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miten jonkun mielestä toi Waterguns voi olla pohjanoteeraus. Aivan mahtava kappale, kuunnelkaas uudestaan.

Ja surullisen ajankohtainen.

Vierailija
1150/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ei ole jäänyt yksikään Sveitsin kappale mieleen niiltä vuosilta kun olen viisuja seurannut. En muista edes sitä miten Nemon kappale meni, vaikka siitä kovasti pidinkin. Ainoa muistikuva on Nemo pyörimässä sen hyrrän päällä stailattuna isovanhempien luona yökyläreissulla olevaksi lapseksi, joka on päättänyt vetää päälleen mummon aamutakin ja -tohvelit.

Gjon's Tears tuli toiseksi upealla kylmät väreet nostavalla balladillaan, ja Luca Hännin She Got Me oli viides. Molemmat Sveitsin parhaimmistoa ja mulla edelleen kuuntelussa.

Vierailija
1151/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gjon's Tears tuli toiseksi upealla kylmät väreet nostavalla balladillaan, ja Luca Hännin She Got Me oli viides. Molemmat Sveitsin parhaimmistoa ja mulla edelleen kuuntelussa.

Eiku Gjon tais olla kolmas? No enivei, upea oli.

Vierailija
1152/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän vuoden viisitarjonta todellakin niin heikkoa vai mistä syystä keskustelu valuu koko ajan menneisiin vuosiin? Kaikki oli ennen paljon paremmin jne.

Vierailija
1153/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämän vuoden viisitarjonta todellakin niin heikkoa vai mistä syystä keskustelu valuu koko ajan menneisiin vuosiin? Kaikki oli ennen paljon paremmin jne.

Ei täällä kukaan sellaista kirjoittele. Kunhan tulee mieleeyhtymiä tämän vuoden biiseistä (joista myös ihan suoraan keskustellaan) ja moneen biisiin löytyy samanlaista kontekstia ja tunnelmaa menneiltä vuosilta. Ei se ole niin vakavaa.

Vierailija
1154/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt löytyy joku Revolution pätkä netistä, mutten kyllä usko, että se on aito Månsin biisi.

Taitaa olla pojalla aika kovat paineet, luodaan tällaista ennakkosuosikin hypeä.

Perjantaina julkaistaan seuraavat Mello-biisit, että odottele nyt vaan kaikessa rauhassa.

Vierailija
1155/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kukaan sellaista kirjoittele. Kunhan tulee mieleeyhtymiä tämän vuoden biiseistä (joista myös ihan suoraan keskustellaan) ja moneen biisiin löytyy samanlaista kontekstia ja tunnelmaa menneiltä vuosilta. Ei se ole niin vakavaa.

Hirveän rasittavaa spämmääminen on. Perustat oman Viisunostalgia-ketjun muisteloille.

Vierailija
1156/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on Sveitsistä käsin huudella, ettei halua olla sotilas.

Vierailija
1157/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän rasittavaa spämmääminen on. Perustat oman Viisunostalgia-ketjun muisteloille.

Täällä ei kukaan spämmää. Paljon rasittavampaa on se että sinä valitat viesteistä joista et pidä. Ohita vaan ne ja anna meidän muiden keskustella, meillä on kivaa.

Vierailija
1158/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan miten ihana say na na San Marino pärjäsi  viisuissa kuusi vuotta sitten.

Vierailija
1159/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit sä voit perustaa oman ketjun, missä keskustellaan kuin viisut järjestettäisiin tänä vuonna ensimmäisen kerran ja kaikki leikkii, ettei niitä olisi ollut koskaan aikaisemmin. Täällä voi sitten jatkaa rauhassa viisufanit keskustelua aiheen ympärillä ja sinä keskustella siinä ikiomassa ketjussa.

Vierailija
1160/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt tapelko, kun kerrankin saadaan rauhassa jutella, ilman niitä ankeuttajia!

Ketju on lukittu.