Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semifinaalien esiintymisjärjestykset on nyt julkaistu. Suomi esiintyy 2. semifinaalin viimeisenä.
No mistä minä ne löytäisin?
Vaikka googlaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semifinaalien esiintymisjärjestykset on nyt julkaistu. Suomi esiintyy 2. semifinaalin viimeisenä.
Vaikka googlaamalla.
eurovision.tv
Suomi on viimeisenä 2. semifinaalissa esiintymässä. Kummassa semissä Suomi saa äänestää?
Erika sai viimeisen esiintymispaikan semissä 👍 Miten semeissä menee äänestys, alkaako se vasta kun kaikki ovat esiintyneet vai saako äänestää koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Suomi on viimeisenä 2. semifinaalissa esiintymässä. Kummassa semissä Suomi saa äänestää?
Siinä samassa semissä saa äänestää missä oma maa kisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisukuppilassa linkit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan äänestää Saksasta ja se on toinen semi. Hyvä näin. Äänet menevät Erikalle.
Se tosiaan kiinnostaa moneltako äänestys alkaa ja kauanko se kestää semissä.
Erika kun on viimeisenä.
Eli Suomi ei saa äänestää 1. semissä, missä Ruotsi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi laittaa tähän rahaa kuin vasta finaalissa, mutta toisaalta tekisi mieli antaa Australialle edes yksi ääni, eihän se maksa kuin euron.
Vierailija kirjoitti:
Eli Suomi ei saa äänestää 1. semissä, missä Ruotsi on?
Ei saa, näin on.
Haluan Irlannin ja Slovenian jatkoon myös.
Niin jos käy niin, että Kaj pääsee loppukilpailuun ja voittaa, niin arvatkaa millaista koreota ja kulissia tulee olemaan.
On Alppimaisemaa, Välimerta, Lehmänkelloja, Surffilautaa ja Kukkaketoa.
Jännää miten kansainvälinen tämä mammapalsta on aina euroviisujen aikoihin...
Niin, tietääkö kukaan mitn sen yleisöpisteiden antamisen kanssa on. Hankalaa jos koko ajan saa nakuttaa, vaikka kaikki biisit eivät ole läpi. Vai oliko se vain lyhyt aika kaikkien biisien jälkeen, kun osa on jo mennyt nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tietääkö kukaan mitn sen yleisöpisteiden antamisen kanssa on. Hankalaa jos koko ajan saa nakuttaa, vaikka kaikki biisit eivät ole läpi. Vai oliko se vain lyhyt aika kaikkien biisien jälkeen, kun osa on jo mennyt nukkumaan.
Jos oikein muistan alusta alkaen saa äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi laittaa tähän rahaa kuin vasta finaalissa, mutta toisaalta tekisi mieli antaa Australialle edes yksi ääni, eihän se maksa kuin euron.
Australia kyllä onkin semi 2:n oddsissa viidentenä.
Semifinaalin viimeinen esiintyjä voi olla siitä hyvä tilaisuus, että jos silloin vielä saa yleisön innostumaan, saa ääniä.
Olen miettinyt sitä, kun paljon puhutaan ettei joltain tietyltä paikalta voi päästä jatkoon. Niin eikö ihmiset siis äänestä sitä mistä he tykkää?? Jos mun suosikit esiintyisi paikoilla 2 ja 4, niin kyllä mä niitä äänestäisin.
Semissä se viimeinen esiintymispaikka on ns. hyvä. Tämäkin minua ihmetyttää nykyisellä äänestyssysteemillä. Kun alusta asti saa äänestää, niin jollei siellä viimeisenä esiinny joku omista suosikeista, niin en välttämättä edes katso sitä. Arkipäivänä kuitenkin tulee nuo semit.
Minusta nuo esiintymisjärjestykset oli vähän kummalliset. Etenkin yllätti se, että semi 1:n päättää Kypros eikä esim. San Marino tai Alankomaat. Muutenkin oli sellaisia meneviä kappaleita peräkkäin ja rauhallisia peräkkäin.
Joo panin saman jutun merkille.