Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein voi uskoa Suomen voittoon jostain syystä Baselissa.
No mutta onneksi se ei ole sun uskon asia! :D :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein voi uskoa Suomen voittoon jostain syystä Baselissa.
Ei kai kukaan muukaan tosissaan?
Aika monikin uskoo, muttei sun ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolan nainenhan osallistuu toisen kerran, tässä edellinen esityksensä. Ihanan ysäriä :).
Jotenki tosi hienoa että saa osallistua taas tasan 30v tauon jälkeen. Aikamoisessa kunnossa on nainen vieläkin kun tuota liveä viime lauantailta katsoo. Arvostan :D
Joo varmasti tulee hieno esitys, vaikka ei henkkoht lempparini olekaan. On vähän niin kuin Ruslana meets Alexander Rybak meets Spain's men in corsets meets Go_A's feathers meets Georgia's Nina Sublatti :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, että Viro viidentenä oddseissa.
suomikin kävi viime vuonna sijalla 7. Mä en usko että Viron biiisilä on me menestymismahdollisuuksia
Wiwibloggskaan ei erityisemmin tykkää Tommyn biisistä.
Wiwiblogs on tänä vuonna jostain syystä tulilinjalla.
Ja onhan se muuttunut, enää noi kaks tyyppiä kommentoimassa, aiemmin oli monesta maasta ihmisiä jotka kommentoivat maidensa biisejä.
Miten niin tulilinjalla? Oikeus heillä kai mielipiteisiinsä edelleen.
Aika mautonta tuo, miten irvailivat Puolan edustajalle, ylimielinen kuva jäi heistä.
Mielestäni Wiwibloggsin analyysit ovat ihan asiallisia. Oma makunsa heilläkin toki on ja suosvat tietyntyyppisiä artisteja, mutta arviot eivät ole pelkkää suitsutusta, vaan tuovat ihan oikein esille kunkin esityksen vahvuuksia ja heikkouksia.
Mä en oikein ole pitänyt juurikaan sveitsin biiseistä. Nemo oli iso poikkeus siihen.
Pohjanoteeraus oli se yks nuori mies joka laulo 2023, ettei halua olla sotilas. No hei kivat sulle. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ole pitänyt juurikaan sveitsin biiseistä. Nemo oli iso poikkeus siihen.
Pohjanoteeraus oli se yks nuori mies joka laulo 2023, ettei halua olla sotilas. No hei kivat sulle. :D
Tää on vieläkin ihana!
Vierailija kirjoitti:
Itselleni ei ole jäänyt yksikään Sveitsin kappale mieleen niiltä vuosilta kun olen viisuja seurannut. En muista edes sitä miten Nemon kappale meni, vaikka siitä kovasti pidinkin. Ainoa muistikuva on Nemo pyörimässä sen hyrrän päällä stailattuna isovanhempien luona yökyläreissulla olevaksi lapseksi, joka on päättänyt vetää päälleen mummon aamutakin ja -tohvelit.
Mä en tajua, miten jonkun mielestä toi Waterguns voi olla pohjanoteeraus. Aivan mahtava kappale, kuunnelkaas uudestaan.
Ja surullisen ajankohtainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni ei ole jäänyt yksikään Sveitsin kappale mieleen niiltä vuosilta kun olen viisuja seurannut. En muista edes sitä miten Nemon kappale meni, vaikka siitä kovasti pidinkin. Ainoa muistikuva on Nemo pyörimässä sen hyrrän päällä stailattuna isovanhempien luona yökyläreissulla olevaksi lapseksi, joka on päättänyt vetää päälleen mummon aamutakin ja -tohvelit.
Gjon's Tears tuli toiseksi upealla kylmät väreet nostavalla balladillaan, ja Luca Hännin She Got Me oli viides. Molemmat Sveitsin parhaimmistoa ja mulla edelleen kuuntelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gjon's Tears tuli toiseksi upealla kylmät väreet nostavalla balladillaan, ja Luca Hännin She Got Me oli viides. Molemmat Sveitsin parhaimmistoa ja mulla edelleen kuuntelussa.
Eiku Gjon tais olla kolmas? No enivei, upea oli.
Onko tämän vuoden viisitarjonta todellakin niin heikkoa vai mistä syystä keskustelu valuu koko ajan menneisiin vuosiin? Kaikki oli ennen paljon paremmin jne.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän vuoden viisitarjonta todellakin niin heikkoa vai mistä syystä keskustelu valuu koko ajan menneisiin vuosiin? Kaikki oli ennen paljon paremmin jne.
Ei täällä kukaan sellaista kirjoittele. Kunhan tulee mieleeyhtymiä tämän vuoden biiseistä (joista myös ihan suoraan keskustellaan) ja moneen biisiin löytyy samanlaista kontekstia ja tunnelmaa menneiltä vuosilta. Ei se ole niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt löytyy joku Revolution pätkä netistä, mutten kyllä usko, että se on aito Månsin biisi.
Taitaa olla pojalla aika kovat paineet, luodaan tällaista ennakkosuosikin hypeä.
Perjantaina julkaistaan seuraavat Mello-biisit, että odottele nyt vaan kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kukaan sellaista kirjoittele. Kunhan tulee mieleeyhtymiä tämän vuoden biiseistä (joista myös ihan suoraan keskustellaan) ja moneen biisiin löytyy samanlaista kontekstia ja tunnelmaa menneiltä vuosilta. Ei se ole niin vakavaa.
Hirveän rasittavaa spämmääminen on. Perustat oman Viisunostalgia-ketjun muisteloille.
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se on Sveitsistä käsin huudella, ettei halua olla sotilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveän rasittavaa spämmääminen on. Perustat oman Viisunostalgia-ketjun muisteloille.
Täällä ei kukaan spämmää. Paljon rasittavampaa on se että sinä valitat viesteistä joista et pidä. Ohita vaan ne ja anna meidän muiden keskustella, meillä on kivaa.
Muistaako kukaan miten ihana say na na San Marino pärjäsi viisuissa kuusi vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sit sä voit perustaa oman ketjun, missä keskustellaan kuin viisut järjestettäisiin tänä vuonna ensimmäisen kerran ja kaikki leikkii, ettei niitä olisi ollut koskaan aikaisemmin. Täällä voi sitten jatkaa rauhassa viisufanit keskustelua aiheen ympärillä ja sinä keskustella siinä ikiomassa ketjussa.
Älkää nyt tapelko, kun kerrankin saadaan rauhassa jutella, ilman niitä ankeuttajia!
Nyt löytyy joku Revolution pätkä netistä, mutten kyllä usko, että se on aito Månsin biisi.
Taitaa olla pojalla aika kovat paineet, luodaan tällaista ennakkosuosikin hypeä.