Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Uskon Slovenian pääsyyn finaaliin. Klemen on taitava, monipuolinen esiintyjä ja upea ääninen laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Uskon Slovenian pääsyyn finaaliin. Klemen on taitava, monipuolinen esiintyjä ja upea ääninen laulaja.
Toivotaan, esityspaikka on viisukuppilan mukaan huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on viimeisenä 2. semifinaalissa esiintymässä. Kummassa semissä Suomi saa äänestää?
Siinä samassa semissä saa äänestää missä oma maa kisaa.
En haluaisi laittaa tähän rahaa kuin vasta finaalissa, mutta toisaalta tekisi mieli antaa Australialle edes yksi ääni, eihän se maksa kuin euron.
Joko tuo hinta tiedetään? UMK:ssa hintaa oli nostettu puoleentoista euroon muistaakseni. Ollaan kohta kalleimpia äänestysmaita. Tosin itsekin kuitenkin oon viime vuosina muutaman äänen laittanut, rahaa kuluu turhempaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tietääkö kukaan mitn sen yleisöpisteiden antamisen kanssa on. Hankalaa jos koko ajan saa nakuttaa, vaikka kaikki biisit eivät ole läpi. Vai oliko se vain lyhyt aika kaikkien biisien jälkeen, kun osa on jo mennyt nukkumaan.
Jos oikein muistan alusta alkaen saa äänestää.
Mä taas muistelen, että semeissä oli se vanha, että vain lopussa, ja finaalissa sitten ainakin sai jo heti alusta asti (kun oli sitä salaliittojuttua, että järjestäjä Ruotsi avaa, niin sen takia alusta asti :D). Mutta en varmasti muista tuota semiä.
Suomen Erika on tilastoissa hyvällä sijalla. Kerrotaan myönteistä Erikasta, mehän sitä Suomessa hyvää sijaa toivomme.
Erika on lavojen kuningatar.
Katsoin nimittäin tilastoja. Ja siellä nimenomaa mainitaan Erika hyvällä sijalla.
ESC 2025 äänestykseen saa osallistua Euroopan ulkopuoliset valtiot ja näissä maissa on aina paljonIsraelin kannattajia. Joten selvää, että israel tulee menestymään. Siksi meidän on kannustettava Erikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tietääkö kukaan mitn sen yleisöpisteiden antamisen kanssa on. Hankalaa jos koko ajan saa nakuttaa, vaikka kaikki biisit eivät ole läpi. Vai oliko se vain lyhyt aika kaikkien biisien jälkeen, kun osa on jo mennyt nukkumaan.
Jos oikein muistan alusta alkaen saa äänestää.
Mä taas muistelen, että semeissä oli se vanha, että vain lopussa, ja finaalissa sitten ainakin sai jo heti alusta asti (kun oli sitä salaliittojuttua, että järjestäjä Ruotsi avaa, niin sen takia alusta asti :D). Mutta en varmasti muista tuota semiä.
Tämä asia täytyy varmistaa, ettei jää epäselväksi. Ja jos jälkeen saa äänestää niin kuinka kauan se äänestäminen kestää. Siellä on väliaika ohjelmaa aina mekoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on viimeisenä 2. semifinaalissa esiintymässä. Kummassa semissä Suomi saa äänestää?
En haluaisi laittaa tähän rahaa kuin vasta finaalissa, mutta toisaalta tekisi mieli antaa Australialle edes yksi ääni, eihän se maksa kuin euron.
Joko tuo hinta tiedetään? UMK:ssa hintaa oli nostettu puoleentoista euroon muistaakseni. Ollaan kohta kalleimpia äänestysmaita. Tosin itsekin kuitenkin oon viime vuosina muutaman äänen laittanut, rahaa kuluu turhempaankin.
No en itse asiassa ole varma, tuo oli vain oletus. Olet kyllä oikeassa että rahaa kuluu turhempaankin ja viisut on vain kerran vuodessa. En kuitenkaan semissä laita vielä kuin äänen tai pari, kannanpahan edes vähän kortta kekoon. Finaalissa sitten laitan 20 ääntä suosikilleni.
Vierailija kirjoitti:
ESC 2025 äänestykseen saa osallistua Euroopan ulkopuoliset valtiot ja näissä maissa on aina paljonIsraelin kannattajia. Joten selvää, että israel tulee menestymään. Siksi meidän on kannustettava Erikaa.
Kannustan kappaletta, josta pidän, eikä se ole Erikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään hinta 1 eur Suomessa, Virossa taas maksaa 1,70 eur esimerkiksi, olen nähnyt tämän taulukon jo jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään hinta 1 eur Suomessa, Virossa taas maksaa 1,70 eur esimerkiksi, olen nähnyt tämän taulukon jo jossakin.
Eli 20 euron sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannustan kappaletta, josta pidän, eikä se ole Erikan.
Suomesta ei voi Erikaa äänestää edes.
Mä äänestän semissä Suomea, Australiaa ja Liettuaa. Äänen hinta on vain 50 senttiä asuinmaassani eli saatan laittaa jo semissä sen 20 ääntä. Suomen finaaliin menoon uskon joka tapauksessa mutta Australia ja Liettua tarvitsevat ehkä vähän apuja. Toivon niin että pääsevät jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, no hyvä, jos eivät ole nostaneet tuota. Muistaakseni Viron hinta oli viimeksi vähän laskenut, eli siksi laitoin tuon, että aletaan olla kalleimmasta päästä.
Tämä on olevinaan Euroviisuketju, mutta kirjoitukset, joissa kehutaan jotain muuta kuin Suomen kappaletta, poistetaan heti. Vaihtakaa ihmeessä ketjun nimi Erika-ketjuksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestän semissä Suomea, Australiaa ja Liettuaa. Äänen hinta on vain 50 senttiä asuinmaassani eli saatan laittaa jo semissä sen 20 ääntä. Suomen finaaliin menoon uskon joka tapauksessa mutta Australia ja Liettua tarvitsevat ehkä vähän apuja. Toivon niin että pääsevät jatkoon!
Itse en oikeen siedä kumpaakaan Latvia ja Liettua, Azerbaizan esim. parempi ja Slovenia ja Irlanti.
Upea vuosi Suomelle. Eipä olisi uskonut näin pian Käärijän jälkeen. Vuosikerta on muutenkin omaan makuuni ihan poikkeuksellisen hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Upea vuosi Suomelle. Eipä olisi uskonut näin pian Käärijän jälkeen. Vuosikerta on muutenkin omaan makuuni ihan poikkeuksellisen hyvä.
Tuskin Suomi on kolmen parhaan joukossa, Ruotsin menestys taas ei pahemmin itseä kiinnostaa, muu kuin reiluusaspekti, jos samat maat voittavat jatkuvalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
Älä laita Suomelle, laita Australialle :D Milkshake Man finaaliin
Tässä tapauksessa Erika hyötyy siitä, että häntä ennen on Serbia, jolla on ihan kuolettavan pitkäveteinen viisu. Sen jälkeen Erikan esitys on kuin pommi räjähtäisi - myönteisessä merkityksessä.