Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
1161/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika sai uuden auton! 🚘 

Huomaa miten pitkälle UMK ja Suomi viisumaana on edennyt. Darude ei olisi saanut edes junalippua. 

Siis verorahoillako?

Vierailija
1162/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämän vuoden viisitarjonta todellakin niin heikkoa vai mistä syystä keskustelu valuu koko ajan menneisiin vuosiin? Kaikki oli ennen paljon paremmin jne.

Eiku odotellaan ens viikonloppua, kun tulee uusia biisejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt löytyy joku Revolution pätkä netistä, mutten kyllä usko, että se on aito Månsin biisi.

Taitaa olla pojalla aika kovat paineet, luodaan tällaista ennakkosuosikin hypeä.

Perjantaina julkaistaan seuraavat Mello-biisit, että odottele nyt vaan kaikessa rauhassa.

Siis tästä oli jo pieni pätkä, ihan lupaava minusta, mutta eipä paljon vielä selkoa saanut.

Vierailija
1164/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla aito pätkä.

Vierailija
1165/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ole pitänyt juurikaan sveitsin biiseistä. Nemo oli iso poikkeus siihen.

Pohjanoteeraus oli se yks nuori mies joka laulo 2023, ettei halua olla sotilas. No hei kivat sulle. :D

Helppohan se on Sveitsistä käsin huudella, ettei halua olla sotilas.

No tämä just..!

Vierailija
1166/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä X:ssä vastaan tullut minusta oli.

Vierailija
1167/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ole pitänyt juurikaan sveitsin biiseistä. Nemo oli iso poikkeus siihen.

Pohjanoteeraus oli se yks nuori mies joka laulo 2023, ettei halua olla sotilas. No hei kivat sulle. :D

Itselleni ei ole jäänyt yksikään Sveitsin kappale mieleen niiltä vuosilta kun olen viisuja seurannut. En muista edes sitä miten Nemon kappale meni, vaikka siitä kovasti pidinkin. Ainoa muistikuva on Nemo pyörimässä sen hyrrän päällä stailattuna isovanhempien luona yökyläreissulla olevaksi lapseksi, joka on päättänyt vetää päälleen mummon aamutakin ja -tohvelit.

Gjon's Tears tuli toiseksi upealla kylmät väreet nostavalla balladillaan, ja Luca Hännin She Got Me oli viides. Molemmat Sveitsin parhaimmistoa ja mulla edelleen kuuntelussa.

Ei tullut Gjon's Tears toiseksi kun kolmanneksi ja en tykänny itse siitä yhtään. Sai teleääniä 'vain n. 160. Oli teleäänissä vasta seitsemäs. 

Vierailija
1168/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä X:ssä vastaan tullut minusta oli.

En usko, että oli aito. Sen postaajakin oli joku kuminaama.

Vierailija
1169/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika sai uuden auton! 🚘 

Huomaa miten pitkälle UMK ja Suomi viisumaana on edennyt. Darude ei olisi saanut edes junalippua. 

Siis verorahoillako?

Kertokaa mikä taho sen auton kustansi, älkääkä vaan miinustelko. Mikä taho olisi jättänyt Daruden junaliputta?

Vierailija
1170/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hepulla oli myös joku kimppamatka Käärijän kanssa saamaan lavatuntumaa. En tiedä kuka oli järjestänyt. Euroviisujen virallisella kanavalla näytettiin. Kärdehän ystävystyy tosi helposti mutta tästä Remo Ferreristä ei ole kuultu enää hiiskaustakaan. Lienee siis aika mulkquist.

Vierailija
1171/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan miten ihana say na na San Marino pärjäsi  viisuissa kuusi vuotta sitten.

Muistan - olen edelleen ylpeä siitä että asuinmaani Tsekki antoi sille semifinaalin yleisöäänestyksessä 12 pistettä :D. Lopulta oli finaalin 19. 65 pistetä yleisöltä ja 12 juryltä.

Vierailija
1172/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ei ole jäänyt yksikään Sveitsin kappale mieleen niiltä vuosilta kun olen viisuja seurannut. En muista edes sitä miten Nemon kappale meni, vaikka siitä kovasti pidinkin. Ainoa muistikuva on Nemo pyörimässä sen hyrrän päällä stailattuna isovanhempien luona yökyläreissulla olevaksi lapseksi, joka on päättänyt vetää päälleen mummon aamutakin ja -tohvelit.

Gjon's Tears tuli toiseksi upealla kylmät väreet nostavalla balladillaan, ja Luca Hännin She Got Me oli viides. Molemmat Sveitsin parhaimmistoa ja m

Juu korjasin jo että oli kolmas :). Minusta edelleen niin upea, vaikkakin hänekin 2020 biisinsä oli parempi kuin 2021. Kuten myös Islannin ja Liettuan - voi korona kun veit meiltä mahtavan viisuvuoden!

Vierailija
1173/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt löytyy joku Revolution pätkä netistä, mutten kyllä usko, että se on aito Månsin biisi.

