Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Ja tämäkin on siis poistajan oma ketju...
Voi sentään.
-winner-
Miksei täällä siis saanut spekuloida voisiko kaksi ESC-edustajaa: Käärijä ja Go_A tehdä yhteisbiisiä?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin kyllä valmis muuttamaan Euroviisujen sääntöjä siten, että sellainen laulaja, joka on kerran voittanut, ei saisi enää osallistua toistamiseen euroviisuihin. Mitenkähän pian esim. Ruotsilta loppuisivat hyvät artistit...?
Parempi olisi se, että seuraavat 30 vuotta kaikilla mailla olisi yksi ja sama artisti, jolle joka vuosi vaan tehtäisiin 10 maan alkuperäkielellä esitettyä biisiä, joista valittaisiin yksi edustamaan. Kun nämä samat kummiskin kaivetaan naftaliinista joka vuosi, väliaikanumeroiksi, jos ei muuten.
Måns on täysin jäävi esiintymään, kun on voittonsa jälkeen kuitenkin ollut joka vuosi organisaatiossa mukana. Liian sisäpiiriläinen.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Onko melloilla koskaan vuotanut biisejä? minusta biisi kuulosti tylsältä jos tuo nyt se oli. Tällä viikolla se onneksi kuullaan joka tapauksessa.
No eikös noi sanat ihan täsmäis siihen sanoitukseen mitkä on vuotanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ole pitänyt juurikaan sveitsin biiseistä. Nemo oli iso poikkeus siihen.
Pohjanoteeraus oli se yks nuori mies joka laulo 2023, ettei halua olla sotilas. No hei kivat sulle. :D
Itselleni ei ole jäänyt yksikään Sveitsin kappale mieleen niiltä vuosilta kun olen viisuja seurannut. En muista edes sitä miten Nemon kappale meni, vaikka siitä kovasti pidinkin. Ainoa muistikuva on Nemo pyörimässä sen hyrrän päällä stailattuna isovanhempien luona yökyläreissulla olevaksi lapseksi, joka on päättänyt vetää päälleen mummon aamutakin ja -tohvelit.
Gjon's Tears tuli toiseksi upealla kylmät väreet nostavalla balladillaan, ja Luca Hännin She Got Me oli viides. Molemmat Sveitsin parhaimmistoa ja mulla edelleen kuuntelussa.
Oi Gjon's tears on edelleen itselläkin kuuntelussa ja juuri viime viikolla katsoin sen liven pitkästä aikaa. Toivottavasti esiintyy myös Baselissa finaalissa jossain numerossa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko melloilla koskaan vuotanut biisejä? minusta biisi kuulosti tylsältä jos tuo nyt se oli. Tällä viikolla se onneksi kuullaan joka tapauksessa.
Voip olla, mutta olisko niihin sanoihin väsätty joku biisi.
En jaksa uskoa, eeä månsilta noin huono biisi tulis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voip olla, mutta olisko niihin sanoihin väsätty joku biisi.
En jaksa uskoa, eeä månsilta noin huono biisi tulis.
Voiko muka noin lyhyestä pätkästä ees päätellä, mutta joo mahdollista toikin.
Oi Gjon's tears on edelleen itselläkin kuuntelussa ja juuri viime viikolla katsoin sen liven pitkästä aikaa. Toivottavasti esiintyy myös Baselissa finaalissa jossain numerossa :)
Jep, mä toivon ja veikkaan että Gjon ja Luca Hänni esiintyvät jossain muodossa siellä. Se Gjonin live-esityksen pitkä nuotti on ihan jäätävän hyvä - äänen puhtaus ja väri ja sointi on ihan jostain toisesta maailmasta. Kun puhutaan nuotilleen laulamisesta niin siinä sitä tarjoiltiin oikein isolla kauhalla.
Mitähän muuten Nemo laittaa päälle ja paljonko saa haukkuja asustaan taas? :D Kaikki mitä se on tässä vuoden aikana pitänyt on herättänyt jonkinlaisen arvosteluiden aallon somessa. Vaikka kirjaimellisesti puhutaan vain kankaasta ihmisen kehon päällä eri muodostelmissa. Miten voi joillain mennä niin tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ole pitänyt juurikaan sveitsin biiseistä. Nemo oli iso poikkeus siihen.
Pohjanoteeraus oli se yks nuori mies joka laulo 2023, ettei halua olla sotilas. No hei kivat sulle. :D
Itselleni ei ole jäänyt yksikään Sveitsin kappale mieleen niiltä vuosilta kun olen viisuja seurannut. En muista edes sitä miten Nemon kappale meni, vaikka siitä kovasti pidinkin. Ainoa muistikuva on Nemo pyörimässä sen hyrrän päällä stailattuna isovanhempien luona yökyläreissulla olevaksi lapseksi, joka on päättänyt vetää päälleen mummon aamutakin ja -tohvelit.
Gjon's Tears tuli toiseksi upealla kylmät väreet nostavalla balladillaan, ja Luca Hännin She Got Me oli viides. Molemmat Sveitsin parhaimmistoa ja mulla edelleen kuuntelussa.
Ensin mainitun 2020 balladi oli jopa vielä parempi kuin seuraavan vuoden, jolla itse asiassa sijoittui kolmanneksi ollen kuitenkin raatien 1.
Say na na oli kyllä hyvä. Tunnelmallinen diskobiisi. On jäänyt mieleen.
Tänä vuonna, kuten monena muunakin vuonna, saa taas hävetä Suomen puolesta. Ei tosin niin paljoa kuin viime vuonna.
Hävettääkö, ettei olla vielä ykkösenä oddseissa? Älä huoli, se asia korjaantuu viimeistään sunnuntaina👍
Ruotsilla on aina niin tehotuotettuja biisejä. Saman kaavan mukaan tehtyjä. Ruotsi ei riskeeraa. Toivottavasti se Måns Zermerlöw ei voita. Voitti kymmenen vuotta sitten Hero kappaleella. Ei ollut edes hyvä.
Kuka tietää mitä kuuluu Måneskinille?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsilla on aina niin tehotuotettuja biisejä. Saman kaavan mukaan tehtyjä. Ruotsi ei riskeeraa. Toivottavasti se Måns Zermerlöw ei voita. Voitti kymmenen vuotta sitten Hero kappaleella. Ei ollut edes hyvä.
ruotsin kappale kuulosti yhdeltä hitiltä kuten aina. Ovat kuitenkin aikaansa edellä esityksissä.
Vierailija kirjoitti:
eikö ne ole tauolla?
Vierailija kirjoitti:
Damiano (laulaja) ainakin esiintyi ja lauloi upeasti viime viikolla Italian Sanremo festivaaleilla.
Pöllöjä reaktiovideoita ei jaksa enää katsoa yhtään enempää, mutta meemi- ja parodiavideoita kyllä. Jito Azulito jaksaa/viitsii vielä tehdä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla taas tänä vuonna Suomi lähtee kisaan Käärijää matkimalla.
Eli et oo kokobiisiä edes kuunnellut?
Minä olisin kyllä valmis muuttamaan Euroviisujen sääntöjä siten, että sellainen laulaja, joka on kerran voittanut, ei saisi enää osallistua toistamiseen euroviisuihin. Mitenkähän pian esim. Ruotsilta loppuisivat hyvät artistit...?