Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
10221/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gabrylla on Spotifyssa yli 19 miljoonaa kuuntelijaa eli varmasti enemmän kuin yhdelläkään toisella tämän vuoden viisuedustajalla vai onko?

No ei kai muilla kuin KAJ:lla. Just joku laittoi Eurovision videon alle, että on 20 miljoonaa.

Kuuntelijat ja kuuntelut on kaksi eri asiaa. Gabry Pontella on Spotifyssa 19 miljoonaa kuuntelijaa ja kuunteluja yli kaksi miljardia.

Vierailija
10222/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabry Ponte 19,2 milj. kuukausikuuntelijaa Spotifyssä, Kaj 3,2 milj. vastaava lukema

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10223/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama, älkää nyt hyppikö seinille, jos joku ei tulkinnut lukua oikein.

Vierailija
10224/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hehkuttaa täällä aika voimallisesti San Marinoa. Omasta mielestäni se vaikuttaa tyhmältä renkutukselta, jossa on epämiellyttävä tarina sanoituksista päätellen. 

Vierailija
10225/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä Itävallan oopperakundilla livevideo youtubessa? En ole ainakaan vielä löytänyt kuin jonkin lyhyen pätkän, missä ei kuulosta ihan siltä kuin virallisella videolla.

En tiedä, mutta sen instassa on tallennetuissa tarinoissa paljon lauluvideoita. Treenattu oopperalaulaja valtion oopperasta. 

Vierailija
10226/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJlla on youtubessa ylivoimaisesti eniten katselukertoja ja tykkäyksiä. 

Tutta L'Italialla on enemmän sekä katseluja että tykkäyksiä videolla, joka on Ponten omalla kanavalla.

Esiintyjä on mitä ilmeisimmin erittäin tunnettu Italiassa, hänellä on instassakin lähemmäs 800 tuhatta seuraajaa. Omille sivuilleen lisännyt videon jo yli kuukausi sitten ja sitä on oletettavasti kuunneltu valtavasti myös siksi, että se oli Italian San Remon laulukilpailun tunnussävelmä, joka soi kyseisessä lähes viikon ajan kestävässä tapahtumassa päivittäisten pitkien televisioitujen lähetysten aikana vähän väliä yleisön laulaessa mukana.

Kiinnostavaa onkin, ettei Euroviisuja seuraavien keskuudessa tunnu saaneen suurempaa suosiota, kun Eurovision-sivulle jo 9 päivää sitten lisätyllä videolla on vain 30

Vähän kuin Darude. Suosittu dj juu, mutta euroviisubiisi look awayn tasoa. 

Vierailija
10227/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekin kappale on mielestäni paljon parempi kuin Itävallan, tosin siinä välivaiheessa se tanssibiisiksi muuttuminen lyhyeksi hetkeksi oli jotenkin outo. 

Mä tykkään tsekistä, kyllä se top kymppiin menee. Mutta Itävalta paljon parempi. 

Vierailija
10228/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekin kappale on mielestäni paljon parempi kuin Itävallan, tosin siinä välivaiheessa se tanssibiisiksi muuttuminen lyhyeksi hetkeksi oli jotenkin outo. 

Mä tykkään tsekistä, kyllä se top kymppiin menee. Mutta Itävalta paljon parempi. 

Itse en oikein pidä kummastakaan, niissä on jotain teennäistä.

Vierailija
10229/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä ei hassutella. Totta.

Vierailija
10230/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJlla on youtubessa ylivoimaisesti eniten katselukertoja ja tykkäyksiä. 

Tutta L'Italialla on enemmän sekä katseluja että tykkäyksiä videolla, joka on Ponten omalla kanavalla.

Esiintyjä on mitä ilmeisimmin erittäin tunnettu Italiassa, hänellä on instassakin lähemmäs 800 tuhatta seuraajaa. Omille sivuilleen lisännyt videon jo yli kuukausi sitten ja sitä on oletettavasti kuunneltu valtavasti myös siksi, että se oli Italian San Remon laulukilpailun tunnussävelmä, joka soi kyseisessä lähes viikon ajan kestävässä tapahtumassa päivittäisten pitkien televisioitujen lähetysten aikana vähän väliä yleisön laulaessa mukana.