Taitaa olla pojalla aika kovat paineet, luodaan tällaista ennakkosuosikin hypeä.

Perjantaina julkaistaan seuraavat Mello-biisit, että odottele nyt vaan kaikessa rauhassa.

Siis tästä oli jo pieni pätkä, ihan lupaava minusta, mutta eipä paljon vielä selkoa saanut.

https://x.com/NotSteal2/status/1891609338155880532?mx=2

tässä, en usko, että on oikea Månsin biisi.

Vierailija
1174/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geir Rönningin biisi oli ehkä tylsin ikinä. Se olisi tarvinnut todella paljon vahvemmat taustat ja pyrotekniikkaa jotta sijoitus olisi ollut parempi. 

Tämä ja Nina Åströmin biisi olivat kyllä Suomen järkyttävimpiä tekeleitä... Ja Niin kaunis on taivas 😂😂😂.

Minä kyllä pistäisin joukon jatkoksi myös Sillanpään ja Edean. 

Jep. Nuo viisi kun kuuntelee putkeen, alkaa Yamma Yammakin kuulostaa hyvältä :D.

Vauvan suosituin trollausmuoto on aiheen ja asian vierestä kirjoittaminen. 

Joo, kommentit on näennäisesti täysin asiallisia, mu

Ei YouTubessa ole mitään "moderointia". YouTube on sosiaalinen media ja jokainen video on käyttäjän omasta profiilistaan tekemä postaus. Samalla tavalla kun saat itse päättää mitkä kommentit jätä Facebook- tai Instagram postauksen alle, myös YouTube-käyttäjä saa tehdä niin. Siellä ei ole siis mitään yleistä moderointia, joskin tekoäly saattaa liputtaa tietyt vihakommentit Googlen käyttöehtojen mukaisesti. Muuten ne kommentit on ihan käyttäjän itsensä hallinnoimia, joka saa laittaa tarkistukseen tiettyjä sanoja sisältävät kommentit. Vauva-palsta taas ei ole mikään some, joten ihan eri asiasta kyse. 

Vierailija
1175/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hepulla oli myös joku kimppamatka Käärijän kanssa saamaan lavatuntumaa. En tiedä kuka oli järjestänyt. Euroviisujen virallisella kanavalla näytettiin. Kärdehän ystävystyy tosi helposti mutta tästä Remo Ferreristä ei ole kuultu enää hiiskaustakaan. Lienee siis aika mulkquist.

Ne oli yhtäaikaa Tukholmassa, ehkä oli jokin lavakonsepti siellä näytteillä tms. Ja tuskin Remossa mitään vikaa on, ei kaikilla vaan samalla tavalla klikkaa. Remo oli musta ihan symppis haastatteluissa ja hyvä ääni, vaikka en kappaleesta välittänyt yhtään.

Gjons Tears sen sijaan oli yksi suosikeistani ja Nemokin ihmisenä ja myös lavakonseptin sisältävän kokonaispakettina.

Vierailija
1176/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämän vuoden viisitarjonta todellakin niin heikkoa vai mistä syystä keskustelu valuu koko ajan menneisiin vuosiin? Kaikki oli ennen paljon paremmin jne.

Eiku odotellaan ens viikonloppua, kun tulee uusia biisejä.

Ei tule muita kuin Islanti.

Sitä seuraava viikonloppu sen sijaan on super-viikonloppu. Melkein kaikki loput julkaistaan silloin. Ja muutama sitten vielä maaliskuun puolivälissä.

Vierailija
1177/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko melloilla koskaan vuotanut biisejä? minusta biisi kuulosti tylsältä jos tuo nyt se oli. Tällä viikolla se onneksi kuullaan joka tapauksessa.

Vierailija
1178/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/NotSteal2/status/1891609338155880532?mx=2

tässä, en usko, että on oikea Månsin biisi.

Minä kyllä uskon, että on. Siinä on ihan selkeät "Heroes"-fibat.

Vierailija
1179/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mikä tämä Sveitsin obsessio on näille sotateemaisille kappaleille, kun asia ei heihin millään tavalla liity. "En halua olla sotilas" no ei sinun tarvitsekaan olla. Ja tämän vuoden biisissä "nyt ei enää leikitä vesipyssyillä" no leikitäänhän siellä turvallisessa Sveitsissä. Sanoissa ei edes viitata mitenkään solidaarisuuteen toisia vastaan, vaan kummassakin on se viesti, että laulaja itse on jotenkin omasta puolestaan muka peloissaan. 

Jos itse katselisin viisuehdokkaita jostain ukrainalaisesta pommisuojasta ja kirjaimellisesti maailman rikkaimman ja yhden turvallisimmista maista edustaja esittää toistamiseen jotain  sodan uhri -larppausta, ja "kuinka minä nyt niin kärsin", niin kyllä kokisin sen vähän vinksahtaneeksi viestiksi. 

Vierailija
1180/26028 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkin on siis poistajan oma ketju...

Voi sentään.

-winner-

Ketju on lukittu.