Kiinnostavaa onkin, ettei Euroviisuja seuraavien keskuudessa tunnu saaneen suurempaa suosiota, kun Eurovision-sivulle j

No onhan tämä Tutta I'Italia nyt miljoona kertaa parempi kuin joku look away...

Vierailija
10231/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korvissa tutta lItalia on todella huono biisi. Voisi kyllä odottaa huippudj:ltä paljon parempaa. 

Vierailija
10232/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä ei hassutella. Totta.

Siis en minä Ruotsinkaan kappaleesta erityisesti pidä, jos sitä tarkoitat.

Vierailija
10233/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gabry Ponte 19,2 milj. kuukausikuuntelijaa Spotifyssä, Kaj 3,2 milj. vastaava lukema

Kuten edellä mainittu Gabry on mitä ilmeisimmin jo etukäteen erittäin tunnettu artisti Italiassa.

Vierailija
10234/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun korvissa tutta lItalia on todella huono biisi. Voisi kyllä odottaa huippudj:ltä paljon parempaa. 

Ensi kuulemalta oli kyllä vaan ärsyttävä renkutus, mutta kyllä se useammalla kuuntelulla on tullut tutummaksi. Vaikea vaan juuri tuon oman ensivaikutelman takia uskoa, että ainakaan voittoon asti yltää, etenkin kun laulu on epävireistä.

Vierailija
10235/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kuulemalta oli kyllä vaan ärsyttävä renkutus, mutta kyllä se useammalla kuuntelulla on tullut tutummaksi. Vaikea vaan juuri tuon oman ensivaikutelman takia uskoa, että ainakaan voittoon asti yltää, etenkin kun laulu on epävireistä.

Taitaa olla isokin uhka, kun tarttee alkaa haukkumaan.

Vierailija
10236/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hehkuttaa täällä aika voimallisesti San Marinoa. Omasta mielestäni se vaikuttaa tyhmältä renkutukselta, jossa on epämiellyttävä tarina sanoituksista päätellen. 

Onhan Bruno Marsin ja Rosen APTkin aika renkutus, mutta kyllä sitäkin vaan kuuntelee mielellään. 

Vierailija
10237/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tälläinen huonompi päivä niin oon alkanut ankeilemaan, mitä jos Suomi ei pääsekään jatkoon, sitä on niin hoettu, että tuo aihepiiri on riski, viisukuppilassakin nostettiin esiin viimevuodelta se, että Windows sai yllättävän vähän tuomariääniä finaalissa, vaikka Henrillä on niin hyvä ääni. Tosin semissähän yleisö ratkaisee, että ehkä tää on turha pelko sitten.

Vierailija
10238/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

San Remon festivaaleille tuo "renkutus" sopi välisoittona kyllä erittäin hyvin, toivottavasti kuullaan tulevinakin vuosina. En ehkä kuitenkaan jaksaisi kuunnella kokopitkänä versiona.

Vierailija
10239/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä inttää, että KAJ huuma olisi laskemassa. No eikä ole. Nyt on fanit kaivaneet esiin joka ikisen KAJ'n videon ja ihastelevat niitä. Haastatteluja KAJ'n pukkaa joka kanavalla... Missähän vihaajien pikku Erika luuraa?  

Niitä KAJ:n videoita vuosien varrelta tunkee tällä hetkellä joka nurkasta, hämmästyttävän tuotteliaita ovat olleet. Ei mulla mitään niitä vastaan ole, hauska niitä on katsella ja kuunnella. Nyt on muuten taas jätetty Ylelle vetoomusallekirjoitusnivaska, jossa vaaditaan, että Suomi jää pois Euroviisuista, koska Israel. Onko kaikkien aikojen viisukevät nyt lässähtämässä ennen kuin ehti edes kunnolla vauhtiin päästä?

Vierailija
10240/26028 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla isokin uhka, kun tarttee alkaa haukkumaan.

Kelle? 😂

Ketju on lukittu